Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 19.10.2016 14:04
Der var gået et par dage siden Ysaras møde med Logan. Hun havde fået mad og vand hos den mand og lidt mere til, men det var ikke ligefrem noget, hun sad og tænkte på lige nu. Lige nu var bare en god aften, til trods for tørken. Der var stadig ikke meget mad eller vand derude, men alligevel havde Ysara formået at tjene lidt krystaller her og der - primært ved at stjæle dem.
Og når man ikke kunne få vand var der stadig mjød og andet lækkert at drikke på Det Halve Svin hvor hun nu havde fået sig et værelse. Og nu hvor hun alligevel havde et værelse der, så ville det være en skam, ikke at drikke bare en lille smule.
Og Ysara havde aldrig lært på den hårde måde, at ét krus mjød hurtigt kunne blive til mange, mange flere. Især når mændene gerne gav hende dem og stimlede sig om hende i en kæmpe stor flok for enten at se på hende eller lytte til de sjove ord der kom ud af hendes rapkæftede mund.
Når hun var fuld blev det ofte sådan. Og fuld, ja dét var hun i dén grad i aften. Hun sad sammen med fire mænd oppe ved selve bardisken. De sad to på hver deres side af hende og grinede sammen med hende, til én af dem faldt i søvn og den anden hjalp ham op på sit værelse. De to andre var så sanseløst fulde at de slet ikke lagde mærke til hvordan Ysara egentlig rejste sig op. Hun fandt sin seng meget tiltrækkende efterhånden.

Og bedst som hun rejste sig fra stolen, bemærkede hun hvor fuld hun egentlig var. Der var knap nok nogen balanceevner tilbage i hende og hun skyndte sig at lægge en hånd på stolen for at undgå at snuble alt for meget, mens en lille latter undslap hendes læber. Efter at have stået lidt, begyndte hun at gå mod trapperne op til værelserne, kun for at støde ind i en anden person. Hun tog med det samme fat om personens arm, ikke særlig hårdt og kiggede op for at få øje på en pæn kvinde. Hun smilede skævt.
"Hov.. Hvor kom du fra?" trapperne? Bordene? Det var alt sammen meget spændende.
Ysara Junard - Engel - Gøglertyven - Dragen

"Oh my, what a charming young thief"

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 19.10.2016 14:36
Det havde været en rolig aften på "Det halve" der havde ikke været så mange mennesker, folk havde ikke rigtig råd til at gå ud og drikke mere som de havde før i tiden, inden plagerne. Men de som kom var festlige og glade mennesker, som havde spinket krystaller sammen og nu brugte dem på mjød som stadig flød igennem kroens haner. Flere af dem var hurtigt blevet fulde, sulten var en stor hjælper til det. Det var vidst at man blev hurtigere fuld på tom mave. Så at folk valgte at drikke i stedet for at betale for noget føde, var måske ikke det smarteste trick. Men sådan var det nu.
Azia havde fået en vagt denne aften, bare som tjener. Folk havde slet ikke råd til den anden vare som hun af og til tilbød folk for mønter, så det var faktisk ved at være længe siden at Azia havde haft en kunde eller en med i sengen. Hun havde brugt aftenen på at betjene og gøre rent på kroen. Så den eneste måde hun fik penge på i denne tid var vagterne på kroen, hvor hun også kunne få en bid mad og en smule at drikke, så det var da bestemt en af de gode ting ved jobbet som tjener. Så hun ville helt sikker overvinde denne plage, som så mange andre ville.

