Ved mange træer og én stor lysning midt i det hele

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 18:21
Et kort øjeblik sortnede alt for Khaoz, men han holdt sig oppe.. "Marion.. Marion.." Han blev ved og ved med at gentage hendes navn. Han hørte ikke hendes ord om at han ikke måtte gøre hende noget. Han sank ned på knæ og betragtede hende. "Undskyld!" Sagde han og betragtede hende. Han var slet ikke som han normalt var. Hans normale personlighed, var nærmest flygtet fra den sindsforvirrede mand og tilbage var kun desperation og fortvivlelse. "Det er Marion.. Men hvordan.. Hvordan?" Midt i hans forvirring og desperation om hvordan det virkelig kunne være Marion, tænkte han klart et øjeblik. "Hvor er Mizho?" Spurgte han og tænkte ikke på om hun kunne kende ham, hvilket hun tydeligvis ikke kunne. Nu tænkte han bare på at hun var der, lige foran ham. Og at hun havde det godt. Men han blev nødt til at sikre sig at Mizho også havde det godt..
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 18:27
Marion bed sig i læben, men kiggede fuldstændig åndssvagt på ham, da han sådan gik ned på knæ og sagde.. undskyld?

"Hng?"

Mizho? hvorfor snakkede denne mand nu om Mizho? ... Vent lidt.. Marion rystede lidt på hovedet.
"Vent.. du..!" hun pegede kort på ham, inden hun så sig forvirret omkring.

"Jamen.. du.. Khaoz? Jamen.. du... du er jo.. død?" Hun blev fuldstændig bleg i ansigtet og lod sine knæ dumpe ned mod den kolde jord, inden hun lod sine hænder holde sig for munden.
Hun havde fået kvalme.

Tårre begyndte at pible frem i hendes øjne. Hun svarede ikke lige med det samme, på det med Mizho. Hvad skulle hun sige? Sige at hun havde været en elændig mor?
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 18:34
Khaoz betragtede hende blidt og lyttede til hende. Det var dog et lidt anderledes svar, end han havde forventet. "Død? Nej.. Jeg har gået rundt og ledt efter dig. Jeg kunne ikke finde dig, eller Mizho.. Khorz er ovre ved en af hans venner, mens jeg var ude og lede efter et hu... Troede du jeg var død?" Spurgte han, mens han kæmpede imod tårene og kvalmen. Han ville ikke virke svag, selvom han var meget sårbar ligenu. "Åh nej.. Marion.. Du må ikke græde.." Sagde han og rejste sig og gik helt hen til hende. Han satte sig ned og omfavnede hende. "Du må ikke græde.." Sagde han og man kunne let spore gråd i hans stemme. Han ville ikke se på hende nu. Hvis han så hende græde, ville han da slet ikke kunne lade være. Han holdt om hende og lukkede øjnene og nød følelsen af at være tæt på hende igen.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 18:42
Marion rystede let. Hun havde slet ikke opfattet at det rent faktisk VAR Khaoz som stod der.
Hun lyttede ellers til ham, mens hun kæmpede lidt med tårrene.
Da han kom over til hende og omfavnede hende, kunne hun ikke andet end at nærmest at 'kaste' sig i armene på ham, dog uden at se ind i hans øjne. Hun trak vejret tungt et par gange, og lod sig tage den tid som hun nu behøvede. Hun snøftede en enkelt gang, og lod sit greb om hans skulder blive hårdere.

"Der var en som fortalte mig, at han havde dræbt dig.. lige inden han..," hun bed sig i læben, og ville ikke fuldføre sin sætning, da hun mest ville se bort fra den voldtægt.

"Så.. du lever rent faktisk? Og Khorz også?" hun følte sig mere lettet, men alligevel, kunne hun ikke blive så lettet som hun gerne ville. For.. hvad med Mizho?

"Mizho... jeg ved ikke hvor hun er..," hendes øjne flakkede, men det endte dog med at hun lukkede sine øjne, som hun sad der. Helt inde til Khaoz.

