Ved en fredfyldt sø

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 12.07.2008 18:11
Mika ser bekymret på Valentin, men da mor allerede er på sagen retter han derimod sin interesse mod Viki.
Han løber over til hende, svinger hende rundt i sine arme og placere hende derefter på en gren oppe i det fine træ.

"Hvad kan du se?,, spørger han kærligt Viki og peger mod de mange træer

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 12.07.2008 18:27
Valentin knuger sig sørgmodigt til sin moder.
"Min næse,, piver han højlydt

//frys

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 13.07.2008 21:52
Da Viki bliver sat på grenen bryder et stort smil frem på hendes læber og hun peger rundt på de forskellige træer, hun hviner af fryd mens hun kigger rundt, "flot!! mig the mange ting!!! far er lille nu!!" Viki gribes af stor eventyrlyst og ville gerne højere op, hun slipper Mikas hånd som holdt henne så hun ikke ville falde, og tog fat i den tykek stamme, skulle hun prøve at stå op..? hun tænker lidt over det men ikke ret længe og snart stod hun næsten op med hænderne godt fæstet mod stammen
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 13.07.2008 21:58
Tezz smiler stadig trøstende, "på næsen? javel jah, ved du hvad, et lille magisk pust hjælper altid lille Valentin, skal vi prøve?" hendes smil bliver næsten helt til at de var noget spændende og mystisk hans mor var ved at indvie ham i og hun håbede selv at det ville virke,...
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 13.07.2008 22:10
Mika ser uroligt på sin datter, og er ikke meget for hendes lyst til at fortsætte på egen hånd. Det endte altid med at der ville ske noget uheldigt, endten for hende eller andre omkring hende. Hvorfor kunne hun ikke være lidt roligere?
Med et skævt smil gav han sig dog og betragtede istedet sin datters mod på at udfordre skæbnen.
"Viki pas nu på!,,

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 13.07.2008 22:14
Valentin ser spørgende på sin mor, og lukker sine øjne hårdt i da hun puster på hans næse. Han mærke hendes kølige ånde på sin næse og de våde fugtige kinder.
Forsigtigt åbner han det ene øje, bare for at være sikker på at alt det hokus pokus var ovre. Da der intet skete ved det, turde han åbne dem begge. han stirrede forundret på sin mor, førte en hånd op til sin næse, rørte stille ved den.
Jo den var der endnu.
Hvorefter han smiler bredt og begynder at grine, imens hans hovede ivrigt nikker.
"Magi, magi, magi!,, han klapper hysterisk i hænderne.
Han er hurtigt på benene igen, hvorpå han spæner hen til søen.

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 14.07.2008 00:35
Viki var nu komet helt op og stå efter en hård kamp om at komme helt op at stå. hun smilede og hun fik lyst til at prøve at klatrer højere op.
Hun kiggede lige ned på sin far da han siger at hun skal passe på, istedet smilede hun uskyldigt som en lille engel, med det røde hår strittende lidt i vinden, faktsik strittede hendes hår tit da hun var lidt af en vildbasse.
da hun har kigget lidt på sin far med det englesøde smil kigger hun væk og prøver at finde et sted hvor hun kunne kravle højere op...
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 14.07.2008 00:41
Tezz smiler da hendes lille dreng spæner afsted mod søen, bare han nu ikek faldt i. tænkte hun og smilede, men det var vel kun en ting ved at være barn, hvis man faldt, måtte de bare op igen, og han døde næppe af at blive lidt våd eller falde snuden mod jorden. Tezz går alligevel efter ham, FOR hvis han nu skulle falde i vandet måtte hun jo ned og hente ham, men det gjorde han nu nok ikke, Tezz vender hovedt mod Viki og Mika, og rynker lidt på panden, hun håbede Mika vidste hvad han havde gang i, eller ihv ertfald hvad Viki havde gang i...

//FRYS
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 14.07.2008 15:14
Mika ser foruroligende på Viki og rækker ud efter hendes lille hånd. Men trækker den tilbage da han ser at hun klarer den.
"Viki ikke længerer,, sagde Mika med en fast stemme da han så hendes søgende blik

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 14.07.2008 15:17
Valentin satte sig forsigtigt ned ved vandkanten og studerede de mange farverige fisk. Han udbrød en latter og stak fingeren i, så alle fiskene svømmede hastigt væk.
"Fisk ikke lege,, piver han og fæller en tåre

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 14.07.2008 22:46
Viki smiler bare og fandt endelig en gren der så ud til at kunne føre hende et skridt højere op, hun løftede sit buttede barne ben op og holdt godt fast i stammen "se far!" og i det hun er lidt uopmærksomhed var hun ved at miste fodfæstet, men fik dog hurtigt fat igen...

