Han gik forbi hende og satte sig op ad træets stamme. Hvor hans trætte øjenlåg gik i. I et gab fik han fremsagt en ordre "Gå hen og leg med Valentin,,
Damia 15.07.2008 01:45
Mika ser trættende på sin datter. Han var i det hele taget begyndt at blive lidt udmattet, måske skyldes det uroligheden som boblede inden i ham, eller også bare hans datter. Han rystede bestemt på hovedet og klappede hende på hovedet. "Nej, far er træt,,Han gik forbi hende og satte sig op ad træets stamme. Hvor hans trætte øjenlåg gik i. I et gab fik han fremsagt en ordre "Gå hen og leg med Valentin,,
Damia 15.07.2008 01:54
Valentin skæver til sin mor og laver en grimasse. "Derfor,, siger han bestemt, da han ikke kan finde en særlig grund. Men han finder hurtigt ud af det da han ser på det lille egern igen.
"Den er uhyggelig,, han rejser sig op og går lidt væk, hvorefter han går ned på fire ben og forvandler sig til en lille pjusket, rød ræv. Han knurrer af egernet, i håb om at den vil forsvinde, hvorefter den hopper lystigt over til søen igen og begynder at betragte sit eget spejlbillede.
Tezz 15.07.2008 02:04
Viki kigger en smule irriteret over på sin far, men så vender hun sig resolut om mod Valentin, hun ser at han har forvandlet sig til en lille ræveunge, og gør så det samme, det var ellers ikke noget hun var vant til, men hun nød de lugte og de andre ting ved at være en lille ræv, hun viser sine tænder i et grin og lister sig hen mod Valentin, DET var så fristende at prøve at skubbe ham i, bare for at drille ham lidt, men hun var ikke helt så glad for vand selv, efter episoden med hun var røget i havet som mindre, så istedet puffer hun lidt til ham med snuden bagfra og drejer legesygt rundt i ring-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Tezz 15.07.2008 02:10
Tezz Ryster blot blidt på hovedet og tager egernet i sin favn og går hen til Mika og sætter sig ved siden af ham. tezz giver egernet resten af nogle nøder, mens den ivrigt pludrende fortæller dens navn er Biver og at den faktisk har en familie i den anden side af skoven osv.. Tezz smiler lidt af det lille egern og svarer den høfligt tilbage, og snart efter løb den tilbage ud i skoven. Tezz sætter sig lidt op ad Mika og kigger efter børnene...Har født tvillingerOo
billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
billedet fundet på photobucket..Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Damia 15.07.2008 02:30
Mika nyder den stille time. I baggrunden kan han høre børnenes latter og knurren fra de søde små pelsklumper. Damia 15.07.2008 02:33
Valentin vender blikket mod sin søster og falder ned på ryggen. Han spræller lystigt med benene i vejret, og knurrer sødt.//frys
Tezz 17.07.2008 23:24
Viki overfalder straks Valentin da han ligger på ryggen og knurrer sødt, hun knurrer for sjovt og napper legesygt efter ham.-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Tezz 17.07.2008 23:32
Tezz sidder og tænker, på Damia og... hendes forældre, de ville havde elsket og nydt deres måder at være på, det ville havde været så dejligt hvis de var her! da hun har siddet lidt i sine egne tanker, kigger hun igen hen på børnene, hun håbede ikke Viki ikke var for hård ved ham, hun rynker lidt på panden, og kommer så i tanke om maden, det var nok ved at være på tide at få den spist, desuden skulle de også havd enogle frugter med hjem inden det blev forsent.Tezz vender sig om mod Mika "SKal vi til at havde noget mad?" hun smiler let til ham og bøjer sig ned mod ham og giver ham et kys på kinden...
Har født tvillingerOo
~ Germaine De Stael
billedet fundet på photobucket..Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Damia 17.07.2008 23:57
”Jo, jeg tror også at børnene har brug for ernæring. Og for at falde lidt ned,, han blinkede. De ville forhåbentligt falde til ro når de skulle spise. Desuden ville stilhed herske over dem, når først børnene fik noget i munden. Deres fokus ville være på at tygge og sluge maden, tygge og sluge, tygge og sluge. Et bredt smil bredte sig over hans læber ved synet af ræve ungerne som tumlede rundt.Han rejser sig op og begynder at pakke maden ud på tæppet, fra kurven.
”Så er der mad,, tilkalder han de små, og begynder selv at spise en mad.
Damia 18.07.2008 00:00
Valentin løber væk fra Viki, over mod far og mor. Sikkerhed!Han hopper op i sit fars skød og ruller sig sammen som en lille pelsklump. Den pjuskede dusk dækker hans ansigt
Tezz 18.07.2008 01:06
Viki kigger efter Valentin da han løber, en smule irriteret vender hun sig om, men da maven knurrer vender hun sig om igen, det nyttede vel ikke at sulte sig selv over det, og så styrter hun afsted mod maden!-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Tezz 18.07.2008 01:12
Tezz smiler af ungerne og sætter sig selv tilrette, og finder en mad frem til Viki og bagefter Valentin, hun rækker en madderne frem mod dem, "værsgo" siger hun venligt men bestemt, "og efter maden skal vi havde nogle frugter til dessert!" siger hun nærmest lokkende, selv om hun nok godt vidste det ikke var nødvendigt, de så sultne ud ihvertfald.Da de alle har fået stillet deres sult, og deres maver havde vokset tre størrelser bestemmer de sig for at gå en tur i den fredelige skov. Tezz pakker tingene sammen, og tager et barn i sin hånd, hun har Mikas arm om sin talje og han holder Valentin.
//out alle sammen
Har født tvillingerOo
~ Germaine De Stael
~ Germaine De Stael
Nova 20.07.2008 19:04
Samson kommer gående med hænderne begravet i begge lommer. Hans blik var rettet frem for sig, og hans lange hår bølgede en smule bag ham i takt med hvert skridt han tog. Samson var blevet meget brun på ikke så lang tid igen. I hans barndom, havde han jo også arbejdet udenfor, og så var han jo ikke mindst også mørkhåret, så han havde det nemt ved at blive brun! Eller ikke mindst.. Meget brun.
Det generede nu ikke Samson det mindste, han var vandt til det hver sommer.
Dagen før havde det regnet en del, men det synes Samson ikke at kunne mærke da han trådte henover skovbundens jord. Måske var det lidt fordi at trækronerne dækkede for jorden? Sikkert nok. Men der ville da alligevel komme vand ned fra åbningerne oppe ved trækronerne, for alt var jo ikke dækket? Og selv på de steder hvor der sagtens kunne have kommet regn ned, føltes det som om at det alligevel ikke havde regnet. Det var godt nok ikke tørt, for det var jo i sig selv en frodig skov, men alligevel?
Samson gik lidt og tænkte på Yang. Hun havde virkelig fornærmet ham, ved at spytte ham i hovedet! Det kræ! Hun skulle bare se næste gang skulle hun!
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Sidse 20.07.2008 19:10
Tom sidder på en tyk gren fra et egetræ. Hans ben hænger og dingler, og er lidt længere end normalt, så det er rimeligt underligt ud.Han er ikke længere bange for at vise sit rigtige jeg, og han sidder bare og skærer i træet, med en kniv.
Tom er anderledes klædt, han har kun sine sorte bukser på, og bar overkrop Oo
Godt nok havde det regnet dagen før, men Tom tænker ikke så meget over det, men det er måske fordi at alkoholden holder ham varm?
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus

