Hvor skoven næsten er helt sort

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 03.08.2009 20:51
Caine skar tænder, da Voodoo tørrede sit ansigt af i hans ben. Hvorfor i al verden gjorde hun det? Det var måske hans skyld, at hun var faldet i mudderet, men derfor behøvede det da ikke at gå sådan ud over ham, bare fordi hun blev helt dækket til af mudder.

"Hvad skulle det til for?!" udbrød han.
Han forsøgte at tørre mudderet af med sit ærme, men det hjalp selvfølgelig ikke. Det eneste det resulterede i var, at hans bluse også blev helt muddret til.
Da Voodoo sagde, at han havde fundet et tørt sted, sendte han hende et vredt blik.

"Ja, og jeg gik faktisk ind under træet for ikke at blive beskidt af alt det regn og mudder!"
Han fnøs og satte sig ned på en af det store træs rødder igen nu, hvor han ikke længere var i fare for at blive krammet af Voodoo.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 03.08.2009 21:05
Voo betragtede ham indgående og trak på skuldrene. Hun lod tungen glide henover læberne og rakte tunge af ham. "Det var jo din skyld at jeg faldt, så jeg gir' dig bare lidt igen nu, nåh!" lo hun fjoget og nikkede for sig selv. Hun satte sig på en rod ved siden af ham og kiggede på træet. "Er det sådan nogle små minitræer? Er det fordi det store træ er vokset OVENPÅ de andre træer? Så bøjer de sig så underligt. Hva'? Er det det?" spurgte hun nysgerrigt og pegede ned på rødderne der buede som træ-bølger henover jorden. Hun stirrede på ham og trak på skuldrene med hensyn til det faktum at han havde forsøgt at holde sig tør og ren. "Jamen lidt mudder har aldrig dræbt nogen. Og umm ... Nu kan vi også lege mudderkamp uden at blive beskidte!" lo hun. Et barns fornuft bestod i ingen fornuft overhovedet. Så dejlig naiv.

( Sorry kort ... og nettet er ret ustabilt o.o )
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 03.08.2009 21:17
Caines øjenbryn skød i vejret, da Voodoo spurgte, om træet rødder var minitræer. Hvor dum var hun egentligt? Der var godt nok mange ting, hun ikke vidste noget som helst om. Man skulle næsten tro, hun havde levet på en anden planet indtil nu, og først lige var landet i Krystallandet.
"Det er rødder," sagde han langsomt, som om han snakkede til en, der var lettere fattesvag. ”Det er sådan nogle, der vokser nedenunder træerne, og som træerne bruger til at suge vand med... ligesom blomster. Men de her rødder er åbenbart bare skudt op igennem jorden.”
Han kiggede lidt undrende på rødderne. Måske var det, fordi det jord, der før havde dækket dem, var blevet skubbet væk af vind og vejr, at de nu så sådan ud? Det var ikke til at sige. Det eneste han vidste var, at sådan så store, gamle træers rødder tit ud.

Han rystede voldsomt på hovedet, da Voodoo nævnte ordet mudderkamp.
"Man kan faktisk drukne i mudder," truede han. "Og desuden leger voksne altså ikke mudderkamp."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 03.08.2009 21:28
Voo lyttede til alt han sagde og så temmelig forundret ud. Hun rejste sig op og drejede rundt, og bankede let på rødderne. "Jamen rødder er da under jorden. Underlige træ." Hun bankede lidt hårdere men endte med at klynke, da barken gjorde ondt på hænderne. Hun sukkede og rystede på hovedet. Hun forstod det ikke helt. Det var da også noget underligt noget, at nogle træer skulle opføre sig underligt.
"Det er næsten somom den vil være et menneske og prøver at få sine ben op af jorden, ikk'?" foreslog hun og lo for sig selv. "Så den kan gå! Og umm ... Lege."
Hun rystede på hovedet og lagde armene over kors. "Selv træer leger, Caine. Du leger også! Du ved det bare ikke. Du skal lege med mig nu! Du er alligevel ikke voksen! For du er ikke gift og har nogen børn og så er du ikke voksen! Og man må ikke lyve."
Hun rystede på hovedet og hævede en pegefinger som hun vippede fra side til side. "Det-må-man-ikke!"
Hun fniste en smule og kløede sig i nakken imens hun skævede til det store træ. Det var utrolig stort. Deroppefra lignede alle mennesker sikkert myrere.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 03.08.2009 21:38
"Selv hvis træet kunne gå, tror jeg ikke, det ville lege," sagde han.
Hvordan i alverden skulle et træ også kunne lege? Det havde ingen arme eller ben. Det havde ikke engang noget ansigt eller et par øjne til at se med. Det mest spændende, et træ kunne gøre, var at vælte i en storm eller gå op i flammer, hvis der udbrød skovbrand.

