Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 16:40
Hauru kommer gående, med Koda i hånden. Hele vejen har han ikke sluppet Koda's håndled, og han har ikke en eneste gang kigget tilbage på hende. Hans irriterede mumlen har der heller ingen ende været på. Han går med hastige skridt direkte hen til søen i Elverly, og lyden af springvandet bliver højere og højere, jo tættere de kommer.

Da de er nået til kanten af søen, slipper han Koda's håndled, og uden tøven, tager han både sko og bukser af, så kun nogle sorte, meget tætsiddende shorts dækker det de skal. Han går direkte ud i søen, til vandet går ham til livet, og først der vender han sig mod Koda, og ser på hende. Nu med et helt venligt blik, som om han slet ikke har virket irriteret på vejen derover.

"Har du det bedre nu?" spørger han kort, da han nu er gået med til at tage det bad, som han helst ville undgå. Ikke fordi han ikke trængte til det, han var nok bare mere doven. Men han var så opsat på endnu en gang at få sin vilje. For Hauru var det nok mere et spørgsmål om værdighed. Ingen kvinde havde nogensinde fortalt ham hvad han skulle gøre! Så sådan at tage imod en opfordring fra en kvinde, gjorde at han reagerede lidt tøset.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 16:47
Koda gik stille og roligt med Hauru som var godt på vej imod Elverly søen. Koda havde ikke rigtigt begivet sig ind her før men en gang skulle være den første. Mest fordi elver var så snobbet en race og Koda gad dem virkelig ikke.
Koda morrede sig mere eller mindre over at Hauru var så irriteret hele vejen, det var helt sødt.

#Meget bedre... men får det endnu bedre når du har været helt under" sagde Koda med et smil på læben og satte sig på en sted ved kanten af søen.
Der var jo fint udsyn lige nu og Koda klagede bestemt ikke over det.

"men bliv der nu ikke for længe.. ellers bliver du bare syg" sagde Koda lidt drilsk for at være lidt efter Hauru. Han blev så nemt tøsefornærmet at det var helt sjovt at drille ham.
Men det sjoveste var nok det med at han så gerne ville gøre alt for at få hende, også selvom Koda gjorde det svært for ham.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 16:55
Hauru havde pænt placeret armene over kors, mens han bare betragtede Koda.
Han spærre så hurtigt øjnene helt op, da Koda igen vil have et eller andet.
"Men jeg...." Han stopper sin sætning, og fnyser så kort i stedet. Han vender ryggen til Koda og begynder at vade igennem vandet, uden rigtig at tænke over hvor dumt det må se ud, at en fuldvoksen mand kan have svært ved at komme igennem vand.

Hauru fortsætter længere og længere ud, indtil vandet går ham til bystet. Og vandfaldet står han tættere og tættere på. Et tung suk kommer fra ham, inden han beslutter sig for at dykke helt under vandet. Der går dog ikke lang tid før han kommer op igen, og han langsomt vader tilbage gennem vandet. Da vandet igen går ham til livet, stopper han op og ser på Koda.
"Er der andet du gerne vil have, nu når jeg er igang?"

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 17:03
Koda rettede blikket væk fra Hauru lidt og kiggede rundt omkring. Koda var entelig ikke særlig tryk ved at være inde på elvernes domæne på nogen måde. hun håbede bare at Hauru blev færdigt hurtigt så de kunne komem væk før der kom en vred elver.
Da Hauru talte til hende igen efter han havde været under vandet rettede Koda blikket imod ham igen og sagde "Det er fint, du har tilladelse til at komme op"
Da Koda var færdig med at tale rettede hun igen blikket væk. Det virkede til at der var noget der ude et sted. Spørgsmålet var bare om de havde opdaget Hauru og Koda og om hvor lang tid de så havde til at komme væk igen. Hvis det ikke allerede var for sent.

