Under det store træ.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 20:48
Xenix trådte endnu engang tilbage, hvis hun kunne nå hen til Drea og fjerne stenen, kunne hun nok få kæmpen væk, heldigvis havde hun en god kondition, så hun kunne altid se om det var muligt at køre kæmpen træt, det var bare vigtigt at hun folkserede på hendes evne nu, den blev vigtig.
Hun smilede kækt til kæmpen og betraktede den kort, det var vigtigt at hun kunne notere dens udseene når den forsvandt. Hun stillede sig klar til at tage et stort spring, dens udfald var for forudsigeligt

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 21:01
Drea vågnede stille og tog sig til hovedet, hun var noget rundt på gulvet og rejste sig med besvær op, hun vaklede lidt og holdte hånden op af træet for at støtte sig.
Hun så hen mod golemmen der nu var fremm og gjorde nogle lidt forskrækkede øjne, hun ville helst ikke havde noget i hovedet som der næsten skete sidst den var fremme.
Roligt bakker hun lidt bagud og søger om på den anden side af træet og lister stille lidt væk.

Golemmen forsatte i sit sving med armen, øksen lader den i et hurtigt sving flyve hen over hovedet på Xenix, den havde godt spottet inde fra stenen hvad den var oppe imod, og vidste at hendes kramper ikke havde nogen effekt på den, og den vejede jo selv næsten de to tons, så den ville ikke være nem at løfte.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 21:15
HUn dukkede sig elegant og smuttede hurtigt om på den anden side af kæmpen, hvor hun fortsatte sit løb mod Drea, hun skulle ike have lov til sådan noget pjat.
Da hun nåede træet fik hun øje åp Drea hun farrede frem imod, og md et præcist slag slog ud mod hendes hoved i håb om at slå hende bevistløs igen, Xenix havde på fornemmelsen at det var bedst sådan.
Selvom hun havde løbet det lille stykke var hendes puls ikke engang oppe, hun havde trænet hårdt for at opnå sin smidighed og styrke

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 21:21
Hun røg til jorden og tog sig til hovedet ''av..'' hun ømmede sig lidt og så kort bagud, pokkers... ''er jeg ikke kommet af med dig endnu...?'' hun sukkede let og slog en koldbøtte og kom på bennene lidt længerer hende, hun var stadig lidt omtåmlet og sank lidt ned i knæ.

Golemmen så vendte sig hurtigt da den ikke havde ramt første gang.
Med øksen haggede den to grene ned fra træet, det var nogle af de lave som var store, den tog dem begge under armen og løb hurtigt om bag træet til dem da den kunne mærke at Drea havde fået et slag, den kom frem og tyrede begge de store grene lige efter hindanden lige imod Xenix

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 21:28
Xenix bukkede sig efter kæden da hun blev ramt af en gren og blev slynget væk fra Drea. Hun gispede højt da hun landede, men det var ikke af at ramme jorden, der hvor grenen havde ramt hende sved det og gjorde ondt, det ville med sikkerhed føre til at blår mærke, hvis ikke et bøjet ribben. Hun rejste sig igen, dene gang mere besværet "Nå, så den lille hore kan ikke klare sig uden sin golem!" grinede hun kækt mod golemen og gned sig hor grenen havde ramt.
Dog løb hun videre, en bue væk fra træet for at få golemen væk fra træet hvor Drea befandt sig.

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 22:04
Hun så stift efter Xenix, hun ville helts se golemmen kvase hende, men hun ville ikke lade sig rives ned i samme stadie som Xenix, og valdte at prøve at forhindrer golemmen i at lave ydeligere skade end der var sket.
''Kom til mig!'' hun rettede blikket mod Golemmen med en bestemt tone som der tilsyneladene var gået imod Xenix igen.
Hun vendte sig om og gik imod landsbyen for at finde ly, nu da solen var på vej ned.

Golemmen satte af imod Xenix og skulle til at svinge øksen imod hende, men stoppede midt i det, den adlyd hvad Drea sagde og løb hen til hende, men stadig med blikket rettet imod Xenix hvis nu hun skulle gi problemmer.

//out

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 22:16
Xenix rystede kækt åp hovedet af Drea "Jeg vidste hun var svag!" det triumferende smil hvilede roligt åp henes læber og hun gik over og tog sine ærmer på, hvorefter hun hankede op i sin bog og så sig omkring. Derefter gik hun ligeså mod landsbyen, hvis hun mødte Drea dernede hunne der allerhøjst kome lidt sjov ud af det.