*jeg er en elændig mor!* tænkte hun og pressede sine øjne godt i, for at behærske sin gråd bare en smule.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 18:50
Han tog blidt fat i hendes skuldre og strakte armene ud(?), så han kunne se på hende. "Lige inden hvad?" Spurgte han blidt, men man kunne alligevel godt se på ham, at hvis ham Tom havde gjort noget ved Marion, så ville han fortryde det. "Vi har det begge fint.." Svarrede han på det med om de levede. Han lyttede til hende, da hun fortalte om Mizho. "Hvad mener du? Ved du slet ikke hvor hun er?" Han var ikke sur. Han havde selv haft svært ved at holde styr på Khorz, som i starten hele tiden løb hen til folk, havde troede var Marion eller Mizho. Han var bare bekymret. For før, kunne han lade tvivlen komme ham til gode, men nu.. Nu vidste han jo at Marion ikke havde hende. Nu vidste han at der var en mulighed for at hun var død. Den tanke lukkede han dog ud og tænkte bare på at havde var sammen med Marion. Måske var der slet ikke sket noget med Mizho. Det kunne være at der var en eller anden rar gammel dame, der havde taget sig af hende.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 18:58
Marion blev trukket lidt ud fra Khaoz, men hun ville ikke se på Khaoz lige med det samme. Hun lod sit blik hvile på hans brystkasse i stedet.

"Lige inden.." hun bed sig atter i læben, og havde yderst svært ved at sige det. Bare at indrømme det over for sig selv, at det rent faktisk var sket igen.
Hun lod sin hånd glide op til sit hoved, hvor hun tørrede sine våde kinder med sin kjoles ene ærme.

"inden han... rev tøjet af mig..," Khaoz ville nok godt kunne se, hvad hun nu hentydede til. Hun ville undgå ordet voldtægt, så hun lod sig formulere det på en anden måde.

"Jeg.. ved ikke hvor hun er.., Sidst jeg så hende, var da jeg var sammen med dig og Khorz også.. hvor I legede sammen i haven..,"

Nu så hun endelig op på ham, stadig med tårere i øjnene, og egentlig blev hun lidt forskrækket, da hun nu så at han havde fået horn.. igen..
Dog var hun yderst glad for at se ham igen, og kunne nu også genkende hans ansigt. Hun lod sin hånd nærme sig langsomt hans hovede, inden hun lagde den blidt på hans kind.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 19:03
Khaoz mærkede vreden bruse op i ham. Han havde godt nok også selv voldtaget hende.. Men det ville han ikke tænke på. Nu tænkte han bare på, at Tom også havde gjort det.. Han var på vej op og stå, da hun fortalte om Mizho.. Han så ned i jorden. Han måtte bare blive ved med at tro på at hun havde det godt. Da Marion lagde hendes hånd, på hans kind så han op på hende. "Du er smukkere end nogensinde.." Sagde han og tvang et lille smil frem. Ville de nu få et normalt liv igen. Sammen. Når de havde fundet Mizho.. For det ville de. De ville finde Mizho.. Men når de havde det, så kunne de slå sig ned. Og så skulle de giftes. "Hvorfor blev vi aldrig gift før?" Tænkte han og kunne ikke komme i tanke om noget der havde holdt dem tilbage. Han havde glemt at der havde været lidt problemer i deres forhold. F. eks at han havde drukket meget, i en periode.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 19:11
Marion kom langsomt på benene, idét han rejste sig op.
Hun kunne ikke lade være med at smile skævt, da han komblimenterede hende.
Det var helt mærkeligt at være tæt på Khaoz igen, og ligefrem at se ham. Det havde hun aldrig forestillet sig, ville være muligt. Hun havde jo netop vænnet sig til tanken om, at det var umuligt, da hun havde levet med en løgn. Dette fik hende til at tænke på Tom, og mærkede nu hvordan hendes vrede vældede op i hende.

"Uuuuh! når jeg får fingrene i ham, så skal han få!" mumlede hun lidt for sig selv, da hun tænkte på hvordan Tom netop havde løjet for hende på den måde. Det var bare noget af det værste som han kunne gøre. Og netop omkring hendes familie! Dog var der alligevel en tanke som ønskede, at hun aldrig ville se ham igen. Hun ville jo måske risikere at blive voldtaget endnu en gang?
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 19:16
"Marion.. Du må love mig en ting.." Sagde han så, med en pludselig alvorlig stemme.. "Du skal ikke opsøge ham der gjorde det. Ligemeget hvad.. Det må du ikke! Jeg vil ikke risikere at der sker noget med dig" Sagde han og så indtrængende på hende. Han kunne ikke forstå at han egentlig var sammen med hende igen. Han smilede kort, ved tanken om hvordan Khorz ville reagere, når han fandt ud af at Khaoz havde fundet hans mor. Han så lidt ned i jorden, da det bare mindede ham om, at han også blev nødt til at fortælle Khorz at han havde fundet hans mor, men ikke hans søster. Han sukkede kort, men så hurtigt op på Marion, igen. Han smilede kærligt til hende. "Vi finder Mizho.. Og så skal vi giftes.." Sagde han med et smil og aede hende blidt over kinden. De ville blive lykkelige igen. Så kunne de også flytte tilbage til deres gamle hus. Og alt ville blive okay, igen.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 19:23
Marion så ham i øjnene. Hun vidste ikke helt om hun ville lægge tanken om hævn væk. Det havde jo virkelig givet hende en dårlig tid, og den tid, var umulig at glemme. Og så alligevel, kunne hun jo godt forstå hans tanke.

