La compétition manifique!

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 01.03.2012 09:11
SÅ ER DET KONKURRENCETID!

For de der ikke kan huske fra næse til mund, får I lige kravene (og inspirationskilderne) her:

[list]Krav:
Man skal bruge en af sine egne karakterer, men handlingen behøver ikke at foregå i Krystallandet.
Elementer der skal være med i teksten: Guldsaks, flod af mælk og honning, ørnekongen og en levende svamp
Handlingen skal forløbe fra solnedgang til solopgang
Ens karakter skal gennemgå en bisar forandring!
Historien skal omhandle noget dyrisk
Man skal få sin inspiration fra billedet og sangen.
Teksten må være maks 1000 ord[/list:u]

yeah.. I like rainbows. Problem?

Inspirationskilder:
[url=http://www.josephinewall.co.uk/latest/dreaming_in_colour.jpg]Billede[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Bz8iEJeh26E&ob=av2e]Sang[/url]

Præmien til vinderen vil være en illustration af en scene i jeres historie, lavet af undertegnede. "yaaaaay!"
Måske en kage på næste KL-tur, hvis vinderen er så fabelagtig, at vi taber både næse, mun, hat, briller og bamser!

Indlæg skal postes i den tråd der hedder 'Les histoires' senest d. 1. april (nej, dette er ikke en aprilsnar). efter d. 1. april vil tråden blive låst, og der kan IKKE indsendes indlæg efter dette.
Vinderen findes af Sunny og jeg alene! kan vi ikke blive enige, hiver vi en HEMMELIG 3.part ind.

Bestikkelse modtages gerne.

Håber I vil hygge jer med det :)
Spørg endelig, hvis I er i tvivl om noget ^^

Illu og Sunny over and out :3 (Vi er for awesome!)

George

1633
karakterer

George 02.03.2012 17:08
Det var sgu en udfordring, der ville noget! Og - erhm - hey, tak for ikke at nævne mit navn ved det med begrænsningen -.-' Det var jo en direkte personlig udfordring i gav med dén handling! Desuden, hvordan kan man modstå at skrive noget med en levende svamp? Altså helt ærligt? Men altså, jeg har så været den første til at lægge bidrag ind. Håber I kan lide det, og tak for arbejdet i at lave konkurrencen :D Rigtigt opfindsomt!

Wimse

260
karakterer

Wimse 03.03.2012 21:57
Mig der laver megaindlæg? Nej, det kan ikke passe. Det tror jeg simpelthen ikke på, hahaha.
Jeg skal prøve at begrænse mig!

Stan

Ham den mega akavede

201
karakter

Stan 04.03.2012 01:08
Det var svært, men jeg kom igennem det!
1000 ord præcis! Ha-HAH! >8D

George

1633
karakterer

George 04.03.2012 02:08
(Georgie)

Erhm, Stan, lige ... to ting omkring din ellers gode historie .... Ford et første, hvor var det dyriske moment? Fejlede i at se det D: Erhm, og den anden, som faktisk er endnu mere kritisk. Hvor fanden var den "Ens karakter skal gennemgå en bisar forandring!" ??? Så ingen forandringer :( Siger det så du kan nå at rette op på det, hvis du synes? Intet ondt ment, elsker historien, den rammer bare ikke helt ind under kravene i mine øjne D:
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1140
karakterer

Sunny 02.04.2012 12:34
Konkurrencen er nu lukket!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath