Ude i skovområderne

Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 10.11.2016 22:04
Tørken havde ramt Medanien hårdt, især fordi at menneskerne og varulvene nu havde et meget anstrengt forhold, efter at menneskerne havde beskyldt dem for at stjæle af deres forråd. Det gjorde det sværere at bevæge sig udenfor Ulvehøj, uden i det mindste at have et par stykker med sig. Der var nogle mennesker der lurede rundt omkring, og ville gerne hævne sig på varulvene, og det gjorde Kasey utryg. Hun kunne i forvejen ikke lide mennesker, fordi de altid så varulve som værerende slemme, men det her gjorde det bare værre. Hun ville ønske at de bare forsvandt, så de kunne leve i fred for dem, men sådan var det ikke.

Til trods for at hun ikke burde, havde hun denne dag bevæget sig ud på jagt alene. Der var ikke meget vildt i området mere, da ressourcerne blev mere og mere sparsomme, og det nyttede heller ikke at dræbe alt vildtet, for så ville der ikke kunne komme mere, men det var svært, når de var sådan en stor flok. Heldigvis havde de stadig kød fra tidligere dage, så selv hvis Kasey ikke fandt noget, var det ikke som om at de ville komme til at sulte meget idag.
Hun gik stille igennem et af de små skovområder hun var nået til. De var spredt lidt ud over det hele, her i dalene, men de var stort set alle døde efterhånden, men det kunne være at der var en kanin, eller fugl. Bare et eller andet hun kunne skyde med sin bue. Desværre var hun ikke en mesterskytte, da hun i mange år havde været afhængig af sin egen magi for at jæge, men det var der ikke mere af lige nu.

Endelig så hun en kanin nogle meter væk fra sig, som stadig ikke havde hørt hende. Forsigtigt rettede hun pilen mod den. Hun havde et forsøg, og hvis det lykkedes, så så pelsen også fin ud, så den kunne hun heldigvis bruge til noget tøj eller lignende.

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 10.11.2016 22:28
Det var et sørgerligt syn. Normalt smed skoven sine blade på det tidspunkt af året, men nu virkede skoven næsten syg. Han kunne ikke lide det. Det gjorde ham ked af det. Han savnede sin sø. Dyrene havde tit brugt den til at drikke vand af, men der havde været færre og færre efter at han ikke længere kunne bo i den. 

Han havde vandret et par dage, og det virkede til at han måske var gået den forkert vej hvis han skulle finde de væsner som gik på to ben lige som ham. Han regnede ikke med at de ville være gået så langt for at besøge hans lille skovsø. Dyrene her var ikke helt så vant til ham. Fuglene kom ikke og landede ved siden af ham for at hilse, men flygtede med forskrækket pippen. Han følte sig meget alene så langt væk fra sit vante hjemsted. Mens han gik mut og kiggede rundt i den døende skov, fik han øje på en kanin. Han elskede kaniner! De var meget bløde at røre. Måske ville den her være mere snakkesaglig end fuglene. Han gik hvert fald med fornyet humør hen mod kaninen. Lyden af hans fodtrin forskrækkede dog kaninen gevaldigt som med et kort blik over sin ryg, sprang afsted som om ræven var i hælene på den. Igen fortabtes Deamiel i sørgmodighed. Ville ingen snakke med ham?
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 10.11.2016 22:46
Kasey ventede lidt mere, og lidt mere, i samme sekund hun slap pilen, blev kaninen dog forskrækket, og pilen endte ud i den tørre skovbund. Hun bandede lavmeldt, og gik så frem for at få fat i sin pil, for hun skulle i hvert fald ikke miste dem, hvis hun kunne slippe. Pile var muligvis nemme at lave, men det var et kedeligt arbejde, og det var bedre ikke at skulle samle materialer til dem. Især når de var så gode som nye.

Træerne havde været i vejen, så hun havde ikke engang set hvad der havde skræmt kaninen, hun havde gættet på at det bare var en ræv, eller at den bare bestemte sig for at være et andet sted. Det var ikke altid der var noget de hoppede væk fra. Men pludselig stod hun få meter fra en ganske høj mand. Noget der lignede en menneske mand, og hendes krop svinede kort. Forsigtigt bøjede hun sig ned for at gribe fat i sin pil, mens hun holdt et godt øje med manden. Forhåbentlig vidste han ikke at hun var varulv, ellers ville han garanteret jagte hende, men man vidste aldrig. Alle i Medanien burde efterhånden vide hvem varulvene var.

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 10.11.2016 22:58
Pilen der borede sig ned i skovbunden forskrækkede også Deamiel. Han sprang et skridt tilbage, men kiggede så nysgerrigt på den. Det var mange år siden han havde set sådan et aggregat. Han kunne ikke helt huske hvad dens formål var til, men hvis han huskede rigtigt så blev den brugt i noget der sagtens kunne lede til skrig. Han kløede sig tænksomt på næsen og rynkerne i panden fortalte at han tænkte så det knagede. Sådan var det at have været isoleret fra civilisationen i omkring et årtusinde. Man glemte nogle af de mest gængse ting.

Nogle andre lyde fangede hans opmærksomhed, da et væsen trådte frem foran ham for hvad der så ud til at hente pilen. Han lagde hovedet på sned med et overrasket og et nysgerrigt blik. Han blinkede et par gange for lige at få sig selv i gang. Væsnet var noget større end så mange af dem han var vant til, men fortsat ret lille. Hvert fald i forhold til ham, men det var mange væsner alligevel. Så gik det op for ham at det var et af de der væsner han kunne forstå! Han kunne lære så meget om dem ved at se på dem! Han lyste op i et kæmpe smil. Han havde omsider fundet dem! Måske det her væsen kunne forklare ham nogen ting. Han trådte frem med let spring i sin gang. "Jeg har ledt så længe efter nogen som dig!", sagde han ivrigt. Han stoppede så op og så lidt skeptisk på væsnet. "Bruger jeg det rigtige sprog?", spurgte han da han var ikke sikker på om væsnet talte det samme som han gjorde. Han vidste at der var mange forskellige sprog, men han regnede med at det nok var det her sprog som væsnet talte.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 10.11.2016 23:14
Kasey fik rykket pilen op, og begyndte så langsomt at gå bagud, da han begyndte at tale til hende. Nej, det kunne hun ikke håndtere. En ting var at han var nøgen, en ting som Kasey egentlig ikke havde problemer med. Det var en naturlig del af livet, og hun havde set massere nøgne mænd før, nej problemet var at han var den største særling hun længe havde mødt. Og han havde dårligt sagt et ord.
"Ja, men, jeg tror nok at jeg bare smutter," sagde hun og pegede over sin skulder. Ja, hvis hun nu bare ligeså stille forlod ham, så ville der ikke være nogen problemer. Hvis hun havde haft Fayne med sig, havde de nok udentvivl skulle stoppe op og snakke med denne her fremmede og lære om ham, men der var en god grund til at Fayne ikke kom med ud og jæge. Og nu var hun ganske glad for at han ikke var der, hun kunne godt have brugt nogle af de andre varulve, så hun følte sig lidt sikker. 

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 10.11.2016 23:40
Hans ansigtsmimik skiftede fra glæde til dyb forvirring. Han stoppede op midt i et skridt og kiggede på væsnet med hovedet atter på skrå. "Jamen... men.. vi har lige først mødtes?", sagde han forvirret og virkede også en smule fortabt. Han troede at det ville være meget nemmere at mødes med de her væsner. Normalt når de havde besøgt ham havde de ikke bare gået deres vej når de faktisk fik øje på ham. Han tænkte sig om for at finde ud af hvordan han kunne få væsnet til at blive lidt længere. "Kan jeg i det mindste følge med dig? Der er så mange ting jeg gerne vil vide, og der er ikke mange der har besøgt mig de sidste mange vintre." Han slog ud med armene til siden og med et suk lod armene synke. "Det er ikke så tit jeg ser møder din slags," sagde han og sendte hende et håbefuldt smil.

Han tænkte at der måtte være en grund til at væsnet ikke gad snakke med ham. Han kiggede ned af sig selv og børstede en smule støv og blade af sin krop. Normalt var han jo ren hvis han steg ud af søen for at hilse på dem. Måske var det derfor. Han havde også fået en del støv og jord på sig, og han prøvede at lidt mere ihærdigt at børste det værste snavs af sin overkrop. Måske ville væsnet så have mindre imod ham. Han kunne hvert fald håbe. 
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 11.11.2016 13:34
Det fik Kasey til at stoppe op. Nej, hun kunne ikke bare vise denne her særling hvor varulvene boede, især hvis han ikke var så uskyldig, som han gav udtryk for at være. Mest af alt mindede han om et barn i sin tale, men det fik ham ærligtalt bare til at virke endnu mere mistænksom. Ingen voksen mand opførte sig på denne her måde.
"Jeg... kan vel godt blive lidt," mumlede hun og kiggede sig over skulderen. Hun var sikker på at han ville trænge mere på, eller følge hende, hvis hun sagde at hun ikke ville have at han fulgte efter hende. Sådan var det jo med mennesker. Og man kunne aldrig være for sikker i disse tider. Hun holdt dog øje med sine omgivelser. Hvis der nu var nogen der prøvede at lægge sig i baghold for hende. Det ville hun helst undgå.

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 19.11.2016 23:16
Hun ville gerne blive lidt længere. Han blev så glad! Han var overbevist om at det nok var fordi han lige havde børstet det værste jord fra sig. Han syntes også at huske at de der væsner godt kunne lide renlighed. Ikke at de selv havde så meget held med at være renlige, men de kunne alligevel godt lide det et eller andet sted. Han sendte væsenet et stort smil. Han ville gerne blive dette væsens ven. Måske kunne væsenet også godt trænge til en ven? Han ville gerne være dette væsens ven, hvis det vil have en.

Han lagde hovedet på skrå og studerede væsenet med et mere alvorligt udtryk. Der var noget med den måde som væsenet bevægede sig på der fortalte ham noget. Men det var som om han ikke fik fortalt nok... Han kunne ikke rigtig forstå så meget ved væsenet. Men alligevel fortalte det ham lidt. "Du er bange?", spurgte han en smule bekymret. "Da ikke for mig? Jeg har ikke dræbt nogen længe," sagde han i et forsøg på at berolige væsenet. Hvis han huskede rigtigt var der nok nogle århundrede siden han sidst havde slået nogen ihjel. "Ej, undskyld jeg spørger. Jeg kender frygt meget godt, men jeg kender ikke din. Det plejer jeg ellers nemt at kunne." Han studsede endnu en gang over at han ikke kunne lære den del om væsenet.
Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 19.11.2016 23:16
Hun ville gerne blive lidt længere. Han blev så glad! Han var overbevist om at det nok var fordi han lige havde børstet det værste jord fra sig. Han syntes også at huske at de der væsner godt kunne lide renlighed. Ikke at de selv havde så meget held med at være renlige, men de kunne alligevel godt lide det et eller andet sted. Han sendte væsenet et stort smil. Han ville gerne blive dette væsens ven. Måske kunne væsenet også godt trænge til en ven? Han ville gerne være dette væsens ven, hvis det vil have en.

Han lagde hovedet på skrå og studerede væsenet med et mere alvorligt udtryk. Der var noget med den måde som væsenet bevægede sig på der fortalte ham noget. Men det var som om han ikke fik fortalt nok... Han kunne ikke rigtig forstå så meget ved væsenet. Men alligevel fortalte det ham lidt. "Du er bange?", spurgte han en smule bekymret. "Da ikke for mig? Jeg har ikke dræbt nogen længe," sagde han i et forsøg på at berolige væsenet. Hvis han huskede rigtigt var der nok nogle århundrede siden han sidst havde slået nogen ihjel. "Ej, undskyld jeg spørger. Jeg kender frygt meget godt, men jeg kender ikke din. Det plejer jeg ellers nemt at kunne." Han studsede endnu en gang over at han ikke kunne lære den del om væsenet.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 19.11.2016 23:27
Kasey's holdning blev bare mere stiv i det, da han spurgte om hun var bange, for selvfølgelig var hun det. Hvordan kunne hun ikke være det, når der var en fremmede, nøgen mand foran hende. Ikke fordi at hun nogensinde havde problemer med nøgenskab, men hun havde fundet ud af at andre varulve, som ikke var vokset op i en varulve kultur, var lidt mere snerpede om det. De havde også dækket hende til, da hun på et tidspunkt ikke lige havde taget mere tøj på, inden hun forlod sin hule...
"Længe?" kom det lidt skingert fra Kasey. Så han havde dræbt, og selvom hun også selv havde, så snakkede hun ikke om det på den måde han gjorde. "Hvem i alverden er du? Du er jo ikke normal!" udbrød hun, og måske var det det forkerte at sige. Hun begyndte i hvert fald at bakke bagud, og holde skarpt øje med ham, hvis han nu skulle bestemme sig for at det var enden for deres samtale, og angribe og dræbe hende. Hun følte lidt at hun var for ung til at dø endnu.

