Under det store træ.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 14:23
Xenix rejste sig, og kiggede markant på hende før hun slog en lille kort latter op "Hvis jeg ville gøre det, havde jeg for det første gjort det for længst, for det andet ikke fortalt dig om det, og for det tredje... så havde jeg kun brug for en simpel kniv, hvis det nu skulle være!" Sagde hun bestemt. "Desuden tager det år at få styr på en ukontrolleret Golem, og det har jeg skal ikke tid til! Men det kan lade sig gøre!" hun tager en overlegen dyb indånding og lader blikket glide ud i landskabet

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 14:38
Drea smuttede lidt bagud og rejste sig op, hun var stadig lidt på stikkerne og klar til hva som helst.
vinden tog lidt til og blste nogle enkelte blomster blade ned fra træet over dem, det var forår endnu det kunne mærkes.
Hun hoppede op i træet og balancerede hurtigt og uden at ramme grenen fra før hen mod selve stammen og klatrede videre op til omkring de ti meter op i træets krone.
Hun fokuserede stadig lidt mod Xenix og ville helst ikke i den større kontakt med hende.
et ægern dumpede ned i hovedet på hende, hun tænkte ikke over hvad hun gjorde men for sjov kastede hun den ned md Xenix, ikke for at ramme men for at lave lidt sjov nu da hun var deroppe hvor hun ikke kunne skads.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 14:45
Xenix så for længst agernet der var på vej ned, og da Drea kastede det ned mod hende, greb hun det let i luften med sin evne og smed det væk "Lad være med at frist skæbnen!" siger hun alvorligt og ser op på hende "Du kunne hurtigt ende hernede, eller jeg deroppe, for den sags skyld!" hendes stemme var vendt tilbage den dybe dystre. Hvor hun dog hadede folk der ikke kunne være seriøse, hun brød sig bestemt ikke om tant og fjas. Hun rettede på det ene ærme, som ikke sad fast på kjolen og pillede et par blade ud af hårret med en ligegyldig attitude

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 14:58
Hun små fniste og med et smil lændte hun sig tilbage i kronen for at komme væk fra tankerne om det undvidene ærgen.
''undskulder jeg!'' hun små grinte lidt og lod sit blik glide ned mod Xenix som så lidt gnaven ud, hun kunne godt se at det ville være dumt at kaste mere efter hende hvis hun skulle holde sig på lige med Xenix.
hvad er hun endelig til daglig? hun så lidt på kjolen, den var fin og så kunne Xenix skrive... så hun var nok af fin familie, og Drea's gæt på job var at Xenix måske var en omrejsende samler på magi eller noget i den stil.
Hun slog tanken ud af hovedet og så op på himlen hvor nogle svaler svævede over himlen.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 15:06
Xenix tog sig til hovedet Xenix rolig, dit temperemant, rolig. Drea kunne umuligt være særlig gammel, i hvert fald ikke mentalt, hvorr ville det være fristende at knække grenen hun sad på, ikke for at slå hende ihjel, bare give hende et regulært chok der kunne lære hende at blive hvor hun hørte til, nemlig på jorden, ikke hænge oppe i træerne, sådan noget havde man underordnede eller slaver til, hvis man absolut ville have nødder.
Hun vendte blikket hvor grenen sad fast på stammen og koncentrerede sig, grenen gav et lille knæk og løsnede sig halvt fra stammen, Xenix var jo ikke ude på at slå hende ihjel, men uheld skete jo

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 15:16
Et knæk kom for Drea's ører, hun så ned på den gren hun sad på, og faldt med den da den knækkede.
Et par græne ramte Drea i hovedet på vejen ned, hun greb hurtigt fat i en gren der ikke var blevet taget med ned i faldet af den støre gren som hun sad på før.
Hun hang med et fast greb i grænen og med benene kom hun op på siden oven på grenen, hun gispede lidt efter vejret og så sig forviredt om en så tyk gren burde havde kunnet holde mig?? der er noget galdt...
Blikket bevægede sig ned mod Xenix, hun kunne vel ikk?? nej... der måtte være en anden i nærheden eller noget.