"Nå, så nu er jeg ikke voksen længere, bare fordi jeg ikke gider at lege med dig? Og hvis man skal alt det der for at blive voksen, så bliver jeg nok aldrig voksen."
Han lænede sig let tilbage, så langt han kunne uden at falde ned fra roden.
"Nej, 'man' må ikke lyve. Men det må jeg godt. Og desuden så lyver jeg da heller ikke," løj han.
Han kiggede på Voodoo og opdagede, at hun kiggede op på træet. Han kiggede selv op, men fandt det ikke videre interessant sådan at kigge på træer. Ja, godt nok var træet stort, men det blev det ikke mere spændende af.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 03.08.2009 21:56
( *brumme noget om det dumme net bare skal dø ..* )

Hun stirrede op på træet med store øjne og et lille smil. En regndråbe ramte hende i øjet og fik hende til at klynke. Hun sukkede højlydt. Det var trættende sådan at sidde og kigge på træer. Hun vendte sig imod Caine igen.
"Men ... Du er da også en man(d) ... Så du må da heller ikke lyve? Eller er du en pige? En lille baby-tøs!" hun lo og sprang ned fra roden, hvorpå hun havde siddet. Hun hoppede og dansede omkring og viftede med armene. "Caine er en pii-gøø! Caine er en pii-gøøh!" sang hun imens hun hoppede omkring.
Pludselig blev himlen lyst op. Kun i et ganske kort sekund, og kort efter lød der et højlydt brag. Voo hvinede og styrtede hen til Caine. Hun klamrede sig til hans arm og stirrede forfærdet ud i regnen og skoven. "To-toto-to--torden!" stammede hun febrilsk og tårene stod ud af øjnene. "Det... det er farligt!" peb hun og kravlede op bag Caine, på træets rod. Hun gemte sig ansigt i hans skjorte og skælvede en anelse.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 03.08.2009 22:06
(Nej, dit net må gerne leve lidt endnu D: ellers kan vi jo ikke skrive)

Caine knyttede sine næver, da han så, hvirdan Voodoo pludselig begyndte at hoppe og danse rundt og, værst af alt, så begyndte hun at kalde ham for en pige!
"Jeg er ik-ke en pige!!" hvæsede han vredt.
Lige nu havde han allermest lyst til at plante sin næve lidt midt i hovedet på hende, men han gjorde det ikke. Det var jo trods alt ikke pænt at gå rundt og slå på små piger, selvom Voodoo burde være en undtagelse.

Han kiggede op på himlen og måtte blinke et par gange med øjnene, da det hele med et blev oplyst af et brat, hvidt lys. Kort efter hørtes en torden. Der gik ikke mange sekunder mellem lynet og tordenbraget, så det måtte betyde, at uvejret var tæt på.
"Vel er det ej farligt," sagde han til Voodoo, der klamrede sig til ham.
Han skubbede hende væk fra sig. I stedet for at være beskyttelse for hende, tog han fat om hendes liv og løftede hende op i luften.
"Det er kun farligt, hvis man er højt oppe. For så kan lynene nemlig nemmere ramme én!"

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 03.08.2009 22:22
Da hun pludselig blev løftet op i luften og han fortalte hvordan det var farligt at være højt oppe, begyndte hun straks at skrige og sprælle med arme og ben.
"EEEEK! SÆT MIG NEEEEED! LYN LYN LYN!! EEEK!!"
Hun forsøgte at vride sig fri imens hun skreg og hylede, men hun blev øjeblikkeligt tavs og stiv i hele kroppen, da et lyn slog ned i det træ, hun selv havde stået under, for ganske kort tid siden. Hun stirrede på træet, der røg og spredte en underlig lugt. Det var ikke i brænd, eftersom regnen piskede ned på det.
Voo blev bleg i hele hovedet og blev pludselig slap i kroppen. "Ca...Ca..Cacaca...Caaaine!! Få mig neeed!" skreg hun og greb fat i hans hænder.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 03.08.2009 22:29
"Er du virkelig så bange for tordenvejr?" spurgte han undrende, men mere nåede han ikke at sige, før himlen igen blev oplyst.
Han fik sig selv noget af en forskrækkelse, da lynet slog ned i træet. Han trådte endda et par skridt bagud, men lynnedslaget var ikke nok til at få ham til at sætte Voodoo ned. Faktisk glemte han næsten alt om hende i de sekunder, han bare stod og stirrede på træet.
Han kiggede på hende. Hun var pludselig holdt op med at sprælle og skrige. Han sukkede, men satte hende så ned på jorden.
"Det var nok lidt dumt at sætte stille sig under det største træ heromkring," mumlede han, mest ment til sig selv.

