Nearyn Darkstar 20.07.2007 13:46
Nearyns øjne som før var nysgerrige bliver isnende. "NOK! Jeg har tålt din flabethed længe nok slave." han flytter sig ikke. han end ikke engang løfter hånden. Men han sender bledan gennem nøjaftig den samme oplevelse som Darcie. (håber at din forståelse for alvoren i det, er større end hendes. Jeg kopiere det jeg skrev til hende og sætter det ind her.)
Bledan befinder sig med et pludseligt ryk i totalt mørke. Et lille lys kan ses i horizonten og det kommer nærmere. Det tager til i fart og hamrer pludselig ind i ham og så, med endnu et ryk står han i en verden af gråt sand så langt øjet rækker. han kan ikke se særlig langt frem for sig for horizonten er dækket i en sort tåge. Himlen er sort og solen er i permanent, komplet solformørkelse. Så ud af intet begynder wraiths at fade frem. De kommer imod ham. nogen ignorere ham, andre taler med hinanden, men en hel del kigger på ham, snakker til ham, vrisser af ham, griner af ham. stemmerne og ånderne tager til. de bliver synlige og usynlige fra det ene øjeblik til det næste og det virker som en uendelig myggesværm af ånder der vrimler rundt over det hele. Nogen af dem normale, men nogen af dem så groteske og rædselsfulde at selv den hårdeste nød ville gemme sig grædende i et hjørne. Til sidst er det 100% uoverksueligt og der lyder hvad der føles som en millard stemmer, allesammen taler højt om hans synder og nævner uden det mindste problem hans værste frygter og største svagheder. Viser ham glimt og visioner af tidspunkter han ikke er stolt af. Alt imens dette foregår, kommer der glimt af nearyn i hans sind. først hvor han bare sidder som han gjorde før. så et hvor rummet brænder. så et hvor han sidder i det brændende rum grinende højt og spottende af han og så et hvor han vender ryggen til ham og forsvinder . alle de billeder kommer med 5 sekunders mellemrum og med et kraftigt lysglimt melem hver. Efter hvad der føles som 1 år herinde kan han se audienssalen igen.Nearyn sidder fuldstændig som han gjorde før. Uden at fortrække en mine.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master