Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 22:15
Maki  fare frem og kigger hurtigt rundt.. [img]Hvor%20er%20han![/img] Hun vender rundt og kigger mere efter ham.. ''HVOR ER DU!!!'' råber hun højt og stiller sig helt stille og afventer svar..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 22:20
Ihsan følger lige efter Maki, meget bekymret for hendes veninde, for Maki har opført sig underligt den sidste halve time, mens de har været på farten. Så aggresiv og vild i øjnene, og der var begyndt at komme de der mørke skygger, bildte Ihsan sig ind, under hendes øjne.

Base: autumnpixels doll af mig
Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 22:23
Falco står oppe i et træ og ser ned på maki som leder efter ham " du er ikke klar endnu "
han smiler lidt men beslutter sig for at stoppe gemme legen, han hopper ned på jorden lige bag ihsan som han også havde set " nå så kom i alligevel" smilte han
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 22:25
Maki vender rundt og kigger ham direkte i øjnene.. ''Jeg kan ikk holde det her ud! Kan du ikk bar slå mig ihjel? Den her følelse er uudholdelig!!'' råber hun nærmest ind i hovedet på ham!!

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 22:27
Ihsan har lugtet ham, før han lander og bliver ikke synderligt overrasket. Kun over, han ikke lander foran Maki, som han tydeligvis har mere interesse i.
Hun skal til at protestere over Makis udråb, men tager sig selv i det, for hvad ret har hun til at bestemme over en andens liv og død? Hun ved jo ikke hvad, stakkels Maki går igennem.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 22:32
han smiler lidt over dem begge, han ser på maki " jo så drikker du bare en andens blod så dør du " han ser hen på ihsan " jeg havde ikke forventede at se dig sammen med hende, så hun kan sagtens klare sig lidt endnu " smilte han og så lidt på maki
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 22:34
Maki kigger ondt på ham.. ''Hun er mit et og alt.. Jeg forlader hende aldrig!!!!'' Hun tager fat i hans skuldre.. ''hjælp mig.. Vil du ikk nok!!?'' spørger hun bedende..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 22:36
Ihsan føler sig meget til overs, men vil ikke gå og efterlade Maki sammen med ham. Ikke så længe hun ikke kan afgøre sine følelser for ham endeligt.
"Jeg forlader ikke min veninde," bemærker hun blot roligt ind i mellem Makis udråb og bøn. Hun er selv så forpint af Makis tilstand, der ikke noget, hun kan gøre noget ved.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 22:41
han ryster på hovedet " nej hun skal komme selv til mig før jeg hjælper hende " han smiler lidt og ser på maki " du er ikke klar endnu min ven " han går lidt væk fra dem
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 22:43
''Og hvorfor er jeg så ikke klar endnu!!!'' råber hun og mærker tårende presse sig på.. Men hun holder dem tilbage

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 22:46
Pludselig føler Ihsan sig meget dårligt tilpas. Er det hendes skyld, han ikke vil hjælpe Maki? Hun overvejer bare at gå, men vil ikke gøre deet, før Maki siger noget.
"M-Maki?" spørger hun og ser sig over skulderen.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 22:50
falco ser på maki " hører her din trang til mig kommer når du virkelig har brug for mig og det er ikke nu tro mig " han ser på ihsan " hun er ikke klar, okay sådan er det bare, jeg hjælper hende ikke hun skal også lærer at klare sig selv, og det lærer hun ikke ved at du følger hende hele tiden"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 23:05
''Du skal ikke bede min veninde forlade mig!'' hun stirre ondt på Falco... Hun drejer hovedet og siger lige forsigtigt ''ja ihsan??'' hun forsøger at smile..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 23:09
Det gør helt ondt på hende at skulle foreslå det, men hun ved, hun er nødt til det.
"Måske er det bedst, jeg går... JEg kan vente lidt væk, mens I får styr på det her ... Jeg tror måske, han har ret i, du skal lære at klare dig selv også ... Ikke at jeg kan lide at du skal lære det lige nu i denne situation, men hvis han ikke vil hjælpe dig ellers ... JEg vil ikke være langt væk ..." siger hun meget tøvende, og hun håber, Maki kan se gennem sin vrede og se hvor det smerter Ihsan at foreslå det. Bare tanken om det...

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 23:12
falco ryster på hovedet " nej det er ikke godt nok, tror det er bedst hvis i går hver jeres vej nu også vil tiden komme, hvor maki vil opsøge mig " han ser på dem begge " i har ikke noget valg så ved i det "
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 23:15
''Hvorfor er du så ond?? Hvad har vi nogensinde gjort dig?!!!'' hun ligger hånden på hans skylder og stiller sig helt op af ham, før hun bider ud efter ham..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 23:17
Ihsan er ganske overrasket over Makis handlingerM; hun har aldrig set hende så aggressiv før. Ikke at hun ikke selv har lyst til at smadre mandens ansigt ud over en sten eller et hårdt træ, men hun har holdt sig tilbage for Makis skyld. Hvorfor vil han ikke hjælpe hende efter alt, ahn har gjort mod dem?

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 23:33
ide maki bider ud efter ham trækker han sig tilbage, sådan hun ikke for noget ud af det " du kan lige så godt droppe at bide mig du for ikke noget før du er klar " han ryster på hovedet " høre her jeg er et ondt menneske ikke et menneske der tilbyder jer på te " han ser på ihsan " så smut nu med jer"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 23:41
Hun går langsomt og elegant hen i mod Falco.. Hun kigger ham dybt i øjnene og lader to fingre lege lidt med hans hår.. Hun lader forsigtigt med bestemt hendes anden hånd glide ned over hans brystkasse og derefter ned over hans mave.. Hun kysser han blidt op af halsen og derefter et blidt men bestemt kys på munden..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 23:47
Ihsan hæver overrasket øjenbrynene da Maki kysser ham. Hvorfor bliver hun ved med det, hvorfor finder hun det behageligt, hvorfor... Ihsans hoved er fyldt med spørgsmål, som hun ikke kan stille, og hun er meget forvirret. Det ene øjeblik er Maki rasende på ham, det næste opfører hun sig, som om hun var i løbetid. Det er ærligt talt temmeligt frustrerende for Ihsan at være vidne til.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13