KraveKage 17.09.2008 21:47
" kommer det der jo igen med ikke at høre efter " hmm i etdukker han op lige ved siden af murizz "fortæl " siger
han igen men med et varsels tone på
KraveKage 17.09.2008 21:57
han smiler lidt " du er min andel min slave du er intresant fortæl nu"siger han engang til imens han har to pike i hånden han sætter dem i jorden tænkt over det imens han rejser sig op og forsvinder der fra
//out
Muri 20.11.2008 19:49
Chii har forvildet sig ud i skoven, for 14'ene gang, eller i hvert fald noget derhenaf. Hun ved ikke rigtig hvor hun er, og det forvirre hende lidt. Hun går hele tiden, og kigger rundt overalt, for at se om der er noget hun skulle genkende, men uden held. Hun sætter sig lidt efter ned på hug, og lægger armene over kors, for at få varmen lidt.
Billede fra Google.
Chii lider af Anoreksi O.o
Hun har et brændemærke formet som et 'S' siddende mellem brysterne.
Muri 20.11.2008 19:59
Chii vender sig hurtigt mod Razer, da hun høre ham. Da det er rimelig mørkt, kan hun ikke se hvem det er, og det gør hende kun mere utryg. Hun går 2-3 skridt tilbage, og til sidst står hun lænet op af et træ med ryggen. Dog holder hun blikket på Razer.
Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 20:10
Chii ser igen rundt, da hun kan hører vinden tydeligere end før. Hun glider så langsomt ned at sidde, med begge ben trukket op under sig, og armene lagt om dem. Kort efter vender hun hurtigt blikket mod Razer igen, mens hun gisper lavt. Hun holder stift blikket på ham. Hun svarer ham ikke, da hun stadig ikke er helt tryg ved ham. Alle kan finde på at sige, 'vær ikke bange', og så bagefter være ond ved hende.
Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 20:28
Hun smiler skævt, og følger ham så med blikket, da han hopper ned. Hun bider sig let i læben. Da han har sat sig ned, kravler hun langsomt hen til ham og ser lettere nervøst på ham. Hun tager lidt efter forsigtigt fat i hans hætte, for at hive den ned, dog gør hun intet endnu. Hun vil først lige se hvordan han reagere, for hun vil ikke komme til at føle, at hun har gjort noget forkert.
Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 20:36
Hun slipper hans hætte igen og bider sig let i læben.".. Hvorfor ikke?" spørger hun lavt. Hun sætter sig ned på knæ.
"Jeg .. hedder Chii ..," siger hun stille, lidt tid efter. Hun smiler skævt.

Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 20:47
Hun kravler et lille stykke væk fra ham, da hun høre hvad han siger."N .. Nej .." siger hun lavt og lettere usikkert. Hun ser kort mod jorden, før hun hurtigt ser på ham igen.
"Vil du også dræbe mig, hvis jeg får at vide hvad du hedder?" spørger hun lavt. Hun ser væk, og overvejer om hun overhovedet skal kalde ham noget. Det er jo slet ikke sikkert hun ser ham igen.

Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 20:59
Hun smiler svagt og ser på ham igen."Holdt du virkelig så meget af ham, at du ville holde det resten af dit liv?" spørger hun bare. Hun ser så væk igen.
"Hvorfor?" spørger hun stille. Hun sætter sig normalt, og trækker benene op under sig.

Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 21:09
Hun smiler skævt."Ja, måske. Men sådan er jeg ikke," siger hun bare. Hun ser på ham igen.
" ... Hvo..," hun stopper sin sætning, og vælger ikke at kommentere hans sætning.
"Øhm .. Jeg.. kan styrer ild ..," siger hun stille.

Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 21:24
Hun sukker lavt og ser på ham."Hvorfor vil du vide så meget om mig? Og hvorfor vil du vide, om jeg har oplevet noget jeg ... ikke ville?" spørger hun bare. Hun ser lettere undrene på ham.

Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 21:28
Hun ser lettere undrene på ham."Nej.. det var ikke det jeg ville. Jeg vil bare vide hvorfor, du vil vide så meget om mig. Du kender mig ikke engang," siger hun kort.
Hun trækker den store t-shirt ud over knæene, for at holde varmen.

Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 21:38
Hun bliver ved med at holde blikket på ham."Det var sådan set meningen du skulle svarer på det," siger hun stille.
Hun smiler skævt.

Billede fra Google.
Muri 20.11.2008 21:48
Hun nikker let."Ja, det gør alle jo," siger hun lavt. Hun sætter sig tættere på bålet, holder så en hånd frem mod det, og der kommer en masse forskellige former frem i bålet. Såsom, en rose, en hund, en kat, en sommerfugl osv .. - Hendes tidsfordriv. Kort efter rejser hun sig op.
"Jeg .. bliver nødt til at gå ..," siger hun lavt, og kort efter begynder hun langsomt at gå derfra.
//Out. Sorry, bliver nødt til at smutte <<

Billede fra Google.
Muri 06.12.2008 15:57
Murizz står lænet op af et træ med ryggen. Han har endelig været hjemme og fået skiftet til sit eget tøj. - De tætsiddende sorte bukser, de hvide støvler, den halvlange stramme bluse og derudover, en lang jakke, der går ham til anklerne. Han har armene lagt over kors og blikket vendt mod jorden, som altid. KraveKage 06.12.2008 16:00
kravenoh kommer stille rolig gående hans knæ er lidt ømt efter mødetmed den person ahn ikke kan huske hva hedder hun tog hans sværd men næste gang bliver det ikke sjovt for hende men han forstår ikke at personer bare går midt i kamp
han stopper op da han lige pludselig ser murizz sidde henne ved et træ
et smil kommer frem på hans læber han går stille hen i mod murizz
Muri 06.12.2008 16:04
Murizz lægger ikke mærke til Kravenoh, i hvert fald ikke det første stykke tid, da han står lidt i sine egne tanker. Han slikker sig kort om munden, før han ser op, direkte mod Kravenoh. Han sukker lavt, før han vender blikket fra ham, og går om på den anden side af træet, bare for at komme lidt væk fra Kravenoh, - Også selvom han godt ved at det ikke vil hjælpe så meget .Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet