Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 02.06.2017 08:09
Midnat herskede over søen, denne dejlige, stille sø, som Ray havde kommet til at nyde sådan. Måneskinnet badede i søens vand mens at Ray lå der på breden og spiste et æble, eller, spise er så meget sagt... Ja han tog bider af det, men han spyttede den ud igen lige bagefter, han ønskede jo ikke at blive syg over at spise menneske mad... Igen. Han var henrykt over at han endelig havde kunnet få Adrian overtalt til at de skulle tage herud. Konstant havde Adrian snakkede om hvor farligt det var, og hvad nu hvis de blev set? Og dit og dat... Kunne Adrian ikke se at Ray kedet sig? At han ikke ligefrem fandt det spænderne bare at sidde i hans store tomme gods uden noget at lave? 

Ray lå i sin normale sorte undertrøje, med den brune trøje udenpå, den han altid går med, den Leon havde givet til ham den dag han blev Greve, han gik altid i den trøje, den mindede ham om mere simple tider. Udenpå havde han sin vandte sorte jakke på, med sølv brochen og kæderne og det hele. Han havde sine normale meget lyse grå bukser på, med hans brune sko og sort læder bindinger op af benene. 

Så var det at Ray syntes han kunne høre noget, fodspor måske? Det kunne da hverken være Adrian eller Asjar, de var jo i gang med at finde føde og sætte lejren op... Måske det var et menneske? Tja, Ray var blevet sulten af at ligge der og bide i sit æble, så en midnats snack ville da være på sin plads. Han fortsatte med at ligge afventede, mens skridtene kom tætter og tættere på.

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 06.06.2017 18:14
Søvnløse nætter havde præget Elaina i længere tid, efter mødet med Vokunzun. Den nat var ikke spor anderledes, ofte havde Hektor trøstet hende og fået hende til ro igen, men denne nat var hun alene. Der var dog som altid vagter der bevogtede hendes værelser. Elaina var atter vågnet, badet i sved og besluttede sig for at gå imod det mørke som skræmte hende og tage en dukkert i søen.

Hun gik dog ikke der ned alene, hun havde medbragt fire vagter. Fire vagter som Hektor havde brugt år på at træne, hærde og styrke. Disse kunne ikke bare slås ned eller dræbes, nej det ville kræver en større indsats at gøre noget imod dem. Og derfor følte Elaina sig også tryg ved at begive sig ind i mørket. Hun var iført et lettere tynd natkjole, da hun forventede at møde nogen nede ved søen, men som de kom tættere på så det ud til at befinde sig en skikkelse der nede. Da hun følte hun var tæt nok på, gjorde hun tegn til en af vagterne som skulle spørge hvem det var ”Hvem sidder i mørket?” spurgte vagten med rolig stemme, i samme omgang gjorde de også klar til et angreb. Det var aldrig til at vide hvad der ventede i mørket, men Elaina troede dog ikke det var Vokunzun der befandt sig foran dem, han var langt større, end dette.  
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 06.06.2017 18:37
Ray så disse fire, tydeligt stærke vagter, nærme sig med en yngre kvinde i midten, så det var dem han kunne høre. Men Ray havde et problem her, for selvom han var en vampyr, så var chancen for at han ville kunne klare sig mod alle fire ret lille, han var jo ikke ligefrem optrænet i kamp, nej, at hvad der hed kamp og skaffe føde var hans butlers opgave. Han ville nok helst undgå at det endte ud i en kamp, men for at være på den sikre side burde han nok lige give Adrian og Asjar besked, så kunne de snige sig derhen i tilfælde af at der blev brug for dem. Adrian, Asjar, der er fire stor ridder som nærmere sig mig, jeg vil forsøge at undgå en kamp, men kom nu lige alligevel i tilfælde af. Oh og husk nu ikke at blive set. Det var tidspunkter som disse hvor han satte stor pris på sin telepati. 

