Faint

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Faint 12.03.2007 18:41
,,Jeg hader kvinder," Han vender sig mod Sas, og griber ehnde om halsen.
(Ok?)

Billeder: Google.
Ava: Tektek.

Faint

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Faint 12.03.2007 18:46
Han ryster koldt på hovedet.
,,Hjælper og hjælper.." Mumler han, og smider hende ind i et træ, hvorefter ngoel ulve griber fat i hendes ben og holder hende fast. o_O
((OK?))
Bagfra kommer en stor sort drage, og spyder sort ild efter ham.

Faint

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Faint 12.03.2007 18:54
Faint ser på kema, og smider tyve pile efter Kema og dragens spyder igen ild. Ulvene angriber ham også, nogle af dem, holder stadig fast i Sas.
Hans øjne bliver krystlblå, mere end før.
Han sætter sig ved siden af Sasura og hænger hende op på træet, som et kors.
,,Se nu godt efter, mens jeg dræber din eks."

Faint

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Faint 12.03.2007 18:58
Faint bliver ramt, men da Kema rammer ham bliver han pludselig grebet i foden og smidt ind i et træ, af dragen.
((OK?))

Faint

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Faint 12.03.2007 19:04
Faint griber i pisken, og smider den væk.
,;Jeg ved så meget," Siger han og forsvinder. Sas ryger nok ned og slås sig, da han har alvet pigge udner hende.
((Ses.))

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:10
Aaron kommer gående genenm skoven. Han for øje på Sas og Kema og standser i træernes skygge. Han smiler ondt og iagttager dem. Ham.. det var da ham der var der dengang. Hvad laver Sas med ham?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:14
Aaron smiler ondt. Nå så det må hun? Han træder frem fra træerne. "Goddag Sasura. Hvordan går det?" Han smiler ondt til Kema. "Og goddag til dig også. Jeg fik aldrig fat i dit navn i helbredelseshuset."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:19
Aaron smiler ondt. "Mit navn er Aaron. Hvorfor har Sasura hevet sine tænder ud?" Han ser hen på Sas. "Er det for ikke at lave flere vampyerer? Du brød dig ikke om at forvandle pigen fra igår til en vampyr eller hvad?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:22
Aaron smielr ondt til Sas. "Men hvordan tog hun det egentlig? For du gjorde hende vel til en vampyr somm jeg sagde... og tog hende til helbredelseshuset?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:25
Aaron smiler grumt. "Så du adlød ikke min ordre. Tror du virkelig at det hjælper at gemme dig bag et træ? Har du glemt hvilken magt jeg har over dig?" Han ser ondskabsfuldt på hende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:28
Aaron smielr ondt. "Hmm.. jeg må vel straffe dig." Han begynder skiftevis at lukke og åbne sin hånd. "Du har ikke adlydt min ordre. Den slags kan jeg ikke tolerere."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:32
Aaron vender sin opmærksomhed imod Kema. Han smielr ondt til ham. "Jeg er hans ydmyge tjener. Hele mit liv er jeg blevet trænet op til at tjene ham... nu vil jeg finde ham så jeg endelig kan komme i tjeneste hos ham." Han ser hen på Sas. "Kom herhen."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:35
Aaron ser hen imod Kema. Han smielr ondt til ham. "Hvad mener du med den bemærkning?" Så ser han hen på Sas. "Vend dig om og stå stille. Du må ikke vende dig om igen eller flytte dig før jeg siger. Hvis du gør vil du få det meget, meget værre."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:39
Aaron ser koldt på Kema. "Forklar dig." Hans venstre hånd former en klo. Han hugger med den i en lodret stribe imod Sas ryg.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:42
Aaron ser koldt på Kema. "Forklar dig." Hans venstre hånd former en klo. Han hugger med den i en lodret stribe imod Sas ryg.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:49
Aaron griber hende. "Rejs dig op." siger han irriteret. Så smiler han ondt til kema. "Giv mig en god grund."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:52
Aaron smiler ondt da sværdene preller af imod hans rustning. "Du bekymrer dig for en god person? Du er fandme da ynkelig. Du vil sandelig blive Mørkets Lord en god tjener." siger han hånligt. "Men jeg vil ikke råde dig til at angribe mig igen. Så bliver jeg tvunget til at dræbe Sasura." Han forvandler sin venstre arm til en metalpisk.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 19:55
Maria kommer roligt gående, med begge arme om sin mave..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.03.2007 20:00
Aaron smiler ondt. Så hæver han sin højre arm og standser han Kemas sværd før han kan nå at angribe. "Javel. Så angrib hende der. Jeg er optaget." Han peger på Mari. "Desuden angriber man ikke ens allierede uden en god grund." han vender sig imod Sas. "Tror du det er fordi du har hevet dine tænder ud at jeg straffer dig? Det er det ikke. Det er fordi du ikke gjorde pigen til en va,pyr som jeg beordrede dig til. Desuden bliver du ikke til et menneske bare fordi du ikke har hugtænder." Han slår imod hendes ryg 10 gange med pisken.
Kimberly Shirakawa

Kimberly Shirakawa

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Kimberly 12.03.2007 20:07
Går ind mellem træerne, da jeg hører noget turmult.

Billedet fundet på photobucket
Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2284
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12