Yangs værelse.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 31.01.2009 21:30
Værelse nr 4 til højre for samsons tilhører yang. det er et stort, rummeligt værelse, med gyldne farver på væggene og møblerne. Et mellemstort vindue pryder den bagerste gavl, og giver en smuk aftenudsigt over landet og den nedgående sol. Små, srød og sorte lys står i vindueskarmen, til ære for Yangs Kiletilbedning, som hun i lang tid ikke har kunnet passe. et lille skrivebord står ved siden af vinduet, udstyret med blæk, fjerpenne og pergament, og ved siden af dette, et lille bur til diverse ting og dyr. Den store seng står ved den anden gavl, og er belagt med et rødt og guldbroderet tæppe

Yang kommer ind af døren. hun smiler ved synet af lidt frugter, som en slave formentlig har lagt, ved siden af sengen. udmattet og forslået, efter kampen imod Maji og de andre, tager hun tøjet af, og påfører sig en lang bomuldssærk, der ligger på sengen. med et smil på læben kravler hun ned under dynen, og lader for en gangs skyld en dyb, dyb søvn uden afbrydelser eller mareridt overmande hende...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 21:26
da morgenklokken uden for borgen ringer, slår yang øjnene op, og sætter sig op i sengen. en god nats søvn har gjordt hende frisk og udhvilet, og hun får hurtigt trukket i tøjet og er ude af døren...

//OUT
~no pain, no gain ~

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 17:32
Med lette bevægelser sætter hun sig på den store dobbeltseng, og smiler varmt, men tavsheden i rummet nærmest skriger, og hun vender blikket nedad. hun sidder sådan lidt, med lukkede øjne, imens tankerne igen begynder at fare rundt.
hvorfor siger du ikke noget? det var dig der inviterede ham ind, for pokker! jamen, hvad skal jeg sige? at jeg er vild med ham? det er jeg jo ikke! eller...? ARGH! stemmerne farer rundt i hendes hoved, og har deres helt egen diskussion igang.
Yang lukker af, ved at åbne øjnene igen, og kigger rundt i rummet. hun smiler ikke, men hendes ansigtsudtryk er ej hverken vredt eller trist. med et lavt suk spejder hun ud af vinduet, ud over landet, hvor solen farver himlen rød...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 17:38
Rex rettede sig op og betragtede hende. Hans øjne var blanke og han så træt ud. Og alligevel var der en gnist af liv i hans øjne.
"Så - Hvordan er du havnet i Samsons kløer?" spurgte han roligt og smilte skævt, "Hvad skete der?" tilføjer han og tager en hånd om bag nakken, hvorefter han rokker nakken fra side til side, så det giver nogle sagte knæklyde. Han beklager sig kort og ømmer sig, da nakken nu gør ondt.
Han sukker og ser ud af vindet.
"Så blev det vinter," mumler ham, som kommentar til sneen der daler stille ned udenfor. Han lader atter tungen glide over læberne og smiler skævt.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 17:57
hun sukker let, og betragter ham, stadig siddende på sengen. da han knækker nakke rejser hun sig op, og tager en lille flakon fyldt med en honninggylden væske, ned fra en hylde.
venligt men stadig bestemt tager hun tavst hans hånd, og sætter ham på sengen (?) et par dråber af den gyldne væske bliver dryppet i yangs hænder, der derefter straks begynder at massere Rex's nakke, med blide bevægelser. Yang tager en dyb indånding, og begynder at fortælle;

"For et år siden, eller måske lidt mere, mødte jeg samson for første gang. uvidende og dum som jeg var, blev jeg betaget af den magt og styrke som han besad- kald det en slags forelskelse. han så mig som en spion til at begynde med, men da min anden evne forsvandt, og blev erstattet, havde jeg ingen mulighed for at forsvare mig imod hans kræfter. han spærrede mig inde, gang på gang, men af en eller anden grund lykkedes det ham altid at finde mig." hun holder en kort pause, og fortsætter;

"så, for et halvt år siden, konfronterede jeg ham med det. jeg sagde, at jeg ikke var hans ejendom, og at han ikke kunne bestemme over mig. Han..." hun får tårer i øjnene af mindet, men tørrer dem hurtigt væk igen...