En af mændene spurgte hvem der sad i mørket, tja, han kunne vel lige så godt svare ikke, ellers ville der jo ikke komme noget sjov ud af alt det her. Så Ray smed sit æbleskrog ud til siden, det samme sted hvor han havde spyttet de dele af æblet som han havde tygget, ud. Han rejste sig op, og gik hen imod krigerne, dog ikke for tæt på, han kunne jo ikke have at de troede han gik til angreb. Han trak sin hætte ned, hvor man, oplyst af månelyset, nu kunne se et ungt meget blegt ansigt, han lignede en der nok var en 15-16 år, hans mørkebrune hår blafrede let i den stille vind. Han bukkede let og sagde, ''Jeg er greve Ray Duncan'' Han rettede sig op, og kiggede lige ind i øjnene på Elaina, som tydeligvis var en eller anden form for royaletit. ''Og hvem er du så, du kære?'' Spurgte han hende.

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 06.06.2017 20:41
Elaina blev noget overrasket over det navn han svarede og hun blev næsten arrig over det. Hvem troede lige han var? En eller anden der bare kunne tage et fortidsnavn også tro at han var greve! Elaina kendte sin families historie ret godt og var ganske klar over hvem Ray Duncan var. Det var en ung dreng som var dengang havde set sine ældste søskende dø og selv forsvinde i skoven og formentlig selv var død. Det var kun hans lille bror der formåede at føre navnet videre og ud til det store greve skab der i dag eksisterede. ”Hvad bilder De dem ind? At misbruge et greveskabs navn” svarede hun lettere arrigt igen. Elaina vidste ikke at Ray var blevet angrebet af en vampyr og dermed havde overlevet, i hendes og hendes familiens overbevisning var han død. Selvom Elaina også havde hørt rygterne om at han måske var i live, kunne hun ikke tro på det. Det var virkelig mange år! ”Jeg er Elaina de’Lacour neé Duncan” svarede hun noget mere roligt, men stadig et anspændt forhold til det hun stod overfor sig. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 06.06.2017 20:53
Ray grinede blot let da hun begyndte at blive sur på ham, ohh... hvis hun bare vidste. Men da hun nævnte sit navn ændrede hans ansigts udtryk sig meget hurtigt. Neé Duncan? Hun er en Duncan? Hun må være en efterkommer af Leon... Asjar, Adrian! Ikke gør dem noget! Hun er en efterkommer af Leon! Hvis en af jer så meget som rør hende, tja, jeg tror nok i kan gætte jer til hvad der så sker. Han stod og studerede hende lidt, gad vide om hun vidste hvem han var... Og hvordan skulle han kunne overbevise hende om hans ægte identitet? vent nu lige lidt! Selvfølgelig! På samme måde som rygterne startede. ''Sig mig, fru Duncan. Hænger mit maleri stadig på familiens slot? Ved siden af min kære lillebror Leon, din forfader. Jeg ved godt at mit udseende har ændret sig lidt'' Han smilede let, og med vilje blottede han sine huktænder, ''Men du må da kunne genkende mig, altså, det er hvis det stadig hænger på slottet''. Han hælte sit hoved lidt, og smilte til hende.

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 06.06.2017 21:16
Elaina kunne mærke at hun blot mere hidsig som da han begyndte at grine, tog han det som en joke af en art. Det var ikke spor morsomt på ingen måde. Men da han hørte hvad hun hed, stoppede hans grin, hvilket undrede hende. Måske var der noget ved de rygter. Hun kunne ikke tro at Ray stadig ville være i live, det var jo næsten et årtusind siden familien levede, og hun kunne ikke lade værre med at tænke på hvis denne dreng havde misbrugt hendes families navn, vil hun gøre alt for at få ham skaffet af vejen! Ingen, og absolut ingen skulle misbruge navnet! Dog ændrede hendes tankegang sig da han begyndte at snakke om det maleri, som hang i gangen som hun så ofte havde gået forbi. Hun var dog ikke sikker, og derfor gik hun forsigtigt tættere på ham, for bedre at kunne se hans ansigt. I det hun nærmede sig ham kunne hun genkende ham. Det var virkelig Ray Duncan, men hvordan og før hun nåede at spørge så hun hans spidse tænder. Nej, stakkels dreng tænkte Elaina og hvilket mareridt at have oplevet det som barn. ”Jeg kan godt kende Dem” svarede hun stille og var forbløffet over det syn hun mødte. Elaina vidste ikke hvad han forventede, hun ville ikke kramme ham. Han havde jo været væk. Hvorfor var han ikke vendt tilbage til sin familie og se dem blomstre? Elaina havde svært ved at forstå at han havde gemt sig i alle de år. Elaina og hendes bror og forældre havde været så tætte hun kunne aldrig drømme om at efterlade dem eller blot lukke sig selv inde, det måtte da have været et ensomt liv tænkte hun forsat. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 06.06.2017 22:02
Ray smilte let da hun sagde at hun genkendte ham. Han var glad for at have mødt et familie medlem, det var så længe siden han sidst havde snakket med andre end frememde og hans butlere.  Men han kunne jo selvfølgelig ikke blive en del af familien igen, ikke efter det, ikke efter det han gjorde. Det var jo også derfor at han løb væk, det var ikke fordi han blev bidt, nej, han var taget ud på skovturen for at løbe væk fra sin familie, han havde ikke kunne tage det, skyldfølelsen, løgnen han og Adrian havde fortalt. Så derfor løb han. Men nu, nu mødte han endnu engang et medlem af hans familie, og som det fyldte ham med glæde, fyldte det ham også samtidigt med umådelig sorg, sorg og skyldfølelse, den sorg og skyldfølelse som han havde undertrykt i så lang tid.

Ray stod bare der og kiggede, tænkte, tænkte over det hele, mærkede efter. Han lagde mærke til at Asjar og Adrian allerede var kommet tæt på, men der ville ikke få brug for dem, hvorfor skulle hun ville såre ham? Hun ved jo ikke hvad han gjorde. 
Til sidst kiggede han op mod himlen, stirrede på månen. ''Det er godt nok en smuk nat, perfekt vejr til en svømmetur.'' Og med det sagt, så smed han sin jakke, sin brune overtrøje, hans sorte undertrøje, sparkede sine sko af, og derefter hoppede han i søen. Han dykkede ned under vandet, og bare sad dernede under vandet. Adrian, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... Hun er efterkommer af Leon, hun ved hvem jeg er, jeg har jo ikke haft kontakt til min familie lige siden dengang! Hvad skal jeg gøre Adrian... Hvad skal jeg gøre?

Jeg ved det ikke Ray, jeg ved det virkelig ikke

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 06.06.2017 22:15
Elaina følte at stemningen imellem dem blev anelse anspændt, så mange spørgsmål der rummede i hendes hoved. Hun blev næsten slået ud af hendes tanker, i det han begyndte at tale om vejret. Et indvendig suk kom frem det var typisk mænd at tale om vejret når alt andet fejlede, men hun måtte vide, det måtte hun bare hvorfor han havde været væk fra familien så længe. ”Hvorfor vendte du ikke tilbage til familien?” spurgte hun ud af det blå, hun var sådan set ligeglad med vejret, det var lunt nok til at hun kunne være i sin natkjole. Hvilket hun nu følte lettere utilpas han var jo hendes tip tip tip oldefars bror noget, hun kendte ikke den konkrete titel da det var så langt ude. Elaina var ofte direkte i sine udtalelser og selvom han var familie ændrede det ikke på hendes direkte udstråling. Hun var selv kommet ned til søen for at få en svømmetur, men hun ønskede næppe at han skulle se hendes nøgen, eller tæt på kjolen ville jo blive gennemblødt og gennemsigtigt samtidig ville den sidde og klæbe til hendes krop. Vagterne bekymrede hun sig derimod ikke meget om, hun havde efterhånden været så meget igennem at det kunne være ligegyldigt for personer hun ikke havde et nærmere kendskab til. 