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 19.11.2016 23:46
Ups. Det var ikke det han skulle have sagt... Det var sværere at kommunikere med de her væsner end han lige huskede. "Det var ikke sådan ment...", startede han med armene ud til siden og en undskyldende grimasse. Han trådte sig selv over tæerne for at prøve at redde den her. Han ville jo ikke have at væsenet løb væk, nu hvor han omsider havde fundet nogen. "Altså.. det jeg mente er... øhm... det jeg prøver at sig erh..." Han kæmpede virkelig med at komme med en forklaring på hvad han egentlig havde prøvet at sige. Han sukkede opgivende og lod hænderne falde langs siden. "Jeg prøver bare at finde en der kan forklare mig hvad der sker med skoven?", sagde han så til sidst i håb om at hun i det mindste ville give ham et lille svar. Det var vel ikke så meget at afkræve væsenet? "Desuden så er det altså syv... otte... ni? Otte. Ja Otte århundrede siden jeg dræbte sidst. - Tror jeg. Årene flyder sammen når man ikke får besøg fra andre end den lokale kronhjort og harefamilie," sagde han og lagde armene over kors for at understrege at han ikke kunne gøre for at hans hukkommelse måske var en smule patchy.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 20.11.2016 00:11
Kasey var næsten parat på et løbe væk nu. Hun vidste ikke hvordan hun skulle håndtere dette menneske foran sig. Men det gik så ligeså stille op for hende, at det ikke kunne være et menneske. De levede ikke 800 år gamle, som dette væsen åbenbart. Hun var så overrasket over dette, at hun dårligt huskede at han havde stillet hende et spørgsmål. 
"Hvad er du?" kom det næsten hviskende over hendes læber. Hendes øjne var store og det var ikke svært at se at hun var bange, selvom hun prøvede at gemme det. Men Kasey var ikke en person der ofte kom forbi magiske væsner, til trods for at hun selv var varulv. For hende var magi noget abstrakt noget, som helst ikke skulle bruges hvis det kunne undgås. Så det var ikke underligt at hun ikke havde stødt på en dæmon før. Hun havde faktisk ikke mødt en elver før at hun var blevet en del af ulveflokken på Ulvehøj. Det var som om at hendes univers blev større og større lige siden at hun forlod sit barndomshjem, men nogen gange så ville hun ønske at det ikke gjorde det.

