Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 04:43
Nearyns ansigt ændre sig ikke "selvfølgelig kan jeg tro det. Alt andet ville være at holde mig selv for nar". Han klukler lidt "Du må snart have indset at når der står i bøgerne at dæmoner ikke kan nægte deres herres ordre er det ikke skrevet for sjov. og selv uden den magt dit navn giver mig, ville jeg intet problem have. fx. Kyoshiro, Flaks med armene og pludr som en høne indtil jeg beder dig lade værre"

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 04:54
Nearyn morer sig. et minuts tid senere siger han "stop bare igen" Nearyn smiler "nu da vi har fået det på plads, så lad mig tilføje at jeg kan udøve den form for kontrol over dig og alle andre, når jeg vil, hvor jeg vil, fordi jeg vil, og over så lang afstand jeg vil. Og det er ikke nødvendigt for mig at sige et ord. Jeg kunne bare have tænkt tanken, men det ville ikke have været så overbevisende" Han strækker sig.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 05:09
"ak, og ve" siger nearyn melodramatisk "Jeg føler mig træt igen, så jeg vil gå i seng om lidt. Men først." Han ser kyo i øjnene med et blik der siger : ((du valgte den forkerte låge)) "Jeg vil nu give dig en ordre Kyoshiro. Kald mig aldrig andet end herre, medmindre jeg beder dig om det. Spis én af de piller hver aften. Og spis dobbelt så meget som du gør. Gør alt det indtil jeg beder dig om at lade værre" Nearyn rejser sig op og går hen til ham. Han stiller sig foran kyo og hans øjne bliver små sprækker og hans smil bredt af skadefro."er det ikke skægt? Du siger du er din egen herre. Men her står jeg. Dén person i verden du har haft mest lyst til at slå ihjel og dog gør du intet. Fordi jeg har bedt dig lade værre."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 05:24
Nearyns ansigt ændre sig ikke. han føler en kriller ned af nakken og en pludselig tilfredstillelse ved at være stillet overfor kyos kropsprog. "Kald det at beskytte min investering" siger han. Han går et skridt nærmere så han står næsetip til næsetip med kyo, ligger sin venstre hånd på kyo's højre skulder flytter sine læber helt hen til kyo's venstre øre hvor han hvisker "Frist mig nu ikke. Vi skulle jo nødig komme til at involvere din lille veninde. hvad var det nu hun hed? oh jo... Chinaza, ikke sandt?" Nearyn trækker hoved til sig. og kigger kort kyo i øjnene. Han vender sig om. "glem nu ikke dine piller på vejen ud min lille slave" siger han idet han går imod døren til sit soveværelse.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 05:34
Nearyn lader døren låse igen og rejser barrierrerne. han ligger sig ind i sin seng og ligger sig til at sove med et smil om læberne.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 18:54
Nearyn står op. Han ryster søvnen af sig. Han stiger ud af sengen og trækker en lang kåbe ud over sin någne overkrop og bukser. Han går barfodet ned til Baderummet. Han går ind i det store marmorrum og smider kåben og tager bukserne af. han går ned i det store bassin og svømmer over til sit faste springvand. han stiller sig under vandet og lader det løbe ned af sig. Han har det godt. Efter han fik lettet sine tanker sidste aften, har han de langt, langt bedre. Han tager sig god tid. Det var en god dag

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.06.2007 18:57
Gabriella vågnede langsomt. Hun gabte af automatik og rejste sig fra sengen. Hun stod så bare i underkjole og strakte sig langsomt.
Hun havde sovet meget tungt og det havde ført til at hun også havde sovet meget længe!
Hun gik langsomt ud til badeværelset og tog sig et bad.

