Det grønne område ved vandet

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 21:39
Naíshca mærkede godt, at hun kunne begynde at røre på sig igen, men på det tidspunkt var det for sent. Hun var allerede blevet bevidstløs, og var på vej op imod overfladen igen.
Hendes hud var blevet en smule blegere, da hun dukkede op i overfladen for en kort stund, men det var også kun hendes ansigt, der kom til syne.
Hendes kønne ansigt forsvandt et kort øjeblik, før det dukkede op igen, og der lød nogle lave host fra hende.
Naíshca Sia Niakaro
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 21:43
Samson bragte Naíshca op på bredden, ved at lade hende komme til sig, så hun blev tiltrukket af ham, og slap hende igen da hun lå på land (?).
Han så smilende ned på hende, og bøjede sig lidt indover hende.
Han ville ikke have gjort det, hvis hun ikke havde været så bleg igen. Han var ret sikker på at hun var bevidstløs nemlig.

Han tog sin hånd frem, lod sin håndflade varme op i et S-tegn, og lagde sin håndflade ind mod Naíshcas skulder (?). Den som der i forvejen var skåret lidt i.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 21:47
Naíshca blev blot hevet ind på land, idet hendes ansigt lagde sig over til den ene side, og fik hende til at se rimelig fortabt ud.
Endnu et host lød fra hende, denne gang højere, men ellers lå hun blot fuldstændig stille. Hendes hår klamrede sig til hendes kinder, mens der gled dråber fra vandet nedad dem.
Selv da Samson lagde den brændende hånd mod hendes skulder, endda den hvor han havde skåret i, lå hun fuldstændig stille, og sagde ikke et ord, hvor hun ellers ville have skreget.
Naíshca Sia Niakaro
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 21:50
Samson smilte stort. Det gav en lille svitsende lyd fra sig, da den meget varme hånd lagde sig på Naí's skulder.
Han fjernede den igen, og skubbede lidt til Naís hoved, med sin støvle.
"Hmmn.. ynkeligt!" brummede han, mens han så ned på hende.
Nu var der efter Samsons mening ikke så meget sjov igen, eftersom den anden pige var forsvundet på mystisk vis, og Naí lå bare og var bevidstløs.
//Nova \\

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 21:53
Naíshca hostede en smule vand op, da han skubbede til hende med sin støvle.
Hvis hun selv kunne bestemme, havde hun øjeblikkeligt rejst sig, og tager hævn for dette. Det pinte hende, at ligge dér på jorden, uden at kunne gøre noget, og blot se så ynkelig ud, som Samson helt sikkert ville give hende ret i.
Hendes drivvåde tøj gav nogle få 'svulp' fra sig, da hun gled om på den ene side.
Naíshca Sia Niakaro
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 21:58
Samson satte sig ned på hug ved hendes side.
"Ved du hvad? Jeg tror næsten at du har fået det du skulle have i denne omgang.. Forresten.. du ser ikke alt for godt ud.. " Han smilte et smørret smil ned til hende, inden han rejste sig op igen, men så stadig ned på hende.
"Det har været hyggeligt, sådan... at pine dig.., Desuden.. måske skulle du tage at fine den fremmede piges lig, vandet har ikke godt af lig der ender med at smuldre i vandet! Vi skal jo trodsalt drikke det!" Han smilte et hurtigt smil, inden ha vendte rundt, og gik væk fra stedet..

//out
//Nova \\

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 22:04
Naíshca gav endnu et host fra sig, da han allerede var gået.
Hvis hun havde været vågen nu, havde hun givet sig til at lede efter Eris, men det hjalp hende jo ikke ligefrem, når hun lå der og så så ynkelig ud.
Hun måtte erkende, at hun ikke var stærkere end Samson, at hun ikke kunne besejre ham.
Heldigvis havde ingen adgang til hendes tanker, og da hun ikke ville sige det højt, gav dette jo blot et ekstra plus.
Naíshca Sia Niakaro
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 16:43
Naíshca åbnede langsomt øjnene, før hun dovent missede med dem, og satte sig op.
Selvom solen bagte herligt over hendes ansigt, så frøs hun, som hun aldrig havde gjort det før. Hendes tøj var heller ikke blevet tørt, istedet var det blevet beskidt.
Et lavt host lød fra hende, og derefter hostede hun endnu en gang, hvor hun denne gang hostede noget af vandet op, som hun før havde slugt.
Langsomt lader hun blikket glide rundt, efter Eris, men det ser ikke ud til, at hun er der. Måske havde Samson ret. Måske var hun druknet, eller også lå hun et helt andet sted?
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 16:48
Sasuchi går lidt henne af vandfaldet, for han havde fulgt en bestemt lugt af blod ikke så langt herfra. Han bliver mere usikker på sin handling på, at opsnuse et menneske, han ved jo aldrig om han ender med, at finde et lig.
Hmm.. Lugten bliver stærkere. Jeg er tæt på nu.
Han havde været ude for, at få noget frisk luft i skoven, men blev så ledt på vildspor da han fulgte sin snude.

Som altid, havde Sasuchi en lille frygt for, at finde noget der var værre end det egentlig lod til, at være.
Efter et lille stykke, som han havde trasket, får han øje på en person ved bredden.. Han begynder lige så roligt, at gå derhen imod.
Lugten af blod bliver strækere, så han rynker lidt på snuden af væmmelse.
Det er jo... Naíshca's blod!!! Han sætter hurtigt farten op og ser, jep, det er Naíshca.
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 16:52
Naíshca løfter blikket en smule, da hun hører skridt et stykke fra hende.
Til hendes overraskelse, men alligevel glæde, opdager hun Sas, og det får et lille smil frem på hendes læber, selvom smerten i skulderen ikke får hende i humør til det.
Hun er for udmattet til at rejse sig, selvom hun denne ene gang ville ønske det, så hun bliver blot siddende, inden hun retter lidt på hendes tøj.
Hvor er hun egentligt glad for at se ham igen!
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 16:57
Sasuchi kommer helt hen til hende, i en stor fart, hvorefter han falder ned foran hende og omfavner hende.
Han holder hende godt ind til sig. ,, Hvad er der sket!? " Siger han utrolig oprevet og begynder, at græde over at se sin kone i sådan en tilstand.
,, Du er jo fuldstændig smurt ind i blod! " Han bider sig selv i læben.
Jeg.. Jeg kan ikke forstå det!

Hans ører og hale er blevet helt slappe og han ser nu heller ikke selv for godt ud lige nu.
Eftersom at Naíshca bløder kommer det jo nok over på Sasuchi's tøj, men hvilket han dog er fuldstændig ligeglad med.
,, Er Ambriel okay? - Hvem gjorde det her mod dig!? "
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 17:01
Naíshca læner sig indtil ham, både for varmens skyld, men også fordi hun har savnet ham så forfærdeligt meget.
,,Sas.. Jeg er okay. Ambriel ligger derhjemme, hun har det fint," mumler hun beroligende, idet hun lægger en kold hånd på hans pels, og trækker sig tættere ind til ham.
Hun trækker sit hovede lidt væk fra ham, så hun kan se ham i øjnene et kort øjeblik, og derefter læne sig ind mod ham, og kysse ham længselsfuldt.
,,Jeg har sådan savnet dig.." Siger hun stille, da hun atter læner sig indtil ham, og nyder følelsen af at være tryg, for en gangs skyld.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 17:09
Sasuchi føler sig helt knust over, at Naíshca er kommet så slemt til skade.
,, Jeg er ked af det Naíshca.. Så ked af, at jeg ikke har været der for dig, " Han tager imod hendes kys og holder tæt om hende.
For første gang er han helt fuldkommen ligeglad med, at han sidder med fødderne i vand - Bare så længe, at Naíshca er helt okay.
Han mumler noget utydeligt. Hans egen skyldfølelse gør helt ondt i hjertet.,, Hvem har gjort det hér? " Han holder en hånd i Naíshca's nakke og holder hende kort lidt ud fra sig så han kan se hende i øjnene.
Hans skrig-gule øjne, som virker utæmmelige og utrolig dyriske, er helt våde, men har et strengt glimt..
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 17:14
Naíshca ryster let på hovedet ad ham, før hun lægger hendes hånd på hans kind, idet hun begynder at kærtegne den en smule.
Hun bemærker godt hans våde øjne, men tager sig ellers ikke af det, da hun vel ikke rigtigt kan gøre noget ved det.
,,Du behøver ikke at være der for mig, hele tiden, Sas," hvisker hun stille, før hun ser sig over skulderen, ud over vandet.
Langsomt skubber hun ham længere ind på land, dog uden at lade ham vælte bagover, hvorefter hun selv følger med. Det er koldt, at sidde i vandkanten!
,,Det var Samson.. men jeg kan godt klare mig selv!" Forsikre hun ham, før hun kort lukker de grønne øjne.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 17:20
Da de rykker længere op på land, tager han sin skjorte af.. Han river den godt i stykker, så det er en slags bandage.
Forsigtigt fjerner han Naíshca's lange hår fra hendes åbne sår i skulderen, hvorefter han tilser såret og ligger roligt bandagen på, selvom han ikke er specielt god til det.
,, Ikke når du ender med et stort åbent kødsår, som der kan gå betændelse i.. Og heller ikke når du besvimer ved en vandkant. Tænk hvis du havde druknet.. Hvad.. Hvordan ville jeg vide det? "
Han stryger sine pelsede hænder over Naíshca's kinder og betragter det med rullende tårer.
Han kunne krybe og kravle så meget han ville ham, som havde gjort det her ved hende - efter at Sasuchi har haft fat i ham!
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 17:28
Naíshca smiler let ad ham. Egentligt er det meget rart, at han bekymrer sig så meget for hende, men hvis han skulle være der for hende hele tiden, ville hans ikke handle om andet, og det ønskede hun ikke.
,,Sas. Det her er første gang det går galt. Stol på mig," Siger hun og ser ham direkte i øjnene. Hun nyder også hans bløde hænder mod hendes kolde kinder.
Hun lægger armene omkring hans nakke, for blidt at nusse den en smule, og lader ikke hans hovede dreje sig, så de mister øjenkontakten, før han har lovet, at ville stole på hende.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 17:37
For første gang i lang tid, føler Sasuchi sig mellem et svært valg.. Naíshca vil have, at han skal stole på hende, men han er så bange for, at hun kommer slemt til skade, måske endda dør næste gang han ser efter hende..
Han bider sig hårdt i underlæben og skærer nærmest tænder. Tæt holder han Naíshca, han har bare en følelse af, at hvis han gav slip.. så var det måske sidste gang han fik lov til, at omfavne hende..

