Et par kilometer tæt på byen

Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 11:22
Flavian sad på jorden med trukket sabel med sin hætte trukket op, så man faktisk ikke kunne se noget af hans hoved. Det ville have set temmeligt skummelt ud, hvis det ikke havde været fordi, han lige nu sad og sleb den sabel, han sad med. Den anden lå ved hans side og så temmeligt skinnende og skarp ud. Man ville nok ikke have lyst til at køre en finger den langs æggen - med mindre man var masochist.
Flavian var på vej tilbage mod byen efter at have ' været på arbejde' og sad nu og holdt pause. Lidt fra ham lå en lille, tom træboks med ben låg, et spist æbleskrog og nogle afgnavede knogler. De havde engang været kyllingelår. Han spidsede sine øre ved lyden af skridt. Hmm... det havde nok været smart at holde sig ædru, når du nu skulle ud at gå. Han rettede hovedet lidt op så han kunne skimte Tom ud ad øjenkrogen, mens han trak den sabel, der lå ved siden af ham, nærmere. Man vidste aldrig med den slags mennesker. Ikke at han var bange for at blive angrebet. Han var bare ikke meget for at give afkald på sine elskede krumsabler.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 11:44
Flavian hørte bukserne falde til jorden. Du godeste... krystallisianere... Flavian kiggede op med ryk, så hans hætte fladt ned. hand ventede dog til, han havde hørt bukserne bliver hevet op på plads.

"Ligner jeg en skovelver?" spurgte han med en temmeligt dyb stemme, uden egentlig at lyve. Han var klar over, at han ofte blev forvekslet med bjergelverne på grund af sit udseende. En ægte bjergelver ville sandsynligvis ikke lade sig nare, men det gjorde mange andre. Hans stemmeføring lød ikke direkte fornærmet, men det lod heller ikke til, at han havde lyst til at svare på flere spørgsmål om buer og pile. "Burde du ikke gå hjem i seng og sove rusen ud?"
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 11:54
Bare for at irritere sagde Tom noget mere ,, Nej du har ret, du er lidt mere kvindeagtig. Helt sikkert en halvelver, ikke helt stolt nok til at være elver, så altså en halv-skov-elver, har jeg ret? " fik han sagt rimelig hurtigt. Han trådte diskret en skridt tilbage, han havde altid været god med et sværd, men han var næsten aldrig den bedste, i hvert fald ikke når han havde drukket. ,, Sove rusen ud? Lige når man har det så godt? " mumlede han mere for sig selv end til Flavian.
Tom stirrede nu rigtig på ham, for at finde ud af hvem han var, om han måske kendte ham, og kun fordi han var nysgerrig. Men han prøvede forgæves at skjule hans stirren, han havde før været kommet galt af sted med hans mange teorier.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 12:15
Fornærmet? Jo, det kan men vel godt kalde den følelse Flavian nu lukkede ned for. Han reagerede ikke meget på fornærmelser med mindre han var fuld, men så kunne den der havde fornærmet ham også komme galt afsted. Så i stedet for at reagere med et eller andet vredt udbrud, himlede han bare med øjnene og vendte opmærksomheden tilbage til sin krumsabel. Den var efterhånden blev temmeligt skarp. Den havde også været skarp, før Flavian begyndte på sit slibearbejde, men den skulle være helt skarp. Nu kunne han snart ikke slibe mere grundigt. Der gik et par sekunder, så kiggede han op igen. Nå, så han er her endnu.
Flavian så op og ned ad ham, for så at se direkte på ham. "Har du virkelig ikke andet at lave end at stå her og tabe bukserne?" Normalt havde han ikke så forfærdeligt meget imod andres selskab. Men gad ikke bruge tid på fulde, pladderhoveder, når de kun talte nonsens. Og hvis de endelig sagde noget, der gav mening, var det en eller anden fornærmelse. Den slags havde han kun tid til, når han havde fået hel del i hovedet.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 12:26
,, Du svarede ikke på mit spørgsmål .. øhm hvad hed du nu? " sagde han fornærmet, mere pigefornærmet end ellers. Tom overvejede at puffe lidt til ham med foden, men opgav det igen, han ville helst ikke komme i klemme mellem ham den fremmede og sablen. Men Tom er ikke en der er god til at tolere folk, der ikke ville give ham opmærksomhed, så i stedet sparkede han bare lidt støv fra vejen op på ham. Han kunne nok ikke mærke det, men Tom håbede på lidt opmærksomhed. Han overvejede kort om han skulle true med at tabe bukserne igen.
