Det grønne område ved vandet

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 17:57
Naíshca gav endnu et gisp fra sig, da hun ikke regnede med, at grenene bare ville slippe hende.
Hendes sår i maven sved, og da grenene kastede hende hårdt ned på jorden, landte huun dog også på maven, og dette fik hende til at skrige smertefuldt. Og Ikke nok med det, men hun havde også fået jord og sand i såret!
Hun sendte Samson et hadefuldt blik, idet hun grab fat i træstammen, som hjalp hende op at stå.
Langsomt lagde hun armene omkring sin mave, præcis hvor såret var, og klemte til, for at overdøve smerten.
Det sidste han sagde, ignorerede hun blot.
Naíshca Sia Niakaro
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 18:00
Samson betragtede hende, men lod hende ikke lade være med at svare.
"Jeg spurgte... HVAD HAR DU SÅ LÆRT?!?" råbte han nærmest. Det var næsten til at få et chok over.
Han så på hende med et lettere vredt blik, der sagde, at det nok var bedst at se at få svaret ham, og at det nok skulle være tilfredsstillende... overfor ham? xD
Han trak vejret tungt, og hans pupiller var blevet smalle.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 18:01
Eris kommer gående et stykke fra vandfaldet, hun var engenligt på vej hjem til havnen, men ville faktisk hellere hen til vandfaldet og nyde vandets rislen. Pludselig høre hun hævet stemmer, de lyder ikke glade, så Eris sætter tempoet op og lister hen bag et træ i nærheden. Hun for et chok da hun ser hvad Samson gør ved Naíscha. Hun bliver så forskrækket at hun sætter sig ned på bagdelen og gisper. ,, Ååh gud " siger hun, og hjertet sidder endnu engang helt oppe i halsen på hende.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 18:03
Anstrengt vendte Naí blikket mod ham, med et skævt smil.
Det ville være klogest at svare, og det ville hun også, selvom at hun ville hade hende selv for dette. Bare han ikke gav hende mere smerte, så var hun sådanset tilfreds.
,,At.." Startede hun, idet hun rettede ryggen, og prøvede så godt som muligt at ignorere smerten i hendes mave.
,,man ikke skal stille sig i vejen for dig, og det er bedst .. at respektere dig." Det sidste hviskede hun nærmest, da det pinte hende selv at hører det højt.
Naíshca Sia Niakaro
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 18:08
Der kom et svagt smil frem på Samsons læber, da hun gav sig til at forklare hvad hun havde lært, men det falmede så lidt igen, eftersom at hun sagde det bedste af det hele meget lavt.
"Hvad var det du sagde tilsidst? Jeg kunne ikke HØRE dig!" hvæsede han og rynkede på sin næse.
"Tal lidt højere, så landet kan høre dig!" han smilte ondskabsfuldt, og betragtede hende fuldt ud.
Samson var meget muskuløst bygget, og når han så blev vred, så pustede han sig blot mere op, så han mere eller mindre lignede en tyr der var klar til at stange sit offer.
Det kunne man vel egenlig også godt sige at han var?
//Nova \\

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 18:13
Eris kommer hurtigt på benene, hun har mest af alt lyst til at styrte væk. ,, Så lad hende dog være dit... dit .. dit uhyre " råber hun, og prøver at se vred ud, men det bliver med til et ansigt fyldt med frygt. Hun rækker bag over efter sig bue og pil. ,, Pokkers " mumler hun og opdager at hun ikke har det med. Eris tager et usikkert skridt frem. Eris aner ikke hvor hun skal gøre af hænderne, så hun putter dem ind under kutten. Hun ser bekymret på Naíscha.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 18:19
Naíshca kneb irriteret øjnene sammen, før hun gav sig til at hvæse en smule af ham.
,,Du har jo hørt det!" Hvæste hun, idet hun slog blikket op, da hun bemærkede og hørte en anden person. Hendes blik fandt hurtigt frem til personen, og derefter gav hun sig tavst til at betragte hende.
Hurtigt sendte hun et blik til kvinden, som næsten råbte, at hun nok måtte skynde sig væk, og istedet lade Naíshca blive tilbage i fredtefadet.
Egentligt vidste hun næsten godt, at kvinden ville blive, og sommetider ønskede hun blot, at de ville følge denne henvisning, hvis ikke de selv ville komme til skade.
Naíshca Sia Niakaro
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 18:23
Samson smilte lumsk ned til Naíshca..
"Nej jeg det gjorde jeg ikke!" brummede han, og lod sin hånd glide hen over skæftet til sin daggert.
Han skulle lige til at tage den, inden han hørte en fremmed stemme.
Han vendte sit hoved og så i den retning som stemmen kom fra, og fik med det samme øje på personen.
Hans ansigt var først alvorligt, men gik så op i et lille ondskabsfuldt smil.
"Vil du komme herhen og gentage det lille frøken?" Brummede han og smilte både tilfredst og ondt på samme tid.
//Nova \\

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 18:28
Eris ser Naíscha's blik, men hun kan ikke lade hende i stikken. Satans samvittigved tænker hun. ,, Nej jeg bliver her.. Hvorfor går De ikke bare ind og drikker Dem fuld på det nærmeste værtshus, og finder Dem en...Luder og lader hende komme på helbredelseshuset! " siger hun højt og halvt vredt og halvt bange. Hun tager et skridt frem, dog ikke særlig stort. Hvis han nu bare flyttede sig lidt, så hun kunne komme hen og hjælpe hende.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 18:32
Naíshca kunne ikke lade være med, at smile en smule over pigen, da hun næsten gør Samson til grin.
Hun lænte sig op ad træet, for at få en kort hvile pause, mens hun lukkede øjnene, og prøvede at lade være med at koncentrere sig om Samson og pigens samtale.
Roligt lod hun såret i maven hele, før hun frembrang en energikugle i hånden, som også virkede som en lommelygte omkring hende.
Hun skjulte den ikke, men lod dog istedet Samson vide, at hvis han skulle gøre pigen noget, så ville Naíshca sende denne direkte mod ham.
I den tid hun blot stod og ventede, lod hun også denne kugle blive en del kraftigere, så Samson ikke blot ville blive brændt af den, men nok også blive kastet et stykke tilbage.

OOC: BRB, spisetid. .___. I fortsætter bare uden mig, indtil jeg er tilbage! : D
Naíshca Sia Niakaro
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 18:37
Samson rynkede lidt på sin næse over Kaos' kommentar.
"Det kunne helt sikkert også være en fornøjelse... Men jeg synes nu næsten at du skulle komme herover, og gentage det der! Min hørelse er ikke hvad den har været.. " han smilte på en lettere ironisk måde.
"Din kæft er stor der hvor du står nu, men er den nu også det, når du blot kommer herhen? Det tror jeg næppe!" brummede han.
Han så lidt på Naíshca, og lagde mærke til energikuglen.
"Drop det!" mumlede Samson, og betragtede den lidt.
Han fik en flamme frem i den ene hånd, og så så hen på Kaos.
Han smilte kort, så det blot blev et trækning på smilebåndet.
//Nova \\

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 18:43
,, Sikkert " siger hun. Hun hader den slags mænd. Eris ser lidt fra side til side. I nærheden står et træ, hun stiller sig over til træet og får pludselig lidt selvtillid. ,, De kunne også bare lette Deres stor bagdel, og komme her over " siger hun provokerende. Med træet ved sin side, føler hun sig langt mere sikker. ,, Har De ikke såret hende nok? Kan De ikke bare lade hende være? " spørger hun bedende.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 18:46
Samson brummede lavt.
"Næsvise møgtøs!" hvæsede han, og trådte et skridt tættere på, så hans sporer på støvlen gav lyd fra sig med et 'klik'.
"Kom her!" brummede han, og prøvede at få hende til at komme til sig, ved brug af sin magnetiske evne, og lade hende blive tiltrukket som den lille magnet, til ham (?).
//Nova \\

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 18:52
Eris smiler bare, stolt selvfølgelig, og hendes selvtillid stiger i vejret. ,, Er De for doven? " spørger hun og griner, en anelse hånligt. Men da hun pludselig bliver trukket hen til ham, kæmper hun i mod, hun kan ikke forstå hvad der sker. ,, Stop det " men kan ikke komme væk. Hun prøver at holde fast om et træ, men hendes evne, vælter træet i den forkete retning, og hun bliver stadig trukket hen mod ham. Hendes evne svigtede hende åbenbart, hun plejer jo ellers at have kontrol over den. Hun ender i Samsons favn-
.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 18:56
Samson brummede lidt.
"Jeg er ALDRIG for doven til at sætte folk på plads!" hvæsede han, og så lige ind i hendes øjne.
Han lagde en arm rundt om hendes hals, og lod nærmest sin arm låse ved grebet omkring halsen.
Han så ned på hende.
"Jeg er ikke en person, som hvilken som helst kan lege med som det passer dem.. det er blot omvendt!" Han smilte et stort selvsikkert tilfredst smil, men ikke just venligt.
//Nova \\

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 19:00
Eris vrider sig, og tager med begge hænder om han arm, hendes hænder ser helt små ud, på hans arm. Hun river og flår med kan ikke sig fri. Hun giver sig til at skrig, men da hans arm strammer om stemmebåndet bliver det til en pibe lyd. Eris forsøger sig nu med at træde ham hårdt over det ene fod, ved at prøve at jokke hælen i den. ,, Slip mig " siger hun, det bliver til en hæs hvislen. Selvtilliden styrter ned ad igen, og hun er så bange at hun ryster.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 19:03
Samson skærer en grimasse over at hun sådan jokker på hans fod.
"Argh!" kommer det arrigt fra ham, inden han nærmest skubber hende væk fra sig.
Han kniber let øjnene sammen.
"Hvem skal du egenlig forestille dig at være, siden du bare kommer brasende!? " hvæser han og lader sin hånd hvile på sin daggert.
//Nova \\

Kaos Eris

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaos Eris 23.03.2008 19:07
Eris lander så jorden, hun sæter sig op, og kravler bange et par skridt tilbage. ,, Ingen... Jeg er ingen " siger hun og er bange for at han skal kende til hendes rygte. Utroligt hun stadig er bange for at folk ved hvem hun er, for det er efterhånden mange år siden. ,, Jo jeg er, jeg er hende der giver dig en røvfuld " det ryger lige ud af munden på hende, hun ville slet ikke have sagt det.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.03.2008 19:12
Samson ser ned på hende, og hæver et lille øjenbryn af hende.
"Hvad fanden er det lige du foretager dig kvinde? Du er ingen? Tssk! Du holder mig for nar!" hvæser han, og lader sin hånd bevæge sig væk fra skaftet af daggerten.
"HVIS der er en der kommer til at give mig en røvfuld på et tidspunkt, har jeg endnu ikke mødt! Og jeg tvivler stærkt på, at denne person er født!" brummede han lettere tilfredst.
//Nova \\

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 23.03.2008 19:14
Naíshca smiler en smule, da hun åbenbart har fået en hjælpende hånd, og derfor er hun også med på, at give Samson en røvfuld.
Samson fortjente det der var værre, men da hun i øjeblikket ikke kunne finde på noget, forholdte hun sig blot til at sende energikuglen mod hans fjæs. Han ville lide nok af det nederlag, som han skulle komme til at lide!
Hendes røde hår danser let omkring hendes ansigt, da hun kaster kuglen imod ham, med stor kraft. Hvor ville det glæde hende, at se når Samson blev nedlagt.
Naíshca Sia Niakaro
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12