Derefter lod hun sig tørre og fandt en silkenederdel og silketop.
Rødt. Med guldglimmer i kanterne!
Da det var gjort redte hun sit hår silkeblødt og tog de to kæder på og gik så ud fra værelset.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 18:59
Nearyn træder ud fra vandet og svømmer hen en del af bassinnet der er indrettet til at man kan sidde der. Han læner sig tilbage imod de lune marmorfliser og slapper af.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.06.2007 19:05
Gabriella smilte for sig selv og ledte lidt efter Hr. Darkstar.
Egentlig ikke fordi at hun ville ham noget.
Mest fordi at det var en vane at lede efter ham. Eller.. Hun skulle jo alligevek meddele det til ham hvis hun skulle nogen steder?

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 19:07
Nearyn opdager at Gabby leder efter ham. Han aktivere din divination og dominans leder hende på rette vej, uden at gøre det så markant at det kan mærkes at han er der.

Han bliver ellers siddende. Han nyder vandets varme. Følelsen af vægtløshed og følelsen af hans lange hår i vandet.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.06.2007 19:21
Gabriella smilte for sig selv, men stoppede op foran døren.
Hun vidste godt at det her var et ''badested'', så hun turde ikke gå ind og forstyrre i noget.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 19:25
Nearyn smiler lidt for sig selv. Hvor var hun kær. så nervøs, så genert. Han svømmer hen til kanten og træder op af vandet. Han ifføre sig sin kåbe, men intet indenunder. Han smiler idet han siger "Du kan godt komme ind min kære."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.06.2007 19:28
Gabriella smilte for sig selv og gik tøvende ind.
Hun nejede kort til ham, bare for at gøre det.
Han var jo trods alt hendes ''herre''.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 19:32
Nearyn nikker anerkendende til hende. "Vær hilset Gabriella..." han giver hende et kindkys "...Hvordan går det?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.06.2007 19:33
Hun mærkede farven bruse op i kinderne da han kyssede hende på kinden.
"Godt nok.." Sagde hun kort og smilte genert til ham.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 19:39
Nearyn smiler glad til hende "det var godt. Er alt i huset som du kunne ønske dig eller er der noget du kunne tænke dig?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 30.06.2007 19:48
Gabriella rystede hurtigt på hovedet.
"Nej, Nej. Det er helt fint!"
Sagde hun med et smil.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 19:54
Nearyn smiler varmt til hende. "det var godt at høre" han går et skridt nærmere og stryger hende gennem håret med en hånd. "Du ser så ganske fantastisk ud Gabriella. Jeg er lykkelig for at vi mødtes" han giver hende et kys og træder et skridt væk. Han vender sig halvt om men kigger stadig på hende over skulderen "forøvrigt..." siger han med et smil og et spørgende blik "du har da aldrig været hernede før har du?" han begynder at gå langsomt hen imod bassinnet.

((rummet er lidt ligesom et gammelt græsk bad. altså stort, flot, hvidt og med vegetation hist og her. Det her rum er bare tilsat lidt fantasy præg.))

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 07.07.2007 14:03
OOC: fanden tage min mangelfulde tålmodighed. sry gabby

IC: Nearyn går tilbage ned i badet efter han har smidt kåben. han svømmer en runde og vasker sig så igen. Han stiger op af bassinnet særdeles nøgen foran Gabby og tager sin kåbe på. Han kysser hende "Jeg må gå nu. Vi ses Gabriella" han går ud. Hans krop og hår tørres og hans tøj materialisere sig på hans krop igen som normalt. Tid var penge, og penge var alt. Han kunne ikke spilde tid på trivialiteter... han grinede lidt af sig selv. Han havde al den tid han havde brug for. Hans planer forløb 100% som de skulle. han havde ikke det mindste grund til at skynde sig længere. måske skulle han prøve at tøre sig selv i morgen. han legede lidt med tanken iden han gik ind i stuen og for at spise. Han forlod darkstar manor kort derefter. Han var meget tilfreds med hans påersonlige udvikling. Han var overhoved ikke urolig for at gå ud længere. Han ville se genopførslen af Ruinerne an.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 07.07.2007 17:46
Nearyn kommer ridende ind med Liv på skødet. Han ridder op til døren og lader en stalddreng tager tøjlerne. Han stiger af og løfter Liv ned, i hans favn. Han lader hende se stedet an inden han gør andet.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]