lummer Nøgenhed* I strandens varme sand. (Helli)

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 13.11.2015 08:24
Det var sjældent at Azia var at finde på stranden, men det var nu en gang der hvor hun befandt sig I dag, men hun havde i dag valgt at tage en fridag så hun kunne komme ud og nyde vejret, for det så ud til at det ville blive varmt på den lille ø i dag.

På det sidste havde hun virkelig følt at hun levede livet, inde i Hovedstaden gik det som det altid havde gjort, hun havde stadigvæk sit lejet værelse i byens populære kro og så var hun lige blevet tilføjet til kroen i Medanien, selvom de to steder ikke lå alt for tæt på hinanden, så var det ikke noget hun bekymrede hende. Hun ville altid sørge for hele tiden at besøge begge steder, for kunderne skulle jo ikke gå glip ad en nat med hende, hvis det var hende i helst ville ligge med.

Vejret her på øen havde været rigtig godt på det sidste og det var også derfor at hun havde søgt herud denne dag og allerede nu tittede solen frem på en nærmest sky fri himmel og luften var allerede godt opvarmet, men hun regnede med at det ville blive varmere når solen kom længere frem på himmelen og i dagens varme anledning bestod hendes tøj ikke af ret mange dage, hendes fine undertøj og så hendes hvide, tynde tørklæde som hun havde bundet rundt om hendes underliv og det slørede så lidt af det meste i det areal og til sidst havde hun endnu et tørklæde, som dog var bundet rundt om hovedet som en slags bandana, for at holde hendes hår oppe i en fin frisure.

Hun spadsere frem i det varme sand og nød udsigten ud over havet, som hun egentligt ikke have sådan et stort forhold til andet end at hun synes at det var et smukt syn når man stod på strandkanten i sandet og kunne se ud over det hele, måske skimte en lille båd i horisonten, og så var der jo heller noget som en god dukkert, og gerne nøgen, men dette var ikke noget hun havde det store ønske om lige nu.

Stranden i sig selv var noget øde i forhold til at det allerede tidligt på dagen var en varm temperatur på øen, så hun havde næsten den store strand for sig selv og det gjorde hende ikke noget, til tider var det skønt at gå i sine egne tanker og bare nyde naturen. Måske skulle man ligge sig og tage sol? Tænkte hun stille for sig selv, men forsatte sin gang hen ad stranden.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 13.11.2015 11:39
Ron havde i de sidste par holdt til her på Toropolis Isla sammen med Catherine, hvor hun bl.a. var blevet bedre til at kæmpe med sværd, hvilket var lidt af en befrielse for hende, da hun nu følte at hun var en smule mere brugbar for kaptajnen. I dag havde hun dog bestemt sig for at udforske øen alene, hun havde dog sit sværd med sig, hvis hun nu stødte på nogle farlige personer, ikke at hun troede hun ville det og selv hvis hun gjorde, så var hun endnu ikke så god.

Hun havde tager sine støvler i hænderne, så hun gik med bare fødder i sandet, og så havde hun rullet sine bukser op til knæene og også rullet sin skjorteærmer op til hendes albuer. Dette gjorde at hun kunne føle den friske, dejlige, havluft, for det var ikke fordi at varmen var et problem for hende umiddelbart, selvom hun godt kunne mærke at her var varmt, især men den måde solen bagte ned på hende. Heldigvis havde hun taget en dunk vand med, så hun kunne få noget at drikke, selv hvis hun ikke fandt et sted at drikke fra. Hun opdagede en person forude, og som hun kom tættere på, kunne hun se at det var en meget let påklædt kvinde.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 13.11.2015 11:59
Azia havde vovet chancen og var gået ud i vandet som nu nåede hendes ankler. Det var en dejlig følelse at mærke det dejlige kolde vand skvulpe op over hendes fødder og det hjalp med at køle hendes krop ned, lysten til at smide hendes tørklæde som hun havde rundt om livet og så tage en stor dukkert blev større efter hun var trådt i vandet, men hun lod svømmeturen vendte på sig og kig et par skridt længere ud i vandet.