"Mnnh.." kom det først let tøvende fra hende. Det var nok det bedste i sidste ende, selvom hun inderst inde virkelig ønskede at pande ham en!

"Okay..," Et lille smil kom frem på hendes læber.

"Ja, vi må finde Mizho.. Hun er jo alligevel et klogt barn, det kan godt være at hun har klaret sig!" Marion nikkede kort, og gentog denne sætning inde i sit hoved, for at overbevise sig selv om dette, bare for at give et lille håb, og så for at glæde sig over at have fundet Khaoz, og at vide at Khorz er i fin behold.

"Giftes?" Marion lagde hovedet let på skrå. Det var godt nok hurtigt han havde fået den tanke, og de havde lige fundet hinanden. Dog kunne hun alligevel ikke lade være med at smile stort.

//frys
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 20:31
"Ja.. Hun har arvet meget fra sin mor.." Sagde han med et smil og strøg hende over håret. Han fjernede ikke sit blik fra hende en eneste gang. Han var bange for at hvis han kiggede væk, så ville hun forsvinde igen. Det var en underlig følelse af lethed og glæde der fyldte ham. Nu ville de få det godt igen. Han smilede lidt. "Ja.. Hvis du altså stadig vil.." Sagde han og kom kort til at tænke på det han havde tænkt før. Om hun overhovedet ville have ham tilbage. Dog beroligede hendes smil ham. Han betragtede hende betaget af hendes skønhed og tog blidt hendes hånd(?).
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 20:40
Marion kunne ikke lade være med at smile over hans kommentar. Hun havde ingen anelse om hvad hun skulle svare til dette, så hun skævede lidt ned i jorden. Hun så så tilbage på ham igen, da han spurgte lidt ind til det med brylluppet. Hun smilte skævt, og kiggede på ham.

"Khaoz? Jeg er rigtig glad for at du er i live! Jeg troede aldrig at jeg skulle se dig igen! Men.. at giftes.. allerede nu? vi har ikke set hinanden i over et år? Jeg vil bare være sikker på, at du stadig er den samme, som jeg kender dig! Og hvis du er det, så vil jeg rigtig gerne.." Hun sendte ham et kærligt smil, og havde et håbefuldt blik i øjnene.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 20:46
Khaoz lyttede til hvad hun sagde og kunne godt se at det nok var bedst at vente lidt. "Jo, selvfølgelig.. Jeg.. Jeg er bare så glad for at se dig.. Jo, det er nok bedst at vente." Sagde han og fjernede stadig ikke blikket en eneste gang, fra hende. "Hm.. Jeg glæder mig til at fortælle Khorz at jeg har fundet dig.." Sagde han med et smil og kunne lige forestille sig hvor glad deres lille dreng ville blive. "Og vi s.. Vent lidt.. Kan du huske den hule Mizho havde bygget? Måske er hun der?" Sagde han og smilede stort. Han prøvede dog at dæmpe hans forventninger lidt, for hvis de nu ikke fandt hende, så ville han ikke have alt for høje forventninger, ellers ville han blive fuldstændig knust.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 20:50
Marion nikkede let.

"Ja.. det må næsten være bedst.. " mens hun stod der overfor ham, lod hun sine hænder komme ned til hans, inden hun blidt greb dem (?).
Hvor havde hun dog savnet ham! Hendes tanker havde virkelig også bare kredset om ham i lang tid, og endelig var de genforenet.
Hun fik et håbefuldt smil frem, da Khaoz nævnte det med at Mizho havde bygget sin hule, for lang tid siden.