Derfor besluttede hun sig også for at blive på jorden og afvente hans svar, der måtte vel næsten være en god grund til at han var blevet væk i alle disse år. Mon han skjulte på noget? Noget forfærdeligt. Elaina begyndte at spekulere på hvad der mon kunne have været sket eller bare generelt hvorfor han ikke var vent tilbage. Mon hun skulle være bange for ham? Uanset hvad ville hun holde sig tæt til sine vagter, han var trods alt vampyr og hun ville ikke lade sig selv blive hans aftens snack. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 07.06.2017 07:46
Ray reagerede ikke på hendes spørgsmål, han blev bare siddende på bunden af søen, ventende, tænkende. Så, lidt efter lidt, begyndte han at stige op til overfladen igen. Så han lå bare der og flød i stedet for. ''Vandet er dejligt! Skal du ikke have en dukkert? Er det da ikke det du er kommet for?'' Råbte han til hende. Han havde ikke tænkt sig at svare på hendes spørgsmål, ikke lige nu, ihvertfald. Måske senere, men lige nu, ja nu der ville han egentlig bare gerne lære hende at kende, de var jo i familie.

''Nå, Elaina, fortæl mig lidt om dig selv. Hvor gammel er du? Hvordan er din mand? Hvad kan du godt lide at lave?'' Han lå bare og flød rundt i vandet mens han gav sig til at stille hende spørgsmål, lige nu hvad dét det eneste han kunne. Han havde stadig ingen anelse om hvordan han skulle reagere på det her, han havde ikke set et familiemedlem i over 800 år, og så lige pludselig står hun der. Tja, i det mindste kunne hun genkende ham, og han havde faktisk en umådelig stor lyst til at lære hende at kende, finde ud af hvordan det stod til med familien. Efterkommer af Leon. Blev han ved med at tænke, det virkede så urealistisk for ham at møde en af Leons efterkommere. Han kunne stadig huske sidste gang han så Leon. Leons forskrækkede udtryk da Ray vidste at han var blevet en vampyr, og hvordan de grinede sammen, en, sidste, gang.

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 07.06.2017 16:17
Elaina havde allerede fået mange forskellige følelser igennem hendes krop og hun tog det ikke let at han ignorere hendes spørgsmål, og det fik hende til at tænke om der lå noget dybere i ham som gjorde at han ikke ønskede hun skulle vide det. Hun skulede ud mod ham og svarede højt nok til han ville høre det ”Jo, men jeg tro jeg bliver her lidt endnu” hendes stemme var rolig og stålfast, Elaina havde besluttet sig for at hun ville ikke vandet mens han var der, selvom han var familie var han også vampyr og hun ville være langt mere sårbar der ude end her på landet.

Selvom Elaina ikke følte for denne snak, svarede hun ham alligevel men kun af høflighed. ”Jeg er sytten år, han er god mand som holder hvert et ord. Jeg holder af at ride ture” svarede hun roligt, selvom hun ikke havde rørt en hest i flere måneder. Så savnede hun det, men frygten den pokkers frygt holdt hende tilbage. Elaina stoppede det dyster tanke mønster og vendte spørgsmålet tilbage til ham ”Hvad har du lavet i alle disse år?” han måtte da have foretaget sig noget i alle de år. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 07.06.2017 16:47
Det var tydeligt på Elaina at hun ikke ville ned i vandet, nok fordi han var dernede, tja, han kunne vel også lige så godt gå op igen, så det gjorde han. Da han kom op på land kørte han sin hånd igennem håret for at få det væk fra øjnene. Da hun spurgte ham hvad han havde lavet, overvejede han hvad han skulle svare, hvordan skulle han forklare at han brugte størstedelen af alt den tid han var væk på at lære at undertrykke sin skyldfølelse? Endelig havde han mødt et familie medlem, han havde ikke tænkt sig at fortælle hende noget som ville ødelægge det. Hey Asjar, Adrian, gider i lige komme med et eller andet jeg kan tørre mig med? Han spurgte dem gennem sin telepati. Adrian og Asjar kom gående hen mod ham, Adrian lignede en i midt-tyverne, havde lys hud og sort hår, Asjar lignede en omkring Rays alder, havde mørk hud, og mørkt hår, de var begge to iført Butler klæder. Pigen smed et stykke stof til Ray, som han brugte til at tørre sig med, mens han gjorde det begyndte han at snakke.

''Åh, jeg har lavet en masse ting de sidste 880 år. Jeg har accepteret at jeg er en vampyr, jeg har fået flere butlere, jeg har lært telepati, jeg har lært at lege med folk. Du ved, lidt af det hele.'' Han gav hende et meget skummelt smil, men det var tydeligt at der var noget han ikke sagde, og at han forsøgte at undgå at skulle fortælle det. 