Kroen var fuld booket denne aften, altså når det gjaldt værelserne. Azia havde sit faste værelse, men resten var booket. Hvordan folk havde råd til det vidste hun ikke, men kroejeren havde sænket priserne på værelserne, så folk kunne få et tag over hovedet, så de ikke var tvunget til at sove ude i den utrolige varme. Azia gjorde det sidste værelse klar til bruge og lukkede døren bag hende, gik hen til trapperne og begyndte roligt at få ned ad dem. Hun kom nåede dog ikke langt, inden en fuld ung kvinde var ved at snuble og greb fat i Azias arm. Hun tabte de beskidte lagner som hun havde med ned fra værelserne, og så dem glide ned ad trappen og ned på gulvet. Hendes reaktion var hurtig og hun greb ud efter kvinden som kiggede op på hende. "Wow, jeg har dig" Sagde hun smilende. Hendes røde læber var prængende og smukke. Det var hele hendes ansigt. "Jeg kom oppe fra" sagde hun små leende, "Du har da vidst fået alt for meget at drikke." I og med at hun var på vej op ad trapperne var det enten for at komme væk eller fordi hun havde et værelse, så hun hjalp hende roligt op ad trapperne, "Har du lejet et værelse?" Hun kiggede smilende og spørgende på hende.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 19.10.2016 14:48
Ysara smilede skævt ved kvindens kommentar. De havde vidst begge to hinanden. Den fremmede kvinde havde fat i hende og hun havde fat i den fremmede kvinde. Hun skævede til siden og så nogle lagener der gled ned ad trapperne og kiggede på kvinden, næsten undskyldende. ".. Ups," lød det helt uskyldigt, som hun begyndte at grine. Kvindens grin smittede rigtig meget. I hvert fald lød det pænt. Lige så pænt som kvinden så ud. "Har jeg?" spurgte hun, en smule forvirret. Hun lod sig hjælpe op ad trapperne uden særlig mange problemer - det hjalp at der både var en pæn kvinde til at hjælpe, samt et gelænder at holde fast i - og da de stod deroppe, kunne hun ikke lade være med at skæve mod trapperne igen. "Hold da op, der er langt ned, hva'? Ej, er det dine lagener?" reaktionen kom lidt langsom, og hun begyndte at fnise.

"Ja! Vil du med ind?" hun løftede en nøgle til værelse nummer fem og dinglede den lidt foran kvinden før hun igen brast i latter. Hun ville ikke have noget imod hvis kvinden gik med ind. Hun var jo meget... Pæn. Hun havde sådan et fint, lidt krøllet hår og fyldige læber. Og så virkede hun lidt.. Eksotisk. Det var alt sammen meget fint, og hun kiggede lidt mere indgående på kvindens grønne øjne. Åh nej, de var grønne. Ysaras store svaghed. Hun smilede lidt igen, selvom hendes grin efterhånden var forsvundet. "Undskyld.. Du ved, lagenerne?" der var en smule mere alvor at spore i hende nu, men alligevel var der et lille glimt i hendes brune øjne, som hun kom til at læne sig lidt mod kvinden.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 19.10.2016 15:05
Hun lo lidt af den fremmede kvinde som mindede hende en del om hende selv når hun var fuld, hvilket hun havde ofte havde været og så havde Azia været som kvinden her. "Ja, du har fået en anelse for meget, søde." Hun kunne ikke lade være med at smile over kvinden, hun var fuld på en sød måde. Azia havde mødt mange fulde mennesker, og der var få der var fulde på denne måde. "Ja, der er lidt langt ned. Dem skal du ikke tænke på" Hun kiggede smilende på hende.
De gik sammen ned ad gangen. Hun lod kvinden fører vejen, så godt som hun nu kunne og de stoppede foran døren til nummer 5. Azia selv boede i værelset lige overfor. Kvinden fumlede med nøglerne, men det var klart med den mængde alkohol hun havde i blodet, hun kunne jo ikke en gang gå lige ned ad gangen eller op ad trapperne. Kvinden havde en rar duft, som var blandet med den stærke duft fra alkoholen. Azia blev enige med sig selv om at det var kvindens egen duft som var mest behagelig.

