En mindre lysning

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 20:07
''Hvad er du ked af?!'' hun kigger forvirret.. ''Jeg er virkelig bange..'' hvisker hun og mærker tårene løbe ned af kinderne på hende.. ''Jeg kan ikke li denne følelse!! Jeg har brug for Falco! Men vil ikke finde ham! Vil ikke se ham igen!'' Hun begynder næsten at stor tude.. og krøller sig helt sammen på jorden..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 20:09
Ihsan vil ikke gå nærmere af frygt for, hendes blod skal gøre det værre, og hun ser blot bekymret på hende.
"Jeg er ked af, det skal genere dig," siger hun trist. "Og bare rolig, jeg er her sammen med dig ... Du fik ikke hans blod sidst?" Hun ser næsten håbeløst på sin veninde. HVis ikke Maki fik hans blod sidst, hvorfor skulle han så give hende det denne gang?

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 20:11
Hun spærre øjnene op og kigger intenst på Ihsan.. ''Tak!'' siger hun taknemmeligt.. ''Nej, jeg fik intet af ham sidst.. Han sagde jeg ikke var klar.'' Hun trækker vejret tungt og tørre tårene væk fra kinderne.. ''Jeg er virkelig bange..'' hvisker hun

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 20:13
Ihsan piber lavmælt, uroligt og betragter Maki på jorden.
"Ikke var klar? Hvad vil han have, at du skal være døden nær?" snerrer hun så og bidder sig i læben.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 20:16
Maki lukker øjnene og tager tre dybe indåndinger før hun springer op.. ''Jeg ved det ikke!'' siger hun bestemt og forvirret.. ''Men jeg tror det.. '' Hun begynder at gå rundt i cirkler, ind i mellem stopper hun op, og snuser lidt, for at finde færten af Falco

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 20:26
"Hvad laver du?" spørger hun uroligt. Vinden tager i hendes hår og bringer lugten af blod væk fra Maki, og det glæder Ihsan, mens hun holder over såret og blodet løber mellem hendes fingre. Hun løfter armen lidt op, så hun kan nå med tungen og slikker såret for at få det til at holde op med at løbe.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 20:29
''Jeg forsøger at opfange Falco's duft..'' siger hun koncentreret.. Maki kigger over på Ihsan... Hun føler hun har så meget selvbeherskelse at hun kan komme tæt på Ihsan uden at bide hende.. Hun river et langt stykke af sin kjole, og går hen til Ihsan, hvor hun forsigtigt binder det om såret.. ''Sådan..'' Hvisker hun

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 20:32
"Du vil finde ham igen?" spørger hun overrasket og betragter Maki, mens hun kommer hen og binder stoffet om hendes arm. "Tak," svarer hun så og sender et forsigtigt smil op til hende.
"Jeg kan se om jeg kan opsnuse ham, hvis det er? Jeg tror min lugtesans er bedre end din, da jeg jo jager meget ..." Og jeg skal gerne jage ham ned og flå hovedet af ham så du kan få hans blod tænker hun bittert.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 20:36
''Jeg bliver nød til at finde ham.. Selvom jeg ikke vil!'' siger hun desperat.. ''Jeg har kunne lugte ham hele tiden, siden han bed mig.. Så jeg burde kunne finde ham igen... Det er bare svært lige nu..'' Siger hun og kigger Ihsan i øjnene.. ''Jeg er virkelig bange for at komme til at bide dig..'' siger hun skræmt, og krammer blidt sin veninde

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 20:39
"Er det bedst, hvis jeg går?" spørger hun usikkert, "Eller skal jeg gå med dig? JEg kan holde dig væk, hvis det skulle blive nødvendigt." Hun krammer igen og ser så alvorligt på Maki. "Hvad end der er godt for dig, det gør vi!" siger hun bestemt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 21:01
''Du må ikke gå!'' siger Maki bestemt.. ''Jeg vil ikke undvære dig! Og vil ikke møde Falco uden dig!!'' :i siger hun og kigger bedrøvet på din veninde, af frygt for at skulle undvære hende igen...