"Det er da også rigtigt! Og det var endda i denne skov! Mod øst!" Hun prøvede, ligesom Khaoz, ikke at få for høje forventninger, men alligevel var der et lille håb for at kunne finde deres datter der.
Marion håbede inderligt at hun havde klaret sig, og hvis hun ikke havde, så ville Marion føle sig yderst skyldig, da hun jo som mor, skulle tage sig af sine børn.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 20:58
"Jamen, så lad os komme afsted.." Sagde han ivrigt og kunne ikke lade være med at smile stort og håbefuldt. Måske ville de virkelig finde hende. Før han havde mødt Marion, ville han måske være en smule skeptisk, men nu ville han tro på alt. Han havde mødt sin elskede Marion. Han holdt hendes hånd og lukkede kort hans øjne og nød bare hendes nærvær. Han åbnede øjnene med et smil. Hun forsvandt ikke.
Han havde så mange ganget forestillet sig, når han mødte hende. Hvordan det ville ske, men her for tiden havde han gjort det mindre og mindre og han havde næsten skældt Khorz ud, hvis han løb hen til kvinder der lignede Marion. Han smilte lidt. Smilet falmede dog, kort. Hvad ville Marion sige, når hun så at Khorz også var vampyr og at han også var begyndt at få horn. Bulerne var langsomt begyndt at vokse, ligesom Khaoz' her på det sidste og man kunne ane nogle sorte pletter på midten af bulerne.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 21:03
Marion så på Khaoz og smilede stort.

"Ja, lad os det." siger hun beslutsomt.

"Hvis vi ikke finder hende der, så er der måske kroen at kigge i bagefter. Det ville være et typisk sted at søge ly og varme..," Hun smilte skævt
Hun klemte blidt om Khaoz' hånd, og begyndte at gå mod Mizhos hule, som plejede at ligge i den østlige del af denne skov.

//out, kort... skriver videre ovre ved hulen :3
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 21:04
Khaoz smilte glad da hun klemte om hans hånd og fulgte glad med hende.

//OUT
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*

Maria Daiamond

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 09.02.2009 22:23
maria kommer til syne ud mellem de mange træer. hun slingre lidt, pågrund af træthed. hun ville gerne sove, men bryder sig ikke om at sove i skoven eller på gaderne. og det er det eneste sted hun kan sove?
skyggen fra hendes pandehår dækker hendes øjne, som er fæstned til jorden. resten af hendes lange blå hår hænger bare sjusket og filtrede ned af ryggen på hende.
hun retter lidt på sin hvide kjole, og varmer sine overarme lidt med hænderne. kjolen er lang med et blåt mønster på foroven, og samlet om livet med et hvidt korset. det går ud forneden i noget tyl-agtigt stof, som næsten er blevet gråt.
hun har bare tæer, som næsten er helt ligblege pågrund af kulden, men syntes ikke at kunne mærke smerten mere.
hun tænker, tænker på alt det hun havde engang. og alt det hun ikke har mere.
hvad gik galt for hende?

den elskelige doll lavet af Mathilde 8D danke til hende!~<'3
-forestiller, Maria og Taus!
base fra: http://ilck.happy-phantom.co.uk
"kaos og orden er ikke just fjender, men blot modsætninger," citat af moi. ^_^
_ Maria Daiamond _

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 09.02.2009 22:32
Et sted oppe i træerne hænger et rusten sværd, hvorpå en sort kappe er bundet fast til Hilten på sværdet. lidt derfra sidder en Fyr og stirrer op igemmen lysningen, han siger ikke noget, han har heller ikke opdaget Maria, som sjusker rundt lidt fra ham, han lytter, lytter efter fuglene, vinden, skovenes egne lyde, han nyder udsigten imens han smiler bredt, glad og tilfreds over sine nye øjne, så han endnu engang kan beskue verden som den er lavet. han lader en hånd glider igemmen pandehåret, som svipper ham blødt i øjnene, aligevel piller han det væk, han kunne jo ikke have at udsigten skulle spoleres af hans eget hår, nej, lige nu var Foxes verden perfekt..

Maria Daiamond

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 09.02.2009 22:40
maria bemærker først ikke at fox sidder ikka langt fra hende. hun stopper op, ville gerne gå videre. men, hvad skulle det nytte? hun har vandret rundt så længe, at vandre rundt endnu længere tid ville ikke gøre hende andet end endnu mere træt.
vejret er fugtigt, og koldt og det giver hende gåsehud, på de bare områder.
"hm.." mumler hun stortset lydløst, og drejer blikket opad. beundre stjernere på den mørke himmel. det beroliger hende.
hun kigger sig lidt efter rundt. bare for en sikkerheds skyld. hun opdager ikke så meget, men pludselig ser hun omridset af nogen eller noget.
"Er her nogen?" hun holder blikket fast på skikkelsen(fox) men tør ikke rigtig gøre andet end at blive stående og stirre.

den elskelige doll lavet af Mathilde 8D danke til hende!~<'3
-forestiller, Maria og Taus!
base fra: http://ilck.happy-phantom.co.uk
"kaos og orden er ikke just fjender, men blot modsætninger," citat af moi. ^_^
_ Maria Daiamond _
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack
Lige nu: 2 | I dag: 13