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 09.06.2017 11:19
Elaina blev ikke overrasket over at Ray havde nogle i nærheden, eftersom han var et afdødt familiemedlem, som alligevel vidste sig at være i live. Elaina studerende dem kort, det så ud til at disse to også var vampyrer. Hun fnøs indvendig ved tanken om at de var vampyrer, hun kunne ikke selv forestille sig et evigt liv. Hendes liv havde allerede oplevet så meget at hun følte ikke behovet for at lever flere hundrede år.

”Okay” svarede hun kort fattet, men hun brød sig ikke om at han ligefrem nød at lege med folk. Hvad skulle det mon betyde? ”Har De så også mødt mine nevøer og niece?” spurgte hun roligt, eftersom han ikke ønskede at svare på hvorfor han først nu var vent tilbage. Mon han overhovedet havde besøgt slottet siden dengang, og vidste hvordan det stod til? At det var hendes svigerinde som for nu bestemte over lennet og hendes nevø stod til at arve det, når han nåede den rette alder. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 09.06.2017 17:21
Ray fnøs kort ved hendes spørgsmål, ''Sidste gang jeg så et familiemedlem var Leon den dag han døde.'' Han fik et pint udtryk i øjnene som han sagde det, Leon, det ene familie medlem som ikke enten ignorerede ham eller behandlede ham som lort. Han tænkte sig kort om, kiggede Elaina i øjnene og sagde; ''Sidste familiemedlem jeg så, var også den eneste person som jeg nogensinde vil anse som familie.'' Og som han sagde det, lå der hundredvis af år af smerte i hans øjne, smerte fra alt det han havde været igennem, den smerte som var skylden i at han havde gemt sig væk i alle de år, den smerte som har været ved at flå ham op indefra ligesiden Leon døde. Lige siden det ene familiemedlem og hans eneste grund til at leve døde, døde med et sidst ord på sine læber, lev.

Da Ray sagde det om Leon fik Adrian, (den høje mandlige butler) et meget bekymret ansigtsudtryk, for hvis der var nogen som vidste hvad Ray havde været igennem, og hvordan han havde det indenvendig, så var det Adrian. Ray havde brugt alle de år på at forsøge at blive en person som Leon ville være stolt af at kalde sin storebror, men han vidste også at det var hvad smertede Ray mest, at hvordan skulle han kunne det når det eneste han kunne huske af Leon var det ene ord?

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 09.06.2017 19:30
Så det var der rygterne stammede fra, tænkt at rygtet var gået så længe. Hun nikkede roligt, der var vel ikke mere at sige i den sag. Og som stille væsen så sagde hun jo ikke meget generelt. Elaina vidste dog ikke helt hvad hun skulle stille op med den næste information, så hun var ikke familie? Eller fordi der var så mange der var giftet ind så var hun ikke længere ren? Elaina så lettere skeptisk på ham og svarede ”Så Jeg og mine nevøer og niece er ikke?” hun kunne jo have misforstået hans udtryk og ville derfor give ham chancen for at forklare sig selv.

Elaina anede ikke hvilke følelser eller hvad der er egentlig var sket dengang for så mange år tilbage, men hun forestillede sig at ligesom så mange andre havde hans store brødre fået tuberkulose eller en anden sygdom som havde gjort deres liv al for korte. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 09.06.2017 19:43
Ray smilede let ved Elainas spørgsmål, et halv tvunget smil, men et smil, det var det. ''Hvis der er en ting jeg har lært efter alle disse år, så er det at familie er mere end bare blod, det er så meget mere end det, og Leon er den eneste person som jeg anser som familie, ikke fordi vi deler blod, men fordi at når jeg havde brug for ham, så var han der.'' Han kiggede lidt bagud mod Adrian, ''Og Adrian er så tæt på at være familie som han kan komme, havde det ikke været for ham og Leon så havde jeg aldrig klaret det helvede af en tilværelse der dengang var mit liv.'' Rays ansigtsudtryk da han kiggede på Adrian var fyldt med taknemelighed. Adrian havde virkelig været en stor del af grunden til at Ray havde kunnet klare alt det dengang. Som Ray sagde dette smilede Adrian også til ham, for som Adrian betød alt for Ray, så betød Ray også alting for Adrian. 