DeviantART
Muri 20.07.2008 19:15
Murizz kommer stille gående, med blikket vendt mod jorden og armene lagt over kors. Han går og tænker grundigt over, om det med Meier virkelig kan lade sig gøre..? Han smiler skævt, bider sig så let i læben.Han lægger ikke mærke til andre, da han er helt i sine egne tanker.
Han lægger hovedet let på skrå, stopper så op og sukker tungt.
Nova 20.07.2008 19:20
Samson går længere og længere. Han retter så sit blik ned i jorden efter at have taget flere skridt, men kan så mærke at han er ved at gå ind i et eller andet, så han kigger hurtigt op, og standser helt op af ren og skær overraskelse!Der hang et ben dinglende foran ham. Han kiggede længere op, og fik øje på en velkendt, og dog, forandret skikkelse!
"Tom?" Han hæver let sine øjenbryn, og rynker lidt på næsen.
Han havde bar overkrop? Og så.. Havde han ikke engang sex med nogen som helst?
Samson skævede hen til Murizz, da han havde mærket en komme nærmere dem. Han rystede let på hovedet, og så så op på Tom igen.
"Hvaa.. Har du det helt godt? Du ser.. forandret ud?" spurgte han roligt, men en anelse nysgerrigt, men det kunne dog ikke rigtig høres på hans toneleje, da Samson ville være en kold og ligeglad skid, som ikke ville ødelægge sit ry. xD
//Nova \\

Sidse 20.07.2008 19:26
Tom blev selv en smule overrasket da han hørte Samson.Men han trak sine ben op til normal længde og hoppede ned på jorden, hans overkrop og hans ben forlængtes lidt, så han blev højere end Samse, men kunne lugte på længere afstand at han havde drukket. ,, Forandret? Hmm.. Det kan jeg da ikke se.. syntes du virkelig? Tjaa jeg bliver vel bare kønnere med alderen "
Tom smilede ikke, han blinkede knapt nok, han stod heller ikke på en bøsset måde som han plejede.
Han fik øje på Murizz, ,, Hah, det er sgu længe siden... Murizz "
Tom Boto Bardes

DeviantART

DeviantART
Muri 20.07.2008 19:30
Han står længe og tænker over det. Så ser han hurtigt op og hen på Samson. Tom får han ikke øje på. Han står bare og stirre på ham, uden at sige eller gøre noget.Da han hører Tom, ser han også på ham. Han smiler skævt, holder så kort en hånd op, som hilsen, hvorefter han lægger armene over kors igen og går nogle få skridt tilbage.
Nova 20.07.2008 19:36
Samson betragter Tom. Han ser på en eller anden måde mere 'moden' ud. "Det må være det.., Kønnere.. med alderen" Siger han halvdrillende og nikkede kort, inden han skæver til Murizz.
"Åh du kan tro nej min lille fine ven!" brummer Samson, og prøver at få Murizz hen til dem via sin magnetiske evne ((Du kender den så godt efterhånden XD)).
Det undrede nu Samson lidt, at Tom ikke havde prøvet på noget som helst, ikke engang at lægge an på ham? Samson havde efterhånden vænnet sig til det, men.. Det virkede helt anderledes? Hvad havde han dog lavet?
Det måtte han finde ud af, men nu var Murizz her, og han skulle ikke slippe væk.
//Nova \\

Sidse 20.07.2008 19:40
Tom smiler indvendigt, træder til side så Samson kan få fat i Murizz.Han vidste at han selv ville få ballade på et tidspunkt, men hvorfor ikke trække det lidt ud, og så nyde at se Murizz lide.
Han legede med en lille energi kugle mellem fingrene og så til.
Tom Boto Bardes

DeviantART

DeviantART
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet