I sandet langs vandkanten

Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 20:57
((Og nu forstyrrer jeg den åh så romantiske stemning 8D løb for livet! *evil laugh* .. eller... o_O;; XD))

"Typisk sukkersød snak for undermennesker." lyder en kold og halvpsykopatisk stemme med et smørret smil fra et sted over deres hoveder.. på ryggen af en sort drage, sidder Kazoya.. han er kun lige ankommet -og han er i sit drillesyge humør, hvilket kun er sjovt for ham selv, og pisse træls for resten af verden...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:58
,,Jeg tvivler nu, men nej, det vidste jeg vel ikke." siger han med et roligt suk. Han begynder pludselig at undre sig over, hvorfor han ikke bryder sig så meget om vand. At have det omrking sig. Han smiler let ved tanken, og ser ned på Noel. ,,Mm.. " lyder det lavt fra ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:06
((*løbe rundt i en ring XD*))

Hun får et lettere chok, da hun høre en ny stemme i mørket. Hun bryder sig ikke just om stemmen, den lyder ligefrem uhyggelig i det her mørke. Hun synker en klump og kigger op. Hun kunne skrige, men hun gør det ikke.

((Undskyld, at jeg er mega fantasiløs ^^"))
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 21:09
Kazoya ser ned på de to, med det fortsat grumme smil.. De spidse hjørnetænder i både over og undermund blottes en del og gir genskind i månens spejling i havet.
Han springer af dragens ryg, flænser en klo igennem den på vejen ned, så den med et hjerteskærende smertes skrig, går op i flammer, fortærres af dem og forsvinder.
Kazoya lander på benene, kun 3 meter fra de to turdelduer.
"Og hvad kan jeg så kalde min aftensmad?" -han spørger hvad de hedder, og det er tydeligt at det er det han mener med "aftensmad"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:15
Hans ører glider overrasket i vejret, ved lyden af stemmen. Og undrende følger han skikkelsen ned, og ser undrende på personen der kun står få meter fra dem. Han sidder i et kort stykke tid helt tavs, og betragter den fremmede. ,,Aftensmad.." gentager han lavt, med en del undren i stemmen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:23
Noel er lammet af skræk. Hun vil simpelthen så gerne skrige, eller løbe, men hendes mund til ikke noget, og hendes ben vil ikke flytte sig. Hun bider sig i underlæben, og svare ikke på det han siger. Gid hun bare kunne forsvinde, men hun kan ikke ligefrem meget, der kan bruges, til at beskytte sig med.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 21:30
Kazoya ler ondt.. han kan lugte kvindens frygt.
Han ser mod øre-fyren.
"Ja.. jeg er sulten, og i to bliver mit næste måltid.. i kan enten donere frivilligt, eller jeg tager selv hvad jeg vil." han smiler psykopatisk
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:34
Han sidder lidt, helt mundlam. Hans blik glider et kort øjeblik ned på Noel. Bare ved at se kort på hende, kan han føle hendes frygt. Men istedet for selv at føle sig hjælpeløs ser han bare op på den fremmede igen. ,,Og hvorfor lige os..?" brummer han lavt, med et spørgende blik.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:36
Nu er det ved at være for meget for Noel. Hun rejser sig op, og begynder at gå bagud, mens hun stadig har blikket fæsnet på manden. Hvis hun havde et valg mellem -hvad manden ville gøre- og at dø, så ville hun helt klart vælge at dø. Hun synker en klump, og går videre baglæns, dog langsomt, da hun ikke vil falde.

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 21:38
Jeg kommer travende hen af stranden, roder op i håret med begge hænder før jeg lader dem falde ned langs siden, og svinder lidt med dem. " hm.." Brummer jeg og ser forude, en dreng med rimelig langt hår, kul sort. Der går et sug gennem min mave, det minder mig lidt om noget mand-på-hest-som-ridder-væk-i-natten, med en stor sort hat. Jeg går længere ind på stranden bare for at se hvem han snakker med, 2 andre. En pige med usevaneligt hår og en dreng, de snakker men jeg kan ikke høre hvad de siger endnu..

