Ved Vandfaldet

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 13:11
Reuben kommer gående, hen imod det smukke vandfald, med hurtige skridt. hans øjne betages roligt af vandets dråber, som glitrer i solens stråler. han smiler skævt, ved tanken.
Reuben er iført et par sorte bukser, en hvid skjorte og hans sædvanelige sorte frakke uover. han har ingen handkser på, af en eller anden grund lod han dem blive derhjemme.
han kigger op mod solen, og sukker næsten lydløst. tænker på latina, hans tvillingesøster. selv efter to år uden at have set eller hørt fra hende, håber han på at hun er i live et sted, og han snart finder hende. selvom det nok er umuligt. hun kan jo være alle steder nu. hun kunne endda være.. død? men den tanke har han lagt bag sig.
 Reuben Mathea Paynewill •

Den heeeeeerlighe tegning er lavet af venus. love it, ^Q^
"Måske er du perfekt, men det er jeg ikke," citat af Reuben.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 13:30
han var mere eller mindre optaget af vandfaldet, som han syntes så smukt. Men Reuben opfangede dog stadig hurtigt en skikkelse ankomme til stedet. han vendte sig hurtigt om mod kvinden.
"oh, jamen goddag." sagde han venligt, med et smil på læberne.
han betragtede hende lydløst, og lod blikket hvile på hende. det var længe siden han sidst havde talt med et menneske, og det føltes godt.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 13:48
han kiggede stadig på hende, i tavshed.
"hvad bringer dem herud?" spurgte han, med et behageligt tonefald. han kunne mærke en rødmen bredde sig over hans kinder. han følte sig ikke veltilfreds i en kvindes nærvær. han følte det en smule akavet, det med piger var noget han ikke var god til. Reubens blik gled over mod vandfaldets bølger igen.
"hvad er deres navn, hvis jeg må spørge?" hans stemme blegnede lidt idet.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 14:08
hans vejrtrækning var rolig og stille, på trods af at hans øjne så en del forvirret ud.
"mmh, okay." svarede han kort. han blev dels stående, og betragtede hende kort, før han atter lod blikket glide fra pigen til vandfaldet. det var som om han gerne ville kigge på hende, men på den anden ikke havde lyst. hm, sådan var det nu altid med ham. Reuben var alt for akavet i selvskab med andre personer.

/frys?

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 15:42
Reuben smilte bare og lod sig betage af hvordan vandet skabt eringe rundt om hendes fod. han tog hænderne ned i sine frakke lommer, og kiggede derefter tavst op på den blå himmel, så var så fredfuld. "hvor komme de fra?" spurgte han stille.
han var langt væk, idet øjeblik han spurgte. langt væk i minder om hans søster, og gamle dage. han ville gerne, men kunne ikke lade være. det virkede som et besættelse. hele sit liv som ung, har han levet uden mor, kun med sin tvillingesøster. de lavede alt sammen, gik i skole sammen gjorde deres pligter sammen, snakkede sammen om alt og bedst legede de sammen. han kunne bare ikke få det ud af hovedet.
et suk fik ham bragt tilbage til samtalen og til kvinden. han smilte skævt til hende, og fumlede lidt med hænderne i lommen.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 16:04
"jeg.. jeg står fint her, ellers tak." mumlede han og holdt et skævt smil.
han forstod ikke helt kommentaren med at bide, og tænkte sådan set heller ikke over det. "hvor bor De så, hvis De ikke bor hos deres familie?" spurgte han.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 16:25
han virker meget skræmt, da hun nærmer sig, men forholder sig i ro. han har ikke noget imod hun stod tæt på ham, men da hun ligefrem tager hans hånd og kommer helt tæt på ham, træder han hurtigt et skridt tilbage.
"hvad.. hvad har de gang i?" spurgte han, men forventede ikke rigtigt et svar.
hans spinkle krop blevet hevet ned og sidde, men da han var utilpas, valgte han at rykke sig en smule på afstand fra hende. ikke meget, bare en meter eller to. blev dog siddene på kanten, de par meter fra hende. rødmede svagt. følte situationen en smule akavet. sukkede en smule.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 16:45
hun så lettere forvirret på hende, som om han ikke forstod hvad hun sagde til ham. men det gjorde han. og han tog det alvorligt.
"hvorfor dog det?" han tænkte ikke rigtig over hvad han sagde. "der må da være en måde at komme ud af det på?" fortsatte han.
han så nu på hende med alvorlige øjne, han bryd sig ikke om hele idéen med at lave et bordel, han mente at de mænd der kom der, tog noget af det mest dyrebare kvinder havde fra dem. han mente det var som at gøre grin med noget smukt. og ikke gjorde andet end at ødelægge unge pigers liv og tilfredstille ensomme, gamle og ulækre mænd, der ikke kunne finde sig en kvinde selv. Reuben forstod ikke de mænd.
"hvordan holder de dog ud at leve sådan et sted? at arbejde under de vilkår?" han sukkede stille, ville ikke gnide salt i såret, ville på en måde bare hjælpe.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 17:09
"Det er ikke retfærdigt.." mumlede han. "At klamme, ensomme mænd skal have lov til at bruge kvinder på den måde, som et redskab."
Reuben kunne slet ikke lide tanken om hendes arbejde.
"jeg forstår dig ikke.." han så lidt på hende igen, betragtede hende.
han sukkede igen, men denne gang meget dybt. han ville så gerne have hun forstod hvad det var han sagde. at mænd ikke skulle have lov til at bruge kvinder, undetrykke dem. han fnøs ved tanken. han ville ikke kunne holde ud at blive behandlet sådan. aldrig!
"hør her, jeg kan hjælpe dig ud af det?" han mumlede lidt. hvordan vidste han ikke helt. "hvis det fordi du ikke har noget sted at være, kan jeg tilbyde dig at bo hos mig?"
han smilede lidt skævt til hende.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 17:31
"mmh?" han forstod hende ikke, lige nu følte han en smule afsky af hende. en pige, der ligefrem gerne ville være luder? det gav ingen mening.
Reuben kiggede uforstående på hende.
"..lad mig forstå det rigtigt? du vil ligefrem gerne have alle mulige fremmede mænd skal stikke den op i dig?" han væmmedes ved tanken. det var fuldstændig imod alt han kendte til. han respektere kvinder meget, så alt så noget med bodeller, bryd han sig bestemt ikke om.
han kiggede stadig firvirret og uforstående på hende. han ville gerne forstå hende, men kunne ikke. Reuben havde set og mødt mange mærkelige mennesker, men en køn kvinde der var luder, frivilligt? forstod han ikke. hun havde jo sikkert ikke problem med at finde en dreng, så hvorfor bruge tid så vamle ensomme mænd? langt over størstedelen af de mænd der kom sådan et sted, var gamle mænd, som ikke kunne finde en kvinde selv.
han sukkede igen igen igen, uden videre. kiggede ned i vandet, studerede det tavst.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 17:56
han sagde ikke noget, og stilheden bredte sig hurtigt imellem dem. selvfølgelig var det hendes valg, men han forstod det bare ikke.
"mmh." mumlede han bare kort. Reuben blev siddene, med blikket på kvinden. tankerne begyndte at blive for meget, der var så mange af dem nu, så meget han tænkte på, på en gang. og det gjorde han forvirret, tankerne strømmede rundt i hans hovede i et stort kaos.
vinden begyndte at trække op, og det blev koldt. mørket var desuden også ved at lægge sig.

