Startlummer på lummer ny dag [*]

Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 19:34
Området her var både øde og ødelagt. Det var tidligt om morgenen, og Rayne havde ikke været vågen særligt længe. Hun lå på en gren oppe i et af de højere træer der stadig stod fast i jorden og ikke var væltet, på maven med hænderne under den ene kind, de bare fødder op af træets stamme og halen hængene dovent, mens hun kiggede ud i skoven. Hun var i sin oprindelige form; halvt kat, halvt menneske. Udsigten herfra gav hende en fornemmelse af tryghed. Hun kunne se hvis der kom nogen, både nedefra og oppefra. Hun kunne endda skimte solen herfra. Og mærke den. Hun nød at det blev gradvist varmere.
Hun lå og tænkte på hvad hun skulle lave i dag. Måske ville hun tage på jagt. Menneskejagt. Det var altid sjovt. Men først skulle hun have morgenmad. Og det fik man ikke ligefrem i denne del af skoven. Så hun begyndte at overveje hvor hun skulle tage hen, og hvad hun mest havde lyst til. Rotter eller brød? Hun levede ad hvad som helst; både menneskemad og kattemad.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 19:46
solen stod halvt på himlen men man kunne stadig mærke varmen fra, kravenoh kom roligt gående med hænderne placeret i lommen hans kropsprog siger ikke meget men det havde det nu aldrig gjord ved kravenoh.
dette sted var et sted som passet kravenoh nogenlunde da alt stortset var ødelagt så det nød han lidt, hans blik bliver dog fanget af et træ som stadig er der og som ikke er dødt, " hmm " siger han blot.
han havde ikke opfanget rayne endnu men det var nok fordu hun var halvt menneske og halvt dyr, plus kravenoh ikke rigtig troede på der skulle være nogen til stede.
han stopper op da han står 4 meter fra det store træ, han for en lille fornemmelse af et eller andet væsen men han kunne ikke rigtig finde ud af hvor det eller den kom fra. " hmm nok bare et dyr " siger han lavt.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 19:56
Raynes tanker om mad blev afbrudt af en lyd ikke langt derfra. Det lød næsten som om, nogen kom gående. Hun undrede sig en del, for hun havde ikke regnet med at få besøg herude, og drejede derfor hovedet i retning af lyden. Hun fik øje på ham lige med det samme, og hendes halespids begyndte at bevæge sig legesygt, mens hun betragtede ham komme nærmere. Da han stoppede op lidt derfra og stadig ikke havde lagt mærke til hende, blev hun en anelse skuffet. Hvor blind kan man være? tænkte hun. Men okay.. Han regnede nok heller ikke med at se nogen. Og da slet ikke oppe i et træ.
Hun blev liggende på grenen og betragtede den fremmede, hans tøj, hår, ansigt. Fremmede folk var enormt spændende. Mennesker var sjovest, for de var de nemmeste, de dummeste. Hun havde derfor været endnu mere overrasket hvis det havde været et menneske der var dukket op her. Men det her var ikke et menneske, det var derfor endnu mere spændende. Hun spandt lavmælt mens hendes halespids stadig vippede let.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 20:14
i den stille vind ses et smil lige pludselig på kravenohs læber, " det kan godt være jeg ikke kan fornemme dig, men dine hales svingen frem og tilbage kan jeg hører" siger han blot og kigger op i træet hvor hun ligger.
kravenoh lukker øjne og forsvinder op i røg.
der går få sek før kravenoh dukker op lige bag hende på den gren hun ligger på, dog står han helt inde ved træet da han ikke ved hvor meget den gren hun ligger på kan holde til, " nåh det er sådan du ser ud " siger han blot, hvor efter han sætter sig ned og læner sig op af træet.
denne person virkede ikke rigtig som nogen trusel for kravenoh men af en halvt menneske og halvt dyr at være var hun da meget køn at se på tænker han.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 20:25
Hun smilede ved sig selv da han begyndte at tale til hende, men hun blev lettere forskrækket da han meget pludseligt var meget tæt på hende. Hun var hurtigt på benene og på den modsatte ende af grenen; hun havde testet den dagen før og den kunne sagtens bære hende. Hun hvæsede af ham og skulede til ham, men det var mest på grund af forskrækkelsen. Hun var vandt til at snige sig ind på folk, hun var ikke vandt til at folk sneg sig ind på hende.
Men da han bare satte sig og lænede sig op af træet slappede hun lidt mere af. Han lignede en, der godt kunne finde på at angribe, så hun var en smule mere forsigtig end hun plejede at være.
Der kom dog hurtigt en smil frem på hendes læber, og hun bevægede sig en smule tættere på. Hun kiggede undersøgende på ham, afventende. Hun havde på fornemmelsen at ham her ikke ville blive så nem at løbe om hjørner med.
Hun så dybt i hans hvide øjne og lænede sig endnu engang en smule tættere på. "Hmm.. Du har ikke morgenmad med til mig? Hvad laver du så i min seng?" spurgte hun med drillende stemme.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 20:42
normalt vil kravneoh til hver en tid angribe den person han mødte men ikke hende her hun var hverken farlig eller noget som helst.
kravenoh ser på hende da hun kommer tætter på ham, efter at have hvæset smiler han blot til hende " hører her snuske muligvis er dette din seng men jeg bevæger mig hvor som helst jeg vil og gør lige hvad jeg vil " siger han bestemt mem også med et smil på læben hvor efter han tager hånden om bag på ryggen " nej har ikke noget mad " siger han hvor efter han ser op, og for øje på en fugl, han kaster kniven efter fuglen og rammer den. fuglen falder ned lige foran dem begge to " her har du en fugl du kan spise " siger han smilene og ser betragtene på hende.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 21:03
Hun grinede da fuglen faldt ned imellem dem. Hun vidste ikke hvornår nogen sidst havde fået hende til at grine rigtigt. Normalt når hun grinede var det for at få folk til at tro, de var sjove og at hun kunne lide dem. Men denne gang syntes hun rent faktisk det var sjovt.
Kniven sad stadig i fuglen som nok ikke havde mærket meget, den var død med det samme. Hun tog kniven ud og rækte den pænt tilbage til den fremmede, før hun tog fuglen op og slugte den helt. "Sådan en lillebitte sød fugl," sagde hun og smilede skævt til ham. Man kunne se den ene af hendes spidse hjørnetænder.
"Hvad bringer dig til min del af skoven?" spurgte hun og blinkede til ham. Hun var nysgerrig efter at vide mere om denne sære person der sad overfor hende.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 21:12
ide hun spiser fuglen smiler han lidt og tager kniven da hun rakte den til ham igen " din del af skoven " siger han med et smil imens han ser ned kort og ryster på hovedet, han ser på hende igen " okay lad os sige din del af skoven, okay jeg siger sandheden jeg leder efter uskyldige mennesker som jeg kan skade højst muligt og mugligvis dræbe bag efter" siger han hvor efter han ser på hende mned et smil på læben " hvad med dig hvad laver du i din del af skoven " han synes det var sjovt at hun tiltalte skoven for hendes del af den.
" og deres navn vil heller ikke gøre noget at de fortalte " siger han undrene og afventene.
kravenoh var sikker på at denne person ville på en eller anden måde være til nøtte for hans behov på en eller anden måde muligvis ikke positivt osse lidt skummelt.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 21:25
"Jeg har jo aldrig sagt at det kun er min del," sagde hun og smilede stadig. "Men der kommer sjældent andre her. Faktisk er du den eneste person jeg har mødt her. Det plejer kun at være vildtfarne dyr. De overlever ikke så hurtigt," hun blinkede endnu engang.
"Det var dog et sært sted at lede efter ofre. Det her er nok det sidste sted jeg ville tage hen for at jage." Hun undrede sig lidt. Ikke over hans udtalelse, men hans valg af sted hvis hans ord var sande. Men måske havde han været på vej et andet sted hen, det vidste hun jo ikke.
Hun kunne sagtens forestille sig hvor nemt han havde ved at overraske sine ofre, med den evne han havde der først havde forskrækket hende.
"Mit navn?" spurgte hun. Hun lænede sig helt tæt på ham og kiggede ham i øjnene med et skælmsk blik og hovedet let på skrå. "Hvad skal du bruge det til?"
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 21:36
han lytter til hendes ord om hvor et dumt sted det vil være at lede efter offre " muligvis men har da fundet et menneske eller dyr eller hvad du nu vil kaldes ".
ide hun læner sig tætter på ham ser han hende i øjne " dit navn skal bruges til sådan jeg ved hvem jeg bliver forelsket i tror du ikke " siger han og blinker til hende på den samme måde som hun gjord til ham før.
han læner sig igen afslappet tilbage og ser på hende " er du sikker på du gerne vil vide hvad jeg skal bruge dit navn til " siger han på en lumsk måde, hvor efter han tager hans kniv og stikker den ned i træet lige foran hende " tro mig mig hvis jeg var dig vil jeg giv mig dit navn, for hvis du ikke gør så er jeg nok bare nød til at få det afvide på en måde jeg tror du ikke vil synes om " siger han koldt.
han vil dog indrømme at hvis det kom til stykket så vil han ikke dræbe hende det var hun for verdifuldt til.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 21:51
"Menneske eller dyr, jeg kan være lige hvad du vil have," sagde hun før hun skiftede form. Først til kat, i denne form var hun på størrelse med en puma, med samme lyse pelsfarve som før. Så tilbage til sin originalform, og så til menneske. Hun sad i et par sekunder i sin menneskeform og betragtede hans reaktion før hun skiftede tilbage til sin originalform endnu engang.
Hun lod sig ikke skræmme da han havde antydningen af trussel i sin stemme, men hun gjorde hvad han sagde. Hun var bestemt ikke glad for knive hvis de først ramte hende. Hun var normalt god til at undgå dem, men han var lidt for tæt på hende, så han ville nok nå at ramme hende. "Hmm.. Mit navn er Rayne." Det var i virkeligheden ikke et navn der var blevet givet til hende, det var et navn hun selv havde valgt, før hun havde brændt huset ned sammen med alle dem der boede i det. De havde kaldt hende noget andet, men det navn havde hun lykkeligt glemt.
Den kniv han havde stukket ned i træet, tog hun op i begge hænder og drejede den mens hun kiggede undersøgende på den. "Har du tænkt dig at fortælle dig eget navn?" spurgte hun idet hun kiggede op på ham endnu engang.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 22:11
et lumsk smil kommer frem på hans læber hvor efter han citere hende " eller hvad jeg vil ha " smiler han hvor efter han ser at hun skifter form, i de øjeblikke hun gør det sidder kravenoh og smiler, hendes nøgne krop gør det lidt svært for ham at tage hende seriøst, ide hun tager hans kniv og leger lidt med den smiler han blot " mit navn puhaa den sidste der spurgte om mit navn kom til skade, så tror vi skal glemme mit navn synes du ikke? " smiler han til hende. " men sig mig lige en ting, er mit navn hver for dig at komme til skade eller har du noget du heller vil tilbyde for at få mit navn af vide " siger han imens han slikker sig kort om munden.
kravenoh som stadig sidder afslappet op af træet sidder og kigger intenst på hende og slipper hende ikke af syne udenset hvad hun gør.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 22:23
"Om dit navn er det værd? Det ved jeg nu ikke rigtigt. I virkeligheden kan jeg vel ikke bruge det til noget som helst. Eller hvad?" Hun rækte kniven tilbage til ham for anden gang mens hun gengældte hans blik og smilede lokkende.
Hun lænede sig endnu engang helt tæt på ham, denne gang tættere end før, så hun var lige ved at ramme ham.
"Men det lyder som om, du er ude efter en byttehandel," konstaterede hun stille. Hendes hale bevægede sig forsigtigt op til hans ansigt, og halespidsen kørte ned ad hans kind. "Hvad har jeg, som du skulle være interesseret i?" Hun kiggede sigende ned ad sig selv. "Jeg ejer ingenting," sagde hun idet hun igen kiggede ham i øjnene. Så lænede hun sig en smule tilbage for at se hans reaktion.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 22:36
han smiler lidt " jeg ved ikke om du kan bruge mit navn til noget det eneste med sikkerhed er mit navn ved kun folk jeg har skadet eller dræbt" siger han imens han ser på hende betragtene " åhh ja byttehandel hmm altså nu har jeg set dig uden tøj på så det kan det ikke være " smiler han til hende og sender hende et blink " du ejer det mest værdifulde af alle ting, din krop " smiler han lidt.
han bevæger sig lidt over imod hende og sidder blot 1 meter fra hende, han tager hans hånd hvor han har kniven i og kører knivens spids langsomt ned af hendes hals og ned til hendes bryst imens hans sætning lydes " din krop er dit våben tænkt på det" siger han og slikker sig om munden kort
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 22:49
Hun sad helt stille mens han talte og lod kniven køre ned ad hende. Hun var ikke så vild med kniven, men hun havde på fornemmelsen at han ikke havde tænkt sig at skade hende, selvom hun ikke var i tvivl om at hun var fuldt ud i stand til det. Af en eller anden mærkelig grund var hun begyndt at stole på ham, hun stolede ellers ikke på nogen som helst. Hun havde haft ret i, at han ikke var dum og naiv ligesom dem hun normalt stødte på, men han var lige så nem at forføre.
"Min krop er ikke mit eneste våben, men du har ret i at det er det jeg bruger mest. Hentyder du til, at det er min krop du vil have?" Hun sendte ham endnu et lokkende blik og begyndte at spinde. "Hvad indebærer det? Og hvad får jeg ud af det?"
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 23:18
kravenoh smiler lidt og kører så kniven op imod hendes hals og kører så ned imod hendes kraveben hvor efter han snitter et K i hende, og læner sig så tilbage op af træet igen og ser afslappet på hende igen " ja som sagt din krop er dit våben, og hvis du vli blive ved med at forfør mig så skal du gør det meget bedre " siger han smilene.
kravenoh havde aldrig rigtig haft noget med det modsatte køn så han ved når nogen prøver at forfør ham, men han nævner bare ikke for hende at han kan lide at hun gør det, men siger hun skal gøre det bedre for at sætte hende på en prøve, da han som tideliger kunne mærke at han kan bruge denne person til noget på en eller anden måde.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 15.02.2011 23:40
Hun knurrede da han begyndte at snitte i hende, men hun bevægede sig ikke væk. Hun kiggede ned og så K'et, hvorefter hun skulede til ham. Men hun var ikke så negativ som hun så ud. Hun kunne lide tanken om at tilhøre den sære person der sad overfor hende, og det vidste hun at hun gjorde nu. Hvad det indebar vidste hun stadig ikke, og hun kunne ikke lade være med at være småirriteret over at han aldrig svarede direkte på hendes spørgsmål.
Denne gang satte hun sig med sin krop helt op ad hans, med benene over hans, hendes pande mod hans, og en hånd på hans hals. Hendes skarpe negle borede sig ned i hans hud, dog uden at der gik hul. Hendes hale lå på den anden side af hans hals. Hun slikkede, bed og kyssede hans hals op til hans mund, og slikkede hans læber en enkelt gang, imens hun blev ved med at spinde. Hun sagde ingenting.
Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre hvis han var utilfreds, hun var vant til at have det enormt nemt. Men det var noget af det hun kunne lide ved ham her.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2011 23:51
ide hun begynder at knurrer af ham smiler han blot "hold op med at knurrer" siger han blot og fjerner kniven da han var færdig med hans k.
ide hun sætter sig op på ham og tager hårdt fat i halsen på ham smiler han til hende " nårh du kan godt lidt " smiler han hvor efter han mærker hende kærtegne hans hals, også lidt efter slikker hun ham på hans læber " du går virkelig meget op i at forfør mig hva?" smiler han. han kunne mærke at han godt kunne lide den måde hun gjord det på og havde allermest lyst til at give slip på hans hæmninger men vil ikke visse hende at hun var god til det hun gjord. så han smilte lidt hvor efter han ser på hendes K der var begyndt at bløde " du må nok heller få det K renset ikke? " siger han emne skiftene
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 16.02.2011 00:03
Rayne havde en hel del selvtillid, og var sikker på, at han kunne li' det. Og jo mere han holdt tilbage, jo mere havde hun lyst til at få ham til at give efter. "Ja," hviskede hun i hans øre. Det var svar på begge de første ting han sagde. Når hun forførte folk for sjov, skulle hun altid være så forsigtig. Hun kunne lide, at hun ikke behøvede at være forsigtig nu. Måske var hun harmløs nok, men hun kunne lave nogle rimeligt grimme skader hvis folk ikke passede på, især på almindelige mennesker. Hun anede ikke hvor hurtigt hendes nye 'ven' helede.
Da han nævnede hendes nyerhvervede sår, så hun ned på blodet. Hun plejede at rense sine sår ved at slikke dem. "Jeg er nok en smidig kat, men jeg kan ikke nå," sagde hun blot og smilede til ham.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.02.2011 00:13
han smiler til hende " nej det kan du vel ikke " han læner hovedet ind til K'et og slikker blodet af, hvor efter han ser på hende " du behøver ikke at holde dig tilbage, vil gerne se vad du i virkeligheden kan " hvis hun tog hans rustning af eller noget så kunne hun se alle de ar han havde på kroppen efter slag og skader, men på den højre skulder havde han streger riset ind i huden efter alle de mennesker han havde dræbt.
han ser på hende igen på afventene måde men osse på en måde der siger at hun ikke skulle holde sig tilbage.
det eneste der vil være et problem hvis hun forsatte var at det hun gør er for sjov men for ham vil det hele føles ægte, men det måtte hun ikke vide.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12