-Photobucket..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 21:41
"Tja, hvorfor ikke?" han ler grumt..
Han fæstner så blikket på Noel.. hun er jo rædselslagen.. som en ulv kan han lugte hendes frygt, og med et hvæs slår alle de mange horn ud af kroppen på ham, begge hans øjne slår ud i en klar sølv kullør, som glinser let i natten, og pupillerne trækkes sammen, i det han nærmest som et dyr springer frem mod hende, for at placere en god solid klo tværs igennem hendes skulder -hvis han da rammer
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:44
Han famler sig overrasket op af stå, da Noel rejser sig, og begynder at gå tilbage. Og ved synet af Kazoya, der springer mod Noel, gør ham lam i hele kroppen. Uden at vide, hvad pokker han skal gøre.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:45
Hun er ikke ligefrem hurtig med hensyn til sine reflekser, så han rammer hende i skuldren. Pga. sin spinkle krop, falder hun straks ned i sandet. Hun er rædselsslagende. Tårerne begynder at vise sig i hendes øjenkroge, både pga. smerten. Hun er ikke vant til sådan en smerte, og hun har aldrig prøvet noget, der gjorde halvt så ondt.

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 21:48
Jeg stopper op da ham med det langt hår pludselig sprænger frem og blodet glinser i mørket. Hvis det var et slagsmål på gaden havde jeg ikke tøvet med at sige ´hold nu op, okay?`men.. han slår for at dræbe. Jeg fatter ikke jeg syntes Tænker jeg og overbeviser mig selv om at det bare er homoner.

-Photobucket..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 21:53
Kazoya ler en høj, grum latter, der skær gennem marv og ben. Ja, psykopater med stort P!
Han river Noel op at stå, med et stramt greb om hendes ene overarm (okay?)
"Nemt bytte.." hvisler han slanget.. Hornene der skød ud gennem ryggen, har flænset hans sorte skjorte, som ellers var ret pæn -sikkert dyr.
Han tager brutalt fat i Noels anden overarm, inden han sætter alle 4 skarpe, lange hjørnetænder i hende, for at bide hul så blodet kan løbe frit ud.. drikker det naturligvis, og da han syntes at have drukket nok, bidder han til.. ja, direkte bider en luns kød af hendes skulder (okay? ellers retter jeg ^^ )
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:56
Ved synet af Noel, der vælter i sandet, og derefter hevet op igen, får vreden til at bruse i ham. Han ville for alt i verden gerne gøre noget, men føler sig pludselig helt svag. Han knytter vredt næverne i, og overvejer nogle få sekunder at gøre noget. Men, benene under ham vil ikke gøre som han vil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 21:57
((Helt okey XD.. Har ikke noget i mod at hun får traumer XD))

Hun prøver febrilsk at rive sig fri, men hun er ikke ligefrem stærk, langt fra faktisk. Hun skriver højt, da han bider den der luns kød af sin skulder. Skriget er ikke bare kort, men ret langtrukken, som bagefter bliver til en hulken, hun prøver på ikke at gå fuldstændig i spåner, men hun opgiver det. Hvordan kan man lade vær med at gå i spåner når man bliver revet til blods

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 22:02
Jeg kan mærke kvalmen helt oppe i halsen, jeg tager hænderne op til hoved.. Ad ad ad.. Tænker jeg og lugten af blod er dræbende. Krafter eller ej, tænker jeg og går hen til drengen. Han har vist ikke set mig og overraskelser er altid godt. Bare lige så pigen kan komme væk, Jeg ligger hånden på hans skulder " Færdig ?"

-Photobucket..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 22:05
han bemærker skam Rebecca.. men han er i gang med et måltid nu..
Han ler grumt af Noels skrigen.. så sødt som den smukkeste musik i hans øre.
"Hvad vil De helst, miste stemmen, hørelsen eller synet?" spørger han med en grum latter.. han ser sig ned over skulderen på Den anden kvinde.
"Nej. Kan De ikke se det?" spørger han nedladende, og ser tilbage på Noel. Den stakkels fyr enser han ikke et eneste blik
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 22:10
Ved synet af endnu en fremmed, dog en pige denne gang, bevæger han sig hen imod dem alle. Nogle små flammer begynder tavst at brande i hans hænder, egentlig bare af vrede. For hver enste skridt, bliver både vreden og flammerne større. Og da han endelig når hen til dem alle, lader han blikket glide lidt rundt på dem alle. Først Rebecca, derefter Noel og til sidst Kazoya.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8