Yumikasake Satsurobi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 143 cm

Derag 12.02.2009 18:08
Yumikasake, den lave mansling, kom stille gående mod vandfaldet. Det var et rart sted at slappe af, og for det meste også menneskeøde, hvilket gav ham en kærkommen mulighed for at være alene. Det var det ikke denne gang. Selv på afstand kunne han let skelne to menneskeskikkelser i nærheden af det kraftigt faldende vand. Han overvejede kort sine muligheder og satte sig så ned med ryggen til dem et stykke væk, i det håb om at han kunne slippe fra deres "samtaler" eller hvad de nu havde gang i.
Havde man set ham forfra, kunne man let se at han havde et gnavent ansigt, med noget meget strittende hvidt-blåt hår, en besynderlig klædningsdragt og et sværd over ryggen, der var næsten lige så lang som ham selv.

Gold is for the mistress -- Silver for the maid.
Copper for the craftsman cunning at his trade.

Wounds are for the desperate -- Blows are for the strong.
Balm and oil for Weary Hearts all cut and bruised with wrong.

As my loss is grievous, so my hope is small -
But Iron -- Cold Iron -- is master of them all."

- Rudyard Kipling.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 12.02.2009 18:19
Reuben rejste sig igen, med et suk.
han betragtede tavst vandfaldet, og dets smukke kolde farve. sagde intet, for hvad skulle han også sige? der var kold luft imellem dem. de var så forskellige som overhovede muligt. det var ikke det hun lavede, det var bare at det var frivilligt, han fattede intet.
"mmh, jeg må hellere se at komme hjemad." mumlede han, samtidig med at han vendte sig rundt mod hende. "håber ikke de er alt for sur på mig?"
han smilte skævt til hende. havde ikke helt fået øje på den tredje skikkelse lidt fra dem. han forsvandt hurtigt derfa, i retning mod landsbyen.
(sorry, men må smutte-.-)

/out.

Yumikasake Satsurobi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 143 cm

Derag 12.02.2009 18:35
Han drejede langsomt hovedet da han hørte et plask. Egentligt havde han regnet med at den ene af de to skikkelser han havde set før havde smidt den anden i vandet, men selvom den tanke lød absurd, havde den pirret hans nysgerighed. Han måtte kigge, omend så bare kort tid.
Intet spændende. Den ene var tilsyneladende gået, og den anden smed spontant ting ud i vandet, så måske var det bedst ikke at blive involveret? Han drejede langsomt hovedet tilbage igen.
Det var nok alligevel ikke noget... Medmindre den ene havde slået den anden ihjel, og skillet sig af med liget! Nej, det var for underligt.. Men ikke umuligt? Måske skulle man alligevel rejse sig op diskret prøve at se hvad det var hun smed i vandet? Nah, det var for dumt. Hun var alligevel for spinkel til at kunne myrde nogen. Hun kunne jo faktisk godt kende til magi i teorien, og så ville det jo være en smal sag. Hun kunne også havde brugt gift, eller måske en kniv på et uventet tidspunkt.
Han drejede anstrengt hovedet endnu en gang, bare for at se at der intet nyt var af raportere udover at hun så sur ud. Meget mystisk...!
Med det ene ben skubbede han sig selv nærmere mens han havde det andet trukket op til brystet med armene hvilende på knæet.

- Rudyard Kipling.

Yumikasake Satsurobi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 143 cm

Derag 12.02.2009 19:00
Han kiggede med store øjne på kniven, der borede sig ind i træet ved siden af ham. Det var ikke fordi han ikke havde set lignende før, eller været udsat for fare, bare at det gav videre plads for hans fantasi kunne udvikle sig. Det var vel lidt som at kaste benzin på et brændende bål så at sige, selvom der dog ingen benzin er...
Efter at havde siddet stille en tid og ladet som ingenting, i et forsøg på at forblive ubemærket fra den horde af kæmpestore banditter, der havde deres lejer i nærheden og var blevet sur på ham (det var i hvert fald hvad hans fantasi var kommet til at tro var sket,) og blev dog også lidt overrasket da han hørte det, han gik udfra var den spinkle kvindes stemme. Igen arbejede den barnlige del af hans hjerne på højtryk, og der gik en tid før han gjorde som hun sagde og rejste sig. Han havde et meget neutralt ansigtsudtryk, og stak hurtigt hænderne ind i den modsatte arms ærme (højre hånd i venstre ærme, og omvendtl.) Nu kiggede han for første gang rigtigt på hende. Han havde ikke overvejet muligheden, men hun lignede... En inde fra sin profesion. "Ja?" han havde ikke lyst til at være høftlig, "hvad er der?"

- Rudyard Kipling.

Yumikasake Satsurobi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 143 cm

Derag 12.02.2009 19:41
Antog sit notoriske mobsede drenge udseende. Hans kropspositur ændrede sig ikke det mindste, men det ene hjørne af hans mund krøb ned mod hans hage, hans øjenbryn trak sig lidt sammen og hans øjne blev hårde. "Har dine aldrig lært dig at lade være med at kaste knive efter folk?," han kigger hende ikke i øjnene, og fokusere i stedet på hendes næseryg, så det for hende ligner at han kigger hende lige i øjnene, men uden at han følte nogen form for ubehag.

- Rudyard Kipling.

Yumikasake Satsurobi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 143 cm

Derag 12.02.2009 20:04
Han holder intenst øje med hende mens hun bukker sig ned, men gribber sig selv i det og kigger op, let rødmende. Hans ansigt havde angiventligt antaget normal kulør før hun kunne se på ham igen, men man kan aldrig være helt sikker. Han skynder sig at tænke på de ting hun gjorde, for at få sig selv lidt mere ned til jorden. "Det tvivler jeg ikke et sekundt på, men det giver dig ingen grund til at kaste knive efter mig!"

- Rudyard Kipling.

Yumikasake Satsurobi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 143 cm

Derag 12.02.2009 20:25
Yumikasake kigger mistænksomt på hende som hun begynder at bevæge sig rundt. Han forsøgte at kolde sig så kold som overhovedet muligt, men det var svært. Der var noget underligt ved kvinden, nærmest som en form for aura. Han prøvede ikke at tænke for meget på det og holde sine tanker rene. "'Havde ikke tænkt mig at skade dig.' Den har jeg jo aldrig hørt før!" Hiver den venstre hånd ud af det højre ærme og hiver lidt i sin trøje så man kan se et 7 centimeter langt ar på skulderen. Han sørgede nøjsomt med ikke at vise mere af sig selv. "Det er hvad der skete sidste gang jeg troede på det!"

- Rudyard Kipling.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 12.02.2009 20:33
Lucius kom gående med hænderne i jakkens lommer og kraven trukket højt op om hagen. Han gik i sine egne tanker, kiggede rundt omkring og nød den smukke natur. Det undrede ham, at her stedet ikke var fyldt med andre mennekser. Men alle andre havde vel noget at lave, i modsætning til ham.
Hans øjne faldt da over 2 andre personer lidt længere hende. Det var svært at tyde situationen, så han valgte at starte med at holde sig i baggrunden.

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?

Yumikasake Satsurobi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 143 cm

Derag 12.02.2009 20:54
Han tænkte lidt over hvad hun sagde, og skulle til at fyre endnu en smart kommentar af, der kunne gøre hende yderligt sur, men blev afbrudt med munden åben da hun kigger på noget længere væk. Drejer hovedet for at se hvad der er bag sig, men kan ikke se det på den afstand. "Hvem er det?" Yumi var ikke i tvivl om at hun ikke viste det, eller i hvert fald ikke kunne se det. Det fløj nærmest ud af munden på ham.

- Rudyard Kipling.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , jack, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 12