Welcome back, my friend?

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.01.2012 22:44
Sneen nåede aldrig denne del af skoven, og slet ikke på samme måde som mørket. Alt var sort nu, undtagen to lysende hvide pletter, der hoppede af sted gennem mørket, en stråle af lys stående ud fra hver, der svitsede og brændte alt, det kom i kontakt med. Lyset var skarpt som sollys, og det fejede søgende rundt, afbrudt igen og igen i brøkdelen af et sekund, før det brændte videre med samme intensitet. Lyset brød alle skygger; sendte dem på skræmt flugt hen ad skovbunden, hvor alt alligevel var sort og hærget efter elementalernes hærgen. Det var derfor, hun var her. HEr kunne hendes nyligt opdagede evne da ikke gøre skade.
Med et tungt suk satte hun sig på jorden ganske lydløst og lukkede øjnene i, så lyset ophørte med at brænde, og mens hun begyndte at slikke sig selv ren, lyttede hun til skovens nattelyde, mens ørerne fór frem og tilbage for at opfange enhver lyd i området. Ingen ville kunne snige sig ind på tigerkeidranen i denne tilstand, selvom hun lige nu virkede meget fredelig og uskyldig.

Base: autumnpixels doll af mig
Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 28.01.2012 22:55
Lyden af hove imod skovbunden bredte sig.
Et svagt rødt lys fra den røde krystal omkring hans hals, kunne svag anes i det fjerne. Hans lange hår hang løst og krøllet omkring hans brede, muskuløse skuldre, og ned over hestens brede flanker.
Der sad han med et let smil over læberne, og et roligt udtryk i øjnene.
det var længe siden han havde følt sig så afslappet. Han nærmede sig langsomt skikkelsen i skovbunden, uden at ænse noget som helst, udover den kolde vinterluft.

Tegnet af mig.