"Jeg tror ikke vi skulle være her" sagde Koda lidt små nervøst over at være her.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 17:07
Hauru ser undrende på Koda, da hun ser sig omkring. Hun virker nervøs. Som Hauru så på det, var der da overhovedet intet at bekymre sig om. I hvert fald ikke endnu. Og lige meget hvad, ville Hauru da ikke blive der. For han havde stadig intentioner om, at han nok skulle få Koda med sig hjem.
Han begynder at gå op af vandet, hen til Koda, hvor han rækker en hånd ned til hende.
"Så lad os gå," siger han kort og smiler skævt. Lidt sød kunne han godt være, uden først at få besked på det først.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 17:24
Koda tog imod Haurus hånd og hev sig selv op fra stenen igen og gav så slip igen, hun betragtede lidt Hauru med et smil på læben og begyndte så at gå lidt rundt igen mens hun ventede på Hauru fik tøj på.
"Lad os det. Ellers kommer de højsnobbede elvere bare løbene og skaber problemer" sagde Koda men vidste godt de havde et stykke i skoven før de ville være ude så der var tid nok endnu for at elverne kunne dukke op ud af ingen ting.

"Hvad planlægger du så nu" spurte Koda nysgerigt Hauru om. Hun ville gerne vide hvad han havde af planer for deres date. Mon han overhoved havde nogen ide om hvad de skulle nu hvor han aldrig havde gjort det før.

Koda begyndte igen at se sig lidt omkring og kunne ikke sætte fingeren på hvad der var galt lige nu.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 17:35
Efter at have hevet Koda op fra jorden, går Hauru hen og trækker bukser og sko på igen. Han vender sig så mod Koda og smiler skævt over hendes kommentar med hensyn til elverne.

"Øhm..," kommer det eftertænksomt fra Hauru. Han kører kort sine fingre igennem sit hår, så der er lidt mere kontrol over det end før. Men ikke kun derfor. Også fordi han lettere elegant forsøger at trække tiden lidt ud, mens han prøver at komme på et klogt svar.

"Ja, kroen er vel ikke ligefrem romantisk...," mumler han lavt. Han vender kort blikket mod jorden.
"Det kommer an på hvad du vil have," kommer det hurtigt fra ham, og et halvstort smil viser sig på hans læber. Nu mener han selv, at han er sød, da han jo sådan set giver Koda lov til at bestemme hvad han skal lave.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 17:50
Koda ville give Hauru ret i at kroen ikke lige frem var særlig romantisk på nogen måde. Desuden kom Koda tit på kroen for at finde sig et offer, så chancen for problemer var jo lige godt lidt stor. Så der skulle det nok ikke være.
Men Koda grinte lidt over Hauru's næste kommentar, han prøvede jo at skubbe det hen på hende. Det var jo lidt ynkeligt på en eller anden måde.
"Godt forsøgt... Det er dig der har inviteret mig ud.. så du vælger" sagde Koda sødt og vidste godt at det faktisk på en eller anden måde var hende selv der havde fået Hauru til at gå med på denne date, men han skulle ikke slippe.

Koda stod og ventede på hvad Hauru havde at sige, men var lidt distraheret over at sulten var begyndt at komme ind over hende. Problemet var at hun havde jo ingen ide om at Hauru også var vampyr, så hun skulle finde blod uden at Hauru opdagede det. Måske havde det ikke været så smart at blot skulle sige ja til det skulle være lige nu.

"Hvis det er.. så kan du få et par dage til at tænke over det... men kan du undvære mig så længe" sagde Koda drilsk men håbede et eller andet sted at han sagde ja.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 17:56
Hauru stod og smilede stort, da han selv synes det var et godt svar, men smilet forsvandt igen, da han fik at vide han stadig selv skulle gøre det.
"Så har jeg kun en idé. Det mest romantiske sted. Mit eget hjem. Der kan du få et helt måltid, og det koster ikke mig noget. Du må endda godt få en rose på bordet," siger han og nikker let. Smilet er kommet lidt tilbage, for på den måde, ville han både kunne klarer daten, og at få hende med hjem.

