Nearyn Darkstar 26.04.2007 11:36
Nearyn trækker sig tilbage igen. Han vender rejser sig hurtigt og vender ryggen til Toka. "Jeg undskylder for at indtrænge på dig, på den måde. Jeg... jeg ville bare forsikre dig at din tid her ikke er uden formål..." Hans stemme lyder sørgende. Så retter han sig og det er tydeligt at han skjuler sine følelser med vilje og åbenlyst. Simpelthen fordi det skal han da han siger "..s.. SÅ jeg forventer total underdanighed fra dig for fremtiden. Du skal intet holde skjult fra mig forstået" siger han lidt for højt, som for at vagterne skal høre ham. Han begynder at gå imod døren "beklager" siger han stille. Han lyder sorgfuld igen. Han tager i døren og går ud. Den bliver lukket bag ham.
Nearyn spadsere ned af gangene. Hans ansigt skifter glidende fra sorgfuld til et ooh så ondt ulvesmil.
thehahahaHAHAHA. Perfekt! Hun holder intet skjult for mig meget længere. hahahahaha. Nearyn fortsætter tilfreds med sit skuespil ned af gangene.
Der er stadig ting der skal ordnes. Bull's vare skulle dukke op i dag. Lad os så se om det går problemfrit.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master