Jeg søger relationer. kom og kig!

Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 18.06.2016 14:53
Hey Guys! :D

Evangeline Malika
Jeg søger bekendtskaber til Evangeline!! Og der er ingen begrænsninger.
Hun er engel og ret ny, hun husker derfor ikke noget omkring hendes liv og søger gerne svar, nogen som evt. ved noget om hendes tidligere liv.?? er åben for idéer.  

Race: Tidligere Nordkrystalisianere – Genopstået som engel i 2015.

Du kan læse mere om hende her:
Skema

Send en Pm hvis du er interesseret :)

Avira Serafina Anova
Jeg kan altid bruge idé til bekendtskaber til min halv Satyr og halv Topalis kvinde. 

Ukendt halv-søskende: Avira som intet aner. Har en bror et sted derude, som er på hendes fars side. 
Det ville da være super nice hvis nogen fik lyst til at lave ham. :D

Eneste krav til ham er, at han skal være af racen Topalis, som sin far og han skal selvfølgelig være yngre end Avira.. Ellers er der frit slag. ;)
Billede Eks. (ikke et krav)

Avira har også en ønske om at finde en kvinde ved Navn Tatiana Wellamondo, som er mor til hendes halvbror. Så hvis nogen har lyst, må i/du gerne lave hende. :D

Du kan læse mere om hende her:
Skema

Scott Aiden Mclean
Er et alm. Mennesken som har evne til at gøre sig usynlig. Han er en mand af få ord og har et hård ydre, og er svær at komme ind på. Og har en forbandelse han aldrig kan komme af med.

- jeg søger lidt af det hele faktisk.

• Fjender

• Hans søskende som du kan se i hans profil. 

• Evt. en stalker (kvinde). Det kunne være sjovt. 

• en nær ven som skal forstå ham som ingen andre kan.
    Tjaa, kom endelig med ideer. :D 

Du kan læse mere om ham her:
Skema
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 18.07.2016 10:41
Awww Eva er så søøøød. Det gør helt ondt, at hun er ensom. Kahina vil med glæde ligge et venskab til den søde engel. Hun havde godt nok planer om at rejse til Nordlandet og lære at beherske vandmagi, men som tingene ser ud lige nu befinder hun sig ganske godt i storbyen, hvor hun hele tiden lærer nye ting. En engel er noget hun helt afgjort aldrig har set før, og jeg kan lige se hende beherske sig for ikke hele tiden at række ud for at mærke på Evas vinger.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack, Helli , Dragonflower
Lige nu: 4 | I dag: 11