Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.11.2011 22:45
Han gengælder kyssene og nyder hende virkelig. Ved det sidste lægger han hånden om bag hendes hoved og begraver den i hendes hår for at holde hende nær. Hans øjne er lukkede, hans vejrtrækning let og ubesværet, og han lever i øjeblikket og nyder hende uden tanke på hvad konsevensen af aftenens fornøjeligheder kan blive.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 22:50
Hun putter sig lidt ind til ham, og bider ham blidt i underlæben, hun mister balancen tager fat i Levon og hiver ham halvt med ned af bænken.. Hun lander i græsset og griner ... ''Hovsa'' griner hun og smiler stort.. Ahh Levon.. Jeg er virkelig helt fortabt i dig! Vil du være min?? De tanker fylder hendes hoved, og får hende til at kigge Levon kærligt i øjnene..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.11.2011 22:55
Han triller rundt med hende i favnen, til han ligger ved siden af hende lænet ind over hende holdt oppe ad en arm og med den anden arms hånd under hendes nakke. Han griner lidt sammen med hende og kysser hende så igen efter bedste af sine mange evner.
"Åh Maki," sukker han blidt og lader munden løbe med små, hede kys ned over hendes kind og hals. Han er glad for, hun tilsyneladende ikke længere tænker så meget over sine følelser og bare lader sig rive lidt med. Det er aldrig godt at tænke for meget over den slags, har han for længst konkluderet, følelser kommer og går, og man kan aldrig helt regne med dem. Der er vigtigere kræfter i livet end kærlighed, og selvom han i øjeblikket er vanvittigt forelsket, er det ikke en følelse, han lader fylde meget, for snart er det i en anden kvinde, og Maki vil være skubbet lidt i baggrunden som det altid sker. Han kan ikke gøre for, det er sådan, det sker bare på den måde. Ikke at han tænker over alt dette i øjeblikket, men da han var yngre holdt hans tanker ham meget optaget af den slags om natten og forstyrrede hans nattesøvn.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 22:59
''Ehmm..'' hun kommer med små lyde ind imellem hans kys, og kigger igen meget kærligt på ham.. Hun lader en hånd glide igennem hans hår og ned langs hans ryg.. ''Du er virkelig sød '' :i Siger hun og lukker øjnene, hun trækker vejret tungt og putter sig lidt ind til ham.. ''Jeg ville ønske tiden ville gå i stå, så jeg aldrig skulle forlade din favn.'' siger hun og rødmer lidt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.11.2011 23:08
"Den kraft har jeg desværre ikke, men jeg kan give dig en følelse af det..." Han holder hende tæt, og jorden begynder at ryste under dem, indtil de synker ned i en sprække, der pludselig opstår under dem. Han trækker stenene op over dem, så de ligger i et hulrum i jorden, bare de to.
"Nåeh? Er det evighed nok?" ler han mildt. Han har naturligvis sørget for, der er luft nok til at ånde dernede.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 23:18
''UH!'' udbryder hun, da de synker ned i jorden.. Hun putter sig helt ind til ham.. '' Det er ehm... Specielt??'' Hun mærker det bløde græs under dem, og skubber til Levon, så han ligger på ryggen.. Derefter sætter hun sig med et ben på hver side af hans krop, og kysser ham intenst.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.11.2011 23:20
Det er en rar fornemmelse at have hende ind over sig på den måde, og hans lænder vågner til live under hende, mens han gengælder kysset med febrilsk intensitet. Han holder hende tæt ind til sig uden tanke på, hun må kunne mærke hans ophidselse. Han er bare glad for at have hende tæt på sig og ønsker ligeledes øjeblikket kan vare evigt. Et øjeblik uden andre i hovedet, uden bekymringer, bare de to sammen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 23:23
Hun kommer med små lyde.. ''Er det muligt at komme op igen?? Synes der er lidt klaustrofobisk her..'' siger hun stille og kigger ham i øjnene.. Mens hun igen kysser ham intenst.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.11.2011 23:25
Han holder hende tæt og fortsætter kysset, mens han lige så stille får jorden og stenene under dem til at løfte dem op til overfladen. bortset fra et grimt ar på jorden hvor græs og blomster er borte, og som med tiden vil hele og græsset gro over det igen, er der ingen tegn på LEvons brug af sine evner. Men aret er der, og det er næsten lige så bredt, som det er langt. Havens pragt er delvist ødelagt, men sådan er det tit, når LEvon bruger sine kræfter, har han bittert erfaret; de er skabt til ødelæggelse, ikke til at skabe.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 23:30
Hun nusser hans hår igen.. ''Du er nuttet..'' hun griner lidt og sætter sig op, mens hun kigger rundt på blomster, græs, buske og træer.. :) ''Hvor er det smukt..'' siger hun og smiler stort :D

