Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Angelina West

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Angelina 03.06.2009 21:19
Angie smiler varmt til personen der kommer ind, som en hilsen.
Hun tøver lidt, tænker over om hun skal gå op og få noget drikkelse.
Det var lang tid siden hun havde fået noget ordenligt at drikke.
Måske lidt vin, kunne være godt.
Hun rejser sig og går op til disken.
"Et glas vin." siger hun og smiler sit skæve udfordrende smil.
Da hun får glasset ligger hun pengene og går ned til sit bord og sætter sig igen.
//Angelina Josefine West. 23år.
spørg: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?p=430960#430960

Har lige født Samsons barn, som blev en søn.
+Hun er Samsons slave, dvs. hun har hans
brændemærke på skulderen.
Doll lavet af Freya. Base: http://www.soul-reply.net/dolleria/
Billede fundet på: http://www.photobucket.com

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 00:38
Ayao åbner stille Kro døren, går indenfor og hænger sin kappe i gangen... han stiller sin vandre stav fra sig og bevæger sig ind i krostuen...
Følelsen af lettelse skyller ind over ham da han sætter sig på en stol og bestiller et glas øl der straks kommer til ham... han finder sin bog frem og begynder med et smil på læben at læse nogle af hans gamle notater....
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 00:41
Samson kommer ind i krostuen. Det var totalt mørkt udenfor, og Samson havde slået kappen helt ind til sig, for blandt andet at skjule sit sår i skulderen, som han endnu ikke havde gjort mere ved, end at binde noget omkring det, for at stoppe blødningen. Der havde været kamp oppe på borgen, kamp om at hans tyr rent faktisk, hvilket var svært for ham at finde rundt i, hvorfor det lige skulle være ham de ville have med sig, når nu der var alt muligt andet de kunne finde på borgen af værdier. De var tydeligvis helt ude af forstanden, og måske bare ude på at lave lidt ballade, det var i hvertfald Samsons gæt, for at de kunne genere ham på den måde.
Samson så sig omkring. Kroen så ret så forladt ud, bortset fra den ene der tilsyneladende var opslugt af sine egne ting, hvilket passede ham ganske glimrende. Han gik henover kroens trægulv, med sine klirrende sporer på støvlerne, og hen til disken. Der gik ikke lang tid, før han havde bestilt et krus mjød, og betalt med nogle hurtige jader henover bordet. Der var ikke meget at se på, andet end Ayao som.. læste? Han lod sit blik hvile på ham, med et ganske køligt blik, og som nemt kunne opfattes nedgørende.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 00:45
Ayao kigger sig roligt omkring i kroen og lader blikket falde på Samson der tydeligvis ikke har en kaft at give sig til... men der går ikke længe før han vender tilbage til bogen og tørt kommentere "noget du vil?"
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 00:49
Samson læner sig en smule tilbage over disken, og lader sin ene arm støtte på pladen, mens han fortsat glor på Ayao. Han løfter et øjenbryn af ham, da han ser tilbage på ham, og tydeligvis bare går lige til den.

"Noget jeg vil? Der er skam masser jeg vil... Men spørgsmålet er, om jeg vil noget med dig.. det er jeg ikke så sikker på. Har du et problem med det?" brummede Samson med en kølig, men dog rolig stemme, mens han fortsat betragtede Ayao. Hvordan kunne en bog være så spændende til at kunne sidde oppe på denne tid, for at læse? Og så på kroen? Det forstod Samson ikke, men han var også et eller andet sted fuldstændig ligeglad. Han tog et par slurke af sit krus med mjød, som netop var det han var kommet efter. Han havde nu savnet lidt af kroens mjød, i stedet for det han havde oppe på borgen. Eller også havde han bare savnet at besøge kroen, som han havde besøgt så meget i fortiden.
//Nova \\

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 00:59
Ayao kigger op på Samson som om han nærmest forventer at Samson er plørefuld.
Han vender tilbage til sin bog med en let hoved rysten...
"Du ville ikke vide hvad du ville om så det slog dig i hovedet" mumler han mens han er fordybet i de gamle sider i bogen
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 01:06
Samson fnøs lidt af Ayao's ord og skulede lidt væk. Hvad fablede knægten om? Dog lod han langsomt sit blik falde tilbage på Ayao igen, med et lille smil på læben. Hvad dette lille smil indebar, kunne ingen vide.

"Aha? Jeg ville nu gerne vide, hvor mange stykker man kunne flå den der bog i? Eller.. hvor hurtigt det kunne ske? " Samson smilede roligt, og strakte lidt sin ene arm ud for sig, så det gav et lille knæk. Hurtigt rettede han lidt på sin velkendte hat som altid sad på hovedet af ham.

Samson tog nogen flere tåre af mjødet, men kunne hidtil ikke mærke noget, da han er rimelig stærk hvad alkohol angår.
"Hvad er det du skjuler i den bog?" Samson var egentlig ikke interesseret, men han kunne ikke finde andet underholdning lige nu, så måtte han nøjes med ham her.
//Nova \\

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 01:12
Ayao smækker bogen i og lægger den på bordet mens han retter blikket direkte på Samson og betragter ham mens han lægger en hånd oven på bogen
"Dette er den bog hvor fra jeg henter mine magier og min øvrige viden, om... lidt af hvert... f.eks. kan jeg oplyse dig om at halvdyr's måde at komme til verden på er lidt lige som at smutte mandler" siger Ayao med et glint i øjet
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 01:17
Samson kniber sine øjne en smule sammen, så de blot bliver til små gennemlurende sprækker. Han rynker en smule på næsen, inden han åbner sine øjne normalt op igen.

