Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 13:31
stilhed og mørke.
det var det første som Leara lagde mærke til, da hun med hurtige skridt gik afsted. hun måtte være gået forkrt. hun havde aldrig været her før. hun måtte være gået forkert ved springvandet. ja. det var garanteret der hun var gået forkert, men.. hvordan kom hun tilbage igen? hun var drejet ind på adskillige gader og stræder siden, og nu var hun her.
"fordømt.." mumlede hun, og et vislende ekko kastede ordete tilbage imod hende, som om det forbød hende at tale sådan om stedet. hvis der ikke havde været så mørkt og stille, var det jo nok blevet en meget pæn gade, med tralve folk og legende børn, men lige nu var Leara ikke i humør til at fantasere om det. hun ville gerne væk herfra.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 14:22
Leara skuttede sig.
hun så sig omkring, men kunne ikke få øje på nogen. og alligevel havde hun følelsen af at blive iagttaget. hun havde dog ikke anet Bledan, og hun tænkte på om hun måske skulle gå tilbage, og så på den måde prøve at huske hvor hun var ommet gående fra.
"jeg kom den vej fra. og derhenne drejede jeg ind fra ventre.." mumlede hun for sig selv, og skuttede sig.
"åh, hellige Kile.. jeg finder jo aldrig væk herfra."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 14:34
hun bandede lavt for sig selv.
hun gik et lille stykke tilbage ad den vej hun var gået. luften var tyk af.. ja, hvad var den tyk af? en eller anden form for stank, som Leara først opfattede rigtigt nu.
"bvadr.." sagde hun, og skar en grimasse. snorelukningen på hendes alt for store skjorte var gået op siden hun lukkede den igår, og luften gled med lethed indenunder den. hun trak den kort sammn. hun frøs ikke så kraftigt endda, men hendes hænder var bare kolde. resten af hendes krop var varm, men hendes hænder var ubeehageligt kolde. hun pustede på dem, og så sig omkring igen.
den følelse af at blive iagttaget brød hun sig ikke om, men det kunne selvfølgelig bare være pågrund af omgivelserne, at hun begyndte at fantasere på den måde.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 14:44
Leara stivnede kort da hun hørte den latter. det løb hende koldt ned af ryggen, og hun vendte sig om. hun bed sig i læben. selvom der var mørkt, kunne hun tydligt se vedkommende foran sig.
"øh.. det.." hun anede ikke hvad hun skulle svare. selvfølgelig var hun bange. rædselslagen, men hun beherskede sig for ikke at udstråle det for meget.
"Ja. det er ikke lige.. omgivelser jeg plejer at færdes i.." hun ville ikke se på ham mere. han var uhygelig, og istedet så hun på sine hænder, og pustede igen på dem. hun ville virkelig gerne væk nu. men hvis hun begyndte at løbe, hvad ville han så ikke gøre?
Hendes fornemmelse af at være blevet iagttaget havde åbenbart ikke været det rene humbuk alligevel, men hvor kom han fra? hun havde jo ikke fået øje på nogen...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 15:07
nu kunne hun ikke lade være med at ryste en smule. da hun så ham ind i øjnene, blev hun endnu mere skræmt. de øjne.. de var jo ikke menneskelige. i hvert fald ikke efter hendes mening. da han strøg håret om bag hendes øre, blev det dog for meget for hende, og hun trådte uvilkårligt et skridt bagud.
"ja, jeg er faret vild. og vil De ikke godt.. lade være med det der?" sagde hun, og lagde armene om sig selv. hun brød sig ikke om hans berøring, hun brød sig ikke om hans tilstedeværedet hele taget. hun ville hellere være faret vild, UDEN en eller anden uhyggeligt udseende fremmed, der grinede ondt og snakkede på den måde..
hun så stadig på ham, og håbede inderligt på, at han ville forstå at hun bare ville væk, og så lade hende løbe. om hun så fór endnu mere vild, men det gjorde han jo næppe. alligevel håbede hun bare. for det kunne da vel ikke skade, kunne det?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 15:24
hun rystede bare på hovedet. hun ville ikke med denne fremmede. hun ville ikke lære om hemmeligheder, hvor store de end var.
"nej... nej tak..." sagde hun, og begyndte at gå baglæns. han havde gjort det helt klart for hende. 'helt alene...' bare det, at han nærmest bekræfteede deet for hende, gjorde hende endnu mere rædselsdagen end før.
først nu lagde hun mærke til, hvordan hendes hjerte hamrede afsted som en løbsk hest. hun trak vejret dybt, talte til tre, og åndede ud igen. derefter gentog hun proceduren.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 16:11
(undskyld at jeg først svare nu. mine forældre tvang mig ned på stranden)

"mit navn er Leara. jeg er 16 år. mere behøver De vel ikke at vide om mig, gør De?" det sidste var sagt med en vis syrlighed i stemmen. der var jo ikke noget at fortælle. at hun havde haft en sindssyg halvsøster, det var måske noget man kunne nævne, men hun ville ikke give denne... ting yderligere oplysninger om sig selv.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 16:58
(den her jeg er ved nu er bare så kedelig >w<)

hun stod fuldstændig stille, da han hviskede ind i hendes øre. hans ånde gav hende gåsehud, men hun var stille. også efter at han havde snakket færdigt.
"jeg kan.. jeg kan nærmest.. forsvinde ind i ting... men jeg er ikke særlig god til det endnu..." hun ville ikke fortælle om sit ekstra øje. hvorfor vidste hun ikke, men hun ville bar fortælle så lidt som muligt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 17:08
da noget rørte hende på halsentrak hun skulderen op til det berørte punkt.
Ad.
