Spørg Caz- rovdyrdimsens fætter XD

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.03.2009 21:28
jaeh... spørg?
Han gnaver kun lidt i din skulder:P
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 04.03.2009 15:31
... Baah... det med skulderen har du stjålet fra mig... x''P *Tjotjalt anklage*

1. Hvordan vil hans første reaktion være, når han står ansigt til ansigt med lille Lee og har genkendt hende?
2. Vil han genkende hende med det samme?
3. Kunne han finde på at tage hjem til hulen?
4. Ved han overhovedet at hun stadig lever? Oo
5. Kan han synge? :lol:
6. Hvordan vil han reagerer når han finder ud af, hvordan Lee har det med sit drikkeri og misbrug af stoffer/euforiserende urter? ^o^
7. hvordan går det egenltig med DIG? Er du blevet rask og fin og frisk igen? OwO
8. Kan han spille på nogen instrumenter? hvis ja, hvilke?
9. Hvis han blev smidt ud på en øde ø, og måtte tage fem ting med sig, hvilke ting ville han så tage med?
10. Kan han danse?
11. Har han nogensinde spist en snegl?
12. Så vidt jeg kan se, boede han stadig i hulen sammen med hele sin familie, da Lee skulle lære at fiske. Hvis du har læst hvad der skete, hvordan reagerede han så da hun kom hjem sammen med sin familie? (og hvis du ikke har læst hvad der skete, PM'er jeg dig historien, og FORLANGER et svar x3)
13. Er han stolt af sin tatovering?
14. Savner han sisn familie og sådan på nogen måde?
15. Er det ikke bare dejligt med alle mine totalt urelevante spørgsmål?
16. KAN HAN LIDE MUFFINS?!?!!! 8''D
17. Kan han overhovedet bage?
18. Kan han lide dyr? Hivs ja, hvilket er sså hans syndlings?
19. Hvis han levede i nutiden, hvilket slags musik ville han så høre?
20. Hvis han blev teleporteret fra KåeL (så han har levet her hele sit liv) og kom til vores verden, hvordan ville han så reagere hvis han blev dumpet midt i Times Square ved otte-tiden?
21. Er det HANS gyngehest der ligger og flyder foran indgangen til roderummet?
22. Hvordan han husker han hulen? Lee har jo rodet lidt op og rundt i tingene og sådan...
23. Hvis han fik 3 ønsker, hvad ville det så være?
24. Har han nogensinde været forelsket? ^o^

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 04.03.2009 20:47
Baah... det med skulderen har du stjålet fra mig... x''P *Tjotjalt anklage Jeps XD og jeg er stolt af det :P

