Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 21:27
Lyden af floden var beroligende for Ihsan, der gik tur langs den, let hoppe-dansende på bagbenene, som hun på skift sparkede fremad i en lav vinkel. Hun dansede ikke helt, men lavede små spring med hænderne bag ryggen og halen viftende frem og tilbage, mens hun holdtbalancen på den træstamme, hun legede på. Solen skinnede højt på himlen og skønt vejret var koldt, var det dejligt frisk. De mange blade på jorden var stadig fugtige efter nattens regn, for solen havde ikke megen kraft til at opvarme dem og tørre dem. Men Ihsan tog sig ikke af det. Hun havde haft et par stykker til at sidde fast på sine poter tidligere, der havde irriteret hende, men til sidst havde hun gjort en leg ud af at se hvor mange, hun kunne få til at blive siddende uden at prikke kløerne igennem dem. OG nu legede hun altså på en træstamme.

Base: autumnpixels doll af mig

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.01.2012 21:41
Le chaos var forsvundet fra hans side af verden til denne side af verden han var på en opgave men først måtte han kigge sig omkring han så en flod oppe fra luften, han landede nede på jorden og de han landede lød et kæmpe brav, og små ild sten røg ud til side og blev kaster i allemulige retninger, han rejste sig op og så sig omkring, han tog sit første skridt og hver skridt han tog gav et sort afmærkning af hans fod i jorden på grund af hans varme så han besad.
hans vinger var varme som altid og de små dyr som kom tæt på ham blev forbrændt, han så sig igen omkring og fi øje på ihsan, han stoppede op og så hen på hende han havde aldrig set sådan en person før i hele hans liv, han gik stille over i mod hende men ikke for tæt på hende for hans krop var så varm en den dannede en varm aura omkring ham så hvis man stod 5 meter fra ham vil man kunne mærke varmen
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 21:48
Ihsan hørte et vingesus og så sig om efter fuglen, der lød for stor til at blive jaget. Da hun så manden, der landede og sved området under sig, fik hun store øjne og betragtee ham bare en tid med let åben mund og hovedet let på skrå. Hun havde stoppet sin lille hoppedans og stod bare og balancerede ved hjælp af halen, hvilket så meget let ud, selvom stammen var glat af væden fra natten.
"HVad er du for en?" spurgte hun undrende, men med et smil og mærkede hormonerne begynde at røre på sig på trods af alt. Hun havde kun set én med vinger før, og det var Cassa, og det her var en helt anden slags vinger. Måske var han ikke en krystalisianer?

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.01.2012 21:58
Le chaos så bare ligeglad og koldt på hende men da hun snakkede til ham blinkede han engang med øjne og den træstamme hun stod på gik i tusind stykker, han ser over på hende" hvad jeg er for en, hmm ja du kunne jo prøve at komme her hen og mærke efter "selvom han bad hende om at komme til ham vidste han godt selv det vil være umuligt med mindre hun mestert evne ild, for hans krop og aura var så varm at man ikke vil kunne komme tæt på ham." men du kunne fortælle mig hvad du er for en i stedet for, med mindre du gerne vil komme tæt på "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 22:04
Hun sprang op i luften af chok, da træstammen sprang, og hun faldt ned på halen. Hun rejdte sig let undrende og ømmede sig. Det var mindre elegant, og hun havde fået et par splinter, der i grunden generede hende. Men hun så blot på ham, stadig nysgerrig kommer hun lidt tættere på ham, varsomt.
"Jeg er en tigerkeidran, halvt tiger, halvt menneske," forklarede hun med et skævt smil og lagde hovedet lidt på skrå. Så meget vidste hun da, og hun var glad for at kunne svare på hans spørgsmål, så han ikke sprang mere i luften. Hendes hale viftede fra side til side, mens ørerne stod helt fremme på hovedet, og hun betragtede ham roligt med sine grønne øjne.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 19:30
Le chaos så undrene på hende da hun fortalte hvad hun var for en, et lille skævt smil kunne ses på hans læber, han gik et skridt tætter på hende og for hende vil det føles som om det blev varmer og varmer jo tætter han kom på hende." hmm...tigerkeidran siger mig ikke noget men sig mig en ting jeg kan mærke du har vrede i dig, hvem hader du så meget ? "Le chaos's opgave var noget han gik op i, men han var ikke engang startet før han allerede kunne mærke at denne tigerkeidran havde vrede i sig, og det var ikke bare en lille form for vrede mere vreden til at dræbe.
han så over på en stor sten der fra og holde blikket på den og afventede hende med hans øre.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 19:38
Hendes øjebryn fløj i vejret ved hans ord, og hun lagde hovedet på skrå vil den anden side og vippede lidt frem og tilbage på fødderne.
