Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 20:13
(det store dejlige spørgsmål: Vil du lade dig overmande af 15 vagter eller vil du kvase dem som myre?)

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 20:15
(det gør du bare, vær kreativ.)

Nearyn kommer ned og åbner døren ind til rummet med Zeths celle. Han bliver stående i den og lader zeth vende sig til lyset.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 20:22
(tak gud! Zamora, du kommer som kaldet!)

Nearyn stiller sig foran buret. Han smiler stadig. "så.... hvad præcis tror du at du lavede på min ejendom???"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 20:27
Nearyn tager et lommetørklæde frem og tører spyt af ansigtet. "Zeth...hvor mange tror du ville opdage det og komme dig til hjælp hvis jeg begyndte at brænde dig med glødende jernstager gennem de her træmmer?" hans stemme er stadig venlig.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 20:34
Nearyn forsætter sin sætning uden at tage sig af sets afbrydelse. "Ingen Zeth. Ingen ville opdage eller tage sig af det hvis jeg gav mig til det. Og ingen ville opdage det hvis jeg gjorde nogetsomhelst andet" Stadig venlig. "hvordan føles det? tanken om at være spærret inde forevigt. Gemt af vejen i et rum uden mad, drikke, lys eler lyd?. Hvor længe tror du egentlig at du har været hernede Zeth?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 20:41
vagterne makker ret. Cassiopia bliver sendt tilbage til sit værelse. Døren bliver igen låst.

Nearyn ser stadig på ham på samme måde. "Tænk dig om Zeth... hvordan skulle jeg kende dit navn?... enten har jeg undersøgt hvem du var imens du sad hernede. eller også har jeg spioneret på dig... eller måske Zeth... måske var den gamle mand i kroen der gav dig jobbet og som ikke ville fortælle dig hvem han arbejdede for en af mine folk. Måske, zeth, er jeg den mand du arbejder for" Hans smil er blevet lidt bredere.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 20:49
"Det er der du tager fejl Zeth. Det må jeg faktisk godt. Om jeg vil eller ej er udelukkende et spørgsmål om mit humør og dine handlinger gjorde mig meget utilfreds. Jeg må sige at jeg har svært ved at tilgive dig dine handlinger. Men jeg hyrede dig pga dit talent og det ville være en skam at se det spildt på grund af en simpel fejltagelse så jeg vil tilbyde dig en anden løsning. Vend tilbage til at arbejde for mig. Som du nok kan forstå vil du nu være under endnu mere overvågning end du var tidligere. Du ved hvem jeg er Zeth. Ved du hvad det betyder?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:00
Toka sad og nynnede på sit værelse og tænkte *gadvide om man må have dyr her?* hun kigger sig om efter et vindue da hun savnede sin bedste ven som var en lille fugl.

((er her vinduer ^_^?))

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:00
"sandt, men jeg har ikke brug for dine ideer eller råd. Forstå mig Zeth, Jeg er en tålmodig, men travl mand. Jeg har projekter og planer der strækker sig langt ind i det næste årtusinde og for hver brik der er på brættet, hæves sansynligheden for fiasko og det er ikke en risiko jeg vil tage." Han sænker langsomt stemmen til en sagte hvislen som han siger dette. "Derfor vil jeg slippe dig løs, og du kan fortsætte dit arbejde for mig. Men ikke før jeg har skaffet mig en ... forsikring for din tavshed. Dit ord er ikke nok for mig"

(ja der er vinduer ud til haven. Haven er fuld af dyr fra mange lande og mange af dem har du sikkert aldrig set (jeg pludre så kreativt her, men jeg aner intet om dyreliv udover dem der er i generelt T_T, men forestil dig det ^^))

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:06
Vis man har gode ører kan man høre et vindue blive åbnet men Toka flygter ikke, hun pifter en gang og alle dyrene i haven kigger op men hendes fugle ven kommer pæn flyvene og sætter sig på hendes arm "hejsa Graüjhse" siger hun og smiler

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:11
Nearyn klukler. Bledan... et langt bedre kort end jeg troede. "Det skulle være nok så. Jeg vil sende folk til at brække cellen op. Derefter forventer jeg at du forlader stedet her din økse vil blive dig givet af portvagten. Glem ikke denne samtale Zeth. Hvis du krydser mig kan ikke engang helvedes flammer forberede dig på hvad der venter". Nearyn smiler igen til ham. Han går. kort efter kommer der folk ind og begynder at rode med celledøren. De får den op og går til side for dig.

I mellemtiden går nearyn op i gangen igen. alle går rundt som om alt er ved det gamle. men Nearyn ser straks at der mangler en plante. (han er meget bevidst om sine leveforhold). "hvad er der sket her?" spørger han. En af vagterne forklare ham det. Nearyn begynder at gå afsted langs gangene indtil han møder Zamora. "frk Zamora. Så skøn som altid" siger han med et nik og et smil der fortæller at i dag er gået godt. "Jeg fra mine vagter at du kender en af mine slaver?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:14
Toka tysser stille på sin fugl og går hen til døren for at høre hvad de siger der ude, hun tænker *sig nu hans navn..*

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:17
"Jaså. Hun har været meget stædig og hun lader stadig ikke til at have forstået hendes plads her i huset. Men det vil komme. Du siger at du kender hende i både krop og sjæl?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:20
Toka sætter sig bare hen på sengen og hendes fugl begynder at pippe som en sindsyg "såsåså Graüjhse det skal nok gå, SHHH" Fuglen stopper og sætter sig hen på hovedpuden

((Graüjhse udtales Gresje, det syntes jeg lige jeg ville sige ^^))

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:25
Nearyn siger godnat og går videre. Han tygger lidt på historien. hmmm gad vide hvad hun ville gøre for at få sit venstre øje igen? og hvad skal jeg gøre ved den rebelske slavetøs?.... jeg kunne selvfølgelig lade Bledan gøre hvad han ville med hende, men hendes slags er ikke så normal her i området og det ville ødelægge hendes krop at lade ham hygge sig for længe.... hmm... Måske vil en demonstration af hendes afmagt hjælpe... måske... Ja, det prøver jeg i morgen. Han fortsætter ned af gangen. Stopper og vender sig om. Han går tilbage til døren ind til Tokas værelse og vifter nogen vagter hen. De tager plads på hver deres side af gangen. Han banker på døren.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:26
"j..ja?" spørger hun og hendes fugl ryster helt og det samme gør hun

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:28
Nearyn åbner døren. Han smiler igen lige så venligt som han plejer. "er du faldet til, Toka?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:29
"ikke helt," hun holder om næbet på sin fugl og siger hurtigt "herre"

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.04.2007 21:33
"mangler du noget?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2007 21:34
*jeg kunne da godt remse de mystiske ting op, men naaaj det hjælper ikke* hun ryster på hovedet og en tåre triller ned af hendes kind men den fryser hurtigt til is og forsvinder.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12