Stenen lyste kraftigt da Drea røg ned med grænen, men da hun kom op at sidde igen blev dens lys mindre glødene med en strålende glans.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 15:24
Xenix kom med et lille grin idet hun så hvordan Drea faldt, dog gemte hun sin fryd godt, og vendte blikket mod Drea da hun kom op og sidde "Jeg advarrede dig jo mod at kravle i træer, grenene er tit ikke så stærke som man vurderer dem til at være!" siger hun alvorligt, med en solid løgn på læberne, dog lod hun sig overhovedet ikke præge af det. Endnu engang så hun overlegent på Drea, ærgeligt, det havde været sjovere hvis hun var faldet helt ned

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 15:31
Drea tar sig let til hovedet, hun bløder svagt fra panden, ikke det helt store men stadig en skramme.
Hun så ned mod Xenix, hun brød sig ikke helt om hendes ansigt, men holdte sin tunge inde for ikke at komme i en diskution med hende.
''frygt skal ikke afvæge en fra at gøre hvad man lyster!'' hun var bestemt og så op mod mulige klatre græne i træet, de fleste var røget med i faldet, men det var de små af dem.
I et hurtit hop kom hun op på den nærmeste græn oven over hende, og satte så af mod den over den og placerede sig på den.
Behageligt var det med den varme sol der skinnede på hende.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 15:38
Xenix sukkede irriteret, var hun tungnem, det ville være så let at gave hende et lille ubemærket skub ned fra grænen, bare med tankens kræft, hun ville nok ikke bemærke det. Problemet opstod først hvis Drea ikke slog sig helt ihjel, så kunne hun nemlig godt forvente at skulle kæmpe mod en golem, og i og med at hun ikke vidste hvad golemen var i stand til var det ikke rigtigt noger hun havde lyst til, hun kunne jo altid bare svæve væk fra den, men så igen kunne golemen have vinger.
Xenix rømmede sig og så op mod Drea "Jamen så skal jeg da ikke afholde dig fra det, nu skal du ike sige at du ikke er blevet advaret, men nu siger du vel heller ikke så meget når du slår sig selv ihjel!" grinede hun og slog op i sin store læderindbundne bog, denne gang handlede det om dæmoner, et uderst sært emne der dog interesserede hende

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 15:46
Hun så ned mod Xenix der læste igen...
''hvis jeg falder ender jeg i dens favn så det gør ingen forskel!'' hun vendte hovedet i modsatte retning og så på de grønne arealer blandet med de forskellige kornmarker der var rundt omkring, et smukt syn syntes hun selv, og sært at Xenix ikke selv ville vende snuden væk fra bogen og beskue den smukke udsigt som naturen kunne byde på, på denne årstid af året.
Fuglende sang stadig deres sang og fårekyllinger begyndte at spille roligt.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 15:56
Xenix grinede højt og hånligt af Drea, uden at vende blikket væk fra bogen "Du stoler på et væsen du hverken selv kan styre eller kontrollere, det er lidt naivt, meget sødt!" grinede hun og sukkede, hvor var hun dog naiv, hvis lyset blev dækket i hendes fald, ville den jo alligevel ikke kunne redde hende, tanken morrede hende gevaldigt, men nu var det over modbydeligt længe siden hun havde overværet et dødsfald. "Desuden går jeg ud fra at din golem kun kan være et sted af gangen!" sagde hun, denne gang med en ganske normal stemme, hun havde tilsyneladene fordubet sig i bogen igen

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 16:05
Hun fnysede let og gav sig til at springe ned til den forrige græn hun var på og stod der lidt tid mens hun så på Xenix som læste mere end hun snakkede.
''og det skulle komme fra en læse hest? der ikke ser den skønhed sten kan ha? og JA og stoler på den!'' hun var lidt fornærmet og sprang ned til den næste græn der var.
Hun var nu få meter over jorden og sprang ned og landte solidt på føderne, hun gik lidt væk og lage sig på græsset under træet, skyggen var behagelig kølig og enkelte klimt fra solen kom ned mellem træets blade.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 16:15
Xenix pupiller blev nu helt matte, de forsvandt næsten, hun kunne ikke fordrage når folk talte ned til hende "Jeg har set rigeligt skønhed i mit liv til at vide, at det smukkeste i denne verden er viden!" hvæsede hun mod Drea, som hun vendte det hvide blik mod hende, dog var hendes pupiller endnu ikke helt væk, de kunne svagt anes, og blikket gjorde derfor ingen skade "Men små naive børn som dig finder jo aldrig ud af det, i tror at livet er en leg, desværre må jeg fortælle dig unge dame, at sådan ligger landet ikke!" Xenix stemme var hård, og hendes temperement var ved at koge over, lysten til at banke Drea mod træet løb som en stigende lyst gennem hende. PÅ den anden side ville det være lettere at lægge hende i smertekramper og skære halsen over på hende.. så mange muligheder

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 16:22
Hun rejste sig halvt op og så bagud mod Xenix der næsten så ud som et lig i Drea's øjne.
''hvis viden er det smukeste...hvorfor er det så normalt vis de kønne piger der blir taget til ægte af en herrer frem for de kloge piger? ikke for at sige at de er sådan en...men svag mig på det!''
Drea så bestemt på Xenix med armene over kors da hun havde rejst sig helt op, hun håbede ikke at hendes ord ville lyde fornærmende mod Xenix, men det ville jo måske gi hende noget at tænke over?