Avatar lavet af den skønne Rena <3
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.01.2012 23:09
En lyd af et dyr der nærmede sig nåede hendes ører, og hun stoppede midt i et slik og spidsede ører. Et stort, tungt dyr, hove, den tunge lyd af prusten, fra et dyr der løb, men ikke flygtede, et dyr der var godt tilpas og gik uvidende.. frem mod hende. Hurtigt lagde hun sig fladt ned mod jorden og snusede. Der var mere end dyret, opdagede hun. Noget, der ikke var et menneske, men som alligevel blev genkendt af hende, som noget hun havde lugtet før. Noget menneske-agtigt. Pokkers, ingen aftensmad i dag. Hun krøb tilbage baglæns ind mellem nogle svedne buske for at holde sig af vejen og kæmpede for ikke at åbne øjnene og afsløre det klare lys og derved sin position.
Uden at være bevidst om det, bakkede hun direkte ind i en tjorebusk, og med et hyl og et vræl fløj hun op og slog øjnene op, så der stod en klar lysstråle ud fra hendes øjne, der skar en gren af, der faldt ned lige bag Akitos hest og landede med et hult drøn. Ihsan var i midlertid endt i et afbrændt træ, hvor hun klamrede sig med hovedet nedad til en gren kun ved hjælp af kløerne, indtil grenen knækkede og hun røg direkte tilbage i tjornebusken med et højt vræl.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 28.01.2012 23:17
Hesten stejlede og vrinskede højlydt. Akito greb hårdt fat i tøjlerne og klemte til om hestens flanker med lårene. Han beroligede hesten og klappede den på halsen, hvorefter han let og elegant svang sig ned af den. Han var noget forskrækket, men efter så lang tid i denne verden, var der efterhånden intet som virkelig skræmte ham. Roligt bevægede han sig over imod den tjornebusk, og den lettere forslåede Ihsan.
Han bukkede sig ned og greb forsigtigt fat i hende, og løftede hende ud af busken.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.01.2012 23:27
Ihsan lå med lukkede øjne og kæmpede for at komme ud af busken fuldstændigt dækket af tjorne over hele kroppen, og hun klynkede ynkeligt og skubbede grenen, der var landet ovenpå hende væk. Så mærkede hun pludselig hænder gribe fat om sig, og først stivnede hun fuldstændigt, fordi hun troede, han ville gøre hende ondt. Men da der ikke faldt nogle slag, ingen våben mod hende, ingenting ondt, faldt hun lidt til ro. Hun begyndte at flå tjorne ud af kroppen med sine tænder og spyttede dem væk fra ham, mens hun ventede på at blive sat ned, hendes øjne stadig fast lukket i, så hun ikke skulle brænde ham af. Hun havde endnu ikke lært at styre sin nye evne; nogengange var dne der, nogengange var den der ikke, men dne havde været konstant det meste af dagen, og det gjorde hende træt og sulten.
Hun mumlede lavt, irriteret for sig selv over sin klodset- og uheldighed, en mumlen der lød halvt knurrende.
"Tak," fandt hun endelig frem til at sige.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 28.01.2012 23:31
Han satte hende roligt ned på jorden og spurgte med et smil: "skal de have hjælp med at få de torne ud af deres pels, frøken?" underlig ting at sige, Akito. det er intet under at folk synes du er sær tænkte han med et suk.
Han stod roligt og betragtede det lille væsen. Hesten stod uroligt og skrabede i jorden med hoven.
Han kørte hånden igennem sit lange isblå hår.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.01.2012 23:37
*Han snakker underligt* tænkte hun forvirret og viftede med ørerne, mens hun klynkede svagt, da hun blev sat på et par torne. Hun nikkede svagt.
"Tak," sagde hun igen og rakte den ene arm frem for sig, hvor hun kunne høre, han sad, mens hun krummede sig sammen og begyndte at flå dem ud af benet på sig selv. Hun ville ønske, hun kunne se ham, men hun ville ikke flå knoppen af ham og holdt derfor øjnene fast lukket i, mens hun arbejdede med tornene forholdsvis uforsigtigt og fik flået store totter af pels med. Hver eneste gang prustede hun spruttende pelsen ud efter at være kommet med en hvæs en tiger værdigt, og et lille gys gik gennem hendes muskler, nærmest som om de gispende trak sig sammen for smerten.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 28.01.2012 23:40
han rømmede sig "Det hørte jeg godt frøken, og de burde ikke flå sådan i deres pels.. lad nu mig" sagde han med en rolig stemme, hvorefter han tog fat i hendes arm, meget blidt, og pillede tornene ud, én efter en.
"så..øhm.. hvad skete der lige før?" spurgte han, med en smule nysgerrighed i stemmen.
Den røde krystal om hans hals lyste nok op til at han kunne se hendes ansigt, og hendes sammenklemte øjne. han undrede sig nu en del.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.01.2012 23:49
Hun var forvirret. Hvad hørte han godt? Hendes tak? Tankerne og forvirringen begyndte at kværne rundt i hendes hoved.
*Hvad er dét der?*
*Hvorfor hjælper han mig? VIl han ikke også skade mig?*
*Hvad hørte han?*
*HVad pokker sker der!?*
Hun mærkede hans fingre tage blidt om sig og dernæst at han trak tornene ud noget blidere end hun selv havde gjort, og hun stoppede sin hovedløse flåen med et suk.
"JEg hørte dig komme, ville af vejen og endte i den ting, fordi jeg ikke kunne høre eller lugte den!" Hendes stemme var fyldt med irritation, mest over hende selv.
*Flot klaret Ihsi, selvfølgelig bakker du ind i et eller andet tåbeligt, og nu er du fyldt med stikke-ting! IGEN! Argh, hvorfor kunne jeg ikke lugte den, hvad end det var?* Hendes tanker var ikke mindre irriterede, og hun ahvde lyst til at flå sig selv til blods over at være endt der.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 28.01.2012 23:54
Han smilte. "de er da en noget forvirret lille en.. lad mig forklare. Jeg har visse evner. såsom tankelæsning. jeg kan ikke gøre for det, det er ligeså tydeligt som hvis folk taler. af og til er det meget upraktisk" sagde han roligt, imens han fortsatte med at trække tornene ud.
han fortsatte: "nej jeg vil ikke skade dem, hvorfor skulle jeg dog det? og det var da pokkers klodset af dem frøken.. er de sulten? jeg tror jeg har noget brød og frugt i min taske.."
Spiser den slags væsner overhovedet frugt og brød?.. jeg kunne tilbyde at fange et dyr til hende? årh Akito du tænker for meget over det! tænkte han med et fjollet smil.
"åh, og stikke-tingene kaldes torne, min kære" afsluttede han.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 29.01.2012 00:07
Hun blev kun endnu mere forvirret af hans første ord, men så forklarede han det, og hun forstod, selvom hun var lidt skræmt. Normalt tænkte hun ikke ret meget andet end forvirrede tanker, og med den tanke sukkede hun tungt og rystede let på hovedet, så ørerne flappede om hendes hoved med en sjov lyd.
"Tanke...læsning," gentog hun tænksomt og var nødt til at dele ordet op for rigtigt at forstå det. Læsning var ikke noget, hun kendte meget til, men hun forstod da hvad, det betød.
"Så du... kan se ind i hovedet og læse hvad der.. er derinde?" spurgte hun forvirret og følte sig totalt stupid for ikke at forstå.
Ved hans næste ord vendte hun ansigtet mod jorden og mumlede:
"De fleste vil skade mig ... Fordi de siger, jeg er et dyr! Et dyr der ikke kender min plads!" Hun fik vrede tårer i øjnene, og de skinnede af lyset inde bag ved øjenlågene, der måtte vige svagt for at lade tårerne ud, og dråberne lignede at være rent lys, som de sad i øjenkrogen og vibrerede.
"Brød?" spurgte hun forvirret uden at ane hvad, det var, "Frugt er ikke lige mig, ellers tak." Hun sukkede let og kunne vel lige så godt tænke højt. "Jeg havde tænkt mig at æde det dyr, jeg kunne lugte kom sammen med dig, men så kunne jeg lugte dig og prøvede at komme ad vejen." Hun trak let på skuldrene.
Ved det sidste hvæsede hun ad ham og skød ryg, så alle tænderne var synlige, de lange, skarpe tænder.
"Jeg er ikke noget kræ!" Hun misforstod totalt ordet kære og var både såret og forvirret.
*Hvorfor kalder han mig et kræ!? Jeg skal bokse hans ører til han tager det i sig!*