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 20.11.2016 00:21
Han håbede at hun ville svare på hans spørgsmål, men det virkede til at det ikke lige var det som hun formåede at tænke over. Hans blik flakkede til siden og han endte med et meget spørgende udtryk i håb om at hun huskede hans spørgsmål, men det gjorde det tydeligvis ikke. Hun prøvede at trække emnet i en hel anden retning ved at spørge ind til ham. Han ventede et lille stykke tid for at se om hun huskede hans spørgsmål, da han mente at nu hvor han havde spurgt først, så kunne hun vel også svare først? Men nej. Han sukkede. Var de her væsner virkelig så svære at få et svar ud af? Han gjorde sig i alle tilfælde klar til at svare på hendes spørgsmål. Han trak vejret ind og skulle til at svare da det gik op for ham at han faktisk ikke vidste hvad han skulle svare. Sådan stod han igen et stykke tid i tavshed med åben mund og oppustet bryst, mens han helt glemte at trække vejret mens han prøvede at komme i tanke om hvad han nu var. Øjnene flakkede rundt omkring som for at afsøge sig selv og omgivelserne for svar.  En dyb udånding fulgt af et tænkende "Øhm", afbrød stilheden et kort stykke tid. Han kneb øjnene sammen og kløede eftertænksomt sin næse. Han prøvede at huske hvad folk havde kaldt ham. "Man har kaldt mig en åmand," svarede han så til sidst, da han ikke selv kunne komme med et bedre svar. "Eller manden i vandspejlet. Men åmand er kortere. Så jeg må være en åmand." Han smilede tilfreds med at være kommet med det svar, og satte stolt sine hænder i siden på sig.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 20.11.2016 00:32
Kasey ventede på et svar. Hvilken slags skabning kunne han være. Men hun endte bare med at få et svar der gav ingen mening for hende. En åmand? Måske hvis hun var vokset op i en af byerne, sammen med andre mennesker, så havde hun vidst hvad det var, men varulvene snakkede ikke om nogen åmand. Så Kasey havde intet at gå efter. Heller ikke manden i vandspejlet hjalp meget på det. Men hun kunne da være sikker på at han var en magisk skabning. Ellers ville man ikek være en mand i vandspejlet.
"Jeg ved ikke hvad det er," indrømmede hun og hendes blik flakkede lidt rundt. Okay, der var stadig ikke tegn på at der var nogen der lå i baghold, som ville angribe hende. På den anden side,  hvis der var nogen der ville angribe hende, mon ikke at de så allerede ville have prøvet at gøre det. De kunne jo ikke være sikker på at hun blev hængende rundt her. Omkring denne mærkelige mand.
"så du er ikke et mennske?" konkluderede hun så blidt. Selvfølgelig var han ikke det, men de var som om at hun ahvde et behov for at det blev bekræftet. Bare lidt.

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 20.11.2016 12:18
"Det ved jeg heller ikke," indrømmede han blankt. Han smilede og virkede til at være i ganske godt humør. Hendes frygt virkede ikke til at være forsvundet dog, men i det mindste virkede det ikke til at være rettet så direkte mod ham længere, hvis han læste hende rigtigt, men han fik ikke rigtig de svar han synes han plejede at få. Han kiggede nysgerrigt i de samme retninger hun kiggede i for at se hvad det var der gjorde hende så bange, men det eneste han kunne se var skoven. Han blev bare mere forvirret over hvad hun var bange for. Hvis hun var bange for skoven, hvorfor i Avanyas navn var hun så overhovedet gået ud i skoven? Der var så mange ting der bare ikke gav mening for ham.
"Nå ja! Det er det som i hedder! Mennesker! Det havde jeg helt glemt!", nærmest råbte han i begejstring. Nu havde han prøvet at finde navnet på væsenet i så lang tid, men det var selvfølgelig et menneske, og det var de andre væsner der havde besøgt ham sikkert også. De havde hvert fald ikke spidse ører, og hvis han huskede rigtig var det et sikkert tegn på at de ikke var mennesker. "Men nej, jeg er ikke et menneske. Eller det tror jeg hvert fald ikke. Med mindre åmænd er mennesker? Nej, det tror jeg ikke de er. Men... hmm..." Han kunne stadigvæk ikke helt få den der åmand til at passe som en beskrivelse på sig selv. Han studsede fortsat lidt over det mens han kløede sin næse. Han trak dog til sidst på skuldrene. Han kunne jo lige så godt kalde sig selv en åmand. Det gjorde vel ikke nogen skade.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 23.11.2016 22:44
Ja, Kasey var i princippet af menneskelig afstamning, så det rettede hun ham ikke på. At lege man var menneske var mere sikkert, end at sige at man var en varulv. Varulve var hadet de fleste steder i landet, og selv denne forvirrende mand kunne hade dem. Men det virkede ikke til at han kom ud meget, men sandsynligheden for at han ikke kendte til varulve? Det var bare latterligt.
"Det ved jeg ikke... Det er dig der er en åmand," sagde Kasey skeptisk. hendes øjne blev ved med at kigge rundt i skoven, men stadig intet kunne høres. Dårligt nok nogle dyr, andet end et par fugle. Ikke noget der rigtig kunne bruges til mad, da de var små. Desværre var det meste af det spiselige forsvundet som tørkenen herskede i landet. "Hvad laver du her?" spurgte hun så. "Og hvorfor vil du så gerne snakke med mig?" Det var nogle mærkelige spørgsmål at stille, men det var en bizar situation Kasey stod i, så hun blev vel nødt til at spørge. Især når han tydeligvis ikke vidste hvad han selv var.

