Chibi 23.11.2011 22:06
Hej alle medlemmer af Krystallandt.
På den her side vil der være oplysninger om alle mine karakterer. Siden vil selvfølgelig blive opdateret hen af vejen og der tages gerne forslag for hvad der skal slås op. :) I skal være velkomne til at stille alle de spørgsmål som i kan komme med. :)
// Chibi <3
C-Box-Navn : Chibi.
Oversigt:
Satira.
Lily.
Tula.
Miyako.
Luxúria.
// Chibi <3
C-Box-Navn : Chibi.
Oversigt:
Satira.
Lily.
Tula.
Miyako.
Luxúria.
Satira Falk.

Tilhørsforhold: God.

Tilhørsforhold: God.
Satira er opfostret, som en god, Dansk, kristen pige, men er blevet smidt lidt rundt. Hun har også været ond, men er igen blevet god. - Jeg ville gerne have min oprindelige karakter tilbage, men når der er sket så mange ændringer, gennem tiden, så må jeg nøjes, med hvad jeg kan få.
Hun lider nu af hukommelsestab, som har slettet hendes mindre om folk, steder og ting som er sket. Ifølge hendes sidste minde, er hun næsten lige kommet til Krystallandet og Cassa bor stadig, på hans palæ.
Satira har en kærligheds historie med Cassa Nova og også med Achillius og Falco, som forvandlede hende til en vampyr. - Men hun ved ikke længere hvem hverken Achillius, eller Falco er.
Det andet billede af Satira. Dollen er lavet af Cassa, oss basen.
Satira & Saint. Dollen er lavet af Cassa. Saint dollen er redigeret af mig.
Jeg har desværre ikk det første billede, som er en håndlavet manga tegning, tegnet af Cassa. Skal nok ligge det ind, så snart jeg får fat på det.
Satira pic. og avatar. Dæmon Vampyr - 2011. Lavet af Chris Ortega.
Lily Hayashi.

Tilhørsforhold: Retmæssig God.

Tilhørsforhold: Retmæssig God.
Lily er en elverpige fra paradisskoven. Hun drømmer om en verden i fred fra det onde.
2011: Lily har søgt om at blive en lysets kriger og er blevet godkendt.
Af den grund er hun blevet skænket Lysets Kriger kraften, der kan fremkalde bølger af ren, lysende energi eller bruges til at lave et skjold omkring én selv eller andre.
Så nu er hun et skridt længere på at hjælpe med at redde krystallandet fra det onde.
Hun er en pæn pige og går meget op i at holde sine egne råd.
Lily's råd til sig selv!
1: Unge mænd af andre racer skal man holde sig fra, hvis man ikk vil have hjertesorger.
2: Man kan ikk ændre fortiden, så red fremtiden.
3: Kæmp for det gode, til det onde forsvinder.
4: Man skal stole på sine fornemmelser, de vil lede en af den rette sti.
Lily pic. og avatar. 2011. (Avatar et 18+ billede.) Lavet af Violet Moon.
Savarna "TULA" Sicemay.

Tilhørsforhold: Neutral ond.

Tilhørsforhold: Neutral ond.
Savarna betyder havets datter, men uanset for fin en betydning navnet har, så hader hun det og er derfor kommet på navnet Tula.
Tula er x-kæreste til Logan og sejlede med ham i fortiden, før hun fandt sine magiske evner. Nu hvor hun har fundet sine evner, søger hun efter mere spænning. Men Logan er forsvundet og derfor leder hun, efter et nyt crew.
Hun elsker, at være midtpunktet i en forsamling, og vil gøre alt for at blive det. Hun er sød nok, men hun kan være en rigtig led satan. Giver hun kys og kærlighed, er det kun skuespil. Hun er en blanding af en player og golddigger. Hun tager hvad hun vil have, når hun vil have det.
Tula pic. og avatar. 2011. Lavet af Ukendt.
Hvis der er nogen som kender navnet, må de meget gerne sende det til mig.
Miyako "Kuhani" Tsimshian

Tilhørsforhold: Kaotisk Ond.

Miyako bliver kaldt for Kuhani, som betyder spåkone. Det kommer af hendes evne til at se fortiden. Det eneste navn hun bruger, er Kuhani.
Hele hendes liv er hun blevet trænet til at sku' findes hendes storesøster Miyo, som stak af da de var yngre, og slå hende ihjel. Selv om Kuhani burde vide, hvad der er i virkeligheden er sket, så gør hun det ikk, fordi hun er blevet hjernevasket til at tro, at det er Miyo som har slået deres far ihjel.
Miyako pic. og avatar. 2011. Lavet af Violet Moon.
Luxúria.

Luxúria er Gælisk og betyder Begær. Hun bliver dog bare kaldt Lux.
Lux er en af to dæmon engle som er sendt fra Zaladin, for er skabe kaos i krystallandet og bringe mørket tilbage til magten.
Efter som hun, som krystalianer, blev nægtet ægte kærlighed, døbte han hende Luxúria og gav hende den opgave at skabe splid mellem de elskende og splitte at smukt fra hinanden. Han gav hende den opgave, fordi han vidste at hendes smerter fra fortiden ville ligge i hendes underbevisthed til evig tid.
Lux har en meget stærk anden evne og derfor er den begrænset og kontrolleret på mange måder.
Hendes to hvide perle øjne har evnen til at kopiere andres evner, så hun har den samme evne som bliver brugt mod hende. Nogle bliver hun dog nød til at have fysisk kontakt med. Hun kan kun kopiere de evner som bliver brugt mod hende og de virker kun i 5 min af gangen, men for hver gang at evnen bliver kopiret, virker den yderligere 5 min.
Første gang hun kopiere en evne, så kan hun kun beherske evnen ved niveau 1, men hver gang at evnen bliver kopiret, så stiger hendes beherskelses niveau. Det behøver ikke være den samme person, bare evnen er det samme og niveauet falder ikke igen, bare fordi evnen ikke bliver kopiret længe. Hun kan sagtens kopiere en anden evne, inden de 5 min er gået, men er de 5 min ikke udløbet, så trækker det et halvt niveau ned, pulds at se er det kun den nye evne som virker.
Kopierede evner og deres styke niveau:
* Is: Hun kan fryse alle flydende væsker til is. Det vil sige at hun oss kan fryse andres væsner og deres blod til is, men der skal hun have fysisk kontakt med dem. Hverken at nedfryse en person eller personens blod, vare ved i mere end 5 min, men mindre at hun selv tør dem op. Niveau: 2.
* Unholy Eye: Ved hjælp af denne evne, bliver hendes reaktions evne forstærket kraftigt, og praktisk set kan ingenting undgå hendes syn, desuden så kan evnen bruges til at skanne et område med en radius på 100 meter efter eventuelle modstandere, denne evne kan også fokuseres på en specifik person og det gør det derfor muligt for hende fuldstændigt at analysere sin modstander, vedrørende, gamle skader og lign. og oss svage punkter bliver hurtigt opdaget.
Når denne evne bliver brugt, lyser sølvperlerne i hendes øjne røde. Niveau: 1.
Familie:
Far: Zaladin.
Søskende: Le chaos.
Luxúria. pic. 2011. Lavet af Violet Moon.
Luxúria avatar 2011. Lavet af ukendt.

Krystallandet