Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 13:57
Nearyn vender tilbage til sit hus. Det første han gør er at gå op til sit værelse. Da han er deroppe finder han papir, blæk, fjerpen, lak, stearinlys og segl frem. Han skriver breve hvori han beder stenhuggere og tømrer fra den hvide lotus om at tage til ruinerne af kiles tempel. Det skal genopføres. Han skriver også breve hvori han beder om materiale. Sten, træ, og ædle metaller til dekoration og deslige. når alle forberedelser er gjort forsegler han de seperate breve med lak og forsegler dem med den hvide lotus symbol. få minutter senere forlader en større samling duer Darkstar manor, alle som en på vej i hver sin retning.

Nearyn satte sig bag sit skrivebord. Han lænede sig tilbage. God dag... i sanhed en god dag... Han havde aldrig forestillet sig at komme til at tale med lysets dronning ansigt til ansigt... tjah... der ku' man bare se.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.06.2007 01:04
Nearyn løber detaljerne igennem i hoved. Hvad der måtte ordnes og hvad der kunne ordnes. Hvordan det burde ordnes og hvordan han ville ordne det.

Han går tænksomt frem og tilbage. Det første han må gøre er at arrangere at dem der har gjort ruinerne til deres hjem smutter. De vil sænke arbejdet, og når templet er normalt igen, vil de ikke længere kunne bo der. De har i og for sig ingen tilladelse til at være der. sådan en flok beskidte slumstormere. Men jeg må hellere tilbyde dem et nyt hjem og gøre det personligt. Hellere undgå problemer end at invitere dem Han rejser sig. og aktivere sin divination. Hvem skal han vælge først..... Vampyren. Han tager afsted samme aften.