Der gik ikke længe efter hun havde stået ude i vandet, før hun kunne se en person nærme sig. Hun kunne dog ikke se om det var en person hun kendte eller om det var hende hun var ude efter, ikke på en dårlig måde. Af hvad Azia selv vidste, så kunne hun ikke selv komme i tanke på nogen personer som skulle bo på Tropolis, så det kunne jo også bare være en forbi passerende, det betød ikke at det var Azia personen ville i kontakt med. Efter som hun kom nærmere på kunne hun se en pige komme spadserende, med støvlerne i hånden, det var nok for at mærke det rare sand mellem hendes tæer. Det måtte også være varmt med sådanne bukser på, så Azia kunne godt forstå hun havde rullet dem op, blev hun enig med sig selv, men det kunne være at personen krop var van til denne varme modsat Azia, som kom fra Hovedstaden hvor der var lidt mere køligere.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 13.11.2015 14:19
Ron kunne se at den fremmede også studerede hende på afstand, men fra hvad Ron kunne se, så så hun ganske venlig ud og siden det ikke virkede som om at der var nogen fare på færde, så rettede Ron kursen mod den fremmede og vinkede med et stort smil. Hun ville hjertens gerne sige hej til fremmede. Ron var dog meget påpasselig på ikke at kigge på kvindens former men hendes ansigt.

"Jeg havde ikke forventet at møde nogle herude," sagde hun da hun kom tættere på kvinden. Hun håbede bare at hendes indskydelse om at kvinden var venligsindet var rigtig, ellers kunne hun godt være i fare. Men hvem ville dog kæmpe i det tøj alligevel, der var Ron alligevel lidt bedre klædt på til det. "Jeg havde faktisk hørt at her ikke rigtig var nogle der boede her."
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 13.11.2015 14:35
Azia lod mærke til at kvinden kom tættere på, men det lod ikke til at der var nogle fare på færde, hun var heller ikke sikker på hvorfor nogen skulle ville hende det ondt, ingen hernede kendt hende, med mindre der kom en kunde forbi, men kvinden der kom her var bestemt ikke en tideligere kunde.
Solen var bestemt ikke så slem mere, som den havde været og det var nok fordi at hun nu havde vænnet sig til solen og så havde hun også lidt i sig allerede, efter som hendes forældre kom fra et eksotisks sted og det var også derfor hun allerede havde den pæne mørke hudfarve som hun havde, og der var ikke noget som få frisket farven i huden lidt op af den lækre sol.

Azia gik ind i sandet igen og vinkede tilbage til kvinden som ikke var langt fra hende selv. Det var nu meget hyggeligt at møde fremmede man kunne have en samtale med, det elskede Azia meget. At få nye venner og bekendt skaber. ”Nej, det havde jeg faktisk heller ikke, nu kommer jeg ikke her så tit, men det virker ikke til at mange besøger stranden selvom her er rigtig dejligt” Svarede hun smilende og forsatte roligt, ”Hmm.” Hun var faktisk ikke klar over om der boede nogle på øen eller ej, ”Det ved jeg faktisk ikke helt, jeg er ikke herfra, jeg er normalt inde i Hovedstaden og Medanien for det meste, men jeg har et lejet værelse i Hovedstaden hvor jeg bor i øjeblikket” hun smilede stadig og kiggede på kvinden og studere hende lidt.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 13.11.2015 18:26
Ron's smil blev bredere da hun hørte at den fremmede kvinde holdt til i Medanien og Hovedstaden på normalt hvis. "Jeg kommer fra Medanien og holdt også til Hovedstaden inden jeg stak til søs," sagde hun begejstret, før hun rakte hånden ud så, så hun kunne præsenterer sig selv. "Jeg hedder Ron, hvad med dig?" Hun bare meget begejstret over endelig at møde en ny person. Man mødte ikke så mange nye når man sejlede rundt, kun når man så endelig stødte på land, og lige her, var der bare ikke forfærdelig mange.

"Men det er vel lidt ærgerligt at det ikke ligner at der rigtig er nogle mennesker heromkring, stranden er dejlig her. Den er ikke noget ligende jeg har været på før," forsatte hun så, og tog noget af sit løse hår og proppede bag øret, da der var en vind og det var ikke super rart at få det i ansigtet. Det var virkelig ulempen ved langt hår.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 13.11.2015 22:40
“Er det rigtigt?” svarede hun glad Ron, ”Stak til søs? Skal du være skibsrotte eller?” hun grinede lidt af sin egen kommentar og håbede at Ron fangede hendes humor, det ville være det bedste.
Azia tog imod hendes hånd, med et fast greb og svarede Ron ”Hej Ron. Jeg er Azia” sagde hun pænt og var glad for at møde en helt ny person og Ron virkede som en dejligt glad menneske.

