Ved et vandfald, godt gemt væk.,

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2009 22:34
Max blev puffet væk og hans tænder voksede ind igen og blev normale ide han så Eiri dukke op og da de andre pludselig var forsvundet, faldt han næsten i armende på Eiri..
"Eiri!.. hjælp mig folkende vil gøre mig ondt og jeg prøvede virkelig på at styre min sult... jeg prøvede virkelig.." sagde han med få tåre falde ned fra hans kinder.
Der kom også en svag rysten fra ham og det var tydeligt at han var bange.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2009 22:41
Eiri ventede lidt i chok før han lagde begge arme om Max og strøg ham over hovedet imens han lyttede til hvad han sagde. Så skubbede han Max lidt væk fra sig og åbnede det øverste af sin skjorte så den ikke skyggede for hans hals, som han blottede for Max. Han sagde ingenting.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2009 22:45
han tørede lidt tåre væk fra hans kinder og kiggede først lidt skræmt på Eiri ide han blottede sin hals for ham, men han sagde ikke noget ide hans tænder igen var vokset frem og hans øjne lyste røde.
Hans blik var blevet rolig og han slikkede først Eiri på halsen ide han så satte tænderne i ham.
Denne gang sagde han ikke Eiri imod, da han viste han aligevel ville blive tvunget til det.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2009 22:47
Eiri vræd sig lidt, da Max´ tænder satte sig i hans hals, men lod som ingen ting. Han var bare glad for at se at Max havde det godt og ikke var kommet mere til skade.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2009 22:52
Efter lidt tid gav max slip på Eiri og han trak sig lidt tilbage ide hans hud igen fik en flot hudfarvet farve igen og hans tænder voksede ind ide han fik den blå farve tilbage i hans øjne.
Han sørgede for at stoppe inden Eiri blev tomt alt for meget for blod og han sørgede for det var lige før man begyndte at blive svimmel, da han ikke ville have Eiri skulle få det dårligt og besvime midt i det hele.
Smilte så lettere glad og lagde sine arme omkring Eiri.
"tak... endnu engang tak" sagde han med en rolig og blid stemme ide han så kyssede Eiri på munden.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2009 22:55
Eirir kyssede tilbage før han skubbede ham lidt væk.

"Altid til tjeneste. Jeg bliver nød til at gå nu min kære."

Eiri kyssede blidt Max på panden før han vendte sig om og forsvandt ind i nattens mørke.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2009 22:58
han rødmede lidt da Eiri gengældte hans kys og han kiggede så lidt undrende på ham da han så pludselig blev skubbet væk, havde han gjort noget forkert?
Da han så rejste sig op og gik fra stedet, rakte han en hånd ud efter ham
"eiri vent!" sagde han og løb hen for at tage sin kutte og derefter følge efter ham, men da var Eiri allerede væk og Max stod nu tilbage og kiggede ned i jorden ide det så begyndte at regne.
Han tog sin kutte på og tog hætten over hovedet ide han så også selv gik roligt fra stedet.
Khalifax Deritiax

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 19.07.2010 10:18
"endelig hva Talina, endelig fandt vi det, haha, naturen er god til virkelig at gemme det som er smukkest i landet, se bare på det, hvor er det smukt her." efter en lang rejse fra hans hjem er Khalifax og hans følgesvand Talina endelig nået til deres destination, et gemt vandfald ikke langt fra havet. Khalifax sætter sig for at beundre det ellers så godt gemte vandfald. han hiver et stykke brød op af sin taske og et stykke tøret kød, alt imens han snakker til Talina "gå du bare ud og fang dig en fisk, vi bliver her et stykke tid."
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Cause they will never come again
Memories of family
Long lost and gone
Memories of the true love
Remember that you only have one
min profil
Khalifax Deritiax

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 20.07.2010 23:08
Khalifax pakker sine ting sammen igen, rejser sig og kalder på Talina " så går vi. videre til de andre steder i denne verden, videre til de folk vi ikke har mødt og videre til måske et eventyr eller flere" khalifax smiler og Talina gnider sig op af hans ben og kigger op på ham med en tilfreds mine. "ind mod land er vores kurs" og med de ord satte de to afsted.
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Cause they will never come again
Memories of family
Long lost and gone
Memories of the true love