//out

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 00:03
Nearyn vender tilbage. Han stiger af Brakiss. Jeg må også snart få lagt lignende beskeder hos de andre beskidte rotter der kalder kiles tempel deres hjem. Han stiger af Brakiss og går indenfor. Han går op og ind i nordfløjen hvor galleriet ligger. Han fornemmer den kraftige magi give ham lidt sitren i håret, da han træder ind, men følelsen dæmper sig kort efter. Han kigger lidt på malerierne og statuerne som han har tilføjet til sin samling. Tingene i gangene var flotte, ja, men ikke gode nok til at være i hans galleri. Nearyn havde tendens til at købe kun de mest storslåede kunstværker og toppen kransekagen fik en plads i galleriet imens resten dekorerede gange og stuer. I sandhed var det kun de kunstværker der husede magi, han havde gemt af vejen på sit værelse og i sit bibliotek. Han nød i fulde drag at være i galleriet. Det var blomsten af de landet største kunstneres storhedstid. Alle samlet her. Alle sammen originaler. En storslået samling som han med tiden ville gøre perfekt. Han stiller sig hen til et større maleri der dækker halvdelen af rummets væg, i et af de mange rum der udgør galleriet. Et kæmpe maleri af Kiles tempel fra før det kolapsede. Så det her er altså hvad jeg betaler for at få genopført.... i sandhed storslået. Han folder hænderne på ryggen og ser på billedet.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.06.2007 00:15
Anolicia gik hurtigt igennem gangene. Snart kunne hun vejene udenad, men nogle gange forvirrede de hende stadigvæk. Hvad skulle man også bruge alle de rum til? Så mange slaver, tjenestefolk ovs. kunne man da ikke have! Eller kunne man? Af en eller anden grund havde Anolicia mistet lidt af sin tillid til Herren. Måske kunne han godt finde på at være så grådig når det gjaldt slaver. Hun ville dog helst ikke tro på det. Hendes fodtrin gav ekko i gangene, når der ikke var andre end hende og det fik en snigende fornemmelse op i hende. At være helt alene. Det brød hun sig ikke om og besluttede sig derfor at gå ind i galleriet. Billederne der var også så smukke og fik hende til at tænke på alt. Lige fra et paradis, til hendes værste maridt. "Nearyn.." Mumlede hun lavt, da hun trådte ind i det store rum. Ærligt talt havde hun ikke ventet ham, men gjorder blot et kort nej for ham og så så kort rundt, inden hun gik hen til ham. "Sir, må jeg spørge Dem om noget?" Hun blinkede lidt med øjnene og hældede hovedet lidt på skrå. Imens foldede hun sine hænder pænt sammen.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 00:20
Nearyn ser på billedet i et langt stykke tid efter hun har spurgt og ladet slet ikke til at bemærke hende. han ryster kort på hoved som får at vågne fra et kort blackout og kigger så på hende. Han smiler undskyldende til hende for hans langsomme reaktion og siger "... selvfølgelig da. Hvad har du på hjertet?" med et venligt smil.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.06.2007 00:25
Anolicia stirrede på Nearyn med et opgivende blik, da der var gået nogle sekunder. Det at han ikke svarede irriterede hende og hun sukkede kort. Så åbnede hun munden, for at stille spørgsmålet igen, da han måske ikke havde hørt det. Straks blev den lukket. Nearyn svarede bare langsomt. "Hv-hvorfor er jeg her egentlig? Jeg mener, lige i øjeblikket hjælper jeg kun der hvor jeg kan. Men ellers så er er der ikke noget jeg sådan skal. Hvis De forstår?"
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 00:37
Nearyn vender sig helt om imod hende. "Hvad du laver her? Kære anolicia, du bor her. hvad mener du med... oh, om forladelse, jeg udtrykkede mig ikke klart nok den aften vi spiste middag sammen, det beklager jeg. Du kan betragte dig selv som fri. Jeg er virkelig ked af at jeg ikke gjorde det klart nok dengang. Som jeg sagde køber jeg kun slaver for at forhindre andre i at købe dem. Problemet er bare at markedet altid kører rundt, og de holder regnskab med hvad der blev budt på hvilke slaver. hvis de lige pludselig får lyd om at en slave, vurderet til høj pris er frisat så indfanger de omtalte slave og sælger hende påny. Det er grunden til at jeg har ladet dig beholde dit værelse. For at ingen skulle tro at du var sat fri. Hvis man vidste det ville du med garanti blive indfanget igen. Din skønhed er uovertruffen og jeg købte dig særdeles dyrt sammenlignet med andre slaver jeg har købt. Du kan bare gå frit omkring og gøre hvad du vil for jeg betragter dig ikke som min slave længere. det er bare nødvendigt at de forkerte mennesker ikke opdager at det er tilfældet. Med den pris du er vurderet til på slavemarkedet ville de være over dig med det samme de fandt ud af at jeg har sat dig fri". Han ser alvorligt, men betryggende på hende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.06.2007 00:42
