Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:40
Nearyn holder blikket på hende. "Fortæl mig det endelig. Misforstå mig ikke Toka. Jeg er din herre nu, men jeg har ikke til hensigt at behandle dig eller nogen af de andre som snavs som andre slaveejere behandler jer som. Hvis du adlyder mine befalinger vil du få et godt liv her. Så fortæl mig Toka. Hvad mangler du?" Han er behageligt venlig.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:43
Toka sukker *du kan ikke opfylde mine tre højeste ønsker, fred i krystallandet, frihed og at alle er rare ved hindanden* tænker hun og siger ikke noget

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:51
Nearyn tager blidt fat i hendes hage og drejer hendes hoved imod hans. han rykker nærmere. han rykker helt ind til hendes ansigt. Han er utroligt tillokkende. Han er næsetip til næsetip med hende. "hvad ønsker du dig. Hvad ønsker du dig virkelig, ikke hvad du ønsker for andre, men for dig?" hans øjne er lokkende og klare. (Han kunne være Incubus). "helt nede i dit dybeste sind. Dernede hvor alle facader falder, hvor dit hjerte banker, hængende i luften over den endeløse verden. Hvad ønsker du dig med hjerte og sjæl, Toka?"

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:56
"no..noget som kun mægtige guder kan opfylde" hun har ikke tænkt sig at sige hvad men hvem ved hvad der kan få hende på andre tanker?

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 22:06
Han rykker helt tæt på. hun kan mærke hans ånde, den lugter af krystalnæktar (som jeg, som sagt har opfundet on a whim og ikke nødvendigvis eksistere T_T). Han løfter hendes hoved lidt for at komme op til hans. "fortæl mig hvad du ønsker dig" Igen oser han af tillokkelse. Han sætter forsigtigt sine læber mod hendes.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 22:10
Toka måtte vel ikke gøre modstand, hun sagde stille "du kan ikke lave fred på jorden, du kan ikke slippe mig fri og du kan ikke få alle i hele verden til at være søde"

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 22:11
(vist måtte hun så. Der er som sagt bare konsekvenser ved alt. Hvis hun vil gøre modstand så bare skriv det. jeg skulle alligevel have spurgt om det var ok i sidste post T_T sry)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 22:13
((det er lige meget, jeg ved godt hun må sige fra men det ved hun jo ik ^_^))

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 22:16
Nearyn kysser hende kort og blidt men slipper ikke. "Hvem ved Toka. hvem ved" han følger op og kysser hende igen. denne gang længere, men ikke længe. Hans stemme er ikke bare legende da han siger det. I hans stemme kan tydeligt høres at han har tillid til at det kan han.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 22:20
Toka kigger ham lidt ind i øjnene og blinker et par gange og spørger så "hvordan?"

((jeg ville ønske at jeg var flyttet hjemme fra, men jeg skal aldser slukke nuh ;-( ))

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 22:26
(no worries. vi fryser^^)

Han kigger på hende med tillidsfulde øjne. "Ved at skabe en bedre verden. En verden hvor alle er glade og lige, en verden hvor ingen mere behøver at være kede af deti. Men for at gøre det har jeg brug for tid, og folk der deler min drøm" Han kysser hende igen. "En sådan verden er mit mål Toka. Det er derfor jeg ér".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 11:36
Nearyn trækker sig tilbage igen. Han vender rejser sig hurtigt og vender ryggen til Toka. "Jeg undskylder for at indtrænge på dig, på den måde. Jeg... jeg ville bare forsikre dig at din tid her ikke er uden formål..." Hans stemme lyder sørgende. Så retter han sig og det er tydeligt at han skjuler sine følelser med vilje og åbenlyst. Simpelthen fordi det skal han da han siger "..s.. SÅ jeg forventer total underdanighed fra dig for fremtiden. Du skal intet holde skjult fra mig forstået" siger han lidt for højt, som for at vagterne skal høre ham. Han begynder at gå imod døren "beklager" siger han stille. Han lyder sorgfuld igen. Han tager i døren og går ud. Den bliver lukket bag ham.

Nearyn spadsere ned af gangene. Hans ansigt skifter glidende fra sorgfuld til et ooh så ondt ulvesmil. thehahahaHAHAHA. Perfekt! Hun holder intet skjult for mig meget længere. hahahahaha. Nearyn fortsætter tilfreds med sit skuespil ned af gangene. Der er stadig ting der skal ordnes. Bull's vare skulle dukke op i dag. Lad os så se om det går problemfrit.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 11:44
Han kommer stille gående. han kommer til at gå ind i en mur fordi han ikke kan se nodet for sin kappe. "dumme mur" siger han og ser mod den
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 11:50
Han rejser sig og går igen

//Out ((skal til frisør))

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 11:54
Nearyn går ind i sit bibliotek og finder den bog han leder efter. Han tager den med sig og griber en flaske vin og et krystalglas fra en bakke en tjener kommer gående med i modsatte retning. Han går mod sin audienssal igen imens han frydes over den fart som folk er vendt tilbage til normalt arbejde. På trods af Cassiopia's udbrud. Han går ind i sin audienssal sætter sig på sin trone. Han ligger bogen på det ene armlæn og stiller flasken fra sig på det andet armlæn. Han tager sin krystalkugle frem og lader den hænge i luften ud for ham. Den lyser op og viser porten ind til Darkstar Manor. Så! nu bliver jeg i hvert fald ikke overrakset når den næste slavetransport kommer. Men nu til mere vigtige detaljer. Den stædige slavetøs Cassiopia er måske nok lidt for selvsikker når hun bare sådan uden videre begynder at kaste med ild i mit hus, men hun fik mig til at indse noget. Noget vigtig... hvor er de...

Han kigger op kort efter og ser en fangetrasport køre ind. Så er varene her. Han lukker bogen og ligger den tilbage på armlænet. Retter sig og tager sit venlig ansigt på da en pige bliver slæbt ind. Jo det er godt nok Bull's tøs.. Han kigger ned på hende fra sin trone. *aktivere dominans* "du vil ikke fjerne dig derfra og du vil ikke bruge magi".

(jepper^^)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 11:59
"ved du hvorfor du er her Chiaki?" Han ser tilfreds ud.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 12:04
"Du blev solgt videre. Så nemt er det. Bull solgte dig og jeg købte. Ved du hvad det gør mig til?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 12:14
En af vagterne svarer at du ikke får mad før herren har talt med dig. Han er utilfred.

"Det betyder Chiaki. At jeg er din herre."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 12:21
Nearyn holder sit venlige udseende. "Jeg er din herre nu, Chiaki og du vil tjene mig dedikeret og med respekt. Er det forstået?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 12:48
Nearyn er tilfreds med Chiaki's reaktion. "Så er der simple regler du skal kende. Så længe du er her opføre du dig ordentligt, viser mig respekt, og adlyder mine ordrer uden at stille spørgsmål. Hvis du gør det får du der bedre her end noget andet sted, men hvis du ikke overholder de regler så er der konsekvenser. Nu hvor du har forstået det vil en af vagterne vise dig dit værelse. Jeg selv har en detalje jeg skal ordne". Nearyn rejser sig og går ned mod Chiaki. Han stopper ud fra hende og forventer hun bukker sig helt ned til gulvet. Han har heller ikke tænkt sig at gå udenom hende. Hun skal flytte sig. Alt dette siger han ikke og udtrykker det ikke, men Chiaki er ikke i tvivl om at det er det han vil.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]