Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
hans åndedræt bliver mere og mere hvæsende.. han ser på Anzu, og hans øjne er kolde og hårde.. der drypper stadigt blod ned fra hans munvig, og hans trøje er helt rød af blod..
"hvis.. du.. du for ham din kæreste.. til at, komme efter.. mig.. så...så dræber jeg dig!" hvæser han, og tager fat i kraven på hende, og hiver hende udenfor (?)
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
"lyv ikke horre!!" råber han, og giver svagt slip da han ikke har så mange kræfter lige nu.. han hiver sit svæd op af skeden.. da han ikke holder om sin mave, har han meget ondt, men ignorer det.. Han svinger sværdet mod hende
hun springer hurtigt væk fra ham, lander på en sten og falder ned på ryggen i græsset og er vildt skræmt og bange
,,jeg er ingen horre!" siger hun lidt vredt og kurre bange af ham
"hvad er det så for en fed mave du har fået.." håner han "eller måske har du bare spist for meget" han kommer med et svagt grin, men det resultere bare at han hoster meget og kaster en masse blod op
hendes ører ligger sig ned og hun skammer sig vildt meget.
,,bare fordi du gerne!" råber hun og løber ind i huset igen for at komme i sikkerhed, men er dog stadig vildt bange for ham
han står lidt forover bøjet med halvt åben mund, for at få blodet til at komme helt ud.. han ånder nu meget hurtigt, og den hvæsende lyd er nu blevet meget høj.. han griner svagt. og rejser sig igen.. men lidt krumt, da han har mange smerter... han går langsomt ind i huset
hun har gemt sig inde under sengen hvor han vil have meget svært ved at få fat i hende da hun ligger helt tæt op af væggen og er tiger.
hun piver lavet da hun kan hører han kommer ind.
Hendes unge kommer frem og Miaver efter hende da den også er bange
han går ind i soveværelset, og hamre sværdet i sengen, så madressen bliver skåret midt over og lidt af sengen flækker (?) "du.. kan ikke.. gæmme dig.. for mig" hvæser ham, og hoster lidt igen.. der kommer ikke så meget mere blod, men lidt
"du får, straffem, for det han gjorde!" råber han, og hoster igen.. der er små blodklatter i hans ansigt og på hans armen, så han vil nå se en del barbarisk ud XD
hun sidder skræmt i et hjørne og piver vildt meget
,,lad nu være.. jeg har jo ikke gjort noget.." hun ryster vildt meget og ser på ham med vildt skræmte og bange øjne
,,jeg vil gøre alt... bare lad være.."
en tårre glider langsomt ned af hans kind.. "tror du det var sjovt for mig at han der idioten, bare kom og smadrede mig!? på grund af dig!".. hvæser han, men gør intet, han står bare med sværdets spids pegende mod gulvet
"du.. du er mig slave.. og derfor.. må jeg gøre hvad der passer mig, med dig!" siger han og en til tårre triller ned af kinden på ham.. han lader sværdet falde ned på gulvet, og ser på hendes med kolde øjne, med de er dog fyldt med tårre..
"det er ikke rart.. og slet ikke når det er en anden skyld" mumler ham.. hans åndredret er stadig hvæsende og tungt
hun ryster over hele kroppen da hun er vildt skræmt og bange
,,nej herre.. men vidste ikke han ville gøre dem ondt.. det vidste jeg virkelig ikke.." hun er bange
"nej det vidste du nemlig ikke!" råber han og begynder at hoste meget nu, han falder på knæ på gulvet, og hoster en masse blod op.. han holder om sin mave og det føles som om, at hvis han ikke holder fat om den, vil han brække den op
han lader hende gøre det, da han ikke har særlig mange kærfter tilbage.. han stønner lidt af udmattelse, og blodmangel.. han er lig bled i ansigtet, og har blod i ansigtet på maven, og næsten overalt
hun går ud i køkkenet, kommer tilbage med en spand vand, sætter sig ved siden af ham og prøver forsigtigt at vaske blodet væk
,,bedre?..." sprøger hun bange