"Han fik fat i mig efter lang tids kamp, og brændemærkede mig. siden da har jeg været styret af det mærke, og først nu er jeg blevet mere værd i samsons øjne."
Hun tier, og dvæler for sig selv i mindet, før hun lukker øjnene, og lader tårerne få frit løb. det er ikke hendes mening at være svag, men på trods af dette, er minderne simpelthen for stærke...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 18:11
Rex nyder hendes massage i nakken. Han lukker øjnene og lytter til hendes historie. Han åbner øjnene svagt og betragter hende døsigt. Han forholder sig tavs i den tid hun snakker og har en alvorlig facade sat op.
Da hun er færdig med sin historie, og lader tårene få frit løb, rejser han sig og lægger blidt armene omkring hende. Han stryger hende over håret og betragtede hende roligt.

"Hold da op det ... Det var noget af en historie." mumler han. Han har ingen idé om hvad han ellers skal sige. Han aer hende opmundrende på ryggen.
"Så så, det skal nok gå." mumlede han forvirret. Han var ikke så god til det med kvinder.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 20:57
Yang sukker lavt, og lægger armene om ham. hans kærtegn på hendes hår beroliger hende, og snart er tårerne væk.

"undskyld" mumler hun ned i hans frakke, og slipper ham forsigtigt. et lille smil kommer til syne på hendes læber.

"det... er bare hårdt- du må vel også være trist over at være i Samsons kløer...?" hun sætter flakonen med olien op på hylden igen, med en lang bevægelse, og vender så blikket hen på ham igen. hun møder hans blik, og betragter hans specielle øjne, med et smilende blik...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 21:06
Han slipper hende og placerer hænderne i lommerne. Han trækker på skuldrene og ser henkastet væk. Han tænker kort over spørgsmålet og hvordan han inderst inde har lyst til at give hende ret - men noget i ham var i tvivl.

"Det ved jeg ikke. Der kunne være sket så mange værre ting. Nu har jeg da tag over hovedet og mad på bordet." sagde han og betragtede hende derefter i tavshed. Han så åndsfraværet ud i blikket og lignede en der havde tankerne helt andre steder.

"Selvfølgelig er det ikke rart at se sig selv som slave, derfor gør jeg det ikke. Jeg er Samsons stærkeste våben - Sådan ser jeg det." tilføjer han i et afslappet og mekanisk tonefald. Han lægger ingen følelser i sætninger - det er bare ord.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 21:27
hun nikker forstående, og lader blikket glide ud af vinduet, hvor snefnuggene lyser op i mørket. stemningen i rummet er trykket, og yang lægger tænksomt en finger ved tindingen...

"hør- Samson finder snart ud af, at du er her, sammen med bandens medlemmer, og smider dig ned i krypten. og det vil jeg ikke kunne holde ud!" siger hun, og rødmer, da hun indser hvad hun lige har sagt. hun rejser sig op, og stiller sig over ved skrivebordet, hvor et par bøger står. hun trækker den ene ud, og sætter sig tilbage ved siden af Rex.

"Hvis brændemærket bliver fjernet, har Samson ikke ret til at kalde dig slave. for skønt du selv betragter dig som højere, har han en helt anden mening"
Hun slår op i bogen, og bladrer den hurtigt igennem, uden held. frustreret begynder hun forfra, og læser nu lidt nærmere, med bogen ovre imod Rex, så også han kan se med...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 21:35
Rex lytter til hvad hun siger, med en afslappet opmærksomhed. "Foreslår du at jeg får det fjernet? Det er brændt ind i min hud. Den eneste må ville være at amputere armen..." mumler han og bruger den ene hånd til at måle, hvorfra armen så skulle skæres af. Han sukker og ser ned i bogen.

"Jeg kan klare mig - Hvis der er nogen der fortjener frihed er det da dig. Du har klaret at være her i lidt over et år. Du fortjener din frihed." sagde han og forsøgte at få øjnkontakt med hende. Han forsøgte at smile opmundrende og så igen ned i bogen.

"Desuden tror jeg ikke at der findes noget der kan fjerne et sådant brændemærke." sukker han og ser ud af vinduet. Han lader tungen fugte læberne og ser nærmest fortabt ud.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 21:50
hun smiler, og ryster på hovedet, da han siger at hun fortjener frihed.

"Nej nej. jeg er vant til Samson. jeg klarer mig. Du er stærk, men Samson... Samson er UTROLIG stærk. Taylor render snart med sladder" svarer hun ham, og stryger en hånd over hans hår, med et skævt smil på læben.