(koooooooooooooooort)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 03.08.2009 22:49
Voo peb en anelse og kastede armene omkring hans krop. Hun missede med øjnene og puttede sig ind til Caine. "Jeg er bange! Dumme torden... Den er farlig... Hvorfor slår den træerne! Hvad nu hvis den rammer os? Kan vi blive ramt ? Jeg er bange!"
Hun klamrede sig skrækslagen til ham. Hun var enormt bange for dette vejr. Det var da også forfærdeligt at det skulle gå så galt med vejret.
Hun stirrede op i himlen. "Hvorfor ... Hvorfor lyner det?" spurgte hun og stirrede på Caine med store øjne.

( også kort o.o )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 03.08.2009 23:01
Caine skubbede stædig til Voodoo for at få hende til at flytte sig væk. Hvorfor skulle hun hele tiden putte sig sådan ind til ham?
"Behøver du hele tiden klamre dig sådan til mig?" mumlede han gnavent.
Efter at have hørt hendes næste spørgsmål, kunne han ikke holde et smørret smil tilbage.
"Hvis den rammer os, så går der vel ild i os og så dør vi?" sagde han.

Da hun så spurgte, hvorfor det lynede, kløede han sig lidt i nakken. Det spørgsmål kendte han ikke engang selv svaret på. Men nu skulle han jo ikke virke dum og uvidende, så han fandt selvfølgelig bare på sin egen forklaring.
"Det er vel fordi... skyerne støder sammen?" sagde han og kunne ikke helt skjule en svag tvivlen i sin stemme. Men så nikkede han som beskræftning af sine egne ord. "Ja, sådan er det. Det er også derfor, at det larmer sådan. Og lynet kommer, ligesom hvis man slår to sten imod hinanden... så kommer der også gnistre frem."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 03.08.2009 23:23
Voo slap grebet om ham og lyttede til hans forklaring mht. lynet. Hun satte hovedet på skrå og forsøgte at forstå det - men det gjorde hun ikke hun skævede til træet der lige var blevet ramt og skælvede en smule. Det var koldt og ikke rart.
"Jamen ..." begyndte hun, men gik i stå. "Jeg forstår det ikke..." afsluttede hun, trods hun egentlig ikke havde tænkt sig at afslutte den sætning i første omgang. Hun sukkede og gik tøvende ud på stien igen. "Men... du sagde at lynet ramte høje ting. Så er det da farligt at stå under de høje træer, ikk'?" spurgte hun med et bekymret ansigtsudtryk. Hun skælvede forsat og bed sig i læben for at få kontrol over sig selv.
"Jeg er bangøøh! Caine!" klynkede hun ynkeligt og vred sine kjole imellem hænderne. Hun var faktisk bange. Lige nu ville hun helst tilbage til Flying Bird og den rare hytte. Der var alt så rart og perfekt. Alt var så urart og uperfekt når hun var sammen med Caine. Øv!