”Tjo..” svarede hun stille, ”Det kan vel også være rart, med en ikke overfyldt strand, det er i hvert fald min mening. Men jo du har ret i at det er en utroligt dejligt sted at være, jeg kunne sagtens ligge og slikke sol eller tage en nøgen dukkert i vandet, det er måske også en af de fordele ved at det ikke er en proppet strand, så kan man være lidt blufærdig og det synes jeg ikke at jeg har lyst til hvis alle kan kigge på min krop. Ikke fordi at jeg er sart eller utilfreds med den, men du forstår vel hvad jeg mener?” Hun kiggede spørgende og grinede lidt over det hun lige havde stået og fortalt sit nye bekendtskab, måske var det lidt for meget allerede? Men nu var det altså ude.
Hun satte sig ned i sandet og tog venligt fat i Rons hånd og trak hende med ned, så hun sad ved hendes side og de nu kunne tjekke udsigten og sidde og små snakke med hinanden.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 13.11.2015 23:57
"Jeg ville nok ikke kalde mig selv en skibsrotte, men jeg er skibsmusikant på et skib," sagde Ron grinende og kløede sig i nakken. Hun fik dog ikke lov til at stå særlig længe op, før hun blev hevet ned i sandet ved siden af Azia. Det var et stykke tid siden at hun havde været i nærheden af sådan en åben person, måtte hun indrømme, for selvom hun havde fået et ret godt forhold til Catherine, var hun ikke på samme måde åben, som denne fremmede.

"Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener," måtte Ron indrømme. Hun havde altid selv været ret blufærdig, og jo hun badede da nøgen, men hun gjorde det kun når hun var alene og var sikker på at hun var alene, og hun holdt sig da også væk fra steder med nøgne mennesker når hun kunne. Hun havde selvfølgelig set sin del, når hun havde sovet på gaderne i Hovedstaden, men det havde hun heldigvis forvist til den fjerneste afkrog i sit sind.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 14.11.2015 00:34
“Det lyder nu meget spændende at skulle være på et skib og sejle rundt. Er det pirater eller?” Spurgte hun nysgerrigt, men vidste ikke helt hvad hun skulle forvente af svar. Det var faktisk rart at sidde der i det varme sand og snakkede med et nyt menneske som man endnu ikke kendte så godt, som man ville komme til.

”Åh.” mumlede hun lidt, ”Det må du undskylde” sagde hun grinende, ”Som du måske har lagt mærke til mit tøj, så kan jeg godt lide min krop også at gå med lidt udfordrende tøj og deraf kan jeg godt lide at bade nøgen, men helst når der ikke er så mange, jeg ville aldrig gøre det på en fuld strand, det ville bare være at være opmærksomhedskrævende og det er jeg ikke, ikke på den måde” Hun roede lidt i sandet og kiggede hen på Ron, ”Nej jeg gør det bare for egen skyld, fordi at jeg er glad for min krop og fordi jeg godt kan lide at være uden tøj” hun grinte lidt, hun forstod godt hvis Ron synes at hun var en mærkelig person og så var det måske forkert, sådan som hun havde båret samtalen ad, ”Jeg stod også da du nærmede dig og overvejede om jeg skulle tage en dukkert, men mente det ville være akavet, bare sådan at smide tøjet” Hun grinte igen af sig selv. ”Du har vel ikke lyst til en svømmetur med mig, med tøj på? Eller rettere undertøj”

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 14.11.2015 00:48
Ron nikkede, for hvad kunne Azia egentlig gøre ved at hun vidste at Ron faktisk var pirat? Ikke så meget, så Ron var ikke super bange for at indrømme det. Hun kiggede ned på sine fødder, hvor hun legede lidt med sandet. Det var rart at sandet ikke var for varmt, så man dårlig kunne gå på det, men varmt nok til at det var behageligt.

Hun kiggede noget chokeret på Azia, da hun foreslog at de tog en dukkert sammen. Især i at være meget letpåklædet. Det var Ron ikke ligefrem en fan af, især fordi hun havde fået et glimt af hvor godt Azia egentlig så ud. "Jeg tror jeg springer over," sagde hun. Hun ville slet ikke tænke på hvad hun havde gjort, hvis Azia havde smidt tøjet tidligere inden de overhoved havde hilst på hende. Ron håndtererede ikke nøgenskab specielt godt, og det havde ikke været et problem i hendes liv før!
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 14.11.2015 01:03
“Spændende” sagde hun til hendes nikken. Azia havde intet imod pirater, nu var hun også selv en gadetyv, så hun var selv inde i samme game. ”Hvordan er det at være på åbne hav?” Spurgte hun interesseret og smilte til hende. Azia havde aldrig selv været ude at sejle, aldrig. Men det kunne hun da sikkert godt overtales til, men hun vidste ikke helt om hun var klar til det nu, for de var jo væk meget længe på sådan et togt.