Der gik et øjeblik hvor Ray ikke rigtigt sagde noget, men så kiggede han nyssgerrigt på Elaina. ''Sig mig Elaina, du vidste jo tydeligvis hvem jeg var da du huskede at have set mit maleri, men hvor meget ved du rent faktisk om mig?''

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 11.06.2017 12:12
Elaina lyttede roligt til hans ord, trods at de måske var kommet lidt skævt ind på hinanden forstod hun hvad han mente. Selvom Selene var hendes svigerinde, havde disse ikke et nært forhold, langt fra. ”Jeg forstår” svarede hun blot, hun ville ikke selv til at gøre redde for hvordan familiesituationen så ud i dag.

Hun så vurderende på ham, var der sket noget dengang hun eller familien ikke kendte til? Men hun kunne ikke andet at sige hvad hun kendte til ”Ikke særlig meget, ikke udover at du en dag pludselig var væk.” svarede hun roligt, det måtte jo næsten være den dag han blev forvandlet hun kunne i hvert fald ikke forestille sig andet. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 12.06.2017 07:38
Ray var ikke overrasket over at Elaina ikke vidste mere om ham end det, det var jo næsten 900 år siden, og selv dengang var der jo faktisk ikke specielt mange som vidste hvad det var som forgik oppe på familien Duncans slot. Ray så vejende på Elaina, overvejede hvorvidt han kunne stole på hende, til at fortælle hende nogen ting om han selv. Hvad siger du, Adrian? Kan vi stole på hende? Adrian stod lige et øjeblik og kiggede på Elaina, det tror jeg godt vi kan, herre, men pas nu på alligevel, du burde nok ikke nævne... tårnet... Det sidste ord hviskede Adrian nærmest i sine tanker, tårnet, den begivenhed som ødelagde Rays liv. 

Ray kiggede lidt mod Elaina, og så begyndte han at snakke, ''Tja, hvis det er det eneste du ved, så lad mig fortælle dig lidt om din families historie. For alle de år siden, da jeg stadig var et menneske, der havde jeg to storebrødre, og en lillebror, du har nok set deres malerier ved siden af mit. Mine storebrødre var nogen forkælet møgunger, og min lillebror og jeg bliver konstant ignoreret og fik hver vores personlige butler, som så skulle sørge for os, for ja, vores forældre havde jo for travlt med mine storebrødre. Så en dag...'' Ray fik lige pludselig et dystert ansigtsudtryk, men hans øjne, hans øjne var fyldt med skam, så han skyndte sig at sige, ''Så en dag døde mine to storebrødre, og jeg blev den næste i rækken.'' Han sukkede kort, så var det sagt, så var det sværeste overstået. Han undveg Elainas blik mens han fortsatte,''En måned senere døde min far, og jeg blev udnævnt til greve. Jeg løb væk, sammen med Adrian, og vi blev begge forvandlet, senere fandt vi ud af at nogen af de andre butlere havde fulgt efter os, og også var blevet forvandlet,'' Ray nikkede mod pigen som stod bag ham, ved siden af Adrian. ''Og da folk troede jeg var død, endte de med at udnævne min lillebror, Leon, til greve. Lidt under 900 år senere, og her står du så.'' Ray lod sit blik fange Elainas igen, men skammen lå stadig i hans øjne, den skam som havde ædt ham op indefra uden nåde i alle de århundreder.

Mens han snakkede så Adrian også ud til at blive bekymret, især da Ray omtalte sine storebrødre. Da Ray var færdig rækkede Adrian en metal flaske til Ray som han havde i sin jakke, Ray tog et par slurke af den, og gav den derefter tilbage til Adrian.

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 13.06.2017 22:53
Elaina lyttede til ham, men som han snakkede kom der spørgsmål frem, spørgsmål om fortiden detaljer som han virkede til at undlade. Men måske kunne have også have fortrængt noget af det det var jo alligevel flere generationer tilbage. Gad vide om hun selv ville huske sin barndom hvis hun var 800, 900 år gammel.