Selv var Hauru begyndt at mærke lysten til blod. Og så provokerende som Hauru nu var, lægger han ikke skjul på hvad han er.
"Udover det, er der blod til mig," siger han lavt, stadig højt nok til Koda ville kunne hører det.

"Og nej! Den date skal ikke vente," siger han bestemt. Hauru var mere end klar til, ikke kun at få Koda med hjem, men selv at få blod, så han ikke ville ende med at bide Koda. Det ville nok ikke sætte ham i det bedste lys.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 18:10
Koda sukkede kort for sig selv. Hjem til Hauru, var det virkelig det bedste han kunne finde på. Det var klart hvad Hauru håbede på ville ske. Men kunne han ikke bare være lidt mere kreativ end det.
Ja Koda var mere eller mindre skuffet.
"Wow.. du ved da lige hvad der får en kvinde til at smelte" sagde Koda meget ironisk og himlede med øjne og begyndte at gå stille og roligt ind imod skoven og vinkede lidt efter Hauru og sagde "Fint jeg arrangere det for os... men jeg forventer mindst 5 komplimenter hen over aftenen"

Koda hørte godt hvad Hauru sagde og det kom måske lidt bag på hende at han ville have blod. Var Koda nu faldet over endnu en vampyr. Det var da utroligt hvor mange hun mødte for tiden.
"Så du er en af de der uhyggelige blodsugere der findes" sagde Koda og trak på skulderne og lagde ikke meget i det. Dog undlod hun at fortælle hun selv var vampyr. Et eller andet sagde hende bare at det var den bedste ide.

"Og hvis den ikke skal vente så må du hellere komme med" sagde Koda lidt drilsk men også lidt bestemt over for Hauru.
"Og du betaler stadig, jeg bestemmer bare" tilføjede Koda og ville ikke spare på det.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 18:18
Hauru ser lidt undrene på Koda, mens han venter et svar. Et kort grin og det store smil kommer frem igen.
"Jeg ved det," siger han kort, med en rimelig selvglad tone.
Kort efter er han endnu en gang ved at tabe undermunden.
"5...." mumler han lavt. Han tager en dyb indånding, og nikker så svagt.
"Okay...,"

Hauru løfter let det ene øjenbryn.
"Uhyggelige blodsugere?.. Nej.. Mere fantastiske væsner, der er elsket af alle," smiler han. På en eller anden måde er det ikke helt gået op for Hauru, at Koda er på vej derfra, og han selv skulle følge efter. Men efter hendes kommentar vågner han lidt op, og skynder sig at følge efter Koda, med hænderne i lommerne.
"Men jeg betaler aldrig for noget som helst...," piver han nærmest. Rigtig ynkeligt.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 18:27
Koda gik igennem skoven med Hauru efter sig og hun ville entelig bare gerne ud fra elvernes område. Det var ikke lige stedet hun ville være længere.
"Godt du går med til det" sagde Koda lidt koncenteret og gik videre uden at skimte Hauru et blik. Koda prøvede mere eller mindre at lukke sulten ude for nu. entelig havde hun bare brug for en god undskyldning for lige at komme væk lidt og finde sin mad.
"Og du må bare vænne dig til at betale hvis du vil have noget med mig at gøre" sagde Koda denne gang lidt mere drilsk. Hun vidste ikke om hvor meget hun ville have med Hauru at gøre men det var ganske morsomt ind til videre, så måtte hun bare se hvor langt det gik i sidste ende.

"Og jeg har nu aldrig hørt om en vampyr der er elsket af mange" sagde Koda og sukkede lidt. For det var jo rigtigt at de ikke rigtigt var elsket, og Koda var en del af det.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 18:35
Mens Hauru følger Koda, ser han hele tiden på hende med et undrene blik. Der foregår et eller andet i hendes hoved, som han ikke helt har opfattet hvad er. Men indtil videre, lader han være med at spørge ind til det, da han ikke ved hvordan Koda vil reagere.
"Jeg må skaffe mig et job..." mumler han lavt, med et skævt smil.

