Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:03
Ihsan kommer gående ned ad hovedgaden og kikker ved de små boder. Folk jager hende væk, da de kender hende alt for godt, men i dag har hun faktisk noget at sælge. I hænderne, som hun holder over brystet, holder hun en lille amulet med en rose på i sølv. En meget fin amulet, som mange vil tro, hun har stjålet, men som faktisk er hendes enese barndomsminde i fysisk form. Hun har brug for lidt penge, så nu vil hun sælge den.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:08
Maki går tæt op af sin veninde, skræmt af alle de nye indtryk fra et nyt sted... ''Er du sikker på det er sikkert at være her??'' Hvisker hun i Ihsans øre og kigger forvirret rundt..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:10
Ihsan smiler til Maki; et beroligende smil.
"Ja da. Det eneste er, man kan risikere at få en sko kastet efter sig, hvis man kommer for tæt på en af boderne, men jeg skal nødt til at have solgt den her." Hun smiler hemmelighedsfuldt. Hun har endnu ikke fortalt Maki hvorfor det er så vigtigt at få solgt amuletten eller sin anden store hemmelighed, som hun har fået siden de sidst sås.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:12
Hun tager fat i Ihsan's hånd.. og kigger på hende.. ''Hvorfor vil du sælge den??'' spørger hun nysgerrigt og kigger på amuletten i hendes hånd.. ''Den er da utrolig flot??''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:17
Hun klemmer Makis hånd og smiler større end nogensinde.
"Du vil ikke tro det, men min ven, der var død... han var ikke død alligevel, han var i en slags søvn, og nu er han vågnet! Jeg er nødt til at få nogle penge, så jeg kan betale nogen for at komme og klippe hans hår. Det er så utroligt langt, og han virker meget ked af det, og da jeg ikke selv kan klippe det, så må jeg finde en, der kan. Det gjorde jeg så, men hun vil tage penge for det, og jeg har ingen ... Så nu sælger jeg min amulet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:22
''eij.. er da glad for han er vågnet!!! Er han ked af hans hår???'' hun kigger forundret på Ihsan.. ''Åhh er så glad for at være tæt på dig!!'' siger hun og stopper op og giver Ihsan et kæææmpe kram midt på gaden :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:24
Ihsan krammer hende igen og er ligeglad med de mennesker, der kikker på dem. Hn er bare glad for, Maki er der hos hende.
"Hvordan har hun det?" spørger hun så og ser bekymret på hende. Mon tørsten er kommet over hende nu? Det ville være et dårligt tidspunkt, og Ihsan er meget urolig for hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:26
''Jeg har det som okay.. Har ikke blod lyst.. endnu... Og håber ikke den kommer i den nærmeste fremtid!! Har ikke lyst til at skulle i nærheden af ham igen!!'' Hun bliver sur men samtidig trist fordi Maki inderligt længes efter Falco..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:29
Hun krammer hende en ekstra gang og fortsætter så mod en bestemt bod med armen om Maki.
"Det forstår jeg godt. Du må sige til, hvis jeg kan gøre noget for dig," siger hun som en bekymret storesøster og smiler forsigtigt.
Da de når over til boden, er de ved at blive sparket væk, men Ihsan dingler amuletten foran øjnene på damen, der tager den fra hende for at studere den.
"Hvor har du så stjålet den?" spørger hun håndligt.
"Den er min!" snerrer Ihsan, "Og jeg er interesseret i at sælge den! HVad vil du give, eller skal jeg tage den et andet sted hen?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:31
''Jeg ved ikke hvad der er at gøre.. spole tiden tilbage??'' hun følger med Ihsan og kigger ondt på damen bag boden..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:34
Hun giver Makis skulder et klem.
"Jeg vil give dig 1 safir, og det er det! Tag det eller gå!" Det er ikke meget, det ved Ihsan godt, men hun vil ikke kunne få meget mere, når hun er hvad hun er, og hun nikker muggent og rækker poten frem. Det er nok til at betale en for at klippe Kijo.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:44
'Hun står ukoncentreret og følger med i hvad der sker.. Og begynder svagt af føle en trang til blod.. ''Ihsan..'' hvisker hun stille og kigger på hende.. ''Vi skal finde ham!! snart...''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:47
Ihsan tager hurtigt pengene og ser alvorligt på Maki.
"Jeg skal lige hurtigt ind med de her penge. Kan du vente i fem minutter, så går vi?" spørger hun, da hun ikke ar lyst til at rende rundt med pengene i hånden hele tiden.
"Jeg skal nok skynde mig at gemme dem væk, og så er jeg helt din." Hun er klar til at løbe af sted for at gemme sine penge væk i samme øjeblik, Maki giver hende lov.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:50
''Jeg tror det... Men er ikk sikker... '' hun kigger på Ihsan og er totalt forvirret... ''Jeg kan virkelig ikk li den her følelse..''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:51
"Jeg skynder mig!" Hun går ned på alle fire og styrter af sted så hurtigt, hun kan. Hun ser sig ikke tilbage, har bare så meget fart på, støvet står op bag hende, og hun sætter af mod husmure og lygter for at skifte retning hurtigst muligt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:52
Maki følger hurtigt efter hende, og forsøger desperat at styre sin blod træng..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 21:54
Fem minutter senre er Ihsan klar til at tage aff sted og er tilbage hvor hun løb fra Maki. Hun er forpustet og har aldrig i sit liv løbet så stærkt.
"Så, hvordan finder vi ham så? HVor skal vi gå hen?" spørger hun pustende og ser opmærksomt på Maki.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 21:59
''Jeg ved det ikke.. Men kan nærmest fornemme hvor han er..'' Kom.. Siger hun og tager Ihsans hånd..

//OUT

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11