”Ja det har jeg.. Hvad døde de af? spurgte hun roligt, det var som om der lå mere i det end det han sagde, men hvad vidste hun ikke. ”Elskede dine forældre ikke jer alle lige meget? I kunne jo gifte jer til andre adelige og blive herre over jeres eget len. Jeg forstår slet ikke deres holdning til ikke at lære jer lige så meget som dine ældre broder. Måske tager fejl fordi tiden dengang var anderledes for i dag ” forsatte hun som han forklarede det sidste. Elaina forstod ikke hans forældre. Og var faktisk overrasket over at hendes forældre var så kærlige og hengivne og hans så onde imod ham og hans bror. Det var jo en verden til forskel imellem dem. Elaina bemærkede kun kort at han tog noget fra metal flaske, det kunne jo være vand eller efter nærmere eftertanke blod. Men hellere den, end hende og vagterne. 
Ray Duncan

Ray Duncan

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 892 år

Højde / 172 cm

Ray 14.06.2017 09:57
Da Elaina spurgte ham hvad de døde af, så stod han bare og kiggede hende i øjnene, han stod og rystede og kunne ikke holde til det mere, han havde brug for at komme ud med det! Han havde brug for endelig at sige til et familiemedlem, hvad der var sket. De sidste 800 år havde han mest af alt brugt på at glemme dem, men han kunne ikke, lige meget hvad han gjorde, så hver gang han lukkede øjnene var han tilbage i tårnet. Han bed tænderne sammen, og knyttede sine næver, hun sagde også noget andet til ham, men han kunne ikke høre det. Samtidigt med at en tåre kørt ned over hans kind, hviskede han så lavt at Elaina kun lige ville kunne høre det, ''Jeg slog dem ihjel. Jeg dræbte mine brødre.''

Adrian og Asjar spærrede øjnene op som Ray sagde det her, ingen af dem havde hørt ham snakke om det de sidste 800 år, og nu sagde han det. Adrian hev sin jakke af, og satte den på Rays nøgne skuldre, samtidigt med at Asjar satte sig ned, og forsøgte at få øjenkontakt med ham, men han blev bare ved med at stirre direkte på Elaina.

Så skete det, følelserne blev for meget, hans vrede mod alt hvad der var sket, hans skam, alting bølgede op, og hans helvedes ild startede. Rays hænder begyndte at brænde meget meget skarpt, og med et vildt blik slog han Adrians jakke af, som der gik ild i, mens han råbte, ''JEG DRÆBTE DEM!''

Elaina

Elaina

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 15.06.2017 22:26
I et stykke tid stod han helt stille, det så ud til hans tanker kørte rundt i hovedet. Han mumlede noget, men Elaina kunne ikke høre det og skulle til at spørger om han kunne sige det højere, men af en eller anden grund så det ud til på hans butler at det han sagde var lettere alvorligt og måske ikke noget hun burde høre.

Som hun så situationen an, så hun en nærmest en lille dreng komme til syne af radserie og fortabelse i denne verden. Hun så ind i hans øjne, de var på en eller anden måde forbundet til hinanden, måske var det blodet imellem der gjorde at forbindelsen var så stor imellem dem. Hun bemærkede i øjenkrogen at han smed jakken på jorden, hvorfor vidste hun ikke endnu, men hun fandt hurtigt ud af hvorfor. Ild der kom ild i hans hænder, men fokusset kom væk fra det idet han råbte at han havde dræbt dem. Elaina var chokeret, forarget at sådanne en tragedie var sket i hendes familie, i hendes. Elaina truer næsten ikke at spørger hvorfor. Han nævnt at de forkælet men det kunne vel ikke være den eneste grund til at dræbe dem. Men i en reaktion til det hele tog hun nogle skridt tilbage imod sine vagter, hun ville tættere på dem og efter en tid spurgte hun ”Men hvorfor Ray?” hun måtte vide det, ellers kunne hun ikke forstå ham. Men han brude straffes, selvom hun havde en god fornemmelse af at han havde i alle de år straffet sig selv. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti
Lige nu: 5 | I dag: 12