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.11.2011 23:52
Han bliver liggende på jorden. Ved udmærket godt hvor forreven jordne er under ham, og han flytter sig ikke alene af den grund at skjule så meget af det, han kan.
"Ja, det er en smuk have; mine gartnere er dygtige." Han fortsætter mumlende for sig selv: "På trods af mne mange ødelæggelser."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 23:57
Hun kigger blot på ham.. ''intet er perfekt.. Den smule der, er bare en lille skønhedsfejl..'' Hun smiler til ham.. ''Er din sø til at bade i??'' spørger hun nysgerrigt og kigger lystigt på ham :D

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 00:01
"Om den er til at bade i? Det skulle jeg mene, den er, men den er ikke så dyb; kun til livet." Han smiler en smule bedre tilpas og sætter sig omsider op og ser på hende. Han er glad ved udsigten til at se hende uden kjolen igen, og undlader at nævne, der kan komme gartnere og tjenestefolk forbi.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 00:04
Hun rejser sig op, og trækker forsigtigt kjolen over hovedet og lader trusserne glide ned. så hun blotter sin krop totalt for Levon.. Dog kun bagfra, lige nu... Hun går et par skridt over mod søen.. ''skal du med??'' siger hun og drejer hovedet og kigger sig over skulderen for at se ham.. Hun går over til søen og sætter sig på kanten og lader benene glide ned i søen, og derved ødelægge den stille blanke overflade..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 00:07
Han synker ved synet og smiler bredt, mens han begynder at klæde sig selv af, og snart er også han nøgen og kravler ned i vandet til hende.
"Jeg overvejede ellers bare at sidde og nyde synet af dig, men du fik mig overtalt," ler han mildt og pjasker lidt vand på hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 00:13
Hun smiler stort.. ''Hvor er du nuttet..'' Hun griner lidt og sprøjter lidt vand over på ham igen.. Hun rødmer lidt, da Levon jo self. kan se hende små faste ung pige bryster, men stiller sig helt tæt ind til ham, og smiler stort, før hun kysser ham intenst, og presser tungen blidt ind i munden på ham :i

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 18:44
"nuttet var nu ikke lige det ord, jeg havde forventet fra dig, men okay, så er jeg nuttet." Han siger det sidste ord med en slem dræven, som om det virkelig er noget særligt slemt at være nuttet - hvad det delvist er for en mand. Han gengælder så kysset og trækker hende helt tæt ind til sig, så hendes bryster presses mod hans brystkasse, og han nyder følelsen af hendes krop mod sin. Han gengælder parringen af tungerne med stor iver og på samme tid kyndig ro og kærtegner hendes ryg og balder.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 23:01
''Hold da op! det er ikke slemt at være nuttet!!!'' siger hun og kigger ham i øjnene.. ''Jeg kan virkelig godt li' at være tæt på dig!!!!'' siger hun bestemt og kysser ham blidt på halsen.. ''Du er ret tiltrækkende'' hvisker hun og slikker ham blidt på halsen, mens hun lader hendes hænder glide igennem hans hår og derefter ned over hans ryg.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 23:09
"Og du er ganske..." Han bliver afbrudt, da der lyder trin gennem haven, og han tysser på hende og holder hende tæt, og sekunderne efter bliver de begge usynlige.
"HVem der?" tordner han og ser så en af sine tjenere lidt længere væk.
"Herre, der er bud efter Dem," begynder tjeneren i en undskyldende tone, men Levon bider ham af.
"Damn it menneske, kan du ikke se, jeg er optaget?" Ikke at han kan se noget som helst til LEvon og Maki, der stadig er usynlige, og han klør sig let i håret.
"Men herre, det er Deres far." Levon bliver bleg og bander lavmælt, før han kysser Maki kortvarrigt.
"Gå tilbage, sig jeg er der straks!" Tjeneren forsvinder, og LEvon lader dem blive synlige igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 23:13
Maki står stille og forvirret og ser til.. ''Hvorfor snakker du så ondt til ham ?? '' Hun kigger forvirret på ham.. ''Han har jo ikke gjort dig noget...'' Hun tager et skridt tilbage og kigger rundt i haven og derefter igen på Levon.. ''Gå ind til din far...'' siger hun bestemt..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 8