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 28.11.2016 14:50
Han kløede fortsat sin næse mens han tænkte. Hvorfor kunne han ikke komme i tanke om hvad han virkelig var. Han kunne godt mærke at åmand var ikke det helt rigtige, og menneske passede heller ikke på ham. Han kunne ligne dem, men han var ikke som dem. Han var noget helt andet, men det var som om at han bare ikke kunne få det rigtige ord over læberne. 

Han løftede sit blik op da han blev spurgt om hvad han lavede her. Først var han igen lidt forvirret, men så gik det op for ham hvorfor han egentlig var her. Han fik et meget trist udtryk. Han kiggede længselsfuldt over sin skulder. Han fik et bekymret og fortabt ansigtsudtryk. "Jeg kan ikke komme tilbage til der hvor jeg boede. Jeg ved ikke hvorfor," sagde han meget bedrøvet. "Og hvorfor er skoven ved at dø? Det er ikke kun fordi det er det tidspunkt af året. Skoven er virkelig ved at dø." Han blev mere og mere fortvivlet, og man ville ikke være i tvivl at han virkelig bekymrede sig om skovens velbefindende. "Jeg vil ikke have at den dør..."
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 28.12.2016 12:33
Der var noget mærkeligt ved denne her person. Så meget var efterhånden klart, og måske... måske var der ikke andre der kom for at angribe hende her. Men han virkede meget fortabt, og bekymret... var det virkelig over skoven? Der var jo nogen der var så tæt forbundet på naturen at de ikke kunne tåle at se den dø. Selvom Kasey selv var tæt forbundet med naturen, var hun mere bekymet for at mangle mad.
"Vi har ikke haft regn i ugevis.... der er vidst tørke," svarede hun, forundret over at dette væsen ikke kendte til det. Var han virkelig så langt fra civilisation at han ikke havde fået nys om det. Varulvene i Ulvehøj havde i det mindste hørt rygter indefra Medanien om det, og tørken havde da også bare gjort alting så meget værre mellem menneskerne og varulvene. "Der er intet der kan gøres, når der ingen vand er..."

Deamiel

Deamiel

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2709 år

Højde / 193 cm

Sunny 28.12.2016 16:53
Han havde godt lagt mærke til at det ikke havde regnet, men det gav bare ingen mening! "Hvorfor regner det ikke? Det plejer at være så vådt på det her tidspunkt af hvert år." Selvom han var flere årtusinder gammel, så gav det bare ikke mening for ham. Hvorfor ville det ikke regne. Det var som om noget stoppede verden fra at regne. "Det lyder ellers så dejligt når regndråberne rammer vandets overflade," sagde han med en drømmende stemme. Han kunne høre de små plask for sit indre øre. Det var som musik. Små toner der dansede over hele vandspejlet og brød overfladen med munter latter. "Jeg håber regnen kommer igen. Jeg vil savne den så frygtelig hvis den ikke faldt igen. Skoven bliver altid gladere når regnen har været på besøg. Og når skoven er gladere, så bliver alle der lever i skoven gladere." Han sagde det mest til sig selv, mens han stod og så drømmende ud i luften. "Tror du ikke også på at alle bliver meget gladere når regnen kommer og hilser på os igen?", spurgte han mennesket med en barnlig glæde. 
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Helli 28.12.2016 18:23
Det så ud som om at manden stod og blev helt nostalgisk over regnen, fordi den ikke var faldet, og Kasey kunne da tildels godt selv se, at hun savnede den. Men han havde tydeligvis et lidt andet forhold til den. Han snakkede også om skoven som om at den var levende, og det var ærligtalt super mærkeligt for varulvekvinden.
"Selvfølgelig," svarede hun næsten usikkert. Så Kasey havde stadig ikke lige fået vænnet sig til denne her mærkelige situation hun var blevet proppet i. "Vi har behov for vand til at overleve, og siden her intet vand er, så er der også mindre at jage her i skovene," pointerede hun. Hun var ikke helt klar over hvordan manden havde det med jagt, men det var også ret underordnet. De havde behov for kød for at overleve.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12