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 29.01.2012 00:13
"åh jamen dog! nej nej! jeg sagde ikke kræ.. jeg sagde kære. det betyder at jeg synes de er sød." fik han hurtigt sagt med et undskyldende tonefald.
"ja.. jeg kan se ind i folks hovedet, og høre hvad de tænker.. og brød.. brød er noget som heller ikke består af kød.. men jeg kan måske godt finde dem en kanin, eller noget lignene... jeg spiser ikke selv råt kød. men jeg vil med glæde finde noget"
han sukkede og pillede den sidste torn ud af hendes pels, hvorefter han kiggede op og så de glitrende tårer i hendes øjne, han tørrede dem forsigtigt væk og sagde: "teknisk set er de et halv-dyr, men det gør dem ikke til noget slemt. tag mig .. jeg er slet ikke herfra, jeg er fra laaangt ude i rummet, fra en anden planet faktisk" afsluttede han og smilte svagt, selvom han godt vidste at hun ikke kunne se det.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 29.01.2012 00:29
Hun hidsede sig ned igen ved hans undskyldning, da hun kunne høre, han mente det, og hun snøftede kort, irriteret over sig selv.
"Brød lyder ikkesom noget for mig," kommenterede hun så og lod hele tankelæseremnet ligge, da hun ikke rigtigt kunne finde på mere at sige. hun lo let, da han foreslog en kanin. "Der skal mere til end en sølle kanin," kommenterede hun roligt og mindede ham så om: "Jeg ville spise det store dyr, hvis ikke det havde været optaget ... Men det er ligemeget, jeg finder noget senere."
Hun sukkede lettet da den sidste torn forsvandt og mærkede så hans fingre ved sit øje. Hun var lige ved at trække sig væk eller flå i ham, da hun troede, han ville prikke hende i øjet, og hun var temmelig forvirret, da han bare fjernede tåren.
"Jeg er en keidran!" sagde hun stolt og snøftede igen. "Og folk tager det som noget slemt! SOm om man ikke er mere værd, er mindre værd end et dyr ..." Et tungt suk undslap hende, mens hun forsøgte at forstå hvad han sagde.
"Rummet? Planet?" spurgte hun forvirret. Hun forstod, han ikke var derfra, men hvad pokker var han, hvor kom han fra? Tankerne svirrede rundt uden at manifestere sig til noget brugbart.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 29.01.2012 00:34
"det beklager jeg, jeg kender ikke meget til andre racer" svarede han roligt.
"en Keidran, jeg beklager min uvidenhed.. men de er da mindst lige så meget værd som alle andre, faktisk mere. de er meget unik" fortsatte han "Jo.. nu skal jeg forklare.. når du ser op i himlen om natten, kan du se en masse stjerner.. de flyver rundt meget langt væk. og længere væk end det, er det sted jeg kommer fra.. så man kan sige at jeg komme fra himlen" grinte han, selvom han synes hans forklaring var meget kluntet.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 29.01.2012 00:51
Det var beroligende at vide, hun ikke var den eneste, der var smådum på det punkt.
"En keidran er sådan en som mig, vi ligner dyr, men er mennesker. Vi er ikke halvdyr, vi ligner dem bare. Men folk tror, vi er dyr, og derfor behandler de os som slaver ..." Hun sukkede og smilede så til ham, da han sagd,e hun var unik. Lidt forvirret dog.
*Unik? Hvad mon det betyder? Noget godt håber jeg* tænkte hun uden at ville spørge ham og uden at tænke på, han kunne høre hendes tanker.
Hun vendte ansigtet op og kunne ikke lade være med at åbne øjnene, og de klare stårler af hvidt lys skød op i natten og fortabte sig deroppe. Hendes øjne glødede hvidt, men langsomt forsvandt lyset, og hun sukkede lettet, da hendes øjne igen blev normale. Hun blinkede nogle gange og kikkede så på ham nysgerrigt med sine grønne, mens hun sugede alle indtrykende af hans ansigt til sig.
"Det er langt væk fra," mumlede hun.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 29.01.2012 00:55
"Godt at vide.. og jeg lover aldrig at behandle en keidran dårligt!" sagde han med et smil på læben.
"og unik, betyder at være speciel, noget særligt.." svarede han, uden at tænke over at det måske kunne være ubehageligt for hende.
Det gibbede i ham da hun åbnede øjnene, og han kom stille til at sige :"Whooa.. syret"
Hans blik fulgte hendes op i himlen, imens han svarede: "ja.. det er meget langt væk. min datter er deroppe"
Han sænkede hovedet og kiggede på hende, smilte så man kunne se de lange hjørnetænder.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 29.01.2012 01:20
Uden helt at vide hvorfor, krammede hun ham kortvarrigt for det løfte, før hun sukkede og smilede til ham i blinde over de næste ord.
"Tak. Det er du også at du er så sød overfor mig." Hun gav ham et let slik på kinden og spandt varmt, før hun kikkede op.
En lille let latter undslap hende ved hans ord, men den døde hurtigt, da han talte om sin datter.
"Min baby er død," sagde hun tomt. ".... Savner du din datter?" spurgte hun en smule trist uden at bemærke hans hjørnetænder.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 29.01.2012 01:23
han smilte overrasket. han lagde en hånd blidt på hendes hovede og rodede i hendes hår. han rødmede let over kinderne da hun slikkede på ham.
han rodede fortsat i hendes hår, indtil hun sagde det om hendes baby, da stoppede han og så på hende..
han svarede langsomt: "jeg savner hende meget.. men hun er med sin mor.. jeg er ikke i stand til at passe på andre"
han han fjernede sin hånd fra hendes hovede og så ind i hendes øjne med et medfølende blik.
"det er jeg meget ked af at høre" sagde han stille.

