Det gjorde manden smilende at han gik med til at følge med til. hvad var det. Mere intime omstændigheder.
"
intim.. jeg har hørt ordet før.." faktisk var det ikke noget han valgte at tænke synderlig meget over. Det blev mere et træk på skulderen og så lod han det ligge. Ronugak fulgte med ind i byen. For hvert drejning opdagede han nye ting, selvom hovedet ikke flyttede sig meget fra sin position i at kigge lige ud. Faktisk at kigge på manden foran sig. Han så ikke dårlig ud, men Ronugak huskede ikke at havde haft tanker i den retning angående mænd. Mest af alt fordi.. mænd rent biologisk for overlevelse kun tænkte på kvinder.. Selvom tankerne mere spillede sig ud i
jeg mand, du kvinde
Halvorken drejede med rundt om hjørnet og stoppede op og kiggede med lidt mere bevægelse i hovedet på gyden. "
Gyde.. hvorfor er vi i en gyde.. hvad i al himmelens navn vil han have ud af at fragte mig til en gyde.. der er ingen mennesker, intet af værdig.. måske han har brug for hjælp til et eller andet.. ansættelse til et eller andet mærkeligt arbejde.." Ronugak var en stille mand, men tankerne stod stort set aldrig stille på ham.
Mandens hurtige vending og tag i Ronugaks bukser, fjernede det hidtil fuldstændig neutrale udtryk og erstattede det med et overrasket. Han var rent faktisk stivnet af overraskelse. "
.. Intimt.. Got it.." brikkerne faldte i hvert fald på plads. Blikket der var blevet ham mødt og ivren for at få ham med. Nu faldte spørgsmålet bare endnu engang. "
Hvorfor?"
Halvorker var normalvis absolut ikke tiltrækkende for mennesker.. Ikke hvad Ronugak kendte til, og selv hvis de var, plejede der at være mere frygt til stede. Det kunne man roligt sige ikke var til stedet over dette.
Ronugak rynkede brynene, stadig uden at flytte sig. Hey, det var ikke generende hvad der foregik, så hvorfor bakke væk.. "
Jeg forstår ikke hvad du mener." mest af alt forstod han ikke mand der var interesseret i en anden mand konseptet, af den ene årsag at han aldrig nogensinde havde hørt om det før. "
Du er en mand, ikke en kvinde.."
Det mest tydelige i Ronugaks øjne var at han var undrende. Ikke afvisende, ikke fordomsfuld over hvad der skete eller hvorfor, men han forstod simpelthen ikke hvorfor.. Han kendte kun til at være sammen med kvinder, intet andet havde faldet ham ind før - selvom det da langsomt begyndte at gå op for ham at det måtte finde sted, udfra mandens ivren i hvert fald.