"Brændemærket er lavet med magisk ild. En korrekt blandet mikstur skulle kunne fjerne det- så meget har jeg da hørt efter i skolen"
hun smækker lettere irriteret bogen sammen, og lægger den tilbage på skrivebordet, trist til mode, over at hun intet fandt. hun sætter sig på bordet, og sender ham et lille smil.

"Hvis du vil, er du velkommen til at sove her? der er ekstra tæpper i skabet" siger hun så, lettere henkastet...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 21:59
Han ser ned i gulvet og placerer hænderne på knæene. Han lægger hovedet bagover og ser derefter op i loftet. Hans åndedræt er tungt og roligt. Han rejser sig og smiler roligt til hende. Han har ingen interesse i at overnatte hos hende og det går op for ham at der er noget han har misforstået.

Han rejser sig og stryger blidt hendes kind. "Yang - Du skal ikke bekymre dig om mig. Hvorfor bekymrer du dig overhovedet for mig, i første omgang? Du burde bekymre dig mere om dig selv," påpejer han og smiler skævt. Han sukker og ryster på hovedet, hvorefter han hurtigt trækker hånden til sig.

Han sukker og går lidt rundt i rummet. "Jeg er ikke bange for Samson." mumler han derefter iskolt og stiller sig foran vinduet. Han stirrer ud i mørket. "Han har ikke givet mig nogen grund til at skåne hans liv." hvisler han dystert og missed med øjnene.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 22:21
Hun ryster på hovedet, og misser let med øjnene.

"Undskyld- det... det har nok ingen interesse, det..." hun tier, og ser ned i jorden.

Hvorfor bekymrer du dig overhovedet for mig, i første omgang? Du burde bekymre dig mere om dig selv ordene skal lige ind og vende.. hvorfor skulle hun ikke bekymre sig? hun sukker, og lukker øjnene.

"hvorfor jeg bekymrer mig? måske fordi jeg selv ved hvordan det er at være fanget her! " halvsnerrer hun, og hopper ned fra bordet, før hun vender sig med blikket ud af vinduet.
"I hele mit liv har jeg skullet passe på mig selv! jeg ville bare hjælpe dig- men siden du ikke vil have min hjælp, er der vel ingen grund til at blive her!" hun slår blikket ned, og hendes øjne er blanke.

"Jeg tror ikke du har mere at gøre her Rex." siger hun koldt, stadig med blikket vendt ud af vinduet. det var i dén grad imod hendes egen vilje, men hendes hjerte er tæt på at briste, og hun orker ikke mere smerte...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 22:31
Han vender sig imod hende og betragter hende roligt. Han bemærker selvfølgelig hendes snerrende attitude og bider sig i læben.
"Yang. Det er ikke fordi jeg ikke værdsætter det du gør - Men du skal ikke tænke på mig, det vigtigste for mig er, at du har det godt." forsikrede han og gik hen til hende. Han lagde blidt en hånd på hendes skulder og løfter hendes hovede med en pejefinger under hendes hage. (?) Han smiler opmundrende.

"Jeg klarer mig. Lov mig at hjælpe dig selv." mumlede han og betragtede hende roligt. "Lov mig det," det sidste var en lavere hvisken. Han smiler roligt og rykker noget af hendes hår om bag øret, med et hurtig håndbevægelse.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 22:53
hun bider tænderne sammen i smerte, sjælens smerte, og griber hans hånd, da den stryger hendes hår. med et blidt blik, tager hun hans hånd, og lægger den på hendes 'bringe' lige ved siden af hendes bankende hjerte.

"der er aldrig nogen der har været så sød ved mig, siden... siden nogensinde!" siger hun stille, og smiler let. hun kører fingrene igennem sit hår, der falder tilbage som en blød bue. hun bider sig let i læben, og møder hans intense blik.

"Men jeg kan ikke bare hjælpe mig selv, og lade dig blive her- det kan jeg bare ikke!" siger hun og smiler let.
"du ser måske dig selv som et våben- skabt til at dræbe. Men jeg ser noget andet, end blot en hård og skarp klinge."
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 23:00
Han smiler og aer blidt hendes kind. Han ryster opgivende på hovedet og sukker dertil. Hun forstod det ikke. Det var der efterhånden ingen der gjorde. Det de så var en illusion, og intet andet. Bag facaden, de tomme øjne og den reserverede attitude var der noget - det noget var intet. Han var intet andet end et våben. Han havde efterhånden ingen glæde eller sorg i livet. Han var der bare og det havde han accepteret.