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 03.08.2009 23:34
"Hvis du gerne vil i sikkerhed, så gå ud af skoven," sagde Caine.
Han fulgte hende med blikket, da hun gik ud på stien. Når hun stod der, var hun nok ligeså meget udsat for at komme i fare. Hvis endnu et lyn ramte træet hårdt nok, kunne det flække midt igennem og træsplinterne kunne flyve langt. Han rynkede lidt på brynene, da han så, hvor bange hun så ud.
"Hold så op med at klynke sådan konstant!" udbrød han.
Det drev ham til vanvid hele tiden at skulle høre på hendes klynken hele tiden. Hvorfor kunne hun ikke for en gangs skyld bare tage sig sammen og forsøge at opføre sig bare en lille smule voksent? Det var jo bare tordenvejr. Godt nok var lynet slået ned i træet, de stod under, og det var ikke den slags ting, der skete hver dag, men hvad så? Derfor behøvede hun vel ikke at klynke sådan.
Han sukkede og satte sig igen ned og skævede hurtigt til træet bag sig. Det røg stadig voldsomt. Det var heldigt, at det var regnvejr, ellers var hele skoven nok brudt ud i brand.
Han kiggede igen på Voodoo, der beklagede sig over at hun var bange.
"Er der ikke et eller andet sted her i nærheden hvor man kan gå indenfor?" spurgte han. "En hytte eller sådan noget? Så kan du vente dér til tordenvejret holder op. Eller også kan du tage hjem, hvis ikke der er for langt hjem til dig."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 00:14
( Undskyld mit net TT__TT Tror jeg smutter i seng for i dag.. nettet vil ikke hvad jeg vil... *Det tog 100 år at loade kl, og yderligere 500 at komme ind her igen XD* Du må selvom, om du vil fryse, forlade tråden osv. ^^ )

Voo trak på skuldrene. "Du ved jo godt at jeg ikke har noget hjem, tumpe." brummede hun og sukkede opgivende. Det var da også typisk! Hvorfor var vejret dårligt Træet røg noget så grufuldt og det våde tøj gjorde hende kold og tung. Regnen tog til og Voo holdt hænderne oppe over sit hoved for at skærme sig en smule. "Jeg har ikke noget sted at gå hen," brummede hun og så ned på sine våde fødder. "Og jeg klynker ikke. Det er okay at være bange! Det er kun folk der ikke er rigtig kloge, som ikke er bange. Det var der engang en der fortalte mig." mumlede hun og rakte tunge af ham. Caine var altid så sur. Hvorfor var hun overhovedet sammen med sådan en sur dreng? Det var jo trist og dumt.
"Det kan godt være at jeg klynker, men i det mindste er jeg ikke sur og dum heletiden!" Hun rakte tunge igen. "Du er altid sur, Caine. Det er derfor du ikke har nogen venner. Andre end mig." påpegede hun og slog armene om sig selv, for at holde varmen. Det var så bidende koldt, syntes hun. Hun nøs en enkelt gang: Nu blev hun sikkert også syg! Hvor irriterende!

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 00:22
(Kl er også langsomt på min computer >___< Det er underligt o____o Men jeg fryser bare ^^)

