Nearyn Darkstar 30.06.2007 00:03
Nearyn vender tilbage. Han stiger af Brakiss.
Jeg må også snart få lagt lignende beskeder hos de andre beskidte rotter der kalder kiles tempel deres hjem. Han stiger af Brakiss og går indenfor. Han går op og ind i nordfløjen hvor galleriet ligger. Han fornemmer den kraftige magi give ham lidt sitren i håret, da han træder ind, men følelsen dæmper sig kort efter. Han kigger lidt på malerierne og statuerne som han har tilføjet til sin samling. Tingene i gangene var flotte, ja, men ikke gode nok til at være i hans galleri. Nearyn havde tendens til at købe kun de mest storslåede kunstværker og toppen kransekagen fik en plads i galleriet imens resten dekorerede gange og stuer. I sandhed var det kun de kunstværker der husede magi, han havde gemt af vejen på sit værelse og i sit bibliotek. Han nød i fulde drag at være i galleriet. Det var blomsten af de landet største kunstneres storhedstid. Alle samlet her. Alle sammen originaler. En storslået samling som han med tiden ville gøre perfekt. Han stiller sig hen til et større maleri der dækker halvdelen af rummets væg, i et af de mange rum der udgør galleriet. Et kæmpe maleri af Kiles tempel fra før det kolapsede.
Så det her er altså hvad jeg betaler for at få genopført.... i sandhed storslået. Han folder hænderne på ryggen og ser på billedet.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master