Ansigts udtrykket på Ron sagde ligesom alt hvad Azia havde behøvet at vide, det var måske noget forkert det hun havde sagt, men altså det var der jo intet at gøre ved. ”Det må du undskylde, det var ikke meningen at chokere dig eller andet, ved mit spørgsmål” Nogen mennesker var jo ikke til nøgenhed som hun var, men nu havde hun jo sagt at det var med tøj på og det var i og med sådan som man badede i havet, der var jo ingen som havde en masse tøj på. Men hun håbede ikke hun nu havde ødelagt deres samtale.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 14.11.2015 23:48
Ron havde ikke ment at se så chokeret ud, men de to kvinder var meget langt fra hinanden om hvor blufærdige de egentlige var, men for hende at bade halvnøgen omkring et andet menneske. Det var bare ikke noget hun så i sine planer foreløbig. Det gav egentlig ikke meget mening om hvorfor hun var så blufærdig, for hun havde haft to brødre som ikke havde været i nærheden af ligeså blufærdig som hende. Måske var det bare anderledes når det kom til kvinder, hvilket bare var endnu mere latterligt.

"Nej det er helt okay. Jeg er bare ikke vant til sådan noget..." sagde hun og ledte så samtalen tilbage på det første spørgsmål. "Altså havet er ret fantastisk, især når man som mig har boet hele mit liv på landjorden. Jeg er rigtig glad for at kom ud og sejle."
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 15.11.2015 00:35
Det var jo forståeligt, mennesker var jo forskellige og derfor var det jo også normalt at det ikke var alle som var lige så blufærdige som Azia, men hun kunne nu godt tænke sig at komme i vandet og Ron var den eneste i nærheden, så mon ikke hun kunne lokke sådan en sød og flot pige med en tur i vandet, nu elskede hun jo vandet, altså Ron. Men hun vidste bare ikke lige helt hvordan det skulle gøres, de havde jo lige mødt hinanden, men Azia var mester til at løse små problemer, og hun var ikke så genert en person, som mange andre måske var.

”Jeg har aldrig været ude at sejle, men det virker til at havet er et dejligt og fred fyldt sted at opholde sig, der er jo kun lyden at forskellige fyr og så havets bruse, det virker dejligt, så jeg kan sagtens forstå dig valg om at blive pirat og komme lidt væk fra den faste landjord” Sagde hun smilende og kiggede Ron dybt i øjnene. Azia synes hun var en sød pige at sidde og snakke med og derfor var hun faktisk meget glad for at hun var kommet forbi netop den dag.

Azia rejste sig op og kiggede ud over havet og så ned på Ron igen og rakte en hånd ned til hende og fik fat i hendes arm; ”Kom” Sagde hun smilende og prøvede at hive hende op fra sandet, men fik ikke ordentligt fat i hendes arm og Ron røg tilbage i sandet og Azia fulgte med og landte oven på Ron og deres ansigter var lidt for tæt på hinanden end det var meningen. Azia var lidt lamslået over det der skete og lå derfor lidt forstenet inden hun brød ud i et grin og sagde ”Undskyld søde” og forsatte hende søde grin. Nu havde hun da rigtig mulighed for at kigge i hendes flotte øjne og ikke mindst hele ansigtet. Hun smilte stort til hende, ”Nu håber jeg dette er okay” Sagde hun grinende og begyndte at knappe hendes skjorte op og da skjorten var helt opknappet kom hendes mave og overkrop til synes. Azia smilte ved synet. Hun blev liggende, det var egentligt en meget dejlig position at ligge i og Ron var lige pludselig en meget dejligere kvinde.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 15.11.2015 13:44
Ron havde altid elsket havet, om ikke andet at se på det, og hun var glad for at Azia forstod hvorfor hun var blevet pirat. Hun var omgivet af havet, og så var der altid nye ting at opleve, hvilket Ron elskede. Hun skulle stadig lige komme sig over at de stjal, men var blevet bedre, for de tog kun fra rige folk, da der alligevel ikke var meget bytte ved almindelige mennesker.