"Hvor sover du så?" spurgte han.
Han kiggede op og glippede lidt med øjnene, da det begyndte at regne endnu mere. Lorte vejr. Selv ikke i skoven kunne man søge ly for regnen mere, for træerne var blevet våde, og nu dryppede vandet også fra deres blade. Og jorden var mudret, tordenen bragede stadig et sted langt ude bag skoven, og luften var begyndt at blive kølig. Så kunne det snart heller ikke blive værre.
”Du ved ikke noget som helst om, om jeg har nogen venner eller ej,” forsvarede han sig selv. ”Har jeg måske nogensinde nævnt noget om nogen venner?” Han sukkede opgivende og samlede en gren op fra jorden. ”Hvis jeg er sur, så er det kun fordi du gør mig sur, fordi du er så pokkers irriterende."
Han gav sig til at tegne i den mudrede jord med grenen. Det lignede ikke noget specielt, det han tegnede. Det var bare en masse krimskrams og nogle otte-taller. Ikke det store kunstværk.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 20:44
Voo så på ham med store øjne. Håret hang vådt ned over ansigtet, og fik hende til at ligne en druknet mus. Caine havde sagt mange gange, at hun var irriterende, men ikke at det var HENDE der gjorde ham sur. Hun så ned i jorden og snøftede, dels på grund af kulden og dels på grund af den sorg der ramte hende, nu da det gik rigtig op for hende at hun kun var en pestilens.
"Undskyld." mumlede hun sammenbidt og snøftede en enkelt gang. Hun drejede rundt på hælen og gik væk fra Caine. Hun satte sig nær et hult træ, lidt væk. (Dog ikke så langt væk, eftersom hun stadig var bange for vejret.)
Hun pressede sig op af træet, snøftende. Hun slog armene omkring benene for at holde sig varm, og hvilte hovedet på knæene. Caine var så dum, altid, syntes hun. Hun så på sine hænder og klagede en enkelt gang over mudderet der stadig farvede hendes krop.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 21:04
Han kiggede efter Voodoo, da hun gik sin vej. Det var egentligt noget underligt noget at undskylde for, for det var jo ikke hendes skyld, ikke sådan rigtigt i hvert fald. At hun var irriterende, var bare Caines opfattelse af hende. Men det sagde han ikke til hende.
"Hvem er det nu, der er sur," mumlede han bare, selvom hun nu nok nærmere var ked af det.
Han sukkede dybt og slog sine arme rundt om sig selv. Det var ved at blive koldt. Måske var det, fordi det var ved at blive aften. Men det var svært at bedømme, eftersom soven var lige mørk og dystert på alle tidspunkter af døgnet.
Han vendte sit blik mod Voodoo og sukkede endnu en gang. Måske han skulle sige undskyld? For det nok nærmere ham, der burde undskylde, og ikke hende. Det var jo trods alt ham, der havde fået hende til at blive så ked af det. Men njaah.
"Behøver du tude sådan hele tiden...?" lød det fra ham. "Der er da ingen grund til at være ked af alting."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 21:13
"Jeg tuder ikke!" løj hun tilbage, med røde øjne og våde kinder (trods de var våde i forvejen på grund af regnen). Hun snøftede en smule og stirrede irriteret på ham. "Det' bar' fordi jeg er lidt forkølet," beklagede hun sig og skulle til at tørre øjnene med ærmet, men nåede heldigvis at stoppe sig selv, før hun fik smurt mudder og jord i synet på sig selv.
Hun så ned i jorden igen og samlede en sten op i hånden som hun kastede hen af stien.
"Du er altid så ond, Caine." beklagede hun sig og snøftede igen. Hun så ned i den mudrede jord og betragtede regnen bore sig ned igennem skidtet, og ned i jorden, hvor træerne, hvis rødder lå over jorden som bølger, ville suge vandet op og vokse sig større og stærkere.
Hun kløede sig på næsen og sukkede opgivende.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 21:22
"Det er godt nok noget af en forkølelse, du har fået dig, hvis dine øjne løber så meget i vand af det," sagde han og kunne ikke lade være med at grine lidt. Hun var godt nok dårlig til at lyve, men han var vist ikke selv meget bedre.
Han fulgte med blikket den sten, Voodoo kastede. Hver gang den ramte jorden, fløj små mudder dråber til alle sider.
"Ja, men jeg kan ikke gøre for det," sagde han som svar til hendes klagen over, at han altid var så ond.
Han rejste sig op fra den rod, han havde siddet på indtil nu. Hvis han ikke rejste sig, ville han bukser snart blive helt gennemblødte af den våde bark... ikke at de ikke var det i forvejen. Det kunne ikke undgås. Alt hans tøj var blevet helt gennemblødt, men han var da heldig, at han ikke var blevet ligeså mudret ind som Voodoo var. Han sukkede og hev lidt ud i sin bluse, der nærmest klistrede til hans krop, fordi den var så våd.
"Jeg hader regnvejr..."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 21:34
Voo vendte blikket imod ham. "Jamen hvis du ikke kan gøre for det, hvem kan så? Det er da ikke min skyld!" klagede hun opgivende. Eller var det? Var det virkelig hendes skyld at han altid var så sur? Tanken gav hende en dårlig smag i munden og skræmte hende en smule. Hun skubbede nogle våde hårlokker væk fra ansigtet og mumlede noget uhørligt.
Hun rettede sig en smule op, før hun skubbede sig selv op at stå. Hun gik med nogle hurtige skridt hen til Caine og tog fat i hans våde bukser. "Hvis du hader regnvejr, hvorfor går du så ikke hjem? Og må jeg komme hjem?" det sidste var en ynkelig bøn. Hun ville heller ikke være udenfor, og da bestemt ikke alene. Specielt ikke nu hvor hun var våd og kold.
Hun snøftede igen og stirrede op på Caines våde ansigt. Hun betragetde hans øjne og tatooveringer. Hun huskede dengang hun havde spurgt ham om dem. Hun havde faktisk glemt hvad han havde sagt, men valgte ikke at spørge igen. Så ville han nok bare synes at hun var irriterende og glemsom, også.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath , Chibi, Helli , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11