En mindre lysning

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 21:23
Hun kigger på Ihsan.. ''Det er sket mere end en gang.. '' siger hun og rødmer lidt.. ''Hvilken periode??'' siger hun og ligger hovedet forvirret på skrå.. ''Kan du huske Falco??'' siger hun og kigger ned i jorden.. Hun tager Ihsans venstre pote, og nusser hendes 'tær' alt imens Maki's hale bevæger sig i bløde stille bevægelser hen af den kolde jord..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.11.2011 21:27
"Mere end en gang!?" Når hun at indføre og tilføjer så, "Løbetid - perioden hvor jeg ved, jeg kan blive gravid." Da hun nævner Falcos navn, bliver hendes blik mørkt.
"Du mener ham der bed os ... Har han været ond mod dig?" snerrer hun let. Hun er klar til at springe ud og finde Falco og flå hovedet af ham.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 21:29
hun klemmer Ihsan's pote/hånd lidt.. ''jeg ved ikke hvad løbe tid er.. '' siger hun genert.. ''Ja ham der bed os.. Nej! han har ikke været ond med ham.. Men har... '' hun holder en pause og stirre tomt ned i jorden.. ''Været sammen med ham..''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.11.2011 21:39
Ihsan sukker blidt og klapper så Maki på ryggen.
"Det går nok, Maki, bare rolig." Så lægger hun hovedet let på skrå og trækker sig ud for at se på hende.
"Løbetid er den tid, hvor man føler sig konstant vild efter at være sammen med mænd, ligemeget hvem og hvad de er, fordi naturen siger, det er tid til at få børn ... Jeg ved ikke hvor meget jeg ellers kan sige om det, men du ville vide det, hvis du har oplevet det. Sådan en intens følelse, det er alt, man kan tænke på." Hun finder det akavet at tale om, men hun fortæller det som en af de andre piger i haremmet havde fortalt det til hende. "Det er vist ikke alle racer der har det, men jeg oplever det fire gange om året."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 21:43
''Det har jeg aldrig oplevet.. '' siger hun fortvivlet.. ''Jeg ved ikke hvad Falco gør ved mig, hvis jeg er blevet gravid..'' siger hun trist.. ''Men hey! Det ligemeget nu.. Nu er jeg her sammen med min beedste veninde!! Det skal nydes!'' Hun smiler stort og rykker lidt på sine ben..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.11.2011 21:48
Ihsan rynker brynene lidt mere og ser på hende.
"Et hårdt slag i maven plejer at kunne ordne det," siger hun, "Hvis man rammer rigtigt." Tydeligvis er det noget Ihsan selv har prøvet. "Det bløder meget i nogen tid bagefter, men der er ingen små derinde bagefter." Så stryger hun Maki over kinden.
"Ja, vi må nyde at være sammen. Det andet skal vi nok få ordnet, hvis det er sådan noget." Ihsans hale vifter nu ivrigt, og ørerne står op på toppen af hendes hoved, mens hun smiler. "Alting er godt lige nu, og det er det vigtigste!" Hendes smil viser de skarpe hjørnetænder, og hun betragter Maki med hovedet let på skrå.
"Dine øjne har skiftet farve," bemærker hun så, "Det har jeg ikke set før?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 21:54
Maki mærker nærmest smerten af Ihsans ord.. Men efter lidt smiler hun stort til hende.. '' Du er her, så er alt godt! '' <3 siger hun og smiler over hele hovedet.. ''Har de det?'' siger hun og kigger forvirret på hende... Og kommer i tanke om at hun jo enlig ikke rigtig har set sig i spejlet siden den morgen hos Levon.. Og der lagde hun ikke mærke til sin øjenfarve..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.11.2011 21:59
"De er helt sorte nu," siger hun og rykker hovedet helt tæt på Maki, så deres snuder næsen rører hinanden. "Det er faktisk meget pænt til dit hår, men du ser lidt ældre ud," griner hun og smiler så stort. Hun lægger hovedet let på skrå, lader det ene øre falde ned, og de lange, røde lokker trimler ned over hendes skulder.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 22:02
Hun griner lidt da Ihsan kommer tæt på hendes ansigt.. ''Tak.. Det er vel fordi Falco har bidt mig?'' siger hun fortvivlet.. Hun ligger armene om Ihsan igen, og krammer hende.. ''Du har ingen idé om hvor meget jeg har savnet dig!!!'' siger hun og smiler over hele hovedet igen.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.11.2011 22:13
"Det må det vel være," næsten mumler hun.
"Jeg har også savnet dig!" fortsætter hun så højere og krammer tilbage, mens hun ler. "Det er godt at se dig igen! HVad har du ellers foretaget dig?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 22:22
''Ikk rigtig noget.. Har ledt efter dig rigtig meget af tiden! Og nu har jeg endelig fundet dig!!!!! Hvad med dig? Hvad har du lavet!?'' hun smiler og kigger på Ihsan..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.11.2011 22:36
"'Jeg har været på eventyr med et menneskebarn der klædte mig ud og smuglede mig ind på en kro. Men vi blev opdaget, og så kom der en, der hedder George, som reddede os ud derfra og tog os med hjem til der hvor drengen bor. Det var en meget speciel oplevelse, og vi drak sådan noget mærkeligt væske, som drengen snakkede om måske hed vin, og jeg havde så ondt i hovedet dagen efter." Hun griner bredt og viser rækken af tænder. "Ellers har jeg ikke lavet så meget, bare jaget egern og spist lidt og hvilet mig. Og forsøgt at finde et varmt sted at overvintre, men det er ikke let. JEg overvejer at spørge Kijo ad om han kender et sted, jeeg kan være, for det er ved at blive koldt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 19:36
Maki sidder intereseret og lytter til hvad Ihsan fortæller.. Hun kigger på hende, og nikker ind imellem.. ''Det lyder rigtig hyggeligt '' Siger hun og smiler.. :) ''Jeg tror måske du kan overvintre hos ham manden som jeg har været sammen med.. '' siger hun og smiler

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 19:44
Hun smiler taknemmeligt.
"Tak det skal jeg huske, hvis jeg ikke finder noget andet. Jeg vil lige snakke med Kijo først," siger hun med et smil, "Jeg vil gerne være i nærheden af ham, indtil han har det bedre. Hvis han skulle få brug for min hjælp. Han er stadigvæk meget svag og har måske brug for min beskyttelse, selvom Cassa nok har styr på det. JEg vil bare gerne spørge ham først." Hun tager Makis hånd og holder den i begge sine. "Det håber jeg er okay? Han kan have brug for mig."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 19:45
Hun sidder og lytter.. ''Ja self. er det okay.. '' hun smiler til hende... ''Ihsan... Jeg har virkelig savnet dig!!'' hun ligger armene om hende og krammer hende <3

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 19:57
Ihsan krammer hende igen og smiler bredt.
"Jeg har også savnet dig!" Idet hun giver hende et lille klem, trækker det i hendes sår på armen, der går op, og hun trækker sig tilbage med et lille hvæs mens blodet løber ned over hendes arm igen fra de tre lange flænger der.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 19:59
Maki kigger for skrækket på hende.. Hun får øje på såret og mærker sin lyst til blod.. ''Hvad er der sket!?'' siger hun og flytter sig et par meter baglæns, for ikke at komme til at bide Ihsan.. Hun kan lugte blodet, og hendes øjne begynder at skinne..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 20:01
Hun ser ændringen i Maki og bliver urolig, mens hun med hånden forsøger at stoppe blodet fra at løbe.
"Jeg var bare oppe at slås, det er ikke noget særligt," bemærker hun, "JEg har næsten altid en skade et sted ... E-er det et problem, Maki?" Hun er en smule usikker lige nu.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.11.2011 20:03
Maki kigger forvirret rundt, og har ikk følt lysten til blod så kraftig før.. ''Du skal passe på dig selv..!'' hvisker hun skræmt.. ''J..j..jeg.. Følte bare lysten til blod..'' hvisker hun bange.. ''Men jeg kunne aldrig finde på at bide dig!!''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.11.2011 20:05
Hun rynker brynene lidt uroligt.
"Jeg er ked af det, Maki," siger hun trist, "OG jeg ved godt, du ikke vil bide mig, men... Arh, det her er dumt!" Hun finder en vandpyt og bruger vandet til at skylle såret, der dog bliver ved med at bløde, da det er rimelig dybt og egentligt burde syes.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12