Hun var lidt overrasket, da Azia pludselig prøvede at hive hende med op fra sandet, især da det ikke gik helt så godt, da de begge to faldt ned i sandet, og pludselig havde Ron en meget flot kvinde oven på sig, hvilket da også fik hende til at rødme svagt, især fordi Azia's ansigt var meget tæt på hendes eget ansigt. Dog var dette noget hun meget hurtigt glemte, da hun først kunne mærke et par bløde hende på hendes mave, og så gik det ligeså stille op for hende, hvad præcist Azia havde igang med. "Hv-hva la-la-laver d-du?" stammede Ron frem og hendes rødmen havde nu spredt sig til hendes ører og hals.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 15.11.2015 14:07
Azia vidste godt at hun nok havde overskredet et par grænser hos Ron, men det var af og til nødvendigt for at få personerne ud af deres comfort zoner og derfor var det nok også den rigtige beslutning af gøre, også fordi at Azia fik set Ron uden alt for meget tøj på, men det var jo ikke den vigtigste grund, hun følte jo hun hjalp Ron med at komme ud over grænserne. Og Azia ville jo gerne have hende med i vandet.
Azia lagde hurtigt mærke til Rons stærke rødmen, det var vist ikke til at over se, men det betød også at Ron måske følte at Azia var en pæn pige, og at hun nok var noget overrasket over denne situation, så Azia valgte til at starte med at beholde hendes ansigt tæt på Rons og grinte lidt over den opståede situation.
Hun lænede sit ansigt tættere på hendes og hviskede stille, ”Undskyld” smilende, ”Jeg tænkte bare at jeg ville hjælpe dig af med tøjet, så vi kunne tage en tur i vandet”.

Hun rejste sig op og sad på Rons underliv, uden at ligge for meget vægt på hendes krop. Hun lod hende ikke komme op, ikke endnu. Nu var de lige i sådan en god position og Azia var sikker på at Ron inden længe ville acceptere situationen og føle sig behagelig, håbede hun. Azia slog blikket ned på hendes mave og overkrop, som kun var ligeså smukt som Rons ansigt og hun skulle næsten holde sig tilbage for ikke at ligge en hånd på hendes mave, men gjorde det så alligevel. Hendes blød hud var rar at røre ved, det var jo ikke ret tit at Azia var så tæt på en anden kvinde, på den måde, det var faktisk sjældent .. Var det over hovedet sket før? Tænkte hun til sig selv, hun kunne i hvert fald ikke komme i tanke på sådan en situation.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 15.11.2015 14:53
Ron var virkelig ikke vant til situationer som disse. Hun havde faktisk aldrig været så tæt på et anden menneske med så lidt tøj. Hun havde heller ikke nogen ide om hvad hun skulle sige til at Azia ville have hende med i vandet, så hun åbnede munden, prøvede at sige noget, men ikke noget kom ud og lukkede så munden igen. Ron var normalt rimelig god til i fremmede situationer, men det her var vidst en situation hun ikke var klar på.

Da Azia satte sig op, var Ron's hjerne lidt langsomt til at opfatte at hun nu kunne prøve at dække sig til igen, for den måde Azia kiggede på hende, fik Ron's mave til at opfører sig helt mærkelig. Som om at der var sommerfugle derinde, og det var en smule ubehageligt, men også en smule behageligt. Hun tog fat i sin skjorte og prøvede at dække sine bryster med det, så hun ikke følte sig helt så blottet, selvom det ikke hjalp meget, når Azia blev ved med at kigge på hende med de øjne.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 15.11.2015 15:30
Azia kunne godt se at det ikke var noget Ron var van til, men nu måtte hun tage det som det kom, hun ville selvfølgelig ikke virke belastende eller for frembrusende, men det var bare rart, selvom hun ikke kendte hende frygteligt godt, endnu, så følte hun sig på en måde tiltrukket af Ron, og ikke mindst situationen. Hun lagde mærke til at Ron prøvede at sige et eller andet, men det virkede ikke til at hun kunne få ord ud af hendes mund, så Azia lagde sin pege finger på hendes mund og sagde stille, Sssch. og ikke mere end det, og et stort smil.