"Yang. Jeg er ikke andet end en hård, skarp klinge. Det er derfor du ikke skal tænke på mig," sukkede han og pillede lidt ved hendes hår. "Man kan sige, at det allerede er for sent for mig, om man vil. Til trods for at jeg knapt har været her nogen tid. Men i mit liv har jeg oplevet så megen ondskab, at det ikke berører mig mere."

Han ser hende i øjnene med et blik, der ikke siger noget og alligevel ikke er til at tyde. "Hvis du vil hjælpe mig, så skal du love at hjælpe dig selv."
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 23:14
Hun sukker, og bider sig frustreret i læben. en lille dråbe blod springer frem, og triller ned af den ene mundvig. forvirret og fortabt, er hvad hun er- hun forstår ikke hvordan han kan holde sit liv i hænderne, og så bare opgive alt!

"Rex, jeg har selv oplevet megen ondskab. men man lever kun en gang, og du skal ikke finde dig i, at onskaben gør dig tom indeni! kæmp imod, og lev! Skønt du tror det, kan jeg ikke hjælpe mig selv ud af dette- min søsters liv afhænger af mig. jeg har på fornemmelsen, at du vil sige mig imod, men Rex, lad være med det. jeg ved, at det jeg siger er sandt." siger hun, og lægger hænderne om nakken på ham.

"Se mig ind i øjnene. føler du slet ingenting?" hun hæver blikket og ser ham lige ind i øjnene, med et tvivlende blik...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 23:26
Han betragter hende og den lille bloddråbe der glider ned af hendes læber. Han lukker hænderne sammen og får det pludseligt varmt. Han lytter til hendes ord og lægger en hånd over hendes, da hun holder om hans nakke. Han siger intet.
Tankerne stryger igennem hans hovede og han ser opgivende på hende.

"Yang, du har en søster at kæmpe for. Jeg har ingenting tilbage." sukker han. Hvorfor skulle hun gøre det hele så besværligt. Han ville gerne hjælpe hende med at flygte, men hun gjorde ham utilpas i disse situartioner. Han havde en underlig fornemmelse i maven og var meget i tvivl om hvordan han skulle reagere.
Den ene side af ham, ville læne sig hen til hende og kysse hende blidt på munden. Den anden side havde lyst til at beordre hende om at lade være med at forvirre hans underbevidsthed så meget.

Han var dog fast besluttet på at han ville sørge for at hun kunne blive fri af Samsons kløer. Hvordan, vidste han ikke, og om det skulle koste ham livet, så betød det intet.
Hun var et eller andet sted, hans eneste ven i den her borg, og han ville med glæde hjælpe hende.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.02.2009 18:17
varmen breder sig fra hendes fingerspidser, og helt op til hendes hoved, da han rører hendes hånd. Hendes mørke øjne funkler let i skæret fra de mange røde stearinlys rundt omkring i værelset, der giver værelset et blødt lys.

Jeg har ingenting tilbage...
Hun løfter forsigtigt den ene hånd, og stryger ham opmuntrende over håret, før hun forsigtigt læner sig frem, som en hvilende panter...

"Du har mig..." Svarer hun hviskende, og læner sig lidt mere frem. Hun strejfer blidt hans læber med sine, men trækker sig så lidt tilbage. hun tøver, og afventer hans reaktion, da hun ikke vil overskride hans grænser...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.02.2009 20:43
Han betragter hende og mærker kroppen isne, da hun læner sig ind imod ham. Deres læber mødes kort og han holder vejret. Han betragter hende med et forvirret blik. Han lægger derefter en hånd om hendes nakke og trækker hendes ansigt hen til sit. Han holder vejret og holder et par centimeter imellem deres læber.

"Yang," hvisker han og trækker hende ind til sig. Han møder hendes læber og kysser hende blidt i nogle sekunder. Da deres læber skildes betragter han hende roligt. Han var tavs og aer hendes kind.

"Yang jeg har ikke noget - Jeg er alene." sukkede han og rykkede sig væk fra hende. "Du forstår det ikke, og det forventer jeg heller ikke."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7