"Som at smutte mandler? haha, meget sjovt.. " sagde Samson ironisk, men fik alligevel et lille skævt smil på læben, og drak et par slurke mere af sit mjød.

"Du kan simpelthen hente magier fra bogen?" Han hævede sine øjenbryn en smule, og betragtede ham, mens han skulede lidt til bogen.

".. Ubegrænsede?" Samson rejste sig lidt op, stod stadig med ryggen mod disken og ekspedienten, mens han så på Ayao. Han vidste ikke hvor han havde Ayao, men han gik nu ikke ud fra at han var nogen trussel -tværtimod. Men der skulle nu også meget til, for at Samson betragtede dem som en.
//Nova \\

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 01:20
"på ingen måde" siger Ayao roligt "jeg har et lidt begrænset forråd af magi... men det spænder over en bredvifte af effekter... alt lige fra healende magier til... magi med et mere destruktivt formål..."
han smiler imøde kommende og finder med hånden bogmærket for han lammelses formular.. hvis nu det skulle blive nødvendigt..
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 01:31
Samson ser blot køligt på Ayao og hans bog, som han tilsyneladende åbenbart var meget afhængig af.

"Det vil sige, at du er meget afhængig af den bog der, for at du ville kunne forsvare dig selv?" Samson bældede det sidste af sit mjød, og lagde herefter sine arme over kors. Hvis dette var tilfældet, var det i hvertfald ikke en særlig nyttig bog. Samson kunne lige forestille sig, hvordan det ville se ud foran en fjende, og hvor man blev nødt til at bladre en masse sider igennem, for at kunne finde et eller andet for at beskytte sig med. Selvom Samson godt nok oftest var den som selv angreb, når der skete noget for hans vedkommende.
//Nova \\

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 01:35
et lille smil gled hen over Ayaos læber mens han sagde "tro mig... jeg ka sagtens forsvare mig selv... har advancerede magier der tager tid men jeg har også nogle der kan blæses af i ansigtet af dig således" ayao knipser uden at der sker noget men håber på at meddelelsen siver ind...
"det afhænger alt sammen af hvad du ønsker at magien ska kunne gøre"
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 01:44
Samson brummede helt af grin, godt nok ikke meget, men alligevel tegn på morskab kunne man forstå.

”Det lyder ikke af så lidt igen, må jeg da sige..,” Brummede Samson roligt med sin dybe stemme og rettede sig op. Han gik hen mod Ayao, og stillede sig lige foran hans bord, mens han så ned på ham.

”Kan du så få folk til at frygte?” brummede Samson nærmest isnende, mens han så ned på ham. Han hævede sin hage en smule, men rettede så mere hagen ind mod ham selv, så han så nogenlunde normalt på Ayao.
//Nova \\

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 01:46
Ayao åbner bogen på klem og lægger hånden inden i på lammelses formularen og ser afventende...
"Jeg kan stille et show op der ville kunne skræmme folk men kan ikke pille ved deres hjerner... endnu" siger han venligt
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 01:51
Samson ser nøjsomt på Ayaos hånd som lægges på bogens ene side, og hæver et øjenbryn.

"Show? Lyder interessant.. At pille ved hjerner, er en leg, det er ikke det, som er det sværeste." Brummede Samson og skævede til Ayao, eftersom han havde set rigeligt på bogen og hans hånd.

"Hvad er dit navn?" Kom det efter en rum tid fra Samson, og satte sin ene hånd ned mod bordet som støtte. Han havde snart tænkt sig at forlade dette sted, han havde fået hvad han var kommet efter, så han behøvede egentlig ikke at være her i meget længere tid.
//Nova \\

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 01:53
"Ayao" svare Ayao rologt og rækker sin højre hånd frem og lader den venstre ligge i bogen
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 01:56
Samson ser lidt ned på Ayao's hånd, og sætter afvisende en hånd lodret op i luften.

"Beklager, håndtryk er ikke lige min stil.. " brummede Samson men nikkede lidt mod Ayao i stedet.

"Mit navn er Samson China Oceans.. " han lagde en hånd på sit bryst, for at kropssproget fulgte hans tale, og på den måde at kommunikere bedre. Kroppen var den som afslørede alt. Man kunne sige så meget man ville, men hvis kroppen ikke understregede det man sagde, ville man med det samme mistænke folk for en løgn.
//Nova \\

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 15.06.2009 01:58
"dit valg... nå men klokken er ved at blive sent så jeg tror jeg vil trække mig for i aften" siger ayao og sætter bogen i en regtangulær læder pose han har ved siden går mod døren, tager sine ting og forsvinder ud i mørket
Ayao Godless
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.06.2009 02:00
Samson vender hele sin krop mod Ayao som forsvinder ud af døren. Han kneb sine øjne lidt sammen, skævede kort til Ayaos endnu varme stol, og rynkede lidt på næsen.

".. Mit valg.. " Brummede Samson og fik et lille smil frem på læberne, som endnu engang forsvandt kort efter, inden han selv gik ud af kroens dør.

//out
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 18:38
Inde i kroen sidder der nogle få mennesker og de vendte næsten alle hovederne mod døren, da Hoshiro trådte ind.
De fleste var temmelig overrasket over hans gode uddsende og stort set alle mænd i kroen troede han var en kvinde på grund af hans tøj, dog var han ligeglad med hvad de andre tænkte om ham, han skulle bare have noget at drikke, så han bevægede sig op til baren hvor han bestilte et glas rødvin.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0