Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 14:33
Toka kigger spændt rundt "gadvide hvordan det er at bo her nede, nok ikke rart" Hun prikkede til en af tremmerne og satte sig ned på gulvet og studerede noget hun ikke helt kunne se hvad var.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 14:39
(katten i vinduet Zeth^^)

Nearyn klør katten bag øret. "Lad en af tjenerne vise dig vej".

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 26.04.2007 14:44
kigger lidt op på ham, laver ingen lyd, men ser bare kvikt op på ham
(var lige afk kort)

People have hope Because they cannot see Death standing behind them
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 14:48
Toka rejser sig og går op af fange kælderen, hun går stille forbi Nearyn uden faktisk at ligge mærke til ham. Hun går ind på sit værelse og gaber en gang, "intet at lave" mumler hun og sætter sig på sengen.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 14:56
Nearyn kigger tilbage på katten. han klør den stadig lidt og sender derefter en tjener til at hente en skål fløde til den. Han selv går. Han går ned mod entréen.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 14:59
Toka finder sin bog frem igen og begynder på at læse videre *hun kiggede ham dybt i øjnene og hun faldt død om, øjnene havde endu et offer* Læste hun op inde i sig selv

(Hun læser en bog jeg selv har fundet på xD De sorte øjne)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 15:01
Nearyn støder på Shina. "goddag Shina. har du og Hope sovet godt?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 26.04.2007 15:02
hopper glad hen til skælen og slikker det hurtigt i sig de er så nemme! hopper så ud af vinduet igen

People have hope Because they cannot see Death standing behind them

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 15:05
"Storartet. Vil du gøre mig selskab på vej ned til markedet?" Han tager sin hat i sin højre hånd og sin stok under sin højre arm og byder hende sin venstre.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 15:06
Toka sukker og læser bare videre, hun keder mig *Daikre gik ud af huset, tilfreds med dagens offer på "øjnene" jeg ville ud og finde flere kvinder der ville falde for hans charme og dø ligeså snart de så ham i øjnene* læste hun så igen op inde i sig selv og læste videre

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 15:08
Han smiler til hende bukker høfligt hoved og begynder at gå //out - til markedspladsen

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 15:09
((wew, PERFEKT ^^ skal til manga nu))

Toka falder i søvn med bogen i hånden //out//

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 19:42
Nearyn vender tilbage til sit palæ. Han vader ind uden et ord til vagterne. Hans tanker er i fuld gang. Han kommer forbi en af tjenerne der står og er ved at putte vand i fuglebadet. "Send en mand op med de halsbånd jeg bad forberedt". Nearyn går videre og sætter sig oppe på sit værelse. Han kigger rundt og ser en scroll på bordet. Han ser sine agenter segl på den og åbner den. tsk, catfight på havnen. en skam de ikke fangede Bull i krydsilden. hmmm... nå well. Han veder sig imod en krystalkugle i sin stander. Billedet skifter til Renatika. Så der er du... Ikke dårligt knivkast. Absolut ikke dårligt. hmm. Nearyn trækker i en klokkestreng og en mand kommer ind. Han bukker. Nearyn kigger på ham. "skaf mig pigen Renatika. Hun er ved vandkanten på stranden".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 19:55
Renatika bliver ført ind af den store port og videre ind i Audienssalen. Overalt kikker hun forundret rundt, og syntes slet ikke at hendes lasede, halvblodige tøj passer ind. Hun skutter sig lidt over vagterne. Hun får øje på Nearyn og manden der førte hende dertil siger højt; "Vi har hentet pigen, herre" og går igen. Renatika kikker bare undrende på Nearyn, dog uden at vise sine øjne.

((OOC: Håber at det er okay at jeg skriver hvad han sagde ^^))

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 20:02
(timejump)
Nearyn hører en banken på døren "kom ind" manden der kommer ind bukker efterlader 20 halsbånd på bordet foran Nearyn. Nearyn pakker stenene ud. På indersiden af posen er et intrikint mønster. Han ligger stenene på posens udfoldede inderside. og holder hænderne over skindet. "Du! ud herfra". Manden går igen. Nearyn rejser sig. han lukker øjnene kort og koncentrere sig. Stenene og mønstret på skindet lyser op. "Nord, syd, øst, vest. Vand, Jord, ild, vind. De 8 lænker rasler og sandet river i huden. Vilde hunde knurrer og Dragens gab er åbnet. "Nearyn Darkstar"" Stenene gløder rødt og sætter sig fast i respektive halsbånd. Så dør lyset ud. Sådan. Nu lystrer stenene mig.. Nearyn kigger på krystalkuglen. han ser Renatika.

Nearyn går ned i gangene mod indgangen. Hvor han ser renatika. Han kigger på hende...
"velkommen til mit hjem, frk Renatika. Jeg er Nearyn Darkstar."

(jo vist er det så^^... for mig i hvert fald... jeg ved ikke med admin'erne.)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 20:08
Der går et sæt igennem hende da Nearyn nævner hendes rigtige navn, og hun er lige ved at glemme øjnene, men hun tager sig i det, og skubber hatten lidt ned. "Ja tak, det forstår jeg. Og grunden til at jeg er blevet slæbt med her til?" spørger hun høfligt, men alligvel skarpt, og viser at man ikke skal løbe om hjørner med hende.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 26.04.2007 20:10
Brutalt blev Anolicia hevet ud af karreten, men faldt dog, begrund af mændenes utrolig kærlige behandling! Hurtigt blev hun revet op fra jorden og skubbet fremad, med et hårdt skub. Det var svært at få vejret i sækken hun havde om hovedet, og rebbene om hendes håndled havde snart skåret sig et godt stykke ind i hendes sårbare hud. Hun vidste faktisk ikke hvad der var sket med hende, kun et hårdt slag og så ikke mere. Hun var ved at falde på vej op ad trapperne, hen mod hoveddøren, men genfandt balancen i sidste sekund. Der gik ikke længe inden en mand tog fat i hendes skulder og stoppede hende, inden hun gik ind i Nearyn. Det eneste Anolicia kunne hører var en mand og kvinde snakke, som stod foran hende. Hendes ben rystede en anelse af skræk, men hun var holdt med at græde tilgengæld.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 20:10
Nearyns tonefald er høfligt og lyder som om han er rolig og tilfreds ved alt om ham. "hvis de vil gøre mig selskab så kan vi gå et andet sted hen. Må jeg foreslå loungen. Der kan jeg byde dem noget at drikke? og tag dig ikke af det bag dig. Hun skal samme vej" Den sidste del er mest henvændt til vagterne. (medmindre jeg skriver andet så er Nearyns kropsprog, stemmeføring og ansigtsudtryk som nævnt i starten her)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 20:15
Hun ser mistroisk fra ham til dramaet bag hende, men følger aligevel med. Nu gælder det om at holde hovedet klart Renatika..

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 20:21
Alle bliver før til Loungen. Renatika får tilbudt en stol og Nearyn tager 2 glas og en flaske Krystalnæktar ned fra en hylde. han stiller dem på et lille rundt bord. Han sætter sig i en højrygget stol magen til den renatika sidder i på modstatte side af bordet. Han har solen i rygge. Rummet er varmt og luksuriæst indrettet og aftenlyset står ind af panoramavinduet bag Nearyn. Anolicia bliver presset i knæ og får trykket hovedet ned mod gulvet som et tvunget buk. En vagt tager i snoren om sækken og kigger spørgene på Nearyn, han ryster let på hoved og vender sine øjne mod renatika. "så, må jeg byde" siger han til hende imens han gestituere med en blød håndbevægelse mod flasken.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]