"Jeg vil meget gerne med ind. Jeg tror heller jeg må hjælpe dig i seng, så du ikke ender med at komme til skade på en eller anden måde" Hun kiggede ned på hende, Azia var en lille smule større end kvinden her. Hun havde noget lækkert hår, og de røde læber være tiltalende. Virkeligt. Hun lagde roligt sin hånd oven på hendes og hjalp hende med at skubbe nøglen ind i døren og låste den roligt op. Værelset lignede alle de andre, hun havde jo selv lige været derinde for at skifte lagnerne, så dem vidste hun var rene. "Jeg kan også sagtens gå ned og ordne lagnerne, hvis du mener du selv kan komme i seng?" Hun kiggede drillende på kvinden og holdt hende tæt ind til sig, for at støtte hende ind i værelset.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 19.10.2016 16:00
Ysara lod være med at tænke på lagenerne da kvinden sagde at hun skulle lade være med det, og holdt sit fulde fokus på hende i stedet for. De begyndte at gå ned ad gangen. Ysara var ikke særlig god til at gå lige og hun var faktisk også tæt på at gå forbi sin egen dør, havde det ikke været fordi hun blev stoppet af kvinden der vendte dem begge to mod hendes dør.
En smule fumlen med nøglen senere, var døren åben. Kvinden havde rørt ved hendes hånd og havde decideret styret nøglen hen til nøglehullet. Ysara var meget taknemmelig for det, for ellers havde hun nok ikke ramt.
Hendes tilbud om at hjælpe fik Ysara til at kigge noget mere intenst på hende, mens et lille, mere sensuelt smil dukkede op i hendes mundvige. "Vil du det?" spurgte hun, bare for at sikre sig, at hun havde hørt korrekt.