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 14.07.2008 22:51
Tezz havde vendt hovedet og var gået hen til Valentin der stod og ville lege med fiskene, hun smilte til ham da han piver over at fiskene svømmede væk, hun sætter sig ved siden af ham og siger så "bare rolig fiskene bliver bare skræmt, de ved ikke du bare vil lege" Tezz spekulere lidt på om hun skulle kalde på en fugl, eller måske et egern? "vil du ikke se et dyr? et egern eller sådan?" Hun smiler og fjerner blidt tåren væk fra hans kind med fingeren
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 14.07.2008 23:05
Mika ser foruroligende på Viki og skæver over til Tezz for at se om hun holder øje. Til hans glæde er hun for optaget af Valentin, til at holde øje med Mika og Viki.
"Det er meget flot, det er det virkeligt," Roser han sin datter "Nåh, kom nu ned,, siger han og rækker armene ud mod hende, i et imødekommende knus.
"Før nogen kommer til skade,, mumler den bekymrede fader

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 14.07.2008 23:08
Valentin nikker og ser op på sin moder. Han ville elske at se et egern. Troede han, da han ikke var så sikker på hvad et egern var. Men det lød til at være noget rart, ellers ville mor sikkert ikke tilkalde det.

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 14.07.2008 23:15
Viki var kravlet op på grenen og vidste ikke helt om hun havde lyst til at komme ned endnu, men det lød som om at hendes far godt kunne blive vred hvis hun ikke gjorde som han sagde snart, så der bryder et frækt smil frem på hendes læber og det røde hår stod til alle sidder så hun ihvertfald ikke lignede en engel! hun kom ned på den anden gren og gjorde mine til at springe over på Mika!

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 15.07.2008 00:31
Tezz smiler og kigger over mod et af træerne, hun var ret sikker på at der var en i det træ, hun havde set den løbe forbi da de var ankommet.
Hun kalder mod den og tager nogle nødder op ad hendes bukse lomme, efter et lille stykke tid kom der et lille brunt egern løbende mod dem, men stopper nogle meter fra dem, hvor efter den kommer mere forsigtig, Tezz giver godbidderne til Valentin og viser ham at han skal række den forsigtig frem mod egernet, "så kan det være den kommer" sagde hun smilende
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 15.07.2008 00:56
Mika ser forfærdet på sin lille pige.
"oh nej,, siger han uroligt men griber hende. Han holder hende i sin favn, som var hun et dyrebart stykke porcelæn. Hvorefter han efter et stykke tid løsner sit greb og begynder at svinge hende rundt.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 15.07.2008 01:03
Valentin betragtede sin mor og egernet. Han ser ned på godbiderne i sin hånd.
Tør jeg?
De store øjne stirre på det lille pjuskede egern. Med den lange hale, de store mørke øjne og de uhyggelige store tænder. Han ryster på hovedet og giver sin mor godbiderne igen. "Nej,, siger han bestemt og vender sig om for at gå over til søen igen. Fiskene var ikke så skræmende som egern, og de havde ikke syle skarpe tænder. Han skulle ikke nyde noget, basta!

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 15.07.2008 01:10
Viki griner og lader sig blive svinget rundt i luften, nyder den kildren i maven det gav hende, også det ansigt hendes far fik da hun vilel springe, gjorde på en måde det hele meget sjovere! da hun bliver sat ned har hun et bredt smil og tager armene op mod Mika "igen!!" siger hun så næsten kommanderende! hun ville gerne havde det sjove gys i maven igen!

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 15.07.2008 01:28
Tezz kigger mod hendes søn, da han vender sig om og går hen mod søen igen, hun vender hovedt lidt på skrå og det samme gør egernet, og efter går den hen mod Tezz og sætter sig op på hendes skød og begynder at spise nogle nødder. Tezz får egernet op på skuldren og går næsten kravlende hen til sønnen, "hvorfor vil du ikke sige hej til egernet søde? den bider dig ikke" jaah hvis han ikke gør mig ondt gør jeg heller ikke ham noget ondt! siger det lille egern til Tezz men hun siger det ikke videre til Valentin, det var nok ikke noget han ville høre noget om lige nu...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13