Hvis det ikke havde været uhøfligt, ville Anolicias kæbe hænge helt nede ved gulvet. Istedet for så hun bare med store øjne op på Nearyn. Straks havde hun fået et nyt syn på ham. Nu var han stor og stærk og endda prøvede at beskytte slaverne. Alligevel var hun i tvivl. Var det han sagde for at charmere?, Altså det med hendes pris. Det lød næsten absurt i hendes øre. Godt nok vidste hun selv at hun var smuk. Men han overdrev en smule. Måske var det også bare for at lyde mere stor i det.. "Aha.." Kom det blot nogle sekunder efter. "Synes De virkelig det er iorden at jeg bliver her?" Hun forstod det ikke rigtigt. Han brugte penge på hende, selvom hun ikke rigtigt var der for nogen grund. Det undrede hende grænseløst.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 00:52
Nearyn ser på hende med et betryggende smil. "selvfølgelig. Du vil altid have et hjem her, hvis du vil have et" siger han. "Alle mine slaver har værelser her. sågar de mange jeg har sluppet løs gennem tiden. De kommer stadig engang imellem for at indikere overfor slavehandlerne at de stadig er mine. Normalt ville slavehandlere bare tage slaverne påny hvis de ikke vendte tilbage til deres herre efter et par nætter, men de ved jeg har indflydelse og vil derfor ikke træde i spinaten. derfor er alle mine såkaldte "slaver" sikre for slavehandlerne sålænge de ikke åbent proklamere at jeg har sluppet dem fri." Han smiler til hende "desuden er det ikke just fordi dig og de andre driver mig på fattiggården eller noget. Jeg ville bare ønske der var flere ting jeg kunne forbedre med alle de penge, men hvis jeg begynder at kaste diamandter ud til alle der har brug for det vil det gå ud over samfundsøkonomien..." Han ser lidt ærgerlig ud, men smiler så igen med et lille skuldertræk. "men man må jo gøre hvad man kan, lidt af gangen"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.06.2007 00:57
Rig, har masser af magt, stor status i landet.. Og så hjælper han slaver? Det virkede forkert inde i Anolicias hoved, at kunne gøre sådan noget. Slaver var slaver, det mente hun ihvertfald. Det var der ikke nogen der kunne få hende til at ændre på, end ikke da hun selv blev solgt. "Tak, Sir.." Mumlede hun lavt og satte en hårtot bag sit ene øre. Hun slog blikket ned, uden nogen rigtig grund. Måske var det fordi hun følte at der blev taget for meget af hende. Hun var en stor pige og kunne godt passe på sig selv. Alligevel elskede hun den tryghed, der var her. "Jeg er skam enig.." Hun nikkede kort og så igen op på Nearyn, med et lille smil. Kort gned hun sit ene øje, da trætheden snart ville vælte hende omkuld.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 01:09
Nearyn smiler indvendigt. udvendigt smiler han også, men meget anderledes,... venligt og betryggende. "det var så lidt. med den grove behandling jeg måtte udsætte dig for dengang ville jeg ikke kunne tillade mig andet. Men det var da mit liv var i fare, og nu, da den sag er ovre kan jeg slappe af. Jeg kan sågar vise mig offentligt uden en bevæbnet eskorte nu" siger han med et lille grin. Han er tavs lidt. "Jeg traf hendes majestæt den anden dag..." skal han til at begynde men stopper så. "du ser træt ud min ven. er du sikker på at du ikke burde finde dig en varm seng?" han ser lidt på hende. hans blik bliver roligt, og venligt som det plejer i stedet for at have den beskyttende undertone."Og for øvrigt. Du behøver ikke frygte at det er "upassende" hvis du og Bledan gerne vil dele soveværelse. Jeg har forståelse for det. I vil jo trods alt giftes." siger han. han lyder helt glad.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 30.06.2007 01:18
"Det er da skønt.." Anolicia smilede venligt og foldede igen sine hænder pænt sammen foran sig. Nu når hun tænkte over det.. Så talte Herren egenligt utroligt meget. Nej, utroligt var en underdrivelse. Selv en lille ting kunne han lave til en extrem lang smøre og det morede hende. Hendes øjne blev dog nysgerrige, da han snakkede igen. "Lysets dronning?" Hendes øjne funklede nærmest. Noget som det kunne hun ikke selv drømme om og tanken om at Nearyn havde mødt hende, gjorder blot hendes forestilling om Nearyn større. "Åh, jeg er en smule søvnig. Jeg håber ikke det gør noget, at jeg finder min seng?" Spurgte hun rolgit, men ventede ikke engang på et svar, inden hun med rolige skridt gik imod døren. Hendes ellers blege kinder blev røde, da Nearyn fortalte at hende og Bledan gerne måtte sove sammen. Hun syntes stadigvæk det emne var lidt pinligt at tale om. "T-tak" fik hun blot fremstammet og smilede til ham. "Og Godnat, Sir!" Sagde hun hurtigt, inden hun forsvandt ud af rummet, videre ned af gangene og ind på sit værelse.

OOC: Sov godt menneske : D Jeg har en smule travlt >_<;;
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 01:24
IC:"godnat" svare han. Han venter til hun er ude. inden han kigger tilbage på maleriet. Han stirre på det længe inden han går videre. Han vender tilbage til sit værelse og ligger sig til at sove.

OOC: og godnat til dig også^^ pas på blodtrykket XD

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 03:04
Nearyn vågner med et ryk. Han er svedig og han er viklet ind i hans dyne. Han kæmper sig ud af sengen og er på vej hen imod hans vandfad da han går omkuld imen han klamrer sig til sit hoved, skærende en smertefuld grimasse og skrigende af smerte. Hans hoved er ved at sprænges. det føles somom nogen stikker hvidglødende nåle i hans hjerne. indersiden af hans øjenløg brænder og han synker sammen. Kort efter holder hele op. Svendende og stønnende får han bakset sig op. I døren står hans vagter. de kigger kort på ham spørgende men han sender dem væk med et blik. Han vakler hen til et skab. Han åbner det. der står nogen standere med krystalkugler i. Jeg kan ikke mere. Hvis jeg bliver ved, bliver jeg vanvittig. . Han tager en af krystalkuglerne ned og sætter den for panden. Han slapper straks af. han udstøder et suk af nydelse og lettethed. Kystalkuglens indre bliver tåget. somom en tyk tåge bevægede sig meget insisterende rundt derinde og prøvede at finde en udgang. Nearyn stiller den på hylden igen. indgraveret i træet på hyldens kant, ud fra krystalkuglen står der Cassa Giacomo Nova. Nearyn går over til et vandfad og plasker lidt vand i hoved. Han sætter sig i skjorte og bukser bag skrivebordet og åbner vinduet. han nyder nattevinden.

Aktivere dominans og Divination.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 03:26
Nearyn mærker ham ved døren og lader de magiske forseglinger falde inden han ligger hånden på døren.

Han sidder bag sit skrivebord og ser imod kyo som lige er kommet ind med sit nattesure ansigt.

"Kyo... hvad bringer dig hid. udover mig altså"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 03:38
"det var godt. så er der intet til at forstyrre dig, når jeg spørger dig hvad du lavede ved Kile's gamle tempel?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 03:48
"Jeg ville bare vide hvorfor du var der? jeg husker fjernt at du har talt om kile før. Er du tilbeder?" spørger han. Han smiler og løfter et øjenbryn "Noget galt Kyo?" spørger han så da han ser hånden imod tindingen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 03:55
"Jeg elsker det" svarer Nearyn. Den fine ændring der kommer i luften når den er fuld af magisk energi. Den sitrende fornemmelse i min nakke" Han smiler "normalt lader jeg ikke folk komme herind, så du behøver sansynligvis ikke komme her ofte, bare rolig." Nearyn nyder en brise der kommer ind af det åbne vindue bag ham inden han fortsætter "javel så. Jeg spørger fordi kile templet bliver genopført til dets gamle pragt, og da jeg vidste du havde en eller anden forbindelse til kile, ville jeg sige det til dig. Derudover ville jeg høre hvad din forbindelse til det spøgelse der bor i dit armbånd er?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 04:15
Nearyn bemærker arene men hæfter sig ikke ved det. "Javel så. intressant." han kigger lidt op og ned af Kyo "Ja, jeg traf hende ude ved kile templet. Jeg ville egentlig have dig herhen for at fortælle dig noget. I forbindelse med genopførslen af templet bliver jeg nødt til at smide nogen rotter på gaden. Da lysets Dronning er direkte involveret i det her, gør jeg det diplomatisk, men hvis de nægter at flytte fjerner jeg dem med magt. Det kommer du til at stå for, hvis det bliver nødvendigt." Nearyn trommer med fingrene på bordet. "Så tag og spis så du har energi til at smide dem ud, hvis det bliver nødvendigt. mere end én af dem ligger inde med kraftfuld magi" Han går hen til sin reol og rækker op på sin egen medicinhylde. Han tager et pilleglas ned. Dem her tog jeg i starten... en skam at de blokerede informationtilførslen. Han går tilbage til bordet og sætter sig. han stiller glasset på bordet og skubber det over imod Kyo. Der er omkring 20 piller deri. "og tag dem her med dig. De giver en dyb drømmeløs søvn." siger han. Han gør intet for at skjule at han kender til kyos mareridt.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 30.06.2007 04:33
Nearyn folder hænderne og smiler som man gør når et barn konkludere at 2+2 er 5. "Tåbelige, tåbelige kyoshiro. Du må have indset at hvad du gør ikke længere er dit eget valg og alligevel gør du dig umage for at sige de helt forkerte ting. Hvis jeg vil have det går du fra i morgen på diet, bestående udelukkende af snavset fra mine støvler med en side dish af gulv. Måske var det i din bedste hensigt at kalde mig herre, når jeg har bedt dig om det flere gange. trods alt kunne du komme til at motivere mig til at gøre noget der kunne undgåes."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]