"Jeg kender dig ikke rigtigt, så jeg har ingen idé" Hun trak lidt med skuldrene, hvilket resulterede i at tæppet krøllede let.
Cashi satte en albue på tæppet og støttede sit hoved i håndfladen, mens hun sukkede let.
"Åhh.." Sagde hun forstående, da hun så blodet på mandens tøj. Hun prøvede på ikke at blive skræmt eller i det mindste ikke vise det.
"Det er den slags rygter" Cashi kunne ikke lade være med at blive en anelse nysgerrig, det var sjældnere og sjældnere man havde muligheden for at snakke med 'rolige' kriminelle.
Forsigtigt lagde hun en hånd på blodet og nussede lidt ved det, for at se om det var stift. Hvilket det var.
".. Du burde skifte tøj. Ikke alle vil være ligeså forstående som jeg.." Cashi tog fast i Samsons skulder og prøvede at få ham ned at ligge, så hun kunne se ned på ham.
".. Hvorfor slår du ihjel?" Spurgte hun kort, men grinede så pga. Samsons kommentar. "Besynderlig? Jeg er bare en nysgerrig ung kvinde, der bliver tiltrukket af de forkerte mænd" drillede hun og prøvede at nappe i Samsons underlæbe.
//Frys
Krystallandet