"jeg... jeg har et ekstra øje i panden... indtil videre kan jeg ikke kontrollere det, men nogengange kan jeg se ting om folk, bare ved at se på dem med det..." sådan. nu var der ikke mere at fortælle, og han ville lade hende gå. ikke?
"vil du ikke godt bare lade mig gå nu? jeg tror godt jeg ved hvilekn vej jeg skal.." nu droppede hun manerende. hun ville bare VÆK!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 17:20
"hvorfor vil du vide det?"
han var gået længere væk nu, det kunne hun fornemme og høre, men hun blev stående med ryggen til. hun rørte sig ikke.
"Jeg ved ingenting om dig. jeg har givet dig informationer, jeg ikke ligefrem plejer at fortælle. og jeg ved ikke engang, hvad du er.." hun lagde specielt tryk på 'hvad'. for det var rigtigt. hun anede ikke hvad dette væsen var for noget. neglene, øjnene.. han lignede måske gansk esvagt en krystalisianer, men han var ikke menneskelig. det var hun i hvert fald næsten helt sikker på.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 17:31
"okay. tak." dæmon... endnu mere bvadr. men hun blev ikke mere bange af den grund. hun begyndte derfor at gå. bare gå, for nu havde han vel fået besvaret sinee spørgsmål?
okay, hun havde sneget sig udenom 'hvor bor du?' spørgsmålet. det havde han forhåbentligt glemt om.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 17:43
hun standsede op. hun ville gerne af med ham. bare komme væk, så hun kunne glemme det hele. og det kunne hun næppe hvis hun fortalte ham, hovr hun boede.
hun havde fundet en lille bolig i beboelseskvaarteret, som var til leje, men hvorfor i al verden skulle han vide deet?
hun vendte sig om og tvang sig selv til at på ham. hun blev stadig skrækslagen bare ved at se på ham, men hun blev ved med at holde øje med ham.
"hvorfor skal du absolut vide det? du.. De ved nok i forvejen." det var først nu at hun lagde mærke til, at hun var begyndt at tiltale dæmonen i dus.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 17:56
herrer? praktisk? planer? bruges? hun brød sig ikke om grunden. det var nærmere et argument, der overbeviste hende om, at hun måtte finde på noget.
"jeg er lige taget hjemmefra, for at finde en af min afdøde søsters venninde. tror De, at jeg har råd til et hus at bo i?"
ja, det havde hun. i hvert fald når hun også passede huset samtidig, men det behøvede.. han vel ikke at vide.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 18:06
"jeg bor heller ikke på gaden. jeg bor forskellige steder, hvor folk gider at lukke mig ind. ganske primitivt, men det virker." snappede hun. hun havde efterhånden vændt sig til hans udseende, selvom hun stadig var utrolig utryg ved dhele denne situation.
Desuden, nu var hun begyndt at lyve, nu var det for sent at sige sandheden.
"så held og lykke med at finde mig." hun begyndte igen at gå, men måtte stoppe op, da det gik op for hende, at hun gik den forkerte vej. så fortsatte hun med at gå. hun ville ikke veende om, og gå tiblage til dæmonen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 18:57
hun så forvirret op på ham. hvad i al verden havde han gang i? hvordan i al verden skulle han kunne finde ud af..
nej. det var endnu værrere, hvad der ville ske, HVIS han fandt ud af hvordan. kunne han så opsøge hende når som helst?
jeg må forbedre min evne. det var det eneste hun kunne komme i tanke om. hun måtte øve sig, hvis denne dæmon skulle dukke op igen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 19:04
hun standsede. hun ville ikke standse, men gjorde det alligevel. hun kunne jo bruge sin evne... hun skulle bare øve sig. så var det ligemeget hvordan og hvornår han fandt hende.
alligevel kunne hun ikke lade være med dat ryste. hvis hun havde kunnet, var hun løbet sin vej nu. men hun kunne ikke. takket være skrækken, turde hun kune gøre som der blev sagt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 19:12
"De bad mig om at stoppe. forventede De så ikke at jeg gjorde det?" Hun rystede opgivende på hovedet. det var næsten komisk, som han blev så overrasket over det.
hun ville bare væk nu. så kunne hun flygte, når han opsøgte hende, eller forsvinde ind i en væg. så skulle hun bare passe på at han ikke smadrede væggen. hvis han altså var stærk nok til det.. kunne dæmoner egentlig smadre vægge?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 19:33
"jeg bor hos forskellige mennesker, og jeg er ikke såret fysisk på nogen måde. hvis jeg siger, hvor jeg bor lige i øjeblikket, vil De SÅ lade mig være? De risikere bare, at jeg ikke er der når De kommer efter mig." hun prøvede at ignorere sin frygt. hvis hun bare gjorde som han sagde, gjorde han hende ikke noget. det var hun efterhånden blevet så overbevist om, at hun ikke var særlig bange for ham. kun hans stemme. den skar sig igennem maarv og ben, pågrund af dens intisitet..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 19:41
Nu fortalte hun ham hvor hun var nu. så måtte hun forlade dem ligeså snart hun kunne, og så slap hun for ham.
"hvis du kommer til beboelseskvarteret, kan du finde en sø. ved dn ligger der en klynge huse. en af dem har en dør, der er helt hvid, hvor de andre er sorte. det er der, jeg holder til lige i øjeblikket." hun bed sisg i læben.
"må jeg godt have lov at gå NU?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.05.2008 19:52
"okay. så ses vi vel... jeg ser ikke frem til det." mumlede hun, og rystede på hovedet.
"idiotiske dæmoner. komplet idiotiske." mumlede hun derefter lavt for sig selv, og begyndte at gå igen...
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13