"Har du noget imod vampyrer?" spørger han kort, mens han vender blikket mod jorden. I Haurus tilfælde, har han aldrig oplevet noget disideret had til vampyrer. I hvert fald ikke hvad han kan huske af. Men når man husker så dårligt som ham, så er det måske ikke mærkeligt at han ikke kan huske over halvdelen af, hvad han har lavet. Hvilket måske også er en god ting i sidste ende.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 18:42
"Det lyder som en fin ide" sagde Koda med et grin og gik videre, hun vidste godt hvor de skulle hen men det skulle være en overraskelse til Hauru. Selvom han nok ikke ville lægge meget i det alligevel. Han ville nok bare se det som en belastning at være ude på en date.

Koda stoppede dog op da Haru spurte ind til om hun havde noget imod vampyrer. Hun knyttede lidt sine hænder, for ja hun havde noget imod vampyrer og hun hadede selv at være en. Det værste var nok hun selv var begyndt at kunne lide at drikke blod. Det var så skræmmende at blod kunne smage så godt når man først var forvandlet.

"Noget imod dem?" spurte Koda sig selv om og sukkede. Hun vendte sig om imod Hauru og så ham i øjne dybt seriøst.
"Ind til videre har alle jeg har mødt af dem været blodtørstige væsner som med glæder overfalder andre for at få deres mad... ingen undtagelse" sagde Koda lidt irriteret og vendte sig om igen og begyndte at gå videre, og denne gang lidt hurtigere så Hauru måtte sætte farten op hvis han skulle følge med.
Selv Koda selv var begyndt at blive sådan. *Gud forbande dig Falco* tænkte Koda for sig selv mens hun gik.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 18:50
Hauru kommer med et lavt grin, da Koda kommentere hans idé om et job.
Da Koda stopper, stopper Hauru selv med et sæt, for ikke at gå ind i hende.
Han vender blikket, så han ser på hende, og ikke ned i jorden. Da han ser hendes seriøse blik der stirre ham i øjnene, går han et lille skridt bagud.

"Men ikke alle er sådan. Du har nok bare været uheldig," vælger han roligt at svarer. Det går ikke op for Hauru med det samme, at Koda igen begynder at gå, men da det gør, skynder han sig hurtigt at følge efter. Hauru går selv hurtigere, og hurtigt nok til at havne ved siden af Koda, i stedet for at gå bag hende.
"Desuden.. Er du da ikke sådan," tilføjer han kort tid efter. Efter han hørte hendes tanke, kunne han næsten regne ud, hvorfor hun reagerede som hun gjorde. Han skæver til Koda, og et svagt smil kommer fra ham.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 20:30
"Har jeg nok.." sagde Koda lavmeldt mens hun gik og sukkede lidt. Hver gang inden hun selv var blevet til vampyr var resulteret med hun var blevet drukket af.

Koda stoppede endnu engang op da Hauru sagde at hun ikke var sådan som hun havde sagt. Hun stirrede på ham, hvordan vidste han det om hende. Og hvad vidste han lige om det, hvordan kunne han tillade sig at udtale sig om det.
Med et kom der en flad hånd direkte imod Hauru som ramte ham lige på siden af hoved (tilladelse givet).
"Du har ingen ide om hvordan jeg er" nærmest hvæsede Koda af ham. Hendes tænder kunne nu ses og hendes øjne lyste nærmest helt op.
Koda overfaldt uskyldige mennesker for kun at tage deres blod, og Falco ville have at hun skulle slå dem ihjel, og for hver gang hun blev jagtet af vagter var tankerne der om det ikke bare var nemmere at slå dem ihjel.