Tegnet af mig.

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 29.01.2012 01:30
Hun nød følelsen af hans hånd mod sit hoved, så dejligt beskyttende og trygt, mens hendes lange røde lokker dansede mellem hans fingre.
"Det er jeg heller ikke," sagde hun trist. "OG jeg er også ked af det ... for dig ... Vil du nogensinde komme derop og se hende igen? Jeg ønsker tit at se min lille Caen igen .. Men det sker ikke ... Han er væk ... Og nu..." hun sukkede og slog ud mod sin mave. "Nu gror der nye liv, og jeg kan ikke passe på dem." Hendes ører var faldet ned på siden af hendes hoved, mens hun begyndte at tænke på muligheder for at stoppe graviditeten.
Billeder af skarpe kløer, der flænsede maveflæsket, hårde slag lige mod livmoren og bid om små killingenakker dansede for hendes indre, og Akito ville nok kunne følge dem. Alt sammen ting der var gjort før, nå rhun var blevet gravid.

Akito Tamus

Akito Tamus

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 210 cm

Akito 29.01.2012 01:36
"det vil jeg nok.. en dag" svarede han eftertænksomt.. han stirrede på hende da alle de tanker slog igennem hende.. Han tøvede, men fik så sagt: "jeg ved jeg ikke er til meget hjælp.. men.. jeg vil gøre mit bedste for at det nok skal gå..."
han vidste ikke helt hvad han skulle gøre.. eller hvad han skulle sige. han havde så frygteligt ondt af hende.

Tegnet af mig.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux
Lige nu: 5 | I dag: 12