,, Jeg.. Jeg er bare så bange, Naíshca.. Bange for, at miste dig. " Han ser kort ned i jorden og lader tårerne løbe frist imellem hans pelshår.
Han ser ikke specielt rask ud heller, han har haft nogle svære dage her på det sidste.
Eftersom, at han var nødt til, at sige til Murizz han det var forkert, at skade sig selv.. Han blev så forvirret over det.
,, Jeg vil så gerne stole på dig! "
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 17:43
Naíshca sukker for sig selv, før hun lader sine læber møde hans. Der går et stykke tid før hun slipper dem, og trækker sig derefter lidt tilbage.
,,Sas. Du var ved at miste mig ved Spike. Du kunne alligevel heller ikke gøre noget! Jeg lover dig, at jeg kan klare mig selv. Tillid er det vigtigste.. bare stol på mig.." Det sidste hvisker hun, og inderst inde lover hun sig selv, aldrig at ville forlade ham, eller Ambriel.
,,Du kan ikke passe på mig hele tiden. Det er umuligt," fortsætter hun, efter en kort pause, før hun trækker armene til sig, og læner sig ind til ham.
Samson kunne ikke splitte dem ad, og han havde jo selv sagt, at det var kedeligt at dræbe hende.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 17:49
Sasuchi holder hende varmt ind til sig og lukker øjnene. Han stryger roligt hans ene hånd over hendes lange røde hår.
,, Du var også lige ved, at miste mig da Spike brød ind til os.. Hele min krop blev forgiftet af hans sølv evne. Jeg kunne ikke gøre noget og det beskyldte jeg også mig selv for.. For, at være så pokkers svag, nu hvor det kom til stykket! Men.. Jeg vil altid kunne stole på dig, men.. så må du love mig.. at du passer godt på dig selv, når jeg ikke er der - uanset hvad, "
Hans vejrtrækning begynder så småt, at blive roligere.
Jeg kan bare ikke klare, at se dig i den tilstand.. Men jeg skal nok støtte dig, hvis det sker igen Naí.. For jeg elsker dig..
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 17:52
Naíshca lukker let de grønne øjne, og stryger sin hånd op ad hans brystkasse.
,,Det lover jeg dig!" Forsikre hun ham, inden hun planter et blidt kys på hans hals.
Hun ville hverken kunne klare at se sig selv skadet, eller se Sas´ rekation, når han fandt ud af det. Selv nu var hun inderst inde blevet ked af, at se Sas sådan.
,,Jeg elsker dig, Sas." Konstatere hun stille, men dog lyder det ikke af ret meget, da hun taler imod hans pels.
Naíshca Sia Niakaro
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12