Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 21:08
''Og hvor længe har hun arbejdet her?!'' spørger hun nysgerrigt.. ''Jeg er bare nysgerrig.. Alt er helt okay..'' siger hun i et forsøg på at overbevise ham. ''Er der noget galt!?'' spørger hun nervøst.. ''Hvad plager dine tanker!?'' spørger hun, uden at løfte hovedet.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 21:12
"Eh det ved jeg ikke, nogle år vil jeg tro," siger han forvirret og husker det egentligt ikke. Han kan høre på hendes alt er helt okay at alt ikke er helt okay, og det undrer ham hvad, hun kan mene. Han får dog hurtigt noget nyt at tænke på, da hun spørger om noget er galt. Han smiler og kysser hendes hår.
"Det er ikke noget, min Maki, jeg blev bare optaget af tanken om.. om at noget skulle være galt med dig eller barnet." Han kærtegner stadig hendes ryg blidt. Han må vogte sig lidt bedre, skælder han sig selv ud, det er ikke meningnen hun skal vide noget om hans dystre tanker, som han har formået at skjule for resten af verden, selv Aishe.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 21:17
''Søde Levon.. Jeg kan mærke noget er galt.. Fortæl mig hvad der nager dig..'' hvisker hun stille.. ''Jeg lover dig, intet er galt med mig.. eller min baby..'' Hun løfter hovedet og kigger op på ham, med et kærligt blik, mens hendes hale blidt kærtegner hans venstre ben..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 21:19
Han smiler blidt til hende og skjuler enhver tanke han har om spådommen og Aidhes underholdende selskab.
"Så er der intet i vejen; kun bekymring for dig." Han er dygtig til at lyve, og kun meget få ville kunne se på ham, når han gør det, selvom det ikke sker ret tit. Han planter et kys mod hendes næsetip og smiler forsikrende til hende. "Bare du har det godt, hvad skulle jeg da have at bekymre mig om?" spørger han med en let latter.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 21:21
Hun smiler til ham.. ''Godt..'' hun giver ham et blidt kys på halsen. Hvorefter hun igen går hen til sofaen, og sætter sig ned med hånden på sin mave.. ''Jeg er bare fortvivlet.'' hvisker hun stille og kigger på Levon.. ''Jeg er bekymret for min veninde, og hvordan alt det her skal gå.''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 21:26
Han går efter hende og slår sig ned lige ved siden af hende med en arm om hendes skuldrer.
"Tro mig, alting skal nok blive fint! Jeg vil finde hende, hvis ikke vi har hørt fra hende inden to dage. Hun ved hvor, du er?" Han kærtegner hendes overarm og smiler roligt til hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 21:29
''Tak.'' siger hun stille mens hun smiler. ''Ja, hun fulgte mig herover, ellers kan hun opspore mig via. min lugt.. Hun har en fantastisk lugtesans.'' siger hun og ligger på Levon, hun tager hans hånd og piller lidt ved hans fingre.. Hun trækker benene op under sig, og sidder ret så krøllet sammen i sofaen. Hendes hale bevæger sig roligt fra side til side, før hun trækker den op, og ruller den rundt om sig..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 21:40
"Godt, så skal vi bare vente her, så skal du se alting nok går fint, og ellers skal jeg nok sørge for det bliver det, du har intet at bekymre dig over." Han stryger hende over håret og læner sig ned mod hende for at kysse hende på kinden. Han betragter hende krøllet sammen ud af et halvt lukket øje og smiler under trutmunden, der nu næsten er henne på hendes kind.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 21:42
''tak..'' siger hun og smiler.. Hun drejer hovedet ligefør hans læber rammer hendes kind, og kysser ham lidenskabeligt.. Hun putter sig lidt ind til ham, og nusser hans hår med venstre hånd. Hendes hale bevæger sig blidt op og ned af Levons ene ben.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 21:49
Han bliver lidt overrasket, da hendes mund fanger hans, men gengælder lige så lidenskabeligt og holder hende tæt me den ene arm slået om hendes ben, den anden om hendes ryg. Han læner sig forsigtigt ind mod hende, så de sidder helt tæt og nyder følelsen af hendes hale mod sit ben.

Ikke længe efter banker det på døren, og Levon løfter hovedet mod den, da den går op for stuepigen, der smiler til LEvon, før hun træder til side og lader en midaldrende herre komme indenfor.
"Ah, doktor Vilads," siger han med et smil og nusser blidt Makis arm, før han rejser sig og går hen og trykker doktorens hånd.
"Godaften Baldric, hvad er det så denne gang?" spørger han med et muntert smil, og LEvon slår ud med hånden mod Maki.
"Dette er Maki. Hun er bekymret for ikke at blive behandlet som en dame, og jeg er bekymret for hendes helbred. Hun venter sig, ser du." lægen smiler til Maki, bukker let og ser så undersøgende på hende.
"Ja, et rutine tjek altså." Levon nikker bifaldende, mens doktoren rækker sin hånd frem for at hilse på Maki, hvorpå han siger: "Udmærket, unge dame, hvis du vil lægge dig på sofaen, så skal jeg straks gå i gang."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:00
Maki nyder Levons nærhed, og putter sig tættere ind til ham, mens hun blidt kærtegner hans inderlår. Hun trækker vejret tungt, og nyder så inderligt at kysse Levon igen.