Kvindens drillende tone bød på at Ysara havde hørt rigtigt, så hun lyste helt op, som hun begyndte at gå ind i sit rum med kvindens hjælp. "Ej.. Dét tror jeg ikke, jeg kan. Jeg ender bare med at komme til skade, som du lige sagde," et mindst lige så drillende blik blev sendt tilbage i kvindens retning. Hun ville helt vildt gerne hjælpes i seng af så pæn en kvinde som denne. "Nej, du må hellere hjælpe mig, jeg skvatter bare ellers. Hvad hedder du?" hun gik fra drillende til nysgerrig på et splitsekund som hun spurgte kvinden om hendes navn.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 19.10.2016 23:07
Hun gik med hende længere ind i rummet. Flere af hendes egendele lå rundt i rummet. Det var ikke noget hun havde ryddet op i da hun var inde tidligere, det var hun ikke ansat til. Hun smilede lidt til den fulde attraktive kvide, Mit navn? Azia, hedder jeg. Hvad med dig? Hun tog fat i hendes hånd og fulgte hende hen til sengen hvor hun roligt satte sig ned. Hun var virkelig for fuld til at kunne gå, men heldigvis ikke så meget at hun ikke kunne have en ordentlig samtale.
Hun satte sig ved siden af hende i sengen og kiggede på hendes dragende ansigt. Azias tøj var sparsomt i dag, den nedringede trøje viste lidt kavalergang og den korte kjole/nederdel hang løst om hendes lår da hun satte sig ned ved på sengen.
Hvordan har du det? Skal jeg hjælpe dig i seng? Hun kiggede nysgerrigt ned ad hendes krop og så igen på hendes ansigt.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 19.10.2016 23:25
Ysara smilede igen skævt. Hun kunne godt lide kvindens navn. Azia. Det lød godt. Men det ikke lige så godt som hun så ud. Hun var virkelig pæn, sådan en lidt mørkhudet kvinde. Selv var Ysara ikke helt så mørkhudet for en sydlænding at være, men nu var hendes familie jo også oprindeligt fra Medanien. Hun var blot vokset op i syden, helt nede i Rubinien.
"Ysara.. Det er mit navn," sagde hun i en munter tone, mens hun fulgte med Azia hen til sengen. Azia satte sig. Det gjorde Ysara også, lige ved siden af hende. Hun kunne ikke lade være med at læne sig lidt op af hende, grinende. 
"Jeg har det himmelsk. Men jeg tror jeg har.. Brug for hjælp? Ja, læg mig i seng, Azia," hun nævnte kvindens navn og kunne lide hvordan det lå på tungen, som hun startede ud med at tage sine bløde, små støvler af. Hun havde stadig en hvid, lidt løs skjorte på og de lidt mere stramme bukser, men for nu lå problemet i støvlerne, for hun følte slet ikke at hun kunne finde ud af at få dem af sine fødder. Hun så også en smule dobbelt. Måske var det derfor. "Ej... Ej, mine støvler vil ikke gå væk," udbrød hun fnisende, mens hun kiggede op på Azia og kæmpede videre med dem. De var godt nok problematiske.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 20.10.2016 06:40
Det var svært at holde igen med grin når man var i samme rum som den fulde Ysara. Alkoholen havde virkelig gjort hende glad og pjattet, nu kendte hun ikke hendes ædru side, men hun tvivlede på at hun var den samme person. Men hvis hun bare var halvt så glad, så var det fantastisk. "Ysara .. Hvor er det pænt" Sagde hun smilende til hende. Azia kunne godt lide måden hvor på Ysara lænede sig op ad hende. Det var faktisk rart.
"Jeg tror gerne du har det himmelsk, Ysara" Det var normalt for hende at hjælpe fulde mennesker, men det var ikke tit at hun skulle hjælpe dem af med tøjet og i seng. Det var mest når hun havde en kunde, og det var Ysara ikke. Men hun måtte gerne have været. "Det da grov med de støvler, hva?" Sagde hun drilskt, så de ikke var det helt store problem mere.
Hun satte sig op igen og smilede igen til hende. Hendes øjne skinnede i det halv mørke rum, som kun var oplyst af få stearinlys. Mørket var faldt på udenfor rummet og natten havde taget over. Det var faktisk meget hyggeligt.
Azia satte, med held, Ysara op så hun kunne sidde uden at skulle læne sig op ad hende selv. Det var betydeligt nemmere at hjælpe hende af med tøjet på den måde. 
Hun begyndte roligt at knappe hendes hvide skjorte op og efterhånden som knapperne kom hendes underklæder frem. Hun var pludselig meget interesseret i at finde ud af hvad der lå inden under dem. Selvom det måske var forkert at misbruge en fuld pige på den måde, men hun var virkelig tiltalende. Skjorten røg af og blev lagt på gulvet. Hun trak hendes underbeklædning af hende og hendes flotte barm kom til syne.
"Så mangler vi bare bukserne" fnøs hun smilende til hende. Azia lagde hende roligt ned i sengen. Hun kunne ikke få øjnene af hendes bryster eller ansigt. Hun skulle heller ikke bruge øjnene for at se hvor bukserne sad, så langsomt begyndte hun at knappe dem op, i mens hendes øjne var fanget af hende ansigt.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 20.10.2016 14:06
Ysara var så pissefuld at Azia var nødt til at sætte hende på en specifik måde for at hun ikke bare væltede omkuld i sengen. Hun kiggede efter Azia med sit svømmende blik, grinede lidt og lod hende bare knappe sin skjorte op, komplet ligeglad. Hun var vant til sådan noget, så selv i ædru tilstand havde hun nok budt Azia velkommen til at tage tøjet af hende. Selv blev nysgerrig mens Azia lagde hende ned på sengen og at knappe hendes bukser op efter at have fjernet både skjorte og underklæder. Hun grinede lidt igen og pillede let ved Azias tøj, næsten helt ubevidst. "Kun bukserne. Vi mangler da også dit tøj.. Gør vi ikke?" fulderrikken talte frem for Ysara selv, der nok havde været meget mere subtil med sit ordvalg. Men hun kunne knap nok tænke i de baner lige nu.
Endnu et grin forlod hendes læber. Hun kunne mærke at Azia stirrede på hende, så et mere sensuelt smil dukkede op på hendes røde læber, som hun førte sin hånd op og mærkede kvindens hår. Det var dejlig blødt. Det var hendes barm sikkert også.
"Kan du lide, hvad du ser?" spurgte hun med en lokkende undertone i stemmen, som hendes blik blev mere mørkt og mere forførende. Hun kunne ikke lade være. I sin fulde tilstand kom det bare så nemt til hende. Hun lod sin hånd mærke efter uden på tøjet. "Du burde virkelig også tage tøjet af. Der er plads til to i den her seng, Azia. Du må gerne være herinde i nat, hvis du vil?" hun kom ikke med nogle hentydninger, for hun antog, at Azia sagtens vidste hvad hun mente. Det ville være underligt andet, så hun lod bare spørgsmålet hænge i luften, mens hun kiggede undersøgende på Azia.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 20.10.2016 21:26
Azia grinte småt til Ysara, det var lidt sjovt så fuld som hun var. Hun fik knappet bukserne op og hev dem af hende, det var så meget nemmere når hun lå ned. Så var de i hvert fald sikre på at hun ikke ville vente rundt. "Ej, vi mangler ikke kun bukserne Azia sendte et forførenede blik til Ysara og kiggede ned af hendes krop. Hun nød virkelig hvad hun så. Men under hendes bukser sad hendes trusser, det var selvfølgelig dem hun mente. Hun smilede stort til hende da hun lod sin hånd glide igennem hendes mørke, fyldige og lange hår. Azia elskede sit hår.
"Om jeg kan lide hvad jeg ser? Helt sikkert. Du er en utrolig smuk kvinde og om mit tøj mangler? Det kommer an på om du kan få det af mig Hun kom med en lille latter. Et lille sus gik igennem hende da hun mærkede Ysaras hånd uden på hendes barm.
Hun lagde sin hånd oven på Ysaras og pressede den hårdere mod hendes eget bryst. " Hov, hov. Hvad tror du lige du laver? Hun lo og sendte hende et pirrende blik. Hun vidste godr hvor det her førte hen og hun var vild med det. "Hvis du i din fuldskab kan få mit tøj af, så bliver jeg natten over" Hun førte Ysaras hånd op under hendes trøje og helt ind på hendes bryst.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 25.10.2016 21:41
Ysaras latter nåede et nyt højdepunkt, idet Azia sagde at det ikke kun var bukserne der manglede. Hun havde et stort glimt i de brune, berusede øjne, og havde et sensuelt udtryk i dem, da Azia komplimenterede hende. "Du er også en meget smuk kvinde," nævnte hun med et skævt grin, som hun blev ved med at undersøge Azias krop, der stadig var påklædt. Det var rart, det her. Virkelig rart. Hun slikkede sig let om læberne da Azia tog fat om hendes hånd og pressede den hårdere om hendes barm. Det var lækkert at ligge sådan her og pille ved kvinden. Det var utroligt dejligt.
"Få dit tøj af dig? Selvfølgelig kan jeg da det!" udbrød hun med et mere vildt udtryk i ansigtet. Som hendes hånd blev guidet ind under sin trøje, bed Ysara sig let i underlæben, og så langt mere alvorlig ud. Hun var ved at blive godt pirrelig, så hun satte sig ret hurtigt op og begyndte at afklæde Azia, tøjdel for tøjdel. Det tog lidt langsommere end normalt, men hun fik det da gjort.
"Hm! Jeg skal skam nok få dit tøj af dig. Du roligt forberede dig på en nat i Dragens selskab. I Dragens rede," hviskede hun Azia i øret, før hun nippede let til hendes øre og trak vejret tungt.
Snart var de begge komplet nøgne i sengen. Ysara grinede let og tog Azia grundigt i øjesyn. "Jeg havde helt ret. Jeg kunne godt få det af dig," forklarede hun mens hun så meget mere alvorlig ud. Det var utroligt spændende, det her.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 25.10.2016 22:44
Det virkede ikke at det var nogen hindring for Ysara, nok mere en lille opmuntring. Men det var også Azias hensigt, hun ville have at det var hendes som skulle afklæde hende. Selvom hun virkelig var fuld, så var hendes bevægelser på hendes krop behagelige og hun indså hvor meget hun havde savnet at være sammen med en person som virkelig satte pris på Azia, for det følte hun at Ysara gjorde. Hånden på brystet, tændte hende mere. Også selvom hun selv havde placeret den der.
"I dragens rede" Hviskede hun smilende, "Jeg glæder mig allerede, Ysara" Selvom det tog lidt længere end det sikkert havde gjort normalt, så lykkedes det Ysara at pille tøjet af hende og de sad begge nøgne i sengen og kiggede på hinanden. "Selvfølgelig kunne du det, skat" Sagde hun smilende og kiggede ned ad den nøgne krop. Ysaras krop var fantastisk og smuk. Hendes hud var blød og de faste, men strittende bryster var indbydende, ligesom de knald røde læber var.