Dette havde hun ikke lige tænkt over, at Ron ville begynde at klæde sig på igen, men det var selvfølgelig klart, så hun smilte bare stort over situaionen og tog Rons hænder og holdte dem begga fast i en af hendes egen, hun havde lidt større hænder og kunne derfor lige havde begge hendes håndled fastholdt. Hun tog derfor med den anden hånd fat i skjorten og hev den væk under hende og smed den ud til siden og grinte af hende. Hun lod hendes hænder strejfe hendes bryster, som stadigvæk var lige så smukke som hendes ansigt og de søde øjne, og de røde læber som Azia også fandt noget spændende.
Hun tog Rons arme ned langs hendes side så de lå langs hendes krop, på sandet og Azia fik flyttet hendes ben og knæer hen over Rons arme, så de på den måde var fastlås. Azia smilte charmende til Rons, også lidt hånligt over at hun nu havde taget på situationen igen.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 15.11.2015 15:50
Ron havde aldrig haft et problem med at hun måske ikke var forfærdelig stor i bygning. Det var nemmere at undgå folk på gaden og smutte gennem menneskemængden, fordi hun kunne komme igennem alle de små huller, men hun kunne godt se at i denne her situation var det ikke så optimalt, for begge hendes hænder var blevet taget til fange, mens Azia hev hendes skjorte væk fra hende, så nu kunne i hvert fald ikke dække sig med det.

Der kom næsten et lille spjæt fra Ron, ikke fordi hun kunne bevæge sig meget, da Azia rørte ved hendes bryster. Det var en underlig følelse at en anden havde mulighed for at røre ved dem, og Ron ville egentlig bruge sine arme til at dække sig til, men så var de fanget mellem hende selv og Azia's ben. Og fordi at hendes arme nu var helt oppe af hendes egen krop, føltes det for Ron lidt som om at hendes bryster bare var endnu mere til skue for Azia. Dette gjorde også bare at hendes rødmen bare blev endnu dybere rød, hvis den overhoved kunne. Endnu engang prøvede hun at sige noget, men der kom kun brødstykker af ord ud som ikke gav mening overhoved.

Selvom Ron hidtil havde holdt sit blik på Azia's ansigt og på hendes egen situation, så nu hvor hun ikke rigtig kunne gøre noget, kunne hun ikke lade vær med at lade sit eget blik vandrer ned til Azia's barm, for selvom den var dækket, var den ikke dækket af meget.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 15.11.2015 16:24
Azia fandt situationen spændende og hun kunne bestemt mærke blodet hurtigere under hendes hud, det var en rar følelse og at Ron gav lidt udfordringer gjorde det lidt mere sjovt, men hun ville heller ikke have følselse af at det var en slags overfald, eller hvad man nu skulle kalde det.

Azia løsnede grebet om Ron, men ikke så hun kunne få armene fri, men så hun bedre kunne bevæge sig hvis det var for stramt, for hun kunne mærke Rons spjætten da hun fik strejfet Rons bryster og derefter prøvede Ron endnu en gang at sige noget, ingen ord, det troede jeg hun fik fat i, tænkte hun til sig selv, men hvis hun ikke helt forstod det måtte hun jo gøre det klart. Hun lænede sig ned til hendes ansigt igen og kiggede dybt på hende, Rons røde læber talte jo til hende, så hun lænede sig tættere på og lagde sine egne læber på hendes og kyssede hende roligt.
Det føltes dejligt.

Hun lænede sig op igen med et stort smil på læberne og var noget tilfreds med kysset Ron havde givet igen, hun lod hendes arme slippe fri, men kun fordi at hun havde set Ron kører hendes blik ned af Azias egen krop, så hun åbnede sin BH og smed den lige så langt væk som skjorten lå og grinte.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 15.11.2015 16:41
Ron kunne mærke grebet blev løsnet om hendes arme, og hun prøvede da også at se om hun kunne få sine arme fri, hvilket hun hurtigt opdagede at hun ikke kunne, men hun fik ikke mulighed for at tænke mere på det, før hun se Azia's ansigt og kunne mærke et par bløde læber på hendes egne. Der gik lige et par øjeblikke, før Ron ikke kunne stoppe sig selv og kysse tilbage, hvilket hun ikke havde troet at hun faktisk ville gøre, men der var bare noget ved solbrune kvinde, der åbenbart fik hende til at gøre ting hun ikke havde troet hun ville, for i realiteten, ville hun jo nok godt kunne vælte Azia af sig.

Ron var pludselig ikke klar over hvad hun skulle gøre nu hvor hendes arme var fri, især fordi Azia nu også smed sin egen top, så selvom Ron havde lyst til at dække sin bryster til, så lod hun vær, og prøvede virkelig at lade vær med at kigge på de meget velformede bryster der var lige foran hende.

Hun rejste sig dog lidt op, så hun lænede sig på sine arme, så hun ikke følte at hun lå så akavet som før. Ron var stadig rød som en tomat i hovedet, for det her var meget ude af hendes comfort zone.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12