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 21:03
"Godt, så bliver jeg! Jeg er alligevel stærkere end dig, så jeg kan holde dig på afstand, hvis det bliver nødvendigt ... Hvor skal vi lede først?" siger hun resolut. "Vi vil finde ham sammen!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 21:05
Maki går et par skridt væk fra Ihsan.. Hun lukker øjnene, og snuser lidt... ''Jeg tror vi skal den vej..'' Siger hun og peger... Hun hopper et par meter den vej, og stopper op og snuser igen.. ''Jo.. Den vej..'' Siger hun, og kigger på Ihsan.. ''Er glad for du vil hjælpe mig..'' Siger hun og smiler

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 21:12
Ihsan følger hurtigt efter Maki og smiler til hende, mens hun taler.
"Altid, Maki, altid!" bemærker hun så. "Det er hvad venner er til for," tilføjer hun så og skærer en grimasse. "Selvom jeg måske ikke havde forberedt mig på, jeg skulle redde dig ud af problemer, det plejer altid at være mig, der får rodet mig ud i sådan nogle ting!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 21:14
''Du er virkelig det bedste jeg har!'' siger hun glad, og kigger på Ihsan... ''Jeg havde heller ikke forventet det her.. Falco valgte min skæbne..'' Hun trækker vejret tungt og hopper afsted.. ''Han er bar en ond egoistisk vampyr!! Jeg hader ham!'' siger hun vredt.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 21:17
"Og nu må vi tage det som det kommer og få det bedste ud af det," bemærker hun fast. "Og ja, han er ond ... Men Maki..." Hun tøver og bidder sig let i læben. "Er du sikker på, du virkelig hader ham? Jeg ar svært ved at finde ud af hvad, du føler for ham. Du så så... anderledes ud, da du var sammen med ham sidst ..." Hun sukker let og ser bekymret på Maki.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 21:19
Hun kigger forvirret på Ihsan, og må enlig give hende ret... ''Jeg hader ham, når jeg ikke er i nærheden af ham..'' Hun kigger lidt forvirret rundt.. ''Men så snart han er i nærheden af mig, er han utrolig tiltrækkende, og jeg føler virkelig jeg elsker ham.. Selvom jeg ikke rigtig kende ham!? Kender du det??'' Hun smiler til Ihsan..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 21:21
Ihsan ryster på hovedet, beklagende.
"Nej, jeg kender det ikke, jeg har aldrig været forelsket i nogen eller hadet nogen ... Selvom jeg er begyndt virkelig at hade Falco for det, han har gjort mod dig!" Det er første gang Ihsan bruger hans navn, og hun siger det en smule tøvende. Hun forsøger at smile tilbage, men har meget svært ved det.
"Når vi finder ham, skal jeg så blive hos dig, ligemeget hvad? Eller skal jeg gå, hvis du beslutter det der?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.12.2011 22:25
Maki kigger lidt forvirret på Ihsan... ''Jeg.. Jeg ved det faktisk ikke..'' Siger hun og kigger tøvende omkring.. ''Jeg skal bare have hans blod.. Også skal han forsvinde!!!'' Det sidste siger hun højt, og bestemt.. Hun krammer Ihsan og kigger hende i øjnene.. ''Jeg vil bare ikke såre dig!'' siger hun blidt og kærligt.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.12.2011 22:32
Ihsan smiler overbærende, krammer igen og møder så Makis blik.
"Vi ser på det når vi finder ham," siger hun så roligt, "Og du sårer mig ikke; jeg kan passe på mig selv .. selvom jeg er blevet advaret mod Falco, så kan jeg godt passe på mig selv!" Hun klapper Maki blidt på kinden og sender hende et opmuntrende smil. "Jeg er stærk, selvom jeg ikke er så klog, og jeg kan løbe megt stærkt hvis det skulle blive nødvendigt!" Et øjeblik slår tanken hende dog, at hun nyligt er stødt på én, hun ikke kunne rende fra ... Det var rent held, hun havde overlevet det møde.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12