// Out

Isisca Cemerie

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 23.05.2009 18:32
Rick står roligt lænet op af det store træ, med vægten hvilende på den ene side. Hun har blikket vendt mod jorden, lukkede øjne og armene lagt over kors. En smule koldt er det vel altid, når man intet har på rundt om maven. Men hun har efterhånden vænnet sig til det.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."
Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 23.05.2009 18:36
Light kommer haltende, mens han holder om sin mave, hvor han bløder voldsomt efter Samsons tyr stangede sit horn gennem hans mave. Han støtter sig op af et træ og begynder at hoste blod op.
"Næste gang jeg ser den tyr æder jeg den levende" knurre han utilfreds og en hel del surt.
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Isisca Cemerie

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 23.05.2009 18:50
Hun åbner øjnene og vender straks blikket mod Light. Hun lægger hovedet let på skrå og betragter ham lidt, derefter såret i hans mave. Hun hører godt det han siger.
"... Er du sikker på du kan det? Er du ikke lidt for .... lille.. til at kunne æde så meget?" spørger hun kort. Selvom hun ikke kender ham.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 23.05.2009 18:55
Han vender blikket mod Rick. "har ikke bedt om din mening tøs" knurre han. Han prøver at rette sig op, men lader sig falde ned og sidde i græsset. "Jeg er lige glad, så har jeg mad til det næste stykke tid hvert fald" små stønner han og ømmer sig over såret.
(glem hans øre og hale)

Isisca Cemerie

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 23.05.2009 19:01
Hun ser lettere irriteret på ham.
"Kaldte du lige mig en .. TØS?!" spørger hun kort. Hun trækker hurtigt sit sværd, går direkte hen mod Light og holder spidsen af sværdet mod hans hals, da han er faldet ned at sidde.
"Jeg kan godt gøre en ende på dine smerter," siger hun kort.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 23.05.2009 19:05
Da han ser hun prøver at sætte spidsen af sit sværd foran hans hals, trækker han hurtigt sit sværd og holder det mod hende hjerte "Det går vidst lige op" siger han roligt "hvis du sænker sværdet, sænker jeg også mit" siger han roligt.
"Og er du virkelig sikker på du tør gøre noget andet?" spørger han skarpt og får en ild ring omkring hendes hals (?)
(glem hans øre og hale)

Isisca Cemerie

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 23.05.2009 19:19
Hun ser på Light med et nærmest helt ondt blik.
"Hvordan kan jeg vide, jeg kan stole på dig?" spørger hun kort, og lader sværdet blive hvor det er. Hun skæver kort til ildringen, men hun ignorere det.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 23.05.2009 19:25
Han smider så sværdet et stykke væk og fjerner ringen "sådan" siger han bare "nu jeg ubevæbnet" siger han roligt og ser op på hende. "vil du virkelig slå en ubevæbnet og såret mand ihjel?" spørger han så. Han vender hovedet til siden og hoster blod op igen på grund af hans sår. "Hvad hedder du?" spørger han svagt
(glem hans øre og hale)

Isisca Cemerie

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 23.05.2009 19:31
Hun følger kort sværdet med blikket, før hun igen ser på Light.
"Måske," kommer det kort fra hende. Hun sænker sit sværd, men er klar til at tage det op igen, hvis Light skulle finde på noget.
"Fortæl mig dit først," siger hun kort.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 23.05.2009 19:35
"Jeg hedder Light, søn af Samson og Anzu, og storebror til Chi og Daisuke" siger han roligt. Han rejser sig træt op, mens han har den ene hånd på maven og den anden på træet for at støtte sig. "din tur" siger han roligt og ser på hende.
(glem hans øre og hale)

Isisca Cemerie

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 23.05.2009 19:46
Hun smiler skævt og hæver let det ene øjenbryn.
"Okay .. Jeg .. Hedder Rick," siger hun bare. Hun betragter bare Light, uden at vide hvad hun skal. Hun sætter så sværdet tilbage i skeden på ryggen.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 23.05.2009 19:53
Han pifter en gang og der kommer en stor hun tiger frem fra buskene. Hun lunter bare hen til ham, og han tager en bandage op af en lille taske hun bager rundt på. "Tak kit" siger han træt til tigen og nusser den lidt på hovedet. Tigeren står og spinder, men vender sig så truende med Rick.
"Rolig Kit, hun gør ikke noget" siger han træt og begynder at tage bandge på om maven for at stoppe blødningerne. "Det så min lille kæle kat, fandt hende i en fælde og hun har fulgt efter mig lige siden" siger han træt
(glem hans øre og hale)

Isisca Cemerie

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 23.05.2009 20:09
Hun vender roligt blikket mod tigeren, og hæver bare det ene øjenbryn. Hun nikker så let.
"Okay .. Den er ... sød..?" siger hun bare og smiler skævt. Hun ryster svagt på hovedet.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13