"En vampyr, der forsøger at slå min veninde ihjel," svarede hun ærligt, da der var noget ved ham, der fik hende til at være ærlig. Varmen bekom hende godt, og hun nød faktisk at mærke den. Hun spandt og smilede.
"Nrrrrh du er dejligt varm!" sagde hun, selvom det var åbenlyst. Hun smilede bredt, så alle hendes tænder kom frem, de skarpe, lange tænder.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 19:50
Han ser på hende og lytter til det hun siger selvom han faktisk på en eller anden måde var ligeglad men så længe det var noget han kunne bruge så vil han hører det.
han blinkkede en gang med øjne og stenen gik i tusind stykker men denne gang kontrollerede han de tusind stykker og han flyttede dem i luften hen foran ihsan
" Hvis du havde chance for at kunne slå denne vampyr ihjel vil du gerne ha han skulle være i tusind stykker lige som disse sten? "Le chaos gik tætter på hende, og selvom hun nød varmen så vil hun blive brændt hvis han kom tætter på hende ind det han nu var, måske kunne hun klare et skridt mere men så vil hun også mærke varmen kraftigt.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 19:56
Det han foreslog var meget fristende, meget meget fristende, men hun havde endnu ikke fået hans blod til Maki. Hun så på småstumperne og genoplevede trangen til at flå Falco i småstykker.
"Jeg har brug for noget fra ham først, og jeg ville ikke blot ønske ham i småstykker, men ønske selv at gøre det," svarede hun lavmælt og så på ham, hendes blik mørkt. "Hvorfor spørger du?" Hun kunne godt mærke, det begyndte at blive meget varmt, men hun bakkede ikke væk endnu. Hun havde overlevet i ørkenen, og selvom denne varme var mere intens, klarede hun at være tæt på ham. Hun mærkede den varme fornemmelse ligesom fra et bål på sit ansigt og sit bryst, mens hendes ryg og hale stadig var kold.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 20:06
Han stoppede op og lod de tusind stykker falde ned på jorden og vende hans blik over på hende, hans øjne havde en lysne aura inden i som man kunne se hvis man så ham i øjne." jamen jeg går bare op i din had til denne vampyr det er ja hvad kalder man det her i denne verden....fasinerende "han så på hendes kropsprog, hvorefter han dæmpede varmen fra sin krop og vinger sådan hun vil kunne komme tætter på ham hvis det var det hun ville.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 20:15
Hun så efter stykkerne, mens hendes hale slog små slag fra side til side.
Huns tavede sig gennem ordet Fascinerende i hovedet uden at ane hvad, det betyder. Hendes ene øre viftede i den svarge vind, og hun mærkede lidt af varmen fortage sig og kom med et tilpas suk.
"I denne verden?" spurgte hun interesseret. "Du kommer fra en anden verden?" Hendes øjne lyste af interesse og nysgerrighed.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 20:23
Han ser på hende lidt inden han åbner munden" hmm.. det er lidt svært at forklare men ja jeg kommer ikke her fra, det er helt sikkert andet kan jeg ikke rigtig sige til dig "Han studerede hende lidt og lagde mærke til hvordan hendes hale bevægede sig" hvad er det som du har bag der som bevæger sig helt vildt "han gik hen imod hende og kiggede på hendes hale og studeret den kort. Le chaos havde aldrig rigtig før set en hale eller en som hende før.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 20:30
Hun drejede sig hurtigt rundt for at se hvad, der bevægede sig bag hende, og halen drejede jo bare med. Til sidst fandt hun ud af, han mente hendes hale, og hun fangede den og trak den frem, så han kunne se den.
"Det her?" spurgte hun med et grin, mens spidsen af halen bevægede sig og gav hende lyst til at fange den og stoppe den med hænderne, men hun afstod fra den legesyge impuls.
"Det er min hale, sådan en der hjælper mig med at holde balancen og som ellers bare vifter lidt frem og tilbage. Den er meget sjov at lege med." Hun grinte muntert, og så på ham, mens hendes hormoner igen begyndte at ræse en smule. Det var som om hendes krop ikk ehelt kunne finde ud af hans lugt, kunne finde ud af hvad, han var.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 20:36
Le chaos rynkede lidt med næsen da hun fortalte om hendes hale, desværre kun han ikke rører den sådan rigtig han vil nok bare brande den så han stod blot og kiggede på den, i et kort sekund forstillede han sig med en hale men kom fra tanken igen.
" arhh på den måde, men sig mig tigerkeidran hvad hedder man når man er en tigerkeidran "Le chaos så lidt på hende og lagde mærke til hvert kropsprog hun sendte ham uden selv at vide det
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 20:40
Hun lo ad hans rynken på næsen og smilede bredt, mens hun slap halen, der viftede ned på plads bag hende igen.
"Jeg hedder Ihsan, men nogen kalder mig Ihsi. Hvad hedder sådan en som dig?" Hun smilede stadig, hendes hale slog et slag, og hun vippede let på fødderne igen, mens hun smilede fortsat. Hun var for dum til at føle sig skræmt over ham og for dum til at prøve at flygte, før hun fik gjort ham vred. Lige nu var han jo hyggelig nok at snakke med; to fremmede væsner, der lærte om hinanden, og han behandlede hende med mere respekt end de fleste mennesker gjorde, hvilket hun godt kunne lide.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 20:49
da hun smilte af ham blev så han kort ned i jorden og vende så blikket på hende igen" ihsan hmm... sådan en som mig, og hvad er jeg så i dine øjne "Le chaos vidste at han allerrede nu ikke fuldførte sin opgave ved at lade et andet væsen kende til ham, men denne kattemis var virkelig noget som han aldrig havde set før, og på den anden så gjord han alligevel hvad der passede ham, det var jo ikke for sjov at han var kendt som en enspænder, selvom han burde være social med han søskende
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 20:54
Hun fortsatte med at smile til ham med hovedet på skrå, så alle de ildrøde lokker dansede rundt om hendes skuldrer.
"Jeg ved det ikke helt. Du ligner lidt et menneske, men så alligevel ikke. Mennesker har ikke vinger og er ikke så varme. Men jeg er så dum, jeg ikke kender de andre racer, selvom jeg ved der er flere. JEg har aldrig lært dem at kende," svarede hun ærligt og lod blikket løbe over hans figur med utilsløret nysgerrighed. "Og måske er du noget helt nyt som ingen har set og det er derfor, jeg ikke ved hvad, du er?" foreslog hun.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 20:58
Han smilte lidt af hende men på en lumsk måde" hmm ja måske har du ret i det du siger, men kommer du bare tætter på hvis du virkelig vil vide hvad jeg er, skal nok skrue ned fra varmen "selvom han ikke vidste hvad hun tænkte på skruede han ned fra varmen i hans krop, han skruede så meget ned som han kunne, så man knap lige kunne rører ham uden at blive brændt men man kunne stadigvæk mærke hans varme da det altid vil være der.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 21:07
Nysgerrigt gik hun en smile tættere på ham og snusede til ham med sin lille snude. Han lugtede ikke som et menneeske, men hvad var han så? Forsigtigt stak hun poten frem og rørte ved ham kun for at brænde sig, og hun trak hurtigt poten til sig og rystede den.
"Bestemt ikke et menneske!" kommenterede hun nysgerrigt og gik rundt om ham, dukkede sig under hans vinger.
"Vingerne forvirrer mig!" tænkte hun højt, "Har kun mødt en med vinger før, og han har dem ikke hele tiden... har du det?" Hun så nysgerrigt op på hans ansigt, da hun nåede rundt om ham igen, og grinede så. "Du er svær at finde ud af!"

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 21:14
ide hun begyndte at komme tæt på ham følte han hende med hans blik også da hun kom helt hen til ham og rørte ham med hendes pote, ide hun brænde sig på ham smilte han til hende" så du mener ikke jeg er menneske arha, mine vinger kan jeg få væk hvis jeg gad, men mine vinger er en del af mig så jeg har dem altid fremme. så svære kan jeg da heller ikke, eller hvad "
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0