1. Hvordan vil hans første reaktion være, når han står ansigt til ansigt med lille Lee og har genkendt hende? han vil nok... give hende en Nuggi (hårnullerdippedut) og så nikke anerkendene af hende.
2. Vil han genkende hende med det samme? nej, men når han ser hendes X i nakken vil han.
3. Kunne han finde på at tage hjem til hulen? Han har været hjemme en gang, og fandt sine forældre og søskende døde, så nej..
4. Ved han overhovedet at hun stadig lever? Oo nej, det er han ikke bekendt med.
5. Kan han synge? :lol: hvis du tager umelodisk skrålen som sang XD
6. Hvordan vil han reagerer når han finder ud af, hvordan Lee har det med sit drikkeri og misbrug af stoffer/euforiserende urter? ^o^ Han vil spørge om hun har noget ekstra, og så ellers ryge/ drikke sig helt skæv sammen med hende XD
7. hvordan går det egenltig med DIG? Er du blevet rask og fin og frisk igen? OwO Næsten. dog smager/ lugter alt somom det er smurt ind i lidt for gammel leverpostej O.o
8. Kan han spille på nogen instrumenter? hvis ja, hvilke? øhhhm... han kan spille en smule klaver.
9. Hvis han blev smidt ud på en øde ø, og måtte tage fem ting med sig, hvilke ting ville han så tage med? Stoffer, Sine knive, tøj, sin forstand og en god ven..
10. Kan han danse? en smule
11. Har han nogensinde spist en snegl? da han var 5, ja. men den kravlede ud af hans venstre næsebor...
12. Så vidt jeg kan se, boede han stadig i hulen sammen med hele sin familie, da Lee skulle lære at fiske. Hvis du har læst hvad der skete, hvordan reagerede han så da hun kom hjem sammen med sin familie? han hørte først historien, da deres familier sås igen, men han lo, og trøstede så lee, med at han ville lære hende noget andet, for at rette op på det, hvilket han dog aldrig fik gjordt... XD
13. Er han stolt af sin tatovering? MEGET
14. Savner han sisn familie og sådan på nogen måde? en smule, men ikke så det er slemt...
15. Er det ikke bare dejligt med alle mine totalt urelevante spørgsmål? skønt ^^
16. KAN HAN LIDE MUFFINS?!?!!! 8''D naaah- søde sager er ikke lige ham...
17. Kan han overhovedet bage? nej, det er en kvindeting, mener han...
18. Kan han lide dyr? Hivs ja, hvilket er sså hans syndlings? kun rovdyr. hans yndlings er en stor rottweilerhund-dims...
19. Hvis han levede i nutiden, hvilket slags musik ville han så høre? dystert metallic...
20. Hvis han blev teleporteret fra KåeL (så han har levet her hele sit liv) og kom til vores verden, hvordan ville han så reagere hvis han blev dumpet midt i Times Square ved otte-tiden? Han ville måbe et stykke tid, men ville så løbe jublende hen til den nærmeste narko-pusher XD
21. Er det HANS gyngehest der ligger og flyder foran indgangen til roderummet? AHVA?!
22. Hvordan han husker han hulen? Lee har jo rodet lidt op og rundt i tingene og sådan... Jam... han boede jo ikke sammen med Lee? han boede i en anden hule i nærheden...
23. Hvis han fik 3 ønsker, hvad ville det så være? Aldrig at være sulten, at få sin familie tilbage, og at få uendelig mange ønsker...
24. Har han nogensinde været forelsket? Aldrig. han bruger bare pigerne som tidsfordriv...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 11:53
1. ville han blive vred hvis han fanddt ud af, hvor meget Lee har fortalt Rex?
2. Hvordan ville han reagere hvis/når Lee præsenterede Rex og Cazz foro hinanden? Hvordan ville han opføre sig?
3. YNDLINGSVEJR? 8'D

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 18:27
1. ville han blive vred hvis han fanddt ud af, hvor meget Lee har fortalt Rex? Lidt- han mener hun fortæller ham for meget...
2. Hvordan ville han reagere hvis/når Lee præsenterede Rex og Cazz foro hinanden? Hvordan ville han opføre sig? Koldt. han bryder sig ikke om andre drenge/ mænd
3. YNDLINGSVEJR? 8'D hmm... tåge

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 04.05.2009 14:29
Tihi... *fnise fnise*

Hvad syntes han om... Dorthea?! *SURPRIIIIIISE!*
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.05.2009 17:38
Kommer han til at hade Ray ?
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 04.05.2009 20:04
Dorthea- Han syntes hun er sød, uskyldig og meget klog, på sin egen facon. :)

Rex- nej ikke hade, som sådan... men han har atid haft noget imod andre mænd, og han mener, at Rex har et ansvar over for Lee. :P
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 18:03
Dorthea- Han syntes hun er sød, uskyldig og meget klog, på sin egen facon. :)

Rex- nej ikke hade, som sådan... men han har atid haft noget imod andre mænd, og han mener, at Rex har et ansvar over for Lee. :P

Så må hun se at komme online, så han kan passe på hende og have et ansvar  :0
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 07.05.2009 19:31
XD hun er oss Dorthea, lille, fjollede Rick! *dances* I'll poke her to dead, if she doesn't come online!
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.05.2009 11:57
jeg er da online Ö Bare ikke med Lee.. Owo" Du må ikke prikke mig til døde Isa, jeg beder dig TTwTT

Så skal jeg da nok prøve at være lidt mere online ^o^ det bliver bare lidt svært med 3 konfirmtioner, 1 nonfirmation, to 50-års-fødselsdage og et sølvbryllup OO

nå, men for ikke at spamme, såååååh...