Azia skubbede hende ned på ryggen og kravelede hen over hende, så de lå ansigt til ansigt. "Jeg er din i nat, brug mig som du vil" Hviskede hun pirrende, lænede sit hoved ned mod hendes og lod deres læber mødes i et hedt og krævende kys. Hendes begær efter sex, med den unge Ysara var stor og hun havde virkelig lyst til hende. Det var en dejlig følelse, Ysara var dejlig.
Det krævende kys forsatte, i mens at Azias ene hånd gik på opdagelse. Langsomt gled den rundt på Ysaras krop og fandt frem til et af de faste bryster, som hun i et hårdt tag tog fat om og legede med det som hun bedst kunne.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 26.10.2016 16:33
Azia havde en stor, perfekt barm. Hendes bryster var indbydende. Det var resten af hendes krop også. Og hun så ikke ud til at have nogle imperfektioner på sin krop i modsætning til Ysara selv, der havde nogle ar her og der, det indbrændte T på hendes skulder værende det mest åbenlyse af dem alle. Men hun var fuld nok i dette øjeblik til, at hun slet ikke tænkte over det. I stedet smilede hun bare, mens hun kiggede næsten sultent på Azias nøgne krop. "Mmh, det gør jeg også," medgav hun med et sultent smil. Hun lod sig skubbe ned i sengen, og kiggede ned mod Azia der langsomt kravlede hen over hende. Nederst? Det gik an. Ysara kunne tage det i hvilken som helst stilling.

