Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 17.11.2011 00:20
Han sukker tungt og holder hende tæt ind tl sig, så hun ikke kan se hans let fortvivlede udtryk.
"Jeg beklager, min smukke, men jeg er ikke klar til at binde mig tl én person endnu. Dagen kommer måske på et tidspunkt, men ikke lige nu. JEg kan ikke love dig noget, Maki." Han kærtegner hendes ryg blidt, mens han stadig ser dybt bekymret ud.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 17.11.2011 00:22
Hun trykker blidt kroppen ind mod ham.. ''Det har du sagt.. Jeg har bare for store forhåbninger..'' Siger hun og nyder igen bare at være tæt på ham.. ''Undskyld alt det jeg har gjort.... Og undskyld hvis det her bliver til noget.. '' siger hun og kigger på sin mave..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 17.11.2011 00:27
Han ler mildt.
"Hold op med at undskylde hele tiden, kæreste," siger han blidt og kysser hende på håret. "LAd os nyde den tid, vi har sammen, og så må vi se, hvad tiden bringer. Måske ender du som en af det dusin kvinder, der ikke længere kan udstå mig!" Han ler igen og smiler drillende til hende. "Vi har ikke kendt hinanden længe, og meget kan stadig nå at ændre sig. bare giv det lidt tid."

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 17.11.2011 00:43
Hun kigger blidt op på ham.. ''Undskyld.. igen..'' Hvisker hun.. ''Jeg er virkelig bange Levon..'' siger hun stille og kigger ham dybt i hans kønne øjne...

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 18.11.2011 22:01
"Bange?" gentager han uforstående. "Jamen kæreste, hvad er du bange for?" _Han kærtegner hende blidt og møder alvorligt hendes blik. Ikke om han i sin vildeste fantasi kan forestille sig hvad, hun skulle være bange for. Det var jo ikke ligefrem fordi han bare havde i sinde at forlade hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.11.2011 22:05
Hun putter sig lidt ind til ham.. ''Hvad der er sket.. Frygter det virkelig meget!'' siger hun og ligger igen hånden på hendes mave.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis det er sket..'' Hun kigger ned i gulvet og tager en dyb indånding..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 18.11.2011 22:15
Han trækker hende tæt ind til sig og kysser hende på håret.
"Hvis du bliver gravid, Maki, kan du enten få fjernet fosteret eller beholde det. Det er ikke sådan, jeg forsvinder ud af dit liv af den grund, det må du ikke tro. JEg har allerede et par børn, hvor mødrene har valgt ikke at ville have noget med mig at gøre andet end at modtage lidt penge til børnene i ny og næ, men hvis du har behov for andet, så finder vi en ordning på det. Der er ingen grund til at frygte det, jeg skal nok hjælpe dig hele vejen igennem det; du er ikke alene!" Han vugger hende blidt frem og tilbage.
"MEn," tilføjer han, "Det skulle være mærkeligt om det sker for én gang, min smukke. Der skal normalt lidt flere gange til." Han smiler skævt og morer sig lidt ved tanken om at få muligheden for disse flere gange, men som Maki er nu, er det måske bedst at holde lidt igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.11.2011 22:20
Hun ligger hovedet op af hans bryst og kan faktisk rigtig godt li' at være tæt på ham.. ''Jamen.. Jeg er virkelig bange for det er sket..'' hvisker hun og trækker vejret dybt... ''Kan vi ikke gå ud?'' spørger hun og kigger op på ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 18.11.2011 22:22
Han griber om hendes ansigt og møder hendes blik.
"Maki," siger han meget alvorligt, "JEg er her for dig, hvad end der sker, og vi ordner det sammen! Ønsker du er barn, skal du få det, gør du ikke, skal jeg sørge for en abort. Jeg har råd til ordentlige læger, der vil behandle dig godt og vil udføre et sikkert stykke arbejde, der er intet at frygte." Han kysser hende og smiler så blidt. "Selvfølgelig kan vi det, kæreste, hvor vil du hen?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.11.2011 22:29
''Der er ingen der behandler mig ordenligt.. Kig på mig!? Jeg er et dyr...'' Siger hun trist og kigger ham i øjnene.. ''Bare ud... Jeg har brug for at komme udenfor '' Siger hun og kigger forvirret rundt på hans store værelse

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 18.11.2011 22:34
"HVis jeg beder dem om det, behandler de dig som en dronning, min smukke, stol trygt på mig!" siger han selvsikkert. "Og som jeg ser det er du mere menneske end dyr." Han stryger hende over kinden. "Er haven god nok?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.11.2011 22:44
''Ingen behandler mig ordenligt..'' :i hun kigger på ham... ''Bare udenfor... '' hun vender sig mod døren, og går over mod den.. :i ''Viser du vej?'' hun kigger på ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 18.11.2011 22:51
Han går hen og lægger armen om hende og fører hende af sted ad de mange gange.

Ude i haven viser han vej ned til en lille sø, der ligger omkring tredive meter fra huset, hvor der står en lille bænk og ellers er et nydeligt dække af blomster over det hele. Der er fred og ro, og et birketræ står lænet ud over vandet.
"Tro mig, kæreste, penge kan få folk til at behandle andre præcis som man ønsker det. Ellers må jeg lære dem en lærestreg, og tro mig, det bliver ikke billigt! JEg kan være en meget hensynsløs mand, når det kommer til min egen vilje."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.11.2011 23:00
Maki følger tavst efter Levon og beundre udsmykningen i hele huset.. Hun sætter sig forsigtigt på bænken.. ''Intet kan få folk til at behandle sådan nogen som mig ordenligt... Sådan er det bare..'' Hun kigger på ham... ''Men.. Tror enlig mit valg er taget hvis det er sket..'' hun smiler lidt og ligger igen hånden på hendes mave.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 18.11.2011 23:07
Han strammer munden sammen bitter over ikke at kunne overbevise hende, og han knæler ned foran hende og tager hendes hånd.
"Maki, det lover jeg dig; hvis nogen ikke behandler dig ordentligt, så sig det til mig, og jeg skal lære dem en lektie de aldrig vil glemme! Hvis du ikke ønsker et barn, så skal jeg sørge for, du ikke får et, okay? Du må ikke tvivle på mig og mine evner!" Han kysser hendes hænder og ser alvorligt, overbevisende op på hende.
"OG hvad har du så besluttet?" spørger han med et stille smil, selvom han har en anelse om hvad, hun vil svare ham.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 20.11.2011 18:22
Hun smiler til ham, og kigger ham kærligt i øjnene.. ''du er virkelig sød '' siger hun og smiler lidt mere.. ''Jeg skal nok komme til dig lige meget hvad der sker..'' Hvisker hun og klemmer hans hånd lidt.. ''Jamen..'' hun kigger ned i jorden. ''Hvis det er sket, så bliver det sådan.. Jeg kan ikke leve med mig selv, hvis jeg dræber mit barn..'' hun lukker øjnene et kort øjeblik og kigger derefter på Levon.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 20.11.2011 18:30
Han læner sig op og kysser hende, før han sætter sig ved siden af hende med hendes hænder i sine.
"Så vl jeg hjælpe dig med det også. Du er ikke alene, MAki, det skal du altid huske. Vi er sammen om det her, det er lige så meget mig som dig." Han kærtegner blidt hendes hænder.
"MEn lad os nu se. Det er rimeligt usansynligt det skulle være sket efter én gang, kæreste, så jeg vil vove at påstå, du er uden for fare." Han læner sig ind og kysser hende igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 22:31
Hun nusser blidt hans hænder, og kigger ham i øjnene.. ''Du er virkelig en fantastisk mand..'' siger hun kærligt.. Hun kigger ned i søen.. Hvad nu hvis jeg er gravid? Han siger godt nok han altid vil være her.. Men... Passer det?? Tænker hun, og kigger på ham igen.. ''Jeg er utrolig glad for at have mødt dig..'' siger hun stille..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 23.11.2011 22:36
"Jeg er også glad for at have mødt dig, min smukke," siger han og kysser hende på panden. "Og du har intet at bekymre dig om, alt vil ordne sig på bedste vis." Lige indtil næste gang, vi elsker, så er det det samme om igen, tænker han og trækker vejret tungt ind. Han nægter dog at lade smilet falme, og han betragter hende mildt.
"Og med henblik på det fakta, at jeg er fantastisk, så ved jeg det godt," driller han hende og blinker sammensvorent i håbet om at få hende til at le lidt. Han kan meget bedre lide hende, når hun ler.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.11.2011 22:43
Hun smiler stort til ham og griner en smule.. Hun kravler halvt op på bænken og læner sig ind over Levon mens hun blidt kysser hans dejlige læber... ''Du er den bedste'' hvisker hun og smiler derefter igen, hun ligger den ene hånd på hans kind, og kysser ham igen.

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Chibi, Helli , Krystal , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11