,, Er den der ikke skarp nok? " sagde han stadig fornærmert og pegede på sablen. Den lignede noget som let kunne skærer igenem hans tynde mave. Tom krympede et par centimeter, ikke at han vidste det selv, men det gjore han typisk når han blev en smule bange.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 12:59
Flavian var gået tilbage til at sit sliberi, da Tom bad om hans navn. Hvad kommer det ham ved? ...intet... Tænkte han og nøjedes med besvare det spørgsmål med et blik og et hævet øjenbryn. Så begyndte han at slibe igen. Han lagde udmærket mærke til sandet, men hvis der ar noget, han var vandt til så var det sand og masser af det. Han gad ikke så meget som kigge på de små sandkorn, der nu lå på hans ene ben.
Så begyndte drukkenbolden med de løse bukser at bruge munden igen. Flavien kiggede op, tog at par tag til med slibestenen uden at kigge, så det gnistrede og vinede. Han lagde slibestenen fra sig, stadig uden at se andre steder hen end på Tom, og svingede så krumsablen rundt med nogle vrid med håndledet. Sjovt nok kom klingen faretruende tæt på Toms maveregion. Man kunne næsten ikke høre klingen gå gennem luften. Det var med fuldt overlæg, og Flavian gjorde det udelukkende for at intimidere Tom. Han måtte da i det mindste kunne forstå et vink med en jernstang - eller rettere et sving med en krumsabel, men det lå ikke lige så godt i munden. "Jo, den er skarp nok nu," svarede han med en fuldstændigt neutral stemme, mens han så lidt på den. Bladet reflekterede solen ganske udmærket, hvilket naturligvis betød, at den ikke kunne blive meget skarpere. Et lille tilfreds smil tittede frem på Flavians læber.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 13:11
Da Flavian svingede sablen fløj Tom et par skridt tilbage, han holdt sig for maven. Med hans evne var han nu ikke tyndere end en finger. ,, Pas nu lige på, du kan tydeligvis ikke styre den sabel, " sagde han. Tom blev stående hvor han var, han skulle ikke risikere at knægten der skulle prikke og stikke i ham.
Tom vidste ikke at flavian var ret så gammel, han lignede jo kun en på 20, selv om Tom var blevet 30. Så Tom tillod sig at svine knægten lidt til, eftersom Tom trods alt var ældre. ,, Du knægt, dit navn tak! " mumlede han, og for første gang i det stykke tid der var gået, manglede han sin flaske med rom. Tom kiggede tilbage af den vej han var kommet, der stod en flaske i vejkanten. Han surmulede, men kom pludselig i tanke om noget. ,, Aha " sagde han og fandt sin lommelærke frem, som indeholdt noget mere stærkt end rom.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 13:27
En rynke dukkede op mellem Flavians øjenbryn for då at forsvinde igen lige så hurtigt, som den var kommet. Han lod madrester være madester, stak træboks og slibekniv i en skindpose, som han også lod stå, rejste sig, stak sablerne på plads i sit bælte og børste sandet af sine bukser. Til sidst så han på Tom med et roligt blik. Det var bare roligt på den forkerte måde.
"Alkohollen har tydeligvis kappet forbindelsen fra din hjerne til din mund. Har du glemt mine spidse ører; 'knægt'?" spurgte han med tryk på knægt. Med det mente han såmænd bare, elvere som tommelfingerregel er meget ældre, end de ser ud til. Flavian fandt det mystiskt at manden ikke engang kunne huske de ører, han selv pladrede om få fem minutter siden. Han lod en hånd hvile på den ene krumsabels skæfte. Lige nu ventede han bare på et eller andet udbrud. Han var udmærket klar over, at han havde fornærmet Tom, og fulde mænd havde en tendens til at reagere bare en anelse kraftigere på tingene. Det var i hvert fald hans erfaring - hvor lidt han end brød sig om at indrømme det.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 13:36
,, Se jeg havde jo ret! Haha se så snu jeg er " sagde han med et stort barnligt smil, nu havde han fået ret i sin teori i at han var han halv-skov-elver-ting, han fortsatte: ,, Bare fordi du har spidse ører, kan du godt ligne en på 15 måske 7 din hvalp, og bare fordi du har spidse øre min ven, så kan du jo godt være nyfødt, eller hvad i nu kalder det " spyttede han irriteret og boblede, han pegede på ham. Men han trak hurtigt sin finger tilbage igen, han vidste at man aldrig mådte pege fingre ad børn og kvinder, det ville bare ende galt.
Tom tog en slurk fra lommelærken og satte proppen i igen, og lagde den i sin inderlomme ,, Fast inventar, " mumlede han og klappede uden på sin lommelærke.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 13:47
Flavian lo. Lyden kom helt ned fra hans mave, var ikke særligt kraftig og varede ikke længe. Til gengæld var den dyb og hånende. "Ja jeg er stadig ung for en elver, men sjovt nok er det ikke mig, der opfører mig mest barnligt." Han rystede opgivende på hovedet. Som krystallisianerne siger... han er uden for pædagogisk rækkevidde.