Som deres læber mødte hinanden følte Ysara næsten at hun druknede i et væld af seksuelle følelser, der kun blev stærkere des mere fuld hun generelt var. Og hun var rigtig fuld lige nu. Hun gengældte kysset uden at holde sig det mindste tilbage, og igen endte hendes hænder i Azias bløde hår, før de gled ned ad hendes nøgne ryg. Hele vejen ned over ballerne til hendes lår. Faste lår. Hun kunne lide det. "Du vil bruges?" spurgte hun i en af deres kyssepauser. Hun greb lidt mere bestemt fat om Azias hofter, og fik hende ned at ligge, så hun kunne kravle op og være øverst. Med et sensuelt, og lokkende smil, begyndte hun at lægge små kys fra Azias lænd og længere op, til hun nåede hendes bryster hvor tungen også flittigt blev taget i brug. "Kan du godt lide at blive brugt? Jeg kan godt lide det her i hvert fald.. Azia," hun kiggede kort op på kvinden, før hun gik videre med at tilfredsstille hende.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 26.10.2016 17:01
De sensuelle følelser af lyst havde gennem trængt hendes krop, det var vidunderligt. Læbernes berøring var lidenskabeligt, samtidig med at deres kys var hede, vilde og krævende. Hun lod en finger glide ned til Ysaras bryst og kneb lidt i det, og fik med til besvær i en af de få kyssepauser, svaret hende. "Selvfølgelig vil jeg bruges, det jo dig" Hun smilede stort til hende og lod atter engang læberne mødes. Azia mærkede hvordan hendes hænder drog ned ad hendes egen ryg og ned til hendes lår, som det virkede til at Ysara var meget glad for og i næste træk blev hun smidt af og lå nu nederst. Azia kunne godt lide at være den som bestemte og være ovenpå, men i dette selskab så gjorde det intet. Hun nød synet af den unge kvinde oven på hende.

Hun lagde hendes hænder på hendes baller og pressede hendes underliv ned mod hendes eget, så de mødtes tættere - hud mod hud. "Jeg elsker at blive brugt. Jeg vil elske at blive brugt af dig" Hviskede hun tilbage. Azia var tændt, og våd. 
Små støn kom fra hendes læber, da Ysara lod hendes tænder og mund, finde frem til hendes bryster. Det var vildt tilfrestillende. Azia spredte Ysaras tynde, flotte ben lidt mere, så hun med hendes ene hånd kunne komme ind mellem dem, og begynde at tilfredsstille Ysaras underliv. Hun var ligeså våd som Azia var. Hun kiggede ned på Ysara, som var i gang med at nyde hendes bryster, "Selvom du er øverst nu, kan jeg sagtens være med i legen" Hun lo lidt, og kom med flere små støn.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 01.12.2016 02:43
Det gjorde hende næsten sindssyg, sådan som Azia drillede, selv når hun lå nederst. De ting der blev sagt og gjort var nok til at drive enhver mand sindssyg og alene tanken om det, fik kun gjort Ysara mere tilfreds. Det krævede en helt bestemt form for selvkontrol, for at undgå at gå totalt amok. 
Som Azia begyndte at være med på legen, måtte Ysara kort løfte hovedet fra hendes bryster. Det var virkelig - VIRKELIG - rart, at blive rørt ved på den måde, og hun kunne ikke undgå at stønne lavt, før hun bed sig i underlæben. Hele hendes krop spændte først, hvorefter hun kunne mærke armene, som hun holdt sig oppe med, begyndte at dirre let. Endnu et støn forlod hendes læber, og hun lukkede kort øjnene, før hun kiggede mørkt ned på Azia. Øjnene var sensuelle som bare pokker, og da hun fraværende kørte en hånd gennem håret, endte det lidt nede i ansigtet på hende.
"Vi kan lave en aftale. Mens jeg er heroppe bruger jeg dig. Hvis du kan komme oven på, må du også bruge mig," hun hviskede det kærligt, fordi hun følte sig helt hæs over hvor pirrelig hun efterhånden var blevet, især med den måde Azia tilfredsstillede hendes underliv på. Det gjorde hende voldsomt opstemt, og hun slikkede sig kort om læberne, før hun bøjede sig ned mod Azia og begyndte at kærtegne hendes hals. Tungen var naturligvis involveret i denne leg også.
"Jeg kan godt forstå, du vil være med i legen. Det er en ret god leg," sagde hun kort for hovedet før hun gik videre, yderst tilfreds med den måde aftenen udviklede sig.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 26.12.2016 11:08
Hun grinede lidt ad den fulde Ysara. Det var dejligt at ligge med hende på denne måde. Hun havde en fantastisk krop, og den nydelse som hun gav og modtog var fantastisk. Azia lod blikket glide ned på hendes ansigt da hun kiggede op fra hendes bryster. Smilet på hendes læber kunne ikke være større, Ysara vidste virkelig hvad hun lavede. Ikke at det kom bag på Azia, men det var bare længe siden at hun havde fået sådan en oplevelse. Hun lod sin hånd glide op fra Ysaras underliv og lod den ligge på hendes mave, i mens hun lyttede til hvad hun sagde. "Så det vil sige, at når  du ligger øverst, så skal jeg tage imod nydelse fra dig og holde hænderne for mig selv?" Hun kiggede lidt skrapt på hende, men med et lille smil på læberne, "Det tror jeg godt du ved, at jeg ikke kan. Du er jo uimodståelig, skat" Hun greb fat i hendes hår og roede rundt i det, og trak Ysara op til hende igen og lod deres læber mødes i et hedt og krævende kys. Hun kunne mærke hvordan hendes krop sitrede efter mere, hun trængte til noget vildt, men var sikker på at det hele nok skulle komme.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 03.01.2017 20:19
Ysara kunne ikke undgå at grine igen. Det så ud til, at Azia ikke ville være med på den leg. Men det så også ud til, at hun havde misforstået det fuldstændig, hvilket Ysara kun syntes var sjovt. Hun smilede skævt som Azia rodede en hånd gennem hendes hår og kørte derefter selv en hånd igennem det, så det sad helt tilbagelagt og lod hele hendes ansigt være frit fremme. 
"Du misforstår mig, Azia, dit skønne, labre kvindemenneske," sagde hun, før Azia trak hende ind til sig i et meget krævende kys.
Hun stoppede kysset nogle sekunder efter, forpustet og fuldstændig oppe at køre, men med sans og samling nok til, langsomt at trække sig væk fra Azia. "Hvad jeg prøver på at sige er, at jeg har lyst til at gøre det her til en lille, eventyrlig gang sengebrydning.. Hvis du forstår hvad jeg mener?" hun blinkede med det ene øjne og slikkede sig om læberne mens hun sad og trængte voldsomt efter kvinden foran sig.
"Så hvis du kan nedlægge mig... Prøv, Azia.. Tag mig," som ordene dukkede op på hendes læber, blev Ysaras blik meget mørkt og meget sensuelt. Hun viftede hænderne foran Azia, legende og drillende.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 04.01.2017 08:14
"Der er ikke noget jeg har misforstået, søde skat” Sagde hun kækt og lagde sigt hurtigt oven på hende, ”Hvis du vil have brydning, skal du få brydning” Hun kyssede hende endnu en gang, mere krævende og med mere tunge. Det var et heftigt og krævende kys, som lidt indikerede hvilken omgang Ysara var på vej til at få, eller måske omvendt? Hendes kys gled ned ad hendes kindben, ned på hendes hals, skuldre og til sidst hendes ene bryst som Azia små bed og suttede på.

