Damia trak uskyldigt på smilebåndet ”Det kunne jo være. Jeg ved du er meget ude efter, at jeg drikker, den drik som gør, at jeg får større bryster,” hun ser ned på sin barm for at vurdere dem, hvorefter hun retter sit blik mod Nathan ”Jeg synes,” siger hun bestemt og tager en ordentlig slurk af sin vin ”at de er ganske pæne,, hun nikker afgjort og gør en bevægelse med hånden, som et tegn på at dette emne var et overstået kapitel.
Damia læner sig tilbage og trækker sine ben til sig for at gøre plads i fodenden. Hun byder Nathan til at sætter sig op i sofaen hos hende, fordi hun følte sig mere tilpas når han var nær. Damia fugter sin hals ved at nippe til sin vin. Det kunne se ud som om, det var en optakt til en godnat historie. Bare en væmmelig en af slagsen. Men Nathan kunne tage det, han var en stor dreng og hvis han absolut insisterede, kunne han altid få en rigtig godnathistorie, med helte og skønne mænd i høje tårne, på et senere tidspunkt.
”Det er en lang historie og spørg endelig ind til det, hvis du ikke helt forstår,, begynder hun med en dæmpet stemme.
”Jeg stødte på en mand,” hun rømmede sig da hun prøvede at komme i tanke om vedkommendes navn ”Kemerano. Han virkede rar, men så begyndte han at spørge ind til min tro og da jeg så fortalte, at jeg forholdte mig neutral prøvede han at få mig over på mørkets lords side. Og… Du kender mig. Jeg kunne ikke holde min mening for mig selv. Det viste sig at han var en mørkets kriger også pludselig kunne jeg ikke bevæge mig. Jeg prøvede at slippe fri, men jeg kunne ikke også…,” Damia rynkede brynene ”Piskede han mig med en eller anden form for mørk ting,,
To skikkelser viste sig i hendes tanker ”De var pludselig to,,
Damia holdte inde med hendes historie...

- Avatar og profil billede lavet af mig