"Jeg vil undlade at spilde mere af min tid og byder dig farvel." Under normale omstændigheder ville han have bøjet hovedet i et let buk, men da gad han ikke engang. Denne omstændighed var ikke ligefrem normal. Så hankede han op i sin skindpose - det var i øvrigt svært at sige, hvad den var lavet af, vendte om på hælen og forsatte mod byen. (han har ikke gået endnu)
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 13:54
Tom så bare åndsfraværende på Flavian. Ingen skulle kalde ham barnlig, han var hverken gammel eller barnlig, kun evig ung, og sådan var det bare! Tom så ham gå lidt, han fulgte ham med øjnene. Efter han var noget få skridt, begyndte Tom at strække sit ene ben. Han blev stående hvor han var på det andet ben, men det ene strakte sig og strakte sig, ind til at benet var strukket nok ud til at han kunne nå Flavian, og så prøvede han at fælde ham, så han muligvis kunne vælte, og give Tom hans fornødne opmærksomhed. ,, Sig mig så dit navn HVALP " sagde han og trak benet til sig, i håb om at have fældet Flavian.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 14:19
Flavian vippede hætten op på plads med en mekanisk bevægelse og forsatte med at gå. Han hørte ganske vidst noget, der fik ham til at rynke brynene endnu engang. Det var ikke en lyd. han kendte i hvert fald trods hans lange liv. At de var lyden af et ekstremt elastiskt ben der strakte sig ud for at falde ham, gik først op for ham, da det var for sent. Flavian lavede et rullefald og endte med front mod Tom.
"Hvis du absolut vil have min opmærksomhed, så skal jeg da gerne give dig den - selvom du ikke fortjener det - eller måske gør du. Og jeg ville i øvrigt være forsigtig med at lade mine kropsdele komme for tæt på, hvis jeg var dig." Flavian svingede lidt med sablerne for at understrege, hvad han mente.
"Hvad vetner du på, knægt. Nu har du, hvad du ville have."
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 14:26
Flavian var faldet i med begge ben, nu havde Tom jo hans opmærsomhed, og han stod bare og nød den. ,, Det er så SKØNT at få det som man vil have det, " sagde han og trak sin lommelærke frem og tog en slurk. Jo mere og mere fuld Tom han blev, jo mere umenskelig blev han krop. Han var ikke god til at styre elastik-evnen når han havde drukket. Så i øjeblikket var det ene ben for langt, og hans hals var og flere et par centimer mere.
Han var ikke interesseret i at kæmpe, men alligvel langsomt, prøvede han på at suge han energi, ganske langsomt. Han ville bare have en fordel, hvis det nu skulle ende i kamp.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 14:40
Flavian følte et lille slag af svimmelhed som hurtigt forsvandt igen. Hvor det kom fra havde han ingen anelse om. Fuldstændigt ligesom han havde lidt problemer med at fatte sin modstanders udseende lige i øjeblikket. Hmm, jeg går ud fra hans evne er lidt... ude af kontrol... konkluderede han, og så gad han ikke bruge mere tid på det.
Det, der undrede ham mest, var at Tom ikke lod til at gøre noget. Flavian holdt stadig om sine krumsabler, hvis der skulle ske noget.
"Og hvad har du så tænkt dig at gøre ved?" Hans normale taktik var at vente til det rette øjeblik med at angribe. Lige nu var det vidst bedst at vente på, at Tom fik taget sig sammen til at bruge hovedet til andet end at tænke på at drikke og holde sine bukser oppe.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 14:56
Han kunne godt se at Flavian ville til at angribe, men Tom tog det ikke så nøje, i hans egne øjne var han jo den bedste til alt, altså når han var ædru, og han havde jo næsten ikke drukket noget, så han tillod sig selv at tage en slurk mere.
Tom smilede lumsk, nu har han satme blevet fuld. Han prøvede ikke at suge han energi længere, men hans krop blev ved med at skifte form, ind til han koncenterede sig nok til, at være sig selv. ,, Jo nu skal du satme få at se noget smukt spids øre, noget unikt, " sagde han og tabte med vilje sine bukser, så de hang nede om anklerne. Tom begyndte at grine. Han ventede kun på at se hans ansigtsudtryk. ,, Smid sablerne og jeg tager bukserne på "
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 20.10.2010 21:35
Han grinede ubehageligt ondskabsfuldt, koldt. "Vi kunne også lave en anden aftale... Hvis du beholder bukserne på, så skal jeg undlade at kastrere dig. Lyder det fair?" Tom var begynd at kede ham, og siden han åbenbart ikke lige havde i sinde at 'lade Flavian gå', tyede Flavian til en anden teknik. Han arbejdede på at skræmme Tom nok til at lade ham være. Det lod til, at Toms ædlere dele betød mere for ham end de gjorde for de fleste væsner;: og det sagde ikke så lidt. Flavian gad ærligt talt ikke bruge sin bogstaveligt talt kostbare tid på at skære diverse lemmer af folk, men han ville ikke tænke to gange over at føre sin trussel ud i livet, hvis det blev aktuelt.
Han svingede en gang med den ene sabel, så engang med den anden bare for at få tiden til at gå. Han havde en fornemmelse af, der ville gå lidt tid før Tom fik vendt forslaget.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 10:35
Tom stod og overvejede det lidt, hans klokkeværk eller opmærksomheden. Han kiggede ned, nej de har ikke oplevet nok endnu tænkte han. Men Tom fandt hurtigt på en idé, han lod hans ædlere dele skrumpe så de ikke længere var synlige, de var så små at de kunne have siddet på myrer. Tom vidste godt at han så mærkelig ud, men i hans fuldskab var han bedøvende ligeglad. ,, Så er det vist ordnet min fine ven, SOM jeg forresten stadig ... hik ... ikke har navnet på " sagde han boblende og spyttede. Tom brød ud i en høj latter, og mistede balancen to sekunder, men nåede lige at få sat et ben i jorden inden det gik galt. Han stoppede med at grine, nu var det pludselig ikke så sjovt, at miste balancen når Flavian står og svinger med sablerne. Han tog vaklende et skridt tilbage. ,, Gider du godt stoppe med at svinge de der sværd .. kårder .. øhh sabler .. HVALP, " det sidste ord 'hvalp' råbte han mere eller mindre.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 21.10.2010 12:57
Flavian så pludselig meget træt ud. Ikke fysisk træt, mere som om, hans irriterende lillebror vare ikke kunne finde på andet at lave en at stille ham dybt åndssvage spørgsmål. Han vendte øjne igen, og denne gang blev de næsten helt hvide. Han sukkede dybt. "Det burde jeg vel have set komme..." mumlede han opgivende og vendte blikket mod sin modstander, hvilket nok ikke var det helt rigtige ord at bruge om en drukkenbolt, der ikke engang kunne holde ordentlig sammen på sin egen krop. Så gik det op for ham, at manden åbenbart heller ikke kunne holde balancen. Flavians højre mundvig røg et par millimeter op.
"Hvad skal jeg holde op med, det her?" sagde han sarkastisk og begyndte at svinge hurtigere med krumsablerne. Pointen var selvfølgelig at gøre Tom endnu mere disorienteret. Den stakkels mand bliver måske oven i købet dårlig. Ikke at det rent faktisk bekymrede Flavian.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Forvirret ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 13:08
Tom grinede triumferende. ,, Bedst som altid, " sagde han stolt. Det var godt nok ikke længe siden at Tom havde været så fuld, men det var længe siden at der var nogen der havde stået med knivskarpe sabler foran, MENS han var så fuld. Tom lænede sig en anelse frem og gloede på de svingende sabler. Hans øjne trillede rundt i hovedet på ham, han havde absolut ingen chance for følge med. ,, øøøh, " sagde og blev underligt rundtosset. Han satte sig ned på numsen med et bumb, stadig med bukserne nede omkring anklerne, det ville nok resultere i en øm numse, når han havde sovet rusen ud. Han prøvede igen at rejse sig op, første gang uden held. Endelig kom han op, måske en anelse for hurtigt ,, Åååh nej " sagde han og begyndte brække sig ned mellem hans og Flavians fødder.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Flavian

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 21.10.2010 13:27
Der var et par grunde til, at Flavian var ret så ligeglad med, hvor dårligt Tom havde det. 1) Fyren var fuld og en pestilens på linje med en irriterende lillebror. 2) Flavian stod i en passende afstand fra Tom, hvilket redede ham fra at få .... hvad det så end var på støvlerne. Naturligvis kunne han bare anskaffe sig nogle nye, men det gad han heller ikke bruge tid på.
I det Tom begyndte at brække sig, holdt Flavian op med at svinge sine sværd, kastede det ene op i luften, så det vendte 180 grader, greb det på spidsen og lagde an til at give pestilensen et passende gok i nøden. Han ville muligvis ikke mærke noget som helst - alkohol var jo trods alt et bedøvelsesmiddel, men slaget burde være hårdt nok til at slå ham ud.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13