Hun bliver lidt forskrækket da det banker på døren, med flytter dog ikke sin hånd fra Levon's lår, før han rejser sig fra sofaen. Hun rejser sig og følger elegant efter ham. Hun tager blidt lægens hånd. Uden at sige et ord ligger hun sig ned og kigger skræmt på Levon.. Hun giver ham en blid hentydning til at komme over og berolige hende.. Da angsten nærmest lyser ud af øjnene på hende..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 22:08
Det er nu lægen, der først ser hvor bange, hun er, og han smiler beroligende.
"Der er ikke noget at være bange for, min pige," siger han jovialt, mens Levon haster hen og knæler ned ved hendes hoved, hvor han tager hendes hånd og kærtegner den med et blidt smil. Lægen lægger forsigtigt sine hænder på Makis mave og mærker lidt på den frem og tilbage.
Levon smiler beroligende til hende, mens lægen finder sit stedoskop frem og ser på Maki med et smil.
"Kan jeg bede dig om at trække lidt op i kjolen, så jeg kan se din mave?" spørger han og rækker ud efter det tæppe som ligger for hendes fødder. Han lægger det over hendes ben og helt op til maven så hun ikke behøver vise ham bare ben eller noget, og han smiler stadig venligt til hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:11
Hun trækker vejret tungt, og klemmer Levon's hånd.. Hun ligger helt stille uden at sige et ord.. Hun slipper modvilligt Levon's hånd, og trækker hendes kjole op til lige under hendes bryster. Hun tager hurtigt Levon's hånd igen og klemmer den.. Hun kigger nervøst på ham med et blik der siger ''Er du glad nu!?''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 22:13
Levon smiler beroligende ned til hende og kærtegner hendes hånd.
"Du godeste," mumler lægen, da han ser de mange blå mærker. "Er der nogen, der har mishandlet dig?" spørger han og ser advarende på LEvon, der rødmer let.
"Jg tror det er fra barnet. .." siger han tøvende, men lægen tror ikke på det og ser mod Maki med et bekymret blik.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:16
Hun bryder sig ikke rigtig om lægens reaktion og kigger tvivlende på Levon.. hun har ikke rigtig lyst til at sige noget, men føler sig nødsaget til det.. ''Nej, der er ingen der har behandlet mig dårligt.'' siger hun meget lavt.. og klemmer Levons hånd.. ''Alle har været utrolig flinke ved mig, især Levon!'' siger hun en smule højere end før.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 22:22
Han undrer sig, lægen, men siger ikke mere om det. Han lytter og mærker igen på hendes mave og trækker så kjolen ned på plads igen og giver tegn til Levon om at hjælpe hende op at sidde, hvad han gør.
"JEg er nødt til at spørge hvor langt henne, du er, unge dame," siger han roligt og smilende, "Alt ser helt normalt ud bortset fra de mærker. Er der noget usædvanligt, du kan raportere om? Noget mærkværdigt, du har oplevet?" LEvon fortæller ham hvor længe hun antageligt har været gravid, og lægen rynker brynene.
"Er I helt sikre på det? At det ikke er længere? Børnene er meget længere fremme end det, du der siger ... og ja, børnene, for der er to, så vidt jeg kan mærke." LEvon blegner og ser meget dårligt tilpas ud ved den besked, og han ser forvirret, bekymret på Maki.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:25
Maki sætter sig stille op, og lytter til hvad lægen siger.. ''Har intet underligt oplevet.'' siger hun stille, og holder fortsat Levons hånd stramt.. Maki bliver lig bleg og stirre lige ud i luften.. ''børnene.?'' siger hun spørgende.. Som om en ikke var nok...

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 22:30
"Ja, der er to... det vidste du måske ikke?" spørger han og ser lidt beklemt ud. det var ikke dne bedste måde at komme med den nyhed på. "Jeg beklager, jeg troede, du vidste det, når du tilsyneladende er så langt henne som du er ..." Levon sætter sig ved siden af Maki og lægger en arm om hende, og lægen forsøger at joke: "Det er hvad man får ud af at holde sig til en slambert som Baldric her. Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig væk i en fart." LEvon ler og lidt farve kommer tilbage i hans ansigt selvom det ikke er meget. Han sender dog lægen et sigende blik, og han undskylder for sin frihed. Han kommer å benene og rømmer sig let.
"JEg kan ikke forstå hvorfor graviditeten er så fremskreden. Er der noget som helst, der kan skyldes dette? Hvis det er i orden med dig, unge dame, vil jeg gerne se til dig en gang om ugen for at sikre mig både du og børnene har det godt. Det er ikke det store, jeg skal bare høre dig hvordn det går og så mærke efter om alt er som det skal være." Levon ser på hende, bekymret igen, fordi han har på fornemmelsen, hun vil takke nej, og han er mere bekymret nu end nogensinde.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:33
''Jeg anede det ikke.. Det er skam ikke Levon's børn.. Det er det værste monster der er far..'' det sidste væser hun nærmest.. Hun putter sig lidt ind til Levon og kigger ham i øjnene, hun møder hans bekymrede blik og kigger derefter på lægen. ''Jeg har vidst intet valg..'' siger hun og smiler falsk.. Hun kigger på Levon igen, og sender ham et beroligende på Levon.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 22:37
Lægen ser overrasket på Levon, der normalt har en "finger" med i spillet, når det kommer til den slags, og han ser bedrøvet på Maki, da hun fortæller om børnenes far.
"Det gør mig ondt for dig, min kære," siger han blidt og pakker stedoskopet væk igen. "Og du har altid et valg, men jeg vil råde dig tila t se en læge, om det så er mig eller en anden. for din egen sikkerheds skyld." LEvon trykker hende ind til sig og stryger hende over armen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0