Slettet Bruger 18.04.2009 22:08
Zagasumi sendte hende et håbefuldt smil. Han havde skam ikke givet op. Selvom han havde rendt rundt i skyggerne i den seneste tid, så var det for at skaffe sig information, men nu var tiden inde til at komme ud fra skyggerne.
"Ilige måde, frøken Larna.. En fornøjelse fra min side..," Han smilte, og dette han sagde, var skam også helt rigtigt. Han havde ikke fået tilbudt hjælp på nogen måde, her på det sidste, og havde lidt svært ved at finde de andre, til at søge til råds.
Han kunne mærke, at der var noget hun skulle spørge om, eller bare i det hele taget noget hun ville sige. Han så lettere spørgende på hende, samtidig afventende, men sagde ikke noget, da han havde meget tålmodig, og var jo også høflig af sig. Han havde hele aftenen hvis det skulle være, det gjorde ham ikke noget. Hun.. snakkede om hans barber salon?
"Æh.. Det er faktisk min barbersalon.. Ja, den er lukket.. Den har været lukket i noget tid efterhånden.." Han trak let på skuldrene.
"Tiden blandt lysets krigere lige nu, er for risikabelt, til at have sin egen forretning, men selvfølgelig, kan jeg ordne dit hår.. På alle måder.. Krøller, farveskift, længde og endda også tykkelse, og smidighed.. bare sig, hvad du vil have..," Zagasumis øjne farede rundt oppe i luften, da han remsede alle disse ting op. Han trak let på skuldrene da han var færdig, og smilte så skævt, og så atter på hende. Det var let for ham at ændre på det.
En tot af hans hår begyndte pludselig at blive levende, og stod nu nærmest ud fra hans hoved. Toppen af hårtotten gjorde et lille sving, som tegn på at han nemt kunne kontrollere det. Den begyndte at skifte farve, krøllede pludselig, blev længere, og trak sig sammen igen, så den blev samme længde som før. Pludselig faldt den fladt tilbage til hans krop igen. Dette var blot et tegn på, at han kunne gøre lige hvad det skulle være med hår.