"Hver dag.. et nyt offer.. ingen undtagelse... de ved ikke engang hvad der kommer... jeg bad ikke engang om at blive til en... men det fortærre mig" Kodas stemme var en blanding af vrede og sorg og der var tårre at finde i hendes øjne.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 20:41
Hauru når kun at gå en enkelt skridt videre, inden han selv stopper op, og vender sig mod Koda. Da Koda rammer hans kind, drejer hans hoved med, og da han ikke var forberedt på lussingen der kom flyvende i hans retning, nåede han med nød og næppe at blive stående. Han tager sig kort til kinden med den ene hånd, men fjerner hurtigt hånden igen og skævet til Koda.

Hauru lægger godt mærke til både tænder og øjne, men kommentere ikke på det. Endnu en lussing skulle han ikke have, så fra nu af ville han prøve at passe på med hvad han siger. Prøve.
"... Undskyld..?" siger han kort og smiler skævt. At folk har været sure på Hauru, har aldrig været en overraskelse.

"Tro mig. Om et par måneder vil du have det helt fint med det," svarer han kort, lettere koldt. Hauru havde selv været vampyr i mange år. Så for ham var det ikke noget nyt. Følelsen af at være nyfødt vampyr havde han glemt for lang tid siden.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 21:01
Temperaturen omkring dem begyndte hurtigt at blive meget koldere end det allerede var. Der var allerede is på nogle af træerne omkring dem og Koda var nu helt oppe i det røde felt. Hun ville aldrig vænde sig til det, det nægtede hun simpelt hen.
"Jeg får det aldrig fint med det" hvæsede Koda og vendte sig om og begyndte hurtigt at gå væk fra Hauru. Hun havde bestemt ikke lyst til at være i nærheden af ham lige nu.

Koda var entelig rigtig ked af det og havde faktisk ikke lyst til at være alene, men hun ville ikke indrømme det over for Hauru. Bare måden han havde sagt det på gjorde hende virkelig ked afdet.
Koda endte med at sætte sig op af et træ som straks frøs til is og begyndte at græde for sig selv.

Var Hauru bare lidt som en der bare havde interesse for Koda ville han dukke op igen. Men Koda regnede ikke med det.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 21:08
Hauru lægger hurtigt mærke til isen omkring dem, men virkede egentlig ret ligeglad med det. Han hæver let det ene øjenbryn. Præcis samme sætning sagde Hauru selv dengang han blev vampyr. Men se ham nu. Hauru følger Koda med blikket, hele vejen op i træet.

Han valgte at blive stående i lidt tid. Det kunne være Koda måske havde brug for noget tid. Men selvom Hauru altid havde været den hårde type, havde han alligevel aldrig været typen der lod folk være alene, hvis de var oprørte eller andet.

Derfor vælger han kort efter at følge efter Koda. Da han kommer til træet, begynder hans hænder at lyse op af flammer. Og som han griber fat om træet, og kravler længere og længere op, jo mere smelter isen. Da han kort tid efter når op til Koda, sætter han sig roligt ved siden af hende. Han skæver kort til hende. Forsigtigt forsøger han at lægge en arm om hende, for en gang skyld ikke fordi han ville gå videre med det. Kun hvis Koda nu havde brug for det. Og ellers kunne hun altid sige fra.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 21:38
Koda græd for sig selv og lagde først rigtig mærke til atHauru var kommet op til hende da han lagde armen omkring hende. Hun spjættede lidt korrt men slappede så af igen og puttede sig ind til Hauru som var kommet for at trøste hende.
"... jeg bad ikke om det" sagde Koda grædene og vidste ikke hvad hun skulle stille op med sit liv.
Bare det at hun ikke længere kunne dø af alderdom var noget der skræmte hende med. Hvad skulle alt den tid gå med.
"Hvorfor skal... blod... smage så godt... jeg kan ikke kontrollere det" sagde Koda stille og spørgerne og håbede virkeligt at Hauru havde svaret på det. Men et eller andet sagde hende at han ikke havde svaret på det.

Koda lukkede øjne og prøvede at slappe lidt mere af. Suk hun var bare så sulten lige nu, og så selvmodsigende det var så ville hun gerne finde en og hive med ind i en mærk gyde. Bare de selvmodsigende tanker gav hende kvalme.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12