Hun kiggede op på Ysara, ”Er det sådan du vil have det? Sagde hun tirrende og med en lummer tone. Ysara havde en krop som en gudinde. Hendes ansigt var smukt, hendes dyb røde læber var lige så tiltrækkende som resten af hendes tynde og perfekte krop. Hendes ene hånd lagde sig op på det andet bryst og masserede det hårdt. Hun lod hendes tungespids glide ud af munden og slikkede tirrende på den lille brystvorte. Hun lod hendes anden hånd glide ned på hendes mave og stoppede ved grænsen til hendes underliv.

Ysara Junard

Ysara Junard

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 17.01.2017 22:30
Der var klare indikationer på at Azia i hvert fald ikke bare uden videre gav sig. At Ysara blev lagt ned igen og endnu en gang var "offer" for et at Azias meget krævende kys var et tydeligt bevis på dette. Hun gav igen med alt hvad hun kunne mønstre, voldsomt opstemt og endnu mere glad for, at Azia godt havde forstået hendes hentydninger.
Kysset udviklede sig, og Ysara måtte kort vende det hvide ud af øjnene i ren ekstase. "Hvem sagde det? Nåh nej, det sagde jeg alligevel," hun grinede let, fuldstændig velvidende om sin fuldskab, samt hvordan den fik hende til at sige og gøre ting som hun normalt helst ikke sagde eller gjorde. Men i aften var eventyrlig, fantastisk. 

Mens Azia gav hende tilfredsstillelsen af, at få berørt sine bryster, og mere end blot det, udløste det et mindre støn fra Ysara, der ikke kunne holde sin kæft lukket. "Ja.. Ja, det er præcis sådan jeg vil have det," ordene kom ud i en stemme der skælvede let over hvor rart hun havde det på denne måde. Hendes negle gravede sig let ind i huden på Azias ryg og hun bed sig i læben, mens hun næsten vred sig under den mørkere kvinde, der lige nu gav hende sin bedste aften længe.

Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 18.01.2017 07:54
Hun måtte komme med små nydelses lyde, som hun legede med hendes bryst og Ysara lod hendes negle glide ind i hendes ryg. "Mmmh" lød det kort fra hende, "Hårdere med dine negle, du skal ikke holde dig tilbage. Bare vær voldsom" Hun lod sine kys glide ned ad hendes kind og ned på halsen, hvor hun lod de røde læber kysse rundt på den bløde hud.
Azia lod sin våde, og lidt rug tunge glide ud af munden og lod tunge spisen glide ned ad hendes krop, fra start ved halsen. Ned mellem de fyldige bryster og stopppede lige over hendes underliv.

Der var ikke nogen tvivl om han de var tiltrukket af hinanden i dette øjeblik, det var en hed stemning som var opstået i rummet. Det var fuld af lyst og begær. Hun kravlede op, så hun lå ansigt til ansigt med hende og lo lidt, af nydelse. "Hva så skat, hva vil du ha? Sagde hun med et stort smil og lod deres læber mødes kort endnu en gang, inden hun satte sig op. Hun sad oprejst med et ben på hver side af hende. Hun lod sin hånd glide ned ad kroppen og ind mellem hendes ben, og rørte roligt ved hendes våde underliv, "Ah, så det er det du vil have sagde hun med endnu et lille grin.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12