Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han lægger hovedet let på skrå og ser på hans sværd. Han smiler svagt.
"Var jeg det? Desværre snuske. Du kommer for sent til det. Jeg er allerede død," siger han bare. Han slikker sig kort om munden for at få blodet væk, dog får han ikke det hele væk.
"Waow. Pænt sværd. Må jeg låne det?" spørger han kort.
"hold kæft,, og lad være at kald mig det.. klamme" mumler han og ser så på sit svædt da han nævner det
"Aldrig i livet!" råber han, og sætter hurtigt sværdet på plads bag på hans ryg (glemte lige ordet.. for.. øh, Dimsen O-o?)
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Hvad må jeg så kalde dig? Jeg kender ikke dit navn," siger han bare.
"Selvom jeg tvivler på, jeg ville kalde dig dit navn alligevel," mumler han kort efter.
"Hvorfor ikke? Er du bange for, at jeg bruger det mod dig?" spørger han kort.
"Felix...," siger han lavt. Han smiler skævt.
"Okay, Bassemand," siger han kort og smiler stort.
"Hvorfor dog ikke? Hvad er det du er så bange for?" spørger han lidt efter.
Han ryster svagt på hovedet af ham.
Han lukker øjnene og knytter sine hænder for ikke at gå beserk, han kan ikke lide kæle navne, eller hvad det nu er
"du må bare ikke låne det, og jeg er ikke abnge for noget" mumler han stadigt med blikket vendt væk fra h|auru
Han bevæger sig helt hen til ham, tager så blidt fat i hans hage med to fingre og tvinger ham til at se på sig(?)
"Giv mig én god grund til, at jeg ikke må låne det. Så skal jeg nok lade dig være," siger han bare. Han ser ham i øjnene.
Da Hauru tager fat i hans hage, og tvinger han til at se på ham, ser han self på ham.. "Det er min fars sværd.. og han døde da jeg var lille... så du røre det ikke" hvæser han, og har allermest lyst til at spytte ham i ansigtet, men lader dog være
Han lægger forsigtigt den anden arm om ham, så hans hånd er på hans ryg. Han tager så fat i sværdets skaft(?), mens han stadig bare ser på Felix. Han gør ellers intet.
"Hvor kært. Tænk at din far kan betyde så meget for dig!" siger han bare, med en lettere hård tone.
Han smiler svagt.
"Du behøver ikke råbe, smukke. Jeg står lige her," siger han lavt.
Han trækker roligt sin hånd til sig igen.
Han ser så lidt på ham med et lettere betragtende blik, før han slikker ham hen over halsen, hvor de to bidehuller er(?)
"jeg råber når jeg vil!" siger han højt og slipper hans arm. Der kommer et lavt gys fra ham Da Hauru slikker ham over bide hullerne "føj.. lad mig være" mumler han
Han smiler svagt, ser så på ham igen.
"Ja, det gør vi alle. Men du behøver alligevel ikke gøre det," siger han bare. Han ser ham i øjnene.
"Hvorfor skulle jeg?" spørger han bare. Han lægger hovedet let på skrå.
Han smiler skævt.
"Det ville ikke være sjovt for mig, at lade dig være. Vel?" siger han bare, lettere spørgende.
"For træt til hvad? Til at blive irriteret? Eller tortureret?," siger han roligt, med en let lumsk tone.
"Nej. Det ville ikke være sjovt at lege med dig medmindre du gjorde modstand,"
"Lærer hvad? At jeg ikke kan lege med dig, fordi du er træt? Tro mig, jeg kan sagtens lege med dig alligevel," siger han bare. Han smiler lumsk.
"Og lige et råd..; Lad være med at lukke øjnene, når du er i selvskab med mig, heller ikke så lidt som du gør. Det giver kun mig en fordel," siger han smilende. Han slikker sig kort over læben, før han langsomt slipper hans hage, og hviler hænderne i lommerne.
han åbner langsomt øjnene.. "hold da kæft hvor du snakker.. kan du ikke bare lade mig være i fred?" spørger han surt og hæver det ene øjnbryn...
"du er begyndt at gå mig endnu mere på nerverne end før" mumler han
Han lægger hovedet let på skrå.
"Hvorfor? Det ville jo ikke være sjovt," siger han bare. Han smiler fortsat bare.
"Jeg går efterhånden alle på nerverne," siger han kort. Han smiler stort. Han kysser kort Felix på munden(?)