de store klipper, der strækker sig ud over havet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 18:24
hun ser op på ham og skubber ham væk fra sig
,,lad mig nu være i fred! du har intet du kan bruge mig til!" hun går tilbage og græder stille

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 18:27
Han går et skridt væk fra hende.
"Har jeg ikke? Jeg kan altid bruge dig som min hore," siger han kort.
Han går langsomt hen mod hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 18:29
,,glem det! du er forlovet med en hende der tingen!.." siger hun trist og mangler bare kærlighed
,,også har du Chi.. hun er sikkert meget bedre end sin gamle mor!.." hun tørre blodet væk fra sine kinder

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 18:36
"Ja, men hende ser jeg ikke," siger han kort. Han stiller sig lige foran hende.
"Ja, jeg har Chi. Men det er altid bedre med to," siger han bare. han smiler stort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 18:39
hun ser væk
,,glem det, jeg gider ikke være noget for nogen mere" hun går stille tilbage og holder om sig selv
,,jeg.. jeg kan bare ikke klare mere.." hun sætter sig op af et træ og piver

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 18:46
Han betragter hende lidt, nikker så let.
"Okay ... Vi ses, ikk?" siger han kort. Han begynder kort efter at gå derfra, dog er han der endnu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 18:47
,,ja ja.." siger hun stille
nej.. vi kommer aldrig til at ses igen.. da jeg ikke vil være i live mere.. tænker hun stille.
hun rejser sig op og går hen mod klippen og skal til at sætte i løb og bare springe ud over kanten

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 18:53
Han skæver mod hende. Han vender sig hurtigt om og dukker så op lige foran hende.
"Du vover på at hoppe ud over den klippe. Medmindre der er meget ... kort ned..," siger han kort. Han smiler skævt, over det han lige sagde.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 18:55
hun bliver vildt forskrækket da han pludselig dukker op foran hende. Hun sidder på jorden nu og er meget utilfreds med han pludselig dukkede op
,,nææ, du bestemmer ikke over mig!" siger hun surt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 18:59
Han sætter sig ned på hug og ser på hende.
"Nej. Men det kan jeg komme til," siger han kort. Han smiler svagt.

//Frys

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 20:09
,,Vel kan du ej! jeg bestemmer over mit eget liv og hvis jeg vil springe ud over klippen, så gør jeg det!" siger hun surt og rejser sig op.
hun går lidt tilbage for at få tilløb og begynder at løbe mod ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 20:25
Han nikker let, smiler så svagt. Da hun løber mod ham, går han med langsomme skridt hen mod hende. Han holder begge hænder op foran sig, så han stopper hende, så snart hun rammer ham(?). Og siden han er gået tættere på hende, vil hun dårlig kunne nå at springe, før hun rammer ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 20:28
Hun når ikke at stoppe op og ryger lige ind i hans arme så de begge nok ville vælte da hun havde fart på (?)
hun ser op på ham ,,fint.. så bliver jeg din horre tøs eller hvad du vil kalde det.." siger hun stille
,,skal vi så ikke gå hjem til mig?.. så laver jeg mad til os.." siger hun stille

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 20:38
Han gisper kort, da han vælter bagover og ned at ligge. Han ser lidt på hende, smiler så svagt, stolt, da han hører hvad hun siger.
"Ehm... Jo.." siger han bare. Han smiler skævt, skubber hende så ned fra sig og rejser sig op.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 12.10.2008 20:40
hun rejser sig også op og holder ham forsigtigt i hånden
,,denne vej"
hun går så hjem til sig selv

//OUT

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.10.2008 20:40
Han ser lidt på hendes og hans hånd, lægger så hovedet let på skrå, før han følger med.

//Out.

Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 23.11.2008 15:42
Årstiden er ikke til bare fødder. Men det er nu engang nemmere at klatre rundt på de krogede klipper i den tilstand, og derfor er Renatikas brune læderstøvler også hensynsløst smidt midt på den grå grund. Selv har hun armende strakt ud til siderne, balancerende på en snæver kant. Vestenvinden brager larmende ud over havet og hiver i det i forvejen uglede, rødbrune hår, som langsomt er ved at falde ud af den lille hestehale det er sat op i. Ikke desto mindre er Renatikas blege mund storsmilende og hun kaster begejstrede blik ud over horisonten. Mågerne kredser højt over hovedet på hende, skrigende efter den lille ræv der hidsigt glammer ud i vinden.
"Kitsu, din satan," Renatikas mumlen bliver nådesløst blæst væk, "de gør dig ikke noget."

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 23.11.2008 15:55
Fuldstændigt gennemblæst af vinden og mere eller mindre i sine egne tanker, kommer Avia traskende, langs strandkanten. Hendes korte, sorte hår er lige netop langt nok til at kunne kilde hende i øjnene, og hun må flere gange skubbe det bag øret. Avia er uden for den klippe Renatika bestiger, men ser hende ikke. Hun ser ærligt talt ikke andet end sine sorte støvler, der sparker sandet væk foran sig, i en sjusket gangart.

"Hm-hm-hm-hm-nana-na."
Vinden fører Avias lave nynnen videre ud mod havet, for derefter at lade den fordufte. Det er nu heller ingen skam, for kønt lyder det ikke.
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 23.11.2008 16:02
Renatika føler sig glad i dag. Ikke rigtig af nogen speciel grund, andet end at hun for en sjælden gangs skyld har nogle penge på lommen. Kun nogle få rav, godt nok, men det er vel altid noget. Det er i hvert fald lige nok til et varmt måltid mad. Eller noget mjød. Men det kunne også være vejret. Sådan noget blæsende, hårdt vejr lader, overraskende nok, altid til at gøre Renatika glad, til trods for at den isnende kulde går igennem skind og ben.
Det er ikke lyden af Avias nynnen der afslører hende, men Renatika får hurtigt øje på sin veninde.
"Aviaaaaa!" det er ikke nemt at høre hendes råben i vinden, men ræven ved hendes side bliver så overrasket, at den i et uvagtsomt øjeblik lader vinden fat i sig og svæver et godt stykke ned af klippen og lander nogle få meter fra vampyren. En høj latter høres oppe fra klippen.

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 23.11.2008 16:14
Avia hører slet ikke Renatikas stemme, da hun kalder hendes navn. Måske hvis hun havde været lidt mere tilstede, havde hun bemærket det. Men lige nu er hendes tanker et andet sted. Dog bemærker hun godt ræven, der knap så elegant dumper ned foran hende. Og trods ræven ikke ligefrem er ukendt for hende, lykkes det den at give hende et mindre chok.

"Renatika"
Mumler hun lettere utydeligt, ved synet af den rødbrune pelsklump. For selvølgelig genkender hun den, og selvfølgelig ved hun at dens tilstedeværelse muligvis kan betyde at Renatika render rundt i nærheden. Det får hende automatisk til at vender hovedet opad og kigge rundt efter Renatika. Hun plejer jo trodsalt at søge væk fra jorden.
Et hjerteligt gensyns-smil breder sig på Avias sprukne læber, da hun får øje på Renatika.
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: