Nearyn Darkstar 07.07.2007 18:21
"Jeg er forpligtet til at gøre hvad jeg kan for andre. Ellers ville jeg ikke kunne leve med mig selv" siger han. han stryger hende gennem håret. "nu bør du hvile dig jeg selv skal også have lidt søvn" siger han med et smil. Han ligger en nøgle på natbordet. "Det er til værelset. Jeg selv har den eneste reserve og jeg låser når jeg går." Han retter sig op. "Jeg er normalt at finde på mit værelse hvis der skulle være noget. Og hvis du ikke kan finde vej, eller har brug for direktioner til en anden del af huset så bare spørg en tjener. Vi har også en hospitalsfløj med nogen af landets bedste læger hvis du har brug for lægehjælp" han smiler til hende. går hen til dobbbeltdøren der adskiller soveværelset og hendes lille privatstue. Han bøjer hoved til farvel inden han lukker den forsigtigt og forlader hendes væresle. Han låser døren ind til værelset da han kommer ud på gangen.
Han går op på sit eget værelse. Da han sidder deroppe går han straks hen til skabet hvor der står adskillige rækker af krystalkugler i. Han tager en ny en og sætter den for panden. En tåge fylder kuglen og han stiller den tilbage. Elizeph kan ses i tågen i ny og næ. "Nu må vi se præcis hvad du kan... og hvordan jeg gør noget ved det". Nearyn lukker skabet og går ind på sit soveværelse. Han ligger sig til at sove. Det har været en lang dag
OOC: skal op og stå på vagt på nibe festivallen. Er tilbage igen i næste uge.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master