1. Kommer han nogensinde til at blive forelsket, eller vil han for altid være en der ike lige har hjertet med i spillet? ^__^"
2. Hvordan ville Caz se ud, hvis han en dag blev forvandet til en pige?
3. Hvor meget kan han tælle til? x''3

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 09.05.2009 18:06
(til alle der ikke lige har regnet det ud; jeg er også Cazz)

Lee;
1. Ja, det kan han godt- men pigen skal være en, der kan give ham modspil og intensitet...

2. ehh... nok noget alla Lee, bare uden piercinger og med lilla hår...

3. Han har altid været god til matematik, så han kan tælle til rimeligt meget... X3
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 14.10.2009 22:48
Hvad ville han sige til, at hans hår en morgen pludselig var lyserødt? >:3

Hvad ville han sige til at blive udklædt som klovn?

Hvordan ville han reagere, hvis nogen tegnede en uflatterende tegning af ham?

Hvis en pige kom og var faret vild, og spurgte om vej, ville han så vise/fortælle hende vejen, eller drive gæk med hende og sende hende et helt andet sted hen? eller noget tredje? xD

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 16.10.2009 09:27
Hvad ville han sige til, at hans hår en morgen pludselig var lyserødt? >:3 ahøm- fordi den lillae farveblyant blev væk?! xD hmm... han ville vel blive lidt frustreret, og ende med at klippe det af XD

Hvad ville han sige til at blive udklædt som klovn? råbe og bande, og flå klovnetøjet af, hvorefter han ville æde synderen..

Hvordan ville han reagere, hvis nogen tegnede en uflatterende tegning af ham? finde sin kølle... Ugh

Hvis en pige kom og var faret vild, og spurgte om vej, ville han så vise/fortælle hende vejen, eller drive gæk med hende og sende hende et helt andet sted hen? eller noget tredje? xD Han ville da forføre hende, og komme i bukserne på hende, hvorefter han ville... jeg ved ikk, måske sende hende ud i skoven? XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.10.2009 15:29
Chop chop chop...
Du ved hvem jeg er :B

1. Har han nogensinde haft planer om at få børn?

2. tænker han over det han gør? på konsekvenser og sådan?

3. hvorfor forøre han så mange piger?

4. er han ansvarsfuld?

5. ... Ville han blive sur hvis der blev hældt ildmyrer i hans bukser? (jeg overvejer det, så pas på Cazz xD)
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 16.10.2009 15:46
Chop chop chop...
Du ved hvem jeg er :B - GUD?!

1. Har han nogensinde haft planer om at få børn? nej! han er elendig til børn...

2. tænker han over det han gør? på konsekvenser og sådan? Han tænker meget. Men lige når det angår piger og den slags tig, tænker han altså mere med nederste det af maveregionen xD

3. hvorfor forøre han så mange piger? tjah... hvorfor ikke? som Nordea siger; gør det du er bedst til- det gør vi.

4. er han ansvarsfuld? Over for dem han kender og elsker, ja. men ellers kan de squ rage ham en papand. XD

5. ... Ville han blive sur hvis der blev hældt ildmyrer i hans bukser? (jeg overvejer det, så pas på Cazz xD)
Cazz: O.o Selvfølgelig ville jeg blive sur! *hader myrer*
Mig: *falde ned af stolen af grin*
Cazz: *glo surt* Grr... du burde løbe... hurtigt.
Mig: bah! det er mig der sty... ! *få stoppet sok i munden*
Cazz: MUHAHA! >D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.10.2009 15:48
... o.o

1. har Cazz nu overtaget styringen af sig selv, og holder Isa fanget? D':

2. kan jeg bestille en skrivetid? x3
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 16.10.2009 16:16
1. Ja jeg har! og jeg kræver kun et lille kys for at løslade hende... er du frisk smukke? *øjenbrynssmiley*

2. S'gerne... hvornår skal det være?

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Muri , Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 14