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 16:29
"Det skal jeg fortælle dig lille tøs!" Hvidslede hun koldt "Mænd i denne verden vil gerne føle sig overlegne, og det kan de ikke med en klog kone, så simpelt er det!" Xenix var tydeligvis meget læst, tilsyneladene havde hun et svar på alt, "Viden er magt, magt er frihed, jeg kan vælge og leve som jeg vil, hvor jeg vil og med hvem jeg vil, hvorimød børn som dig bliver ægtet væk for et godt ord!" hendes øjne blev endnu engang lysere, denne gang kunne man kun skimte en svag grå ring om det der normalt dannede iris. Hun stirrede fortsat arrigt på Drea det var klart at hun så hende som værende laverestående

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 16:39
''viden om livet i naturen vil jeg gi dig ret i...men den finder man ikke i en bog! Der skal opdagelse til i virkeligheden for at få visdom...ikke at jeg siger at jeg er vis eller lært! men undskyld jeg siger det... det kan ikke altid være sandt hvad folk skriver i de bøger'' hun rystede kort på hovedet og gik et par skridt tilbage...Hvorfor vidste hun ikke men det var nu rart at bevæge sig.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 16:44
"bøger om livet og naturen er dem der er skrevet flest af, men hvad vil du bruge den viden til den dag du står overfor en vampyr?" spørger hun skæptisk "Det kan godt være at du lever dig ind i en lille fortryllet verden uden fare, blot fordi den ting hænger om din hals, men sådan hænger det ikke sammen lille tøs!" hvislede hun fortsat, og tog et par langsommme skridt mod hende, med den tunge bog i hånden

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 16:50
''en vampyr er noget andet!'' hun Drea ser ophidset efter Xenix, stenen gløder lidt op og blir på det små glitrende niveu.
''og min verden er ikke noget eventyr! jeg lever af hvad jeg finder og bor hvor der blir tilbudt husly eller hvor der er tørt! så dine bøger der omhandler naturen og overlevelse kan du godt brænde hvis du ikke selv bor som jeg!'' råbte hun noget arrigt og skar tænder af Xenix
HUN SkAL IKKE BELÆRER MIG HVORDAN MAN OVERLEVER!

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 16:56
"Naturligvis er en vampyr noget andet dit lille dumme fjols, men hvad vil du gøre ved den? Ingenitng, for det har du ikke inteligens nok til!" hvæser hun, hendes stemme er kun hævet lidt over det normale, men den er udtryksfuld og hård, i det samme slår hendes blik over i kridhvidt, og hun stirrer gennemborrende på Drea (se evt. evne. http://www.saphiri.dk/krystallandet/vie ... ht=#467307).
"Du render rundt og er prinsessen i dit eget eventyr, du har jo ingen idé om hvordan det fungere eller hænger sammen, så i buund og grund burde du ikke udtale dig, det eneste der undslipper dine læber er dumheder pigebarn!" hendes stemme er stadig spydig og kold. Xenix fortsætter kontrolleret sin fremgang mod Drea i et langsomt bestemt tempo

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 17:05
''JEG ER ALDELES INGEN PRINCESSE!!!'' råbte hun noget højere og lagde ikke mærke til øjen skiftet hos Xenix og forsatte med at stirre vredt ind i hendes øjne.
''OG VAMPYRER ER MIT MINDSTE PROBLEM NÅR DE GÅR EFTER SVAGE PERSONNER!!!''
Hun så grænen som hun før havde siddet på da hun faldt før, den var stor nok omkring de 2m lang og 12 i diameterend. hun bøjede sig ned og løftede den, skønt den var lidt tung fik hun den på skulderend og lod sig snorer et par omgange med grænen i hånden for at tyrer den mod Xenix.

(